Mitsubishi Galant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alaza
    CBC Član
    • 30.11.2007
    • 96
    • tamo negde

    Mitsubishi Galant

    Imam u planu za kupovati auto uskoro i dosta sam opredeljen za alfu 166 i BMW serije 5, ali gledajuci oglase slucajno videh Mitsubishi Galant sa motorom 2.5 V6 24v, godiste 2002-2003, a kako bas nemam nikakvog iskustva sa tom markom svaka infomacija bi mi dobro dosla za taj model auta. Hvala svima na odgovorima
  • alaza
    CBC Član
    • 30.11.2007
    • 96
    • tamo negde

    #2
    Re: Mitsubishi Galant

    Zar niko nista ne zna o ovom autu

    Comment

    • cameleon
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2008
      • 315
      • Obrenovac

      #3
      Re: Mitsubishi Galant

      Verovatno ima malo tih koji imaju bilo kakvog iskustva sa Galant-om..., i mene interesuje da cujem nesto vise o ovom autu, bar od nekog vlasnika !
      Malo informacija uopste za Galant !

      Mitsubishi Galant



      Mitsubishi Galant je tipičan japanski predstavnik srednje klase. Nije top dizajn niti avangarda ali je zato veoma kvalitetan, pouzdan i dobar za kupovinu iz druge ruke. Galant nije doziveo naročiti uspeh na evropskom tržistu. U Nemačkoj za tri godine od 93 – 96 prodat je samo u 25.000 primeraka, ali to nikako ne umanjuje visoku ocenu njegovih vlasnika. Oni ga u 86% slucajeva ocenjuju veoma visoko i veoma su zadovoljni svojim automobilom. Pored izvrsnih motora, menjača i kvalitetne izrade svih detalja Galant poseduje i odličan konfor, prostran prtljažnik u svim varijantama. Ogibljenje zaslužuje najviše ocene a prednja vuča je odlično rešena , stabilnost vozila na putu u svim uslovima je na najvisem nivou.

      Sampioni u tom pogledu su svakako modeli 4X4. Od svih navedenih kvaliteta ne bi bilo ništa da motori nisu visoko kvalitetni. Paleta motora je velika, benzinski od 1.800 ccm sa 115 ks, turbo dizel 2.000 ccm 90 ks preko četvorocilindričnog benzinca od 2.000 ccm sa 137 ks i top "šestaci" od 2.000 i 2.500 ccm sa 150 i 170 ks. Sve motore krasi ekonomičnost i izdržljivost, prelaze na mnogo stotina hiljada kilometara bez ikakvih kvarova. Jedino o čemu treba voditi računa je zupčasti kaiš koji se redovno menja na 90.000 km. Visoku ocenu kvaliteta dali su i nemački centri za tehnički pregled vozila. Galant je u samom vrhu odmah iza Toyote Corole, Galant u prve tri godine eksploatacije ima prolaznost sa 80%. U tom periodu najčešće zabeleženi kvarovi su pregorele sijalice stop svetala, istrošene gume i polomljeni ključevi koje izazivaju sami nemarni vlasnici.

      Kod modela radjenih od 1988 do 1992 mogu se sresti pregoreli zaptivači glave motora , u jakom malom broju. Ovaj problem je lako uočiti jer iz auspuha izlazi plavo sivi dim. U najvećem broju slučajeva problem pravi zadnji lonac auspuha, nakon 4 godine upotrebe, to je znak da je automobil korišćen većinom u gradu. Nakon 120.000 km počinju i problemi sa upravljačkim delom i trapom, za njih su zaslužne kugle prednjih ramena. Ovaj problem dolazi do izražaja na neravnim i lošim putevima. Posebnu pažnju obratite i na gumene manžentne prednjih zglobova koji zbog starosti popuštaju nakon 5 – 6 godina upotrebe. Svi navedeni kvaliteti ostaju samo pod jednim uslovom, a to je dobro pravovremeno i kvalitetno održavanje. Na nesereću delovi su veoma skupi ali ne trebaju često.



      Savet , koristite isključivo originalne rezervne delove jer u protivnom rizikujete češće i sve skuplje popravke. Obzirom na sve Galant je veoma dobra alternativa srednje klase nešto jeftiniji od konkurencije. U svakom slučaju dobar i izdržljiv automobil.

      Comment

      • alaza
        CBC Član
        • 30.11.2007
        • 96
        • tamo negde

        #4
        Re: Mitsubishi Galant

        Da, ovaj na fotografijama je stariji model, ali sam po oglasima video i modele iz 2003 godine i mnogo dobro izgledaju. Nazalost jako malo vlasnika ima i toga sam svestan, jer je veoma tesko naci i majstora za takav auto a za delove je posebna prica, mada znam da ne retko crkavaju. Vozio sam sluzbenog pajera sa motorom 3.0 V6 koji na cajgeru ima oko 350000km, i necuje se kako radi, kvarovi-trap.

        Ipak nasi ljudi najvise preferiraju svabe, francuze i italijane. Valjda ce se naci na ovom forumu ko malo vise poznaje GALANT-a.

        Nesto ovako izgleda model iz 2003 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          Re: Mitsubishi Galant

          Izuzetno dobar auto. Jako udoban i pouzdan. To godiste 8. generacije je jedno od kasnijih, pri kraju njegove proizvodnje sto je dobro zbog limarije. Mane su mu - cene delova i korozija. Ovo godiste bi trebalo da je pocinkovano za 8. generaciju, ali ipak obrati paznju. Motor je trajan, malo lenj, ali ima fin obrtni moment - za krstarenje, ne za trkanje. Menjac je perfektan i neunistiv kao i svaki dobar japanski menjac. Servis je malo skup, ali sta je tu je...sa redovnim odrzavanjem i malo srece ne bi trebalo da imas problema s tim autom. Neces sigurno pogresiti ako ga kupis, auto je za svaku preporuku.

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Re: Mitsubishi Galant

            Ja mislim da je vlajko sa foruma imao taj auto...kontaktiraj njega, pa vidi
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • cameleon
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2008
              • 315
              • Obrenovac

              #7
              Re: Mitsubishi Galant

              Znam za sve generacije, ali generalno nije bilo detaljnijih opisa i iskustava vlasnika novijih...Za krstaricu sam kapirao da je dobar izbor, poucen predhodnim generacijama, jer su mnogi zadovoljni...(mislim na starije....90., 91. )

              Ta generacija koju navodis mnogo dobro izgleda, a verujem da je pouzdana, pa i poboljsana u odnosu na predhodne.

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #8
                Re: Mitsubishi Galant

                @srce sa foruma jos uvek vozi galant, cini mi se da je 1.6 ...
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • VVLAJKO
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2008
                  • 484
                  • Nis
                  • Audi A4, Primera p12

                  #9
                  Re: Mitsubishi Galant

                  Ljubisa vozi carismu 1.6, ja vozim galanta 2.5 v6, doduse u karavan verziji i '99. ali nebitno, to je to.

                  Izuzetno dobar auto, udoban, stabilan, pouzdan.Cene delova i odrzavanja su pristupacne, daleko pristupacnije od BMW-a ili mercedesa, kvalitet materijala enterijera i limarije je iznenadjujuce kvalitetan za jedan japanski auto i ne postoji problem korozije.Naj jaci deo auto po meni je motor-neunistiva mrcina, izuzetno proste konstrukcije, kakva je i komplet elektronika i elektrika, jedina uslovno receno ,,mana'' je malo otezana zamena svecica na zadnjem redu cilindara.Na zalost menjac je los, isti kao na 2.0 motoru i na carismi 1.8 gdi i nije dorastao velikom obrtnom momentu sestaka, srecom je pristupacan i jeftin za nabavku, a upravo zbog njega je i auto malo lenj.Po meni kao vlasniku ovog modela ali i kao vlasniku servisa za japanska vozila pravi izbor bi bio automatski menjac.
                  Trap je malo komplikovan, napred ima 2 ramena i 1 viljusku po tocku, t.j 3 kugle i 6 silenta po tocku, menjaju se kompletna ramena ali srecom nisu skupa i relativno dugo traju, isto vazi i za lezajeve tocka koji se menjaju komplet sa glavcinom Delovi trapa su isti kao na prethodnom modelu onom ciju ste sliku postavili, ostalo nije isto i motor stoji kontra.
                  Kocnice su odlicne, jedino su prednji diskovi podlozni deformitetu, valjda zbog tezine motora.
                  Karoserijski delovi su skupi i komplikovani za nabavku, mada se u zadnje vreme pojavljuje sve vise i vise engleza za delove pa je i taj problem resen. Ja vas udavih

                  Samo da napomenem da je moj auto presao 780.000 km i da je motor izuzev zamene gumica netaknut, zadnji amortizeri su pre neki dan skinuti fabricki i zamenjeni novim, kao i to da je plin venturi, bez lambda kontrole cak i bez emulatora i da evo vec blizu 200.000(uz redovno odrzavanje naravno)radi besprekorno uz vise nego malu potrosnju.

                  Na kraju: odlican auto, za svaku preporuku, za nase uslove bolji i od famozne nemacke trojke.
                  Samo bezi od americkih varijanti, a od 2.4 GDI k'o djavo od krsta. pozz
                  Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                  Homer J. Simpson

                  Comment

                  • cameleon
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2008
                    • 315
                    • Obrenovac

                    #10
                    Re: Mitsubishi Galant

                    .....znao sam da je pouzdan, ali bas da je kao tenk nisam

                    Comment

                    • alaza
                      CBC Član
                      • 30.11.2007
                      • 96
                      • tamo negde

                      #11
                      Re: Mitsubishi Galant

                      Vise idem na 2.5 V6 , a ovaj GDi koji sam postavio cisto da se zna o kakvom se autu radi.
                      Ipak su motori OK koliko vidim iz prethodnog posta a slucajno su provereni bar kod nas u eksploataciji kod nekih firmi, npr.policijski koji su se vozili na autoputevima imaju predjenih oko 450000-550000km bez da su otvoreni, a oni koji su ih vozili i dalje placu za njima, pricaju ljudi da pezo ne moze da se meri sa njim.

                      To oko menjaca nisam znao , vise sam se plasio da uzmem japanca automatika nego manuelnog. Kako vreme bude odmicalo bice mnogo teze odluciti sta uzeti, ipak sam ljubitelj alfi vec 10-ak godina ih vozim i model 166 bi mi bas pristajao, ali s`obzirom da sam porodican covek pa mi treba karavan, a alfa 156 SW mi je mnogo mala (koristio od kuma dosta dugo, motor 2.4JTD ), smatram da ne bih pogresio u izboru GALANT-a, dok je BMW kakav trazim mnooogo skup za moj budzet.
                      Dosta ljudi poznajem koji su presli sa evropskih auta cak i na korejance pa se nikada nisu pozalili na kvar.

                      @VVLAJKO

                      Kako da znam da li je USA varijanta ili ne?! Po broju motora, sasije?!

                      Comment

                      • radebgyu
                        CBC Senator
                        • 03.02.2009
                        • 244
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Mitsubishi Galant

                        Ja vozim Lancera vec dve god. bio sluzbeni ja ugradio gas evo za ove dve god nista nisam radio sem naravno servisa.Neznam za majstore , meni odrzava decko iz Velauta ako ti bude trebao tel. javi.
                        http://www.mitsubishiclubserbia.com

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          Re: Mitsubishi Galant

                          @ alaza:

                          Kao i kod ostalih, "odaju" ih iste stvari... Galant konkretno u zadnjem braniku ima žute migavce sa strane, napred mislim da nema jer ta generacija ima bočne žute migavce koji se vide i sa strane pa migavci u prednjim branicima nisu bili neophodni kako bi auto ispunio američke DOT standarde. Sem toga, oznake na instrument tabli kao i sama instrument tabla bi trebalo da ima oznake prilagodjene američkim mernim jedinicama, dakle mph i slično. Motori za američko tržište, se takodje razlikuju u najvećem broju slučajeva u pogledu snage, zbog drugačijih katalizatora i uopšte celog sistema kontrole izduvnih gasova, jer su kalifornijski zakoni bili strožiji po tom pitanju pa su radjene odredjene prepravke na katalizatorima kako bi se ispunili ULEV standardi, a to je uglavnom za posledicu imalo malo manje konja u poredjenju sa identičnim primerkom, sa istom motorizacijom, koji se prodavao na evropskom tržištu. Dakle, podaci iz saobraćajne ti isto tako mogu reći o kojoj verziji je reč, tj. za koje je tržište konkretan primerak "pakovan".
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • VVLAJKO
                            CBC Senator XXL
                            • 23.07.2008
                            • 484
                            • Nis
                            • Audi A4, Primera p12

                            #14
                            Re: Mitsubishi Galant

                            Po izgledu!
                            Kod amerikanca su farovi i migavci izjedna, migavci pola zuti pola beli, niklovana maska napred, drugaciji stopovi i enterijer totalno drugaciji.

                            Ja slucajno imam i 166 v6turbo i lybru za koju sam dao bivsu 156 2.5v6 sw, a cesto vozim i(nije moj)BMW 525 e39 karavan restyle i tvrdim da je galant najkompletniji auto od svih pomenutih.

                            Sto se menjaca tice ja sam uvek za automatik, posebno u ovoj klasi i sa ovakvom motorizacijom.
                            Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                            Homer J. Simpson

                            Comment

                            • alaza
                              CBC Član
                              • 30.11.2007
                              • 96
                              • tamo negde

                              #15
                              Re: Mitsubishi Galant

                              Ne bezim od automatika, naprotiv nalozio sam se na njega kada sam vozio od drugara A-8 nekoliko dana, ali nisam imao predstavu sto se japanaca tice i njihovih aut.menjaca i da je u pomenutom galantu sa V6 motorom bolja opcija sa takvim menjacem.
                              S`obzirom da ih (japance) i ameri mnogo vole, a poznati su po tome sto su ubedjeni da je sve americko naj naj, mozda to i ispadne dobra investicija za kupovunu.

                              Comment

                              Working...
                              X