bmw 523 99 godište?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • notek
    CBC Početnik
    • 07.08.2007
    • 3
    • beograd

    bmw 523 99 godište?

    Pozdrav
    pitanje je prosto koliko realno kosta posedovanje ovakvog automobila link
    znaci zanimaju me konkretne cifre bez onog skupo je
    to znam ali ne znam koliko za nekoga je sto evra skupo a za nekoga je to hiljadu
    Koliko kostaju servisi, na koliko se rade, koliko su standardni kvarovi za auto tog godista
    pitam zato sto sanjam BMW ceo zivot a vozim vw golfa 2 i hteo bih da probam da me zelja mine
    Hvala
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Re: bmw 523 99 godište?

    Ovaj auto ima M52 motor, o njemu i nikasilu su pisani romani na ovom forumu tako da ne počinjem opet, ovima koji su to već čitali po 10-ak puta će pripasti muka

    Mimo toga, pisano je i o ostalim boljkama ove serije, kao i konkretnim problemima koji su pratili benzince tih vremena, dakle ono, na šta da obratiš pažnju, šta može da krene po zlu, kako postupiti i izbeći skupe naknadne popravke... Sve ti je to prijatelju u bazi foruma pa samo udri po srču, ima svega toga sve u sitna crevca...

    Što se troškova održavanja tiče, nemoj me pogrešno shvatiti ali pošto mi prijatelj isto vozi Golfa 2 (benzinca 1,3), znam kako je smešno jeftino održavanje tog automobila, čak i malo kvalitetnijim aftermarket delovima. Na te i tolike cifre zaboravi, ako uzmeš ovaj auto računaj da ti godišnji troškovi budu u rangu 600-1000 evra, zavisno već koliko prelaziš godišnje, i to naravno ne računajući neke krupnije vanredne troškove, gorivo i cenu registracije. Kad sam već kod registracije, za konkretno ovaj auto, sa ovim motorom, godišnji harač je oko 450-480 evra, zavisno od opštine i od osiguravajuće kuće. Dalje, mali servis je u rangu 250-300 evra, ali može da se odradi i za 100-150 ako koristiš kineske delove i "originalni" Valvoline od 3 evra po litru Ovo poslednje ti ja svakako ne preporučujem, samo ti navodim opcije... Ono što moraš da znaš je da BMW ne trpi fušerisanje i škrtarenje kad je održavanje u pitanju, tako da ako nisi spreman da sve to finansijski ispratiš bolje zaboravi jer ćeš sebe poštedeti mnogih problema. Sve i da odlučiš da pogledaš ovaj auto sa linka, preporučujem ti da ga oteraš u poverljivi servis gde se ljudi bar malo razumeju u BMW, ne veruj nikome na reč i ako vlasnik bude imao nešta protiv pregleda u servisu ili elektronske dijagnostike slobodno odšetaj od tog auta. Ako se ispostavi da je primerak OK, redovno održavan i nije popio previše "batina", ne bi trebalo da imaš puno problema sa njim. U vezi servisa, po BMW-ovim preporukama mali servisi se na ovim modelima rade na 25000 ili 30000 kilometara, mada to svakako nije preporučljivo i plafon bi trebalo da bude 15-ak hiljada km. Možeš se naravno pridržavati preporuka proizvodjača ali ja ti to ne preporučujem iz razloga koje neću navoditi jer opet smorih za medalju...

    Dakle samo upotrebi search opciju i pronaći ćeš sasvim dovoljno informacija. Ako ti eventualno zatreba neka specifična informacija na ovu temu a da je kojim neverovatnim slučajem okolnosti već nema u bazi , ti slobodno viči...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • notek
      CBC Početnik
      • 07.08.2007
      • 3
      • beograd

      #3
      Re: bmw 523 99 godište?

      Hvala na iscrpnom odgovoru
      a u vezi nikasila procitao sam dosta toga naravno na forumu
      i nisam skapirao da li moze da se popravlja ili ne
      motor kad krenu ti opisani problemi

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #4
        Re: bmw 523 99 godište?

        Nema popravke. Zamena bloka sa starog tipa (blok od E34). Mada mi je cudno, ako je stvarno 99 mozda i nije M52? blok.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Bojan1212
          CBC Senator XXL
          • 15.07.2008
          • 468
          • Zemun
          • Honda Accord

          #5
          Re: bmw 523 99 godište?

          M52 je. M54 je krenuo od 2000. i tad nije vise bila oznaka 523 vec 525 sa 190ks.

          Cim sam video naslov teme odmah mi je bila asocijacija da te uputim da procistas malo, a prvenstveno overspeed-ove postove, ali covek se javio pre tako da...
          Sto se tice odrzavanja vec je overspeed sve rekao, a registracija pre desetak dana izasla 48-49000.
          Potrosnja u poslednjih 8000km mi je na bordu 10.2, a 70% auto-put. Generalno grad 12-15, autoput do 120 oko 8.5, 140 i nekih 20-30 preko 10l.

          Performase su mu solidne, ali coveku uvek treba jos pa bi i ja tako onaj 528i sa tih jos 20hp nesto Nm taman koliko mu fali. Medjutim salu na stranu, 170ks i 245Nm mu je sasvim dovoljno. Povlaci iz niskih obrtaja jako dobro, a posle 4000 se budi zver. Zvuk sestaka je vrhunski, samo ga dobra izolacija u kabini malo prigusuje. Konkretno moj je jako dobar primerak pre svega jer mu je motor u izvanrednom stanju, pa nikakvih problema nisam imao prethodnih godinu dana i nekih desetak hiljada, pa stoga nemam sta pametno o tome da ti kazem. Sve u svemu po meni jako dobar auto u svim pogledima, ali pre kupovine dobro paziti, jer ako krene naopako sa Bavarcem nece da valja po dzep.

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #6
            Re: bmw 523 99 godište?

            Steel liners were introduced into production at Week 10 in 1998, i.e. March 1998. Cars built before then will have Nikasil liners; but that is not the same thing as saying that cars sold after then will have steel liners - cars can sit around for a while, and it is the build date that is critical, not the date on which the vehicle is put into service. Contrary to certain information, the engine code change from "S6 3" to "S6 4" did not coincide with the move to steel liners and therefore not all "S6 3" cars are Nikasil. Whilst it is probably safe to assume that any car sold during 1999 or later is safe from the Nikasil issue, my advice (to be on the safe side) has to be to be very wary of any M52 and check the block material with BMW before buying it.

            Ako nije prekrsten, onda nema problem sa nikasilom...

            Ovo sam jos davno negde nasao kada sam razmisljao o tom BMW-u...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Re: bmw 523 99 godište?

              @ djukic: ovo se odnosi na datum kad je BMW prestao da koristi nikasil za "košuljice" cilindara u M52 bloku, to stoji. Ali ako je ovaj automobil 1999. godište to ne mora da znači da je motor u njemu isto tako 1999. godište. M52 u toj verziji se proizvodio od početka 1998. godine tako da postoji mogućnost da je taj motor napravljen ranije i da je iz serije "kritičnih" motora. Dakle kad se radi o 1999. godini stvar je malo zahebana jer je u pitanju "prelomna" godina i tu se nikad ne može biti siguran samo na osnovu godišta proizvodnje. Tačan podatak je moguće utvrditi samo u servisu po oznaci na bloku, ali to mora u ovlašćenom servisu jer samo oni imaju pristup centralnoj bazi u kojoj se na osnovu oznake bloka (ne broja motora) može dobiti tačna informacija. Sem toga, mnogi modeli koji su iz fabrike izašli sa nikasilom u bloku motora su kasnije, u garantnom periodu servisirani i zamenjeni su im blokovi, tako da su ti podaci unešeni u centralnu bazu podataka. To je radjeno besplatno. Medjutim, neki su ispoljili probleme nakon isteka garantnog perioda, tako da je bilo zamena bloka (ili češće celog motora) i naknadno ali u svakom slučaju samo se iz baze može utvrditi po oznaci na bloku koji je sa nikasilom a koji nije, jer samo BMW zna na osnovu internih oznaka koji je blok radjen sa nikasilom a koji nije. A za tu uslugu mislim da bi ovlašćeni lokalni lop.. ovaj, servis naplatio masno. Zato rekoh da čovek pretraži bazu, ima podataka o tome po čemu i kako se može posumnjati na problem sa nikasilom, a ovaj motor je prešao tih navedenih 200000 (minimum), tako da ako jeste nikasil, onda su problemi ili tu ili u najavi, i ako pročita na šta da obrati pažnju ne može pogrešiti... Inače sam na jednom insotranom forumu pročitao da postoji sa donje strane bloka neki detalj koji se razlikuje kod modela sa nikasilom, tako da se po tome može na prvi pogled utvrditi činjenično stanje. Samo je problem što je taj deo bloka tako skriven da treba prvo raskupusati pola motornog prostora da bi se to videlo, ali mi se ovo čini kao malo previše agresivan pristup...

              Ja iskreno mislim da ovaj auto nema problema sa nikasilom, jer kao što piše u oglasu ima preko 200000 predjenih kilometara, a blok sa nikasilom bi se sa tolikom kilometražom raspao do sad jedno 5 puta tako da... Čim se ovaj još uvek vozi, to dosta govori. Ali pažnje nikad dovoljno, naravno.
              http://www.bmw.tv

              Comment

              Working...
              X