Volvo S60R

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AreOut
    CBC Senator XXL
    • 22.07.2006
    • 590
    • Zabjelo

    Volvo S60R

    1. Koliko realno vrijedi taj auto 04. godiste havarisan (tako da je popravka 6-7 hiljada da se kvalitetno napravi) sa sekvent plinom? CG tablice registrovan do jula.
    2. Koliko je inace ugradnja plina u takav auto(okvirno ne tacna cifra naravno) i druga varijanta koliko bi kostalo da se ugradi moj plin? Tj. da se prebaci iz drugog S60R u njega.
    3. Ko se dobro razumije u Volvo volio bih da mi se javi na PM imam par pitanja...
    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c
  • scarab26
    CBC Senator XXL
    • 27.09.2006
    • 353
    • bgd

    #2
    Re: Volvo S60R

    iskreno, po meni koliko das 2-3-4 soma, pa netaknut ne bi trebao da je preko 10 soma, znam sta je R, ali se taj auto na malom trzistu kao CG moze prodavati godinama

    Comment

    • nikola_VUK
      CBC Senator XXL
      • 20.09.2005
      • 317
      • Podgorica - Novi Sad
      • Mercedes vaneo 1.7

      #3
      Re: Volvo S60R

      Nemoj ni da razmišljaš o prebacivanju plina, od uređaja ti je mnogo važnije ko ga stavlja, iskusio sam to.
      Znaš ko ti održava Volvo u CG održavanje je nenormalno, a ako treba 6-7 hiljada da se sredi, mislim da je to sulud posao, jer auto sam po sebi nema mnogo veću vrednost.
      Oko cena za delove probaj u Begradu Viking i Amazon, znam kad sam vozio 460-ku da su mnogo jeftiniji, ali opet je Volvo preskup u odnosu na druge.

      Comment

      • CikaKure
        CBC Senator XXL
        • 14.08.2005
        • 668
        • Beograd

        #4
        Re: Volvo S60R

        Ne bi ja da kvarim sreću, brick je svojevremeno pisao o nekim modelima motora u volvoima gde plin nešto ne može da se metne kako treba, pa samo da to nije taj slučaj da je neko stavljao nešto gde ne treba...
        evo ovako nešto, a ti proveri:

        "do 2001 postoji hidro regulacija zazora ventila i sa tim motorima nema (ne bi trebalo) da ima ikakvih problema.
        pocevsi od jeseni 2000godine (modelska 2001) Volvo izbacuje hidro sistem i prelazi na klasican cisto mehanicki.
        pri tome konstrukcijom prilagodjava glavu motora tako da se u fabrici steluju ventili i nikada vise, tj nije predvidjena niti u servisu ni kontrola ni stelovanje, nista. cak ne postoji u katalogu rez delova plocica / casica razlicitih debljina za stelovanje.
        na benzin se pokazalo da je ok za dovoljno dugi period, tj nekoliko stotina hiljada km ne mora da se podesava zazora ventila.
        ako zatreba Volvo je predvideo da se zazor regulise tako sto se u servisu zameni komplet cela glava sa sve bregastom, ventilima...kao gotovo iz fabrike vec podesen sklop.
        pri pogonu na LPG se pojavljuje se izgleda nesto brza promena zazora ventila pa nastaje eventualno potreba da se podese ventili. "

        Comment

        Working...
        X