pozdrav svima,, nameravam u skorije vreme kupiti BMW-a iskljucivo seriju E39,, vec duze vreme pratim oglase, i citam dosta o ovom autu, i nimalo mi se ne svidja ova prica o "nikasil" motoru
, pa bih voleo da se jave ljudi koji imaju iskustva o ovom automobilu da mi malo pojasne o cemu se radi. Auto bi bio kupljen sa max. 180000 km, najverovatnije u Nemackoj... moze li se pomenuti problem izbeci ugradnjom plina u taj auto, tj sadrzi li plin sumpor u velikoj kolicini, kao i ostala goriva?? i koja su godista od kojih je konacno prestao praviti taj M52 motor("nikasil"). i u njh se poceo ugradjivati "alusil" ili celicni blok koji bolje podnose lose gorivo. unapred hvala na odgovoru
BMW E39 520i
Collapse
X
-
-
Re: BMW E39 520i
ali ipak niko sa sigurnoscu ne moze da mi kaze kada se prestao praviti taj motor sa "nikaqsilom", sve je nesto nesigurno, neko kaze od 1998, neko od 1999,, medjutim naisao sam na informaciju na jednom mestu da cak ni 1999 nije sto posto sigurno da je prestao da se proizvodi...
Comment
-
-
Re: BMW E39 520i
Niko sa sigurnošću ne može da kaže da li je motor u nekom autu sa košuljicom od nikasila ili ne iz vrlo prostog razloga. BMW je prestao da u M52 motorima koristi nikasil i prešao na alusil tokom 1998. godine, ali to nikako ne znači da nijedan auto sa "kritičnim" M52 motorom nije više sišao sa proizvodnih traka do kraja te godine. Dakle, BMW je počeo da proizvodi motore sa alusil košuljicama 1998. godine, ali su paralelno na tržište i dalje izlazili modeli sa nikasil motorima sve dok zalihe istih nisu potrošene. Obzirom da je motor ubedljivo najskuplji pojedinačan element (da ne kažem "deo" jer to i nije) na automobilu, i da se cene istog kreću i do 25 % od cene celog automobila, ne može se očekivati da će neko "pobacati" par hiljada motora sa lagera... Dakle, ne očekuj da ti niko kaže nešta u stilu: "od tog i tog dana" više nema opasnosti, jer to jednostavno nije moguće. Osim ako ne želiš da čuješ laž.
Ono što jeste sigurno, a to je da verzije M52 sa duplim Vanosom nemaju problem sa nikasilom, dakle to su modeli od 1999. godine i mladji. Znači, identifikuješ dupli Vanos na M52 i znaš da u njemu nema nikasila, prosto. Dakle, problem je sa verzijama sa Vanosom samo na usisnoj bregastoj.
U krajnjoj liniji, ne razumem otkud tolika briga oko identifikovanja problema sa nikasilom ovako na papiru, kad se taj motor može identifikovati i sa povezom preko očiju
Motor sa nikasilom koji počinje da ispoljava simptome teško startuje, naročito hladan. U leru ti motori jako loše rade, ler varira drastično, motor zna i da se ugasi, performanse su jako loše, i ovo je sve naročito izraženo na radno nezagrejanom motoru. Sve ovo naravno su simptomi gubitka kompresije, odnosno pohabanih košuljica cilindara. Dakle, da bi svako skratio svoje muke u ovom pogledu, najbolje je da zaboravi na datume, provere, mesece i nedelje, i da jednostavno proveri kompresiju. Ne košta mnogo, a mnogo znači. I to ne samo zbog nikasila.
Comment
-
-
Re: BMW E39 520i
U principu to vazi za svaki auto. Sve sto je preko 12bara je dobro. 10-12bara moze da se vozi..
Ispod 10bara je vec potrosen motor. Ne verujem da je za bmw nesto drugacije, pa makar imao ta cuda, ludila, vanose i sl.
Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Re: BMW E39 520i
http://achat-occasion.automobile.fr/ann ... abNumber=1 mogu li da cujem vase misljenje na prvi pogled...
Comment
-
Comment