zanimaju me vasa misljenja o motoru 1.4 hdi karakteristike i mane, moguci problemi, a sto sto se tice kola vasa misljenja o samoj 307 kao i njene prednosti i mane, i kakve veze ima ako je auto beli jer sam cuo razne price da se takva kola sa tom bojom tamo kortsie za razne firme koje prelaze milione kilometara pa da li je to istina
peugeot 307 1.4 hdi vasa misljenja
Collapse
X
-
Re: peugeot 307 1.4 hdi vasa misljenja
Ako je bele boje i 3 vrata a uz to ima 1.4hdi motor,velika je sansa da je bio dostavni.Po meni to nema apsolutno nikakve veze ako je auto dobro odrzavan i lepo ocuvan.Svaka normalna firma i pojedinac kojima auto sluzi da zaradjuje novac odrzavaju vozila maksimalno jer nece da dozvole da zbog nekog kvara ostane na putu.Bolje uzeti firmin auto koji je dobro odrzavan nego kupiti od nekoga ko je digao kredit da kupi kola i onda nema para za odrzavanje,vozi dok se ne raspadne a deo menja tek kad otpadne.Sto se tice samog motora ako si zahtevan vozac nece ti bas odgovarati jer je malo slab za taj auto ali ipak moze da dogura do 170 kmh a potrosnja i odrzavanje mu je zaista prihvatljivo.Ti motori nemaju nekih vecih problema i zaista su pouzdani.Isti taj motor ide i u Ford fiestu i fusion samo sto ima oznaku TDCI a ugradjuje se i u Mazdu sto opet govori da je pouzdan.Nadam se da sam ti malo pomogao
-
-
Re: peugeot 307 1.4 hdi vasa misljenja
Pozdrav, evo mog viđenja posle 4 godine vožnje i preko 50000km sa istim kolima. To što je beli i sa troje vrata ne mora da znači da je pod obavezno bio van ili firmin, mada u većini slučajeva jeste, što opet ne mora nešto preterano da te brine. Igrom slučaja meni je dopao baš takav jedan (beli, 3v, komplet sa prednjim i zadnjim sedištima istog dezena) i kada sam u Veranu dao broj šasije rekli su mi da je putnički. Ok i da je bio van pa da je spakovan ne bi mi smetalo jer je stvarno očuvan primerak. 1.4 hdi je dobar motor, malo slab za 1300kg koliko je prazan auto težak ali je zato mali potrošač. Doduše ko uzima taj motor i ne razmišlja da ide na trke sa njim. Stići ćeš opušteno od tačke A do B. Međuubrzanja mu nisu uopšte loša sa obzirom na malu snagu i kubikažu. Prenosni odnosi u menjaču su malo čudni, možda zbog toga što taj menjač ide i sa 1.6hdi varijantom. Prva je kratka, druga je ok, treća je dugačka pa ako menjaš iz druge u treću na oko 2200 obrtaja, onda obrtaji u trećoj padnu na nekih 1400-1500 obrtaja pa mu treba vremena da ubrza, četvrta ok, peta bi mogla da bude i duža (na 130 je na nekih 3100 obrtaja). Što se potrošnje tiče u gradu leti se potrošnja kreće oko 6-6.5 litara nafte a zimi zna da dođe i do 7.5 litara mada kod mene ima dosta kratkih vožnji po 3-4 kilometra (kuća posao). Na otvorenom je potrošnja smešna, Beograd -Crna Gora - Beograd sa punim autom i klimom sa 65 litara nafte sam prešao 1505km, doduše vožnja 80-90km/h.
Do sada sem redovnog održavanja imao sam izdatak za četiri letnje gume, set kvačila (nema plivajući zamajac) i to luk i valeo setovi košataju 120€, ruke 50€ i procureo mi je zadnji levi amortizer, par oko 50€. Diskove i pločice još nisam menjao jer za sada nema potrebe.
Ono što je relativno skupo je filter za gorivo mada se i on ne menja baš često (mislim da se menja na svakih 60000 km). Pored tog za sve 307-ce su skupe plastike, žabice i te takve sitnice.
Mogu da ti preporučim servis Panter u D.Tucovića, sa njima imam ok iskustvo.
Generalno ja sam zadovoljan sa autom.
Ako nešto treba, pitaj. Tu sam.Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti
Comment
-
-
Re: peugeot 307 1.4 hdi vasa misljenja
Po "cajgeru" je 203000km mada bi kao trebalo da bude 50000km manje tj 153000. Ako je taj od 190000km u dobrom stanju (motor, karoserija, unutra) i ako su pristojne pare uzmi, ja se lično nisam pokajao. Jedino mi je žao što nije karavan.
Poz.Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti
Comment
-
Comment