Postovani,da li bi neko mogao da mi malo priblizi vozilo citroen c3 sa 1.4 hdi motorom...sem sto mi se svidja na prvi pogled i sto sam cuo da je 1.4 hdi dobar motor,slabo se razumem u francuska vozila a pogotovo citroene...interesuje me kakvo je to vozilo u globalu,da li ima neke specificne kvarove,da li elektronika pravi probleme,kakvo je oslanjanje....zatim koliko mogu ti 1.4 hdi motori da predju do generalnog remonta(mislim na 8v od 68 ks) i na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine...da li je to isti motor kao u pug-u 206 i ford fiesti...unapred hvala i veliki pozdrav
C3 1.4hdi polovnjak
Collapse
X
-
Re: C3 1.4hdi polovnjak
posto smo temu stavili na pravo mesto da vam odgovorim na postavljena pitanja
u globalu c3 je jako zahvalno vozilo,i veoma lako za odrzavanje(ne mnogo skupo)
sto se tice trapova i oslanjanja jako je dobro odradjeno tako da nema vecih problema na nasim putevima
i ako se malo racuna vodi jako je mala verovatnoca da ce nesto da crkne tipa:silen blokova,kugli,spona itd..
cesce stradaju upornice ili stabilizatori balans stangle sto i nije neki izdatak...
prednje plocice se trose relativno brzo ali opet zavisi od vozaca
1.4 hdi motor je dosta dobar
jeste isti je kao u 206,307,xsari,fiesti...
prelaze dosta km ako je dobro odrzavan 250-300k bez problema
hoce podloske dizni da zezaju
remenica radilice
oko elektronike nema vecih problema
treba da obratis paznju da nije lupan jel mu je ceo prednji kraj plastican i ako je radjen te plastike ako su krpljene hoce da popucaju
ako te jos nesto zanima reci
VTS
Originally posted by QV laleJos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
-
-
Re: C3 1.4hdi polovnjak
Hvala puno na odgovoru...koliko sam shvatio,najbitnije je da nije razbijan spreda...da li to znaci ako se jednom razbije da tu vise nema popravke...takodje me interesuje na koliko se radi veliki servis i koliko je orijentaciono cena tog servisa...koliko kostaju dizne(odnosno moraju li one da se menjaju)ili moze i reparacija-odnosno te podloske...autic me odusevio sa velicinom gepeka(mislim da je 305 dm najvise u klasi)...posto je prednji kraj od plastike,koliko je on bezbedan
Comment
-
-
Re: C3 1.4hdi polovnjak
moj komsija je imao 307 sa 14hdi motorom imao je dosta problema sa njim i od njega sam cuo da su mu u servisu rekli da ima neku fabricku gresku tipa nesto oko klipnjaca, sad dali je tacno neznam samo znam da je u servisu puko nesto dosta para pa ga posle toga prodao.
Comment
-
-
Re: C3 1.4hdi polovnjak
naravmo da ima popravke ako dodje do havarije prednjeg dela samo svima je poznato kako rade nasi preprodavci,vecina plastika se vari i to nije bas dobro resenje
mislim da je interval za zamenu zupcastog kaisa na 120000 km mada moguce da je i na 160000 to moram da proverim sutra
cena u ovlascenom servisu mislim da izadje oko 500e
dizne ne treba da se menjaju(mogu se reparirati mada nije bilo mnogo puta potrebno
)
podloske su uglavnom problem,nije ih neki problem zameniti samo ima da se sarafa dosta
i nije neki izdata najveci su ruke za zamenu dizni
nravvno da je bezbedan dizajniran je tako da prolikom udesa lomi sve napred,do pozarnog zida i tu staje jel je tu najaci(naravno to bi trebala biti teska havarija)
VTS
Originally posted by QV laleJos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
Comment
-
-
Re: C3 1.4hdi polovnjak
Hvala ljudi na informacijama...pogledao sam video klip,extra je bezbedan...nego ima li stvarno tu gresku na klipnjacama...a veliki servis je nenormalno skup(barem meni sto vozim kadeta)...neko kaze da se radi na 80.000 a neko opet tvrdi na 240.000 k km...da li mu je odrzavanje mnogo skuplje od konkurencije i cuo sam da nema plivajuci zamajac,pa me interesuje da li je to tacno...takodje su mi rekli da se juri primerak sa boshovim ubrizgavanjem a da se izbegava siemens...svaka cast na brzim i detaljnim odgovorima
Comment
-
-
Re: C3 1.4hdi polovnjak
nema nikakve greske na klipnjacama
zupcasti kais se menja na 160000km
ne znam sta vi podrazumevate pod jeftino a sta pod supo odrzavanje?
nema plivajuci zamajac
ne morate izbegavati siemens ali u svakom slucaju bos je bolji izbor
VTS
Originally posted by QV laleJos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
Comment
-
-
Re: C3 1.4hdi polovnjak
Hvala svima na informacijama....@svarglic na stilu 1.9 jtd veliki servis sa sve vodenom pumpom i radom kosta 350e a za klasu je veci auto-zato sam i napisao da je veliki servis skup...ukoliko su cene i ostalih delova takve,ne vidim razlog kupovine hdi-a...Vi ste pravi profesionalac i nemojte nesto da mi zamerite...a autic je prelep,udoban i povlaci dosta dobro za 68ks-ide kao da ima 80...veliki pozz
Comment
-
Comment