Planiram da kupim ovaj auto,vrlo rado bih kupio nesto novije ali kao i vecini u Srbiji finansije to nedoyvoljavaju.Pa me zanimaju iskustva sa ovim autom ,znam da nemam sta puno da ocekujem od auta starog 20 godina,ali auto na koji sam naisao je u skoro fabrickom stanju,i ima i ugradjen plin,pa me zanima da lije isplativije uzeti skodu ili nekog yuga...hvala unapred na informacijama
Škoda Favorit
Collapse
X
-
Re: Škoda Favorit
pa ima cetiri dobra gume,menjan je lanac prosle godine,nov akunulator..bas sam se trudio da nadjem neki nedostatak,jedini je mozda sto je boja malo ubledela,ali rdje niam video nigde,motor radi tiho bez zveckanja i lupkanja kao recimo na yugu koji je 97 mo i koji sam gledao pre par dana,prosto me ja fasciniralo koliko je auto ocuvan
Comment
-
-
Re: Škoda Favorit
Kvalitet izrade je na poprilicno niskom nivou. Ako je hladno plastika oko volana krcka dok se volan okrece. Desavalo mi se da kad hocu da dam migavac ili da trubim da i ablendujem, sto je znalo da buni bruge vozace. Limeriju ocekuj da bud trula na rubovima. Ali u svakom slucaju kola me nisu ostavljala na putu i stizala su od tacke A do tacke B.
Comment
-
-
Re: Škoda Favorit
800e je cifra,bas sam zagledao posto sam raije imao truo auto pa znam otprilike gde da gledam,cudno mi je to sto sam malo rdje video samo na par srafova ispod haube,ali nista konkretno i cudno mi je da nema plastike iznad tockova a da nije truo,a da je bilo nekih krpljenja primetio bih posto sam se izvezbao da primecujem kojekavke varove,fleke i razlike u boji...
Comment
-
-
Re: Škoda Favorit
Svakako mnogo bolji izbor od Yuga. Dosta konforniji auto ali i kvalitetniji.
Jedina stvarno losa tacka je lim na rubovima i pragovima - ako je na primerku koji si gledao to OK onda je radjena, ali
to nije nista lose.
Auto je jednostavne konstrukcije ali i veoma izdrzljiv za nase puteve.
Motor je sa hilznama sto znaci da u slucaju generalne ne moras da obradjujes blok vec samo povadis sve staro, ubacis novo
i miran si 200 000. Inace pre 3-4 godine kad sam je vozio set za generalnu (klipovi, hilzne,karike,lezajevi,dihtunzi) je bio oko
150 evra, sto je smesna cifra zar ne.
Motor lepo nosi tezinu i nije uopste troma. Meni je trosila 8-9 litara plina po gradu.
Menjac je odlican (5 brzina), za prvu ti treba kvacilo, kad je pokrenes moze da se salta i bez kvacila
Za svaku preporuku.
Ako se odlucis da je kupis poslacu ti brojeve 2 najbolja majstora za njih, kao i decka koji rastura polovne i ima delove.Live together, die alone.
Comment
-
-
Re: Škoda Favorit
Posto vidim da si iz Majamija preporucujem ti da odustanes, cuo sam da u USA nema delova za Skode, mora da se porucuje i ceka...
Favorita imamo od '91. kad je kupljen nov. Za nase uslove dobar auto, izdrzljiv i lak za odrzavanje. Iznenadio bi se koliko delova ima i koliko su jeftini.
Rucice, prekidaci i ostale gluposti koje ocekujes da mozda fale - nikakav problem, ima na Vidikovcu
Limarija moze da bude problem, pogledaj patos pre svega, nama je zadnji most poprilicno otisao a da nismo ni znali
Inace bilo kakva poredjenja sa Jugom nisu na mestuTransaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Comment
-
-
Re: Škoda Favorit
upravo tako.
sam si sebi i dao odgovor : dobra limarija + LPG + mala registracija .... = odlicna kupovina, jos ako se uzme u obzir cena
"...pa ima cetiri dobra gume,menjan je lanac prosle godine,nov akunulator..bas sam se trudio da nadjem neki nedostatak..."
kao sto neko rece, 150-200e delova moze se i generalka odraditi cak i ako se motor pokaze los, gledaj ti najpre dobru limariju...
ako sam shvatio imao si vec auto tako da znas vec kako to sa odrzavanjem moze biti, lepo se "okvirno" ukalkulises sa troskovima odrzavanja u recimo periodu 2-3 godine i znas sta ocekujes, ipak je to auto 20 god star.
u mom slucaju lada samara 21. god ruku na srce, da nije bilo u "kratkom" periodu investicija tipa ugradnja plina, akumulator i zimski-letnji setovi guma (narodski receno odrzavanje kako bog zapoveda) mogu reci da su delovi smesno jeftini a opet kvalitet istih diskutabilan...
da ne kazem da su za istu lovu kese iz prodavnica autodelova nekako punije od onih iz supermarketa
aj, pa dakupovinu.
Comment
-
-
Re: Škoda Favorit
Imao je 17 godina.
Fabrickih 45.000. Za to vreme, odrzavanja, plus otisao dihtung glave. Lanac zveknuo dvaput, sto nije uobicajno, ali nema veze. Sto se tice motora, kvalitet, radili ga Cosworth i Porsche (za nevorovati), ali me iritira onaj njegov zvuk i pistanje na 90 u 5. brzini, na 120 je vec smak sveta. Vozio ga cale, penzionerski...
Delove sam nabavljao u "AS" Kisac i "Auto Sloba" Novi Sad i izlazili su me skuplje nego delovi za Kadett. Tako je u Novom Sadu.
Limarija naravno, iako je auto po 3 godine stajao u garazi i sneg mozda video dve zime, otisli su rubovi nazad, pragovi i dna vrata. Delove limarije je teze naci. Cim uzmes, mazi zastitu, obavezno!
Sto se mene tice, auto nije los, i pre bi njega vozio nego Zastavu, Ladu ili tako nesto istog godista. Za te pare je Best Buy, ipak je to 20-ak godina star auto i neke stvari moraju da mu se oproste.
OPEL Astra 1.6i
OPEL Kadett 1.6
ŠKODA Favorit
Comment
-
Comment