NISSAN 200SX S13

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gazda
    CBC Član
    • 30.08.2005
    • 34
    • Beograd

    NISSAN 200SX S13

    Pozdrav svima.

    Duuuugo me nije bilo, jer sam bez prevoza .
    A i klinci su me upregli , tako da sad nadjoh vremena(bolji posao i dovoljno vremena da post-jem ).

    Videh jedan 200SX, zanimljivo mi deluje! (Cifra pogotovo!!!!)

    E, sad znam samo malo o njemu, pa dajte neki info da znam sta da pogledam.
    BTW. cuo sam ga kako radi i cini mi se da zvekeću hidropodizači. Čova kaze da je zamenio ulje pre 2k, ali da je sipano mineralno!
    I onda je poceo da zvekeće( ne da lupa) u vožnji i parkiran je i ne vozi se.

    Ko ima ideje, samo napred.

    Hvala unapred!!!

    POZZ
    440 + KS !!!
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Re: NISSAN 200SX S13

    1.8T ili 2.0?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • gazda
      CBC Član
      • 30.08.2005
      • 34
      • Beograd

      #3
      Re: NISSAN 200SX S13

      1.8T.
      440 + KS !!!

      Comment

      • cvrle
        CBC Senator XXL
        • 11.06.2006
        • 1008
        • Beograd,Banovo brdo

        #4
        Re: NISSAN 200SX S13

        Postavi sliku auta mozda neko od nas zna koji je, inace taj motor CA18DET je prilicna zivotinja mada svako cukanje tu moze da bude sumnjivo. Pogotovu sto kaze sipao je mineralno pa kao mozda zbog toga cuka sto mislim da nema veze al ajde, i kako to presao 2K od sipanja mineralnog, poceo da cuka parkiran i ne vozi se, pa kako je presao 2K??

        Dobro ti proveri tu sta se desava, da nisu mozda okrenuli neki lezajevi sto im je inace mana pa da zato cuka...Dal cuka u svim rezimima, i hladan i kad se zagreje na radnu temperaturu...
        Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

        Comment

        • cameleon
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2008
          • 315
          • Obrenovac

          #5
          Re: NISSAN 200SX S13

          Podizaci mogu da budu sto je prilicna pojava na ca18det, ali ne bih se bas slozio da bi se trebali cuti i u voznji...,vec pri prvom jutarnjem paljenju u nekom kracem periodu od 1-3min (dok se ne stabilizuje sistem), posle toga mir i tisina...

          Lezajevi radilice su cesta pojava zbog loseg podmazivanja do kojih moze doci u odredjenim okolnostima...

          Za ovaj motor nije dobra preporuka mineralno ulje..., a i ne bih mogao da tvrdim da je korisceno uopste za ove motore...

          Comment

          • skyline
            CBC Senator XXL
            • 31.07.2007
            • 3149
            • Cacak

            #6
            Re: NISSAN 200SX S13

            mineralno nikako
            polusintetika, mada je sintetika preporucljiva, za razliku od nekih drugoh motora
            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

            Comment

            • gazda
              CBC Član
              • 30.08.2005
              • 34
              • Beograd

              #7
              Re: NISSAN 200SX S13

              Auto je na Novom Beogradu, preko puta bloka 45. Sive boje, originalne NISSAN-ove felne, automatik.
              Što se tice ulja, da pojasnim:
              1. Zamenjeno je ulje i filter, sipano je MINERALNO ulje!!!
              2. Auto je vožen normalno oko 2000 km.
              3. Posle 2k, pocelo je zveckanje i čovek pšosle toga NIJE vozio auto. Znači kada je počelo zveckanje, auto je parkiran i nije vožen više.
              4. kad je hladan cuje se zveckanje.
              5. kad se zagreje i dalje se cuje (informacija prodavca, nisam proverio!)

              Slikaću ga ovih dana pa cu da okačim fotke, pa da vidimo o čemu se radi.
              440 + KS !!!

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #8
                Re: NISSAN 200SX S13

                znam da si rekao da je sipao MINERALNO ulje, samo kazme sta mora da ide u taj auto

                prvo mi se ne svidja sto je sipao mineralno jer mi to malo govori o vlasniku i njegovoj brizi za auto
                drugo mi se ne dopada sto je automatik
                manuelci su gotovo nesalomivi a i mogu da se nadju na otpadima, ali automatik je pitanje koliko je skup za odrzavanje, u kakvom je stanju, kako je odrzavan i moze li se naci drugi
                trece, to zvecanje posle 2kkm nikako mi nije bezazlena stvar
                moze biti nesto sitno, kao podizaci, a moze biti svasta nesto ozbiljnije i skuplje

                sreca u nesreci je da je automatik, pa mu menjac nije dozvoljavao torture kakve mozes napraviti sa manuelnim menjacem

                savetujem ti da neko dobro pogleda auto pre nego izbrojis kintu za auto
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • cameleon
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2008
                  • 315
                  • Obrenovac

                  #9
                  Re: NISSAN 200SX S13

                  Pogledao sam taj auto...

                  Motor:
                  -bio je los akumulator, pa nismo ni upalili, ali mi se nije svideo ni zvuk pri verglanju (culo se blago cekicanje)
                  -mineralno ulje.....verovatno je motor pokazao znake istrosenosti, pa su pokusali sa uljem vece gustine, ili mozda zbog predpostavke hidropodizaca, ali u sustini uopste nije dobro za ovaj motor
                  -najbezbolnija stvar na koju se misli, hidropodizaci, 1kom=60€, ali u 99% slucajeva radije strada motor(lezajevi radilice....itd, kada se otvori bude mnogo toga) Zahteva odredjeno ulje visokog kvaliteta i precizan interval zamene zbog pojedinih resenja, moze da zada nevolje, ali nikako mineralno.
                  -postavlja se pitanje zasto je bila potrebna zamena dihtunga na karteru..., a moze da se desi i da je vec dignostikovano bas ono sto ne treba

                  Limarija:
                  -vidne su pukotine laka na prednjem i zadnjem braniku, na nekim delovima i otpao lak, ali ok moze da se resi farbanjem
                  -ne svidja mi se zasto fale brizgaljke farova na prednjem braniku i plasticne obloge oko farova(pretpostavljam da znas zasto)
                  -zadnji lonac je iskosen sleva u desno za par centimetara, a u predelu zadnjeg levog krila je izgubio ergonomiju (ocigledno je da je dobio sa strane, ali se plasim da nosi mnogo gita u tom delu, nije srecno uradjen)
                  -zadnja desna lampa je imala vode u nivou u kom preliva u gepek i odlazi u udubljenje predvidjeno za rezervni tocak, gde moze dugo da se zadrzi, pri tom i ne primeti
                  -hauba se otvara i zatvara malo teze, ne mogu da se setim problem je i sajla za haubu ili poluga za gepek..., ima tih perifernijih sitnica
                  -nema korozije u njegovim kriticnim zonama, sto je najsvetlija strana, trebalo bi pogledati i donji deo

                  Po malo mi je i cudno da neko ko poseduje 200sx vise od 10god., ne zna nista o istom (u smislu da se u opste ne razume)...

                  Zakljucak:
                  Ne bih da ulazim u to kakve kriterijume imas kada je rec o stanju vozila, ali za neke najminimalnije stvari u smislu da se otvori motor(koji ce ti izvuci najvise novca) i da se bar malo dovede spoljni izgled u neko pristojnije stanje, treba ti jos minimum toliko novca za ne daj boze(ako je auto jos po istoj ceni, kao i pre dva meseca)

                  To su samo trenutna zapazanja, ali nemoj zaboraviti da postoji i citav niz stvari koji se moze ukazati samo voznjom i kroz odredjeno vreme eksploatacije.

                  Comment

                  • gazda
                    CBC Član
                    • 30.08.2005
                    • 34
                    • Beograd

                    #10
                    Re: NISSAN 200SX S13

                    -postavlja se pitanje zasto je bila potrebna zamena dihtunga na karteru..., a moze da se desi i da je vec dignostikovano bas ono sto ne treba

                    -ovu informaciju cujem od tebe, tako da nije iskljuceno da si u pravu

                    -vidne su pukotine laka na prednjem i zadnjem braniku, na nekim delovima i otpao lak, ali ok moze da se resi farbanjem
                    -ne svidja mi se zasto fale brizgaljke farova na prednjem braniku i plasticne obloge oko farova(pretpostavljam da znas zasto)

                    -udaren 100% odnapred , a moguće je otpozadi

                    -hauba se otvara i zatvara malo teze, ne mogu da se setim problem je i sajla za haubu ili poluga za gepek.

                    -sajle i za haubu i za gepek su pukle.

                    Po malo mi je i cudno da neko ko poseduje 200sx vise od 10god., ne zna nista o istom (u smislu da se u opste ne razume)...

                    -viđao sam i cudnije likove, zna da ga upali, vozi i sipa gorivo.

                    -zadnji lonac je iskosen sleva u desno za par centimetara, a u predelu zadnjeg levog krila je izgubio ergonomiju (ocigledno je da je dobio sa strane, ali se plasim da nosi mnogo gita u tom delu, nije srecno uradjen)

                    -udaren je tu dole kod zadnjeg lonca, zato stoji nakrivo


                    Za sve ostalo si u pravu. Ako znas gde jos i šta tačno da pogledam još, ići ću u subotu ili nedelju da zagledam po danu, pa ćemo videti. Okačiću i neke slike.
                    440 + KS !!!

                    Comment

                    • cameleon
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2008
                      • 315
                      • Obrenovac

                      #11
                      Re: NISSAN 200SX S13

                      Ostatak mozes da utvrdis voznjom...

                      Kocioni sistem(da li dolazi do vibracija pri kocenju na vecim brzinama), ispravnost abs-a, upravljacki deo (volan mora da bude strogo direktan), na trapu ne verujem da ces naci bilo sta sto nije na svom mestu u slucaju normalne eksploatacije..., ali proveri ako si u mogucnosti (pusti volan..., i na velikim brzinama mora da ostane u liniji kretanja, kao na sinama), zato je po malo pod znakom pitanja taj udarac sa strane.

                      Turbina ne sme da proizvodi piskav zvuk (nesto nalik sistanju) - znak da joj je kraj

                      Nemam iskustva sa automatskim menjacem, ali i njega ispitaj..., a mozda ti to i ide u prilog, jer taj auto nebi trebao da ima nikakav problem u zoni kardan, diferencijal, poluosovine (uslovno receno)...Automatik je tromiji za 2sec u odnosu na manelnu verziju, ako ti je u opste bitan i ovaj podatak.

                      Ima tu i dosta elektronike koja je vec punoletna, pa moras biti obazriv...

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Re: NISSAN 200SX S13

                        Nisam citao detaljno, ali cisto da znas da ti ne preporucujem ulazak u takvu igru bez granica. Delova nema ni za leka a to sto se cuje su ili podizaci ili lezajevi ali sve ti jedno posto podizaci kostaju 1200eur posto idu samo za taj motor i skyline. Preko veze i ispod zita ne kostaju ispod 500eur. Svi ostali delovi motora su papreno skupi kao i svi ostali delovi diferencijala, nosaca motora, trapa. Znam kod koga bi te uputio ako se upustis u sredjivanje ali ne racunaj da te sredjivanje ne izlazi koliko i auto. Svako otvaranje motora kosta 500 eur pa makar nista ne radio na njemu. Blaga osvezenja i generalne nisu ispod 2000eur.
                        Sto se tice menjaca to je jos tuznija prica ako ode taj automatik mozes samo da se ubijes.
                        Znam da le jep i legendaran i da sanjas kako to lepo ide i kako je dobar potencijal za gasiranje i tjuniranje ali ako nemas para za bacanje i nije te briga koliko ce sta izaci na kraju onda odustani.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • skyline
                          CBC Senator XXL
                          • 31.07.2007
                          • 3149
                          • Cacak

                          #13
                          Re: NISSAN 200SX S13

                          150e sam ja platio set karika u nissan servisu u BG
                          e, sad, ne znam kakav je CA u odnosu na SR sto se cena delova tice
                          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                          Comment

                          • cameleon
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2008
                            • 315
                            • Obrenovac

                            #14
                            Re: NISSAN 200SX S13

                            Nema mnogo razlike, pojedu od 2500-3000€ pri sklapanju u procesu generalne...

                            Comment

                            • CoyoT
                              CBC Član
                              • 01.03.2007
                              • 19
                              • Novi Sad

                              #15
                              Odg: NISSAN 200SX S13

                              pozzz drugari,ispratio sam celu temu jer sam i sam zainteresovan za 200sx automatik koji se ovih dana pojavio u oglasima a moguce da je to taj o kojem pisete http://www.polovniautomobili.com/ogl...an_200_sx_s13/ nadam se da ne gresim jer odgovara opisu

                              Comment

                              Working...
                              X