Jaoo brate ja ne znam sta da ti kazem. Zaobidji to. Ja sam imao ZR 140 (1,4 motor K serija isto kao i taj 1,6) i idi procitaj u predstavljanje clanova sta sam sve imao kao problem na ovom autu. Dakle, menjaci su losi, dihtung glave nosis uvek u gepeku jer moze da zvizne nenadano, komande klimatizacije brzo se polome pa moras da ih juris po otpadima. Uglavnom su to kriticne stvari. Nimalo naivne. Moj auto je imao 101KS i zaista je lepo isao, lepo lezi na putu, zaista OK. Kocnice su kod mene bilo zadovoljavajuce, ali je moglo i blje, mada moj auto je pozadi imao dobose, predpostavljam sa diskovima da je to mnogo bolje. Napred ima mesta, pozadi..........pa ne bas. Udobnosti NEMA jer je tvrdo trimovan svaka neravnina se oseca, nekom je to mana nekom ne. Potrosnja je OK, predpostavljam da taj 1,6 mora da trosi malo vise.
Sto se tice odrzavanja, pa gledaj step motor ler gasa je 120eur, dihtung glave 40-55 eur, svecice su one platinum-iridijum-cuda 1300 din/kom, plocice su 5000 din, vodena pumpa spaner i kais sam platio cini mi se oko 100 i neki eur, ulje ide 5w40 tu vec cene znas. Iskreno, ne znam ni jedan da nije radjeno oko glave. Jedino modeli od 2004 restajling nemaju tih problema, ali su po meni ti jako ruzni.
You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
ovo je 1.8vvc motor, tako da tih problema koje si ti imao na 1.4, mozda nema
cuo sam da papucice gasa, kocnice i kvacila nisu bas najlogicnije namestene
sta oni imaju od luksuzne opreme
mislim, na podizace, stelovanje volana........
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Mislim da ima, ako je verovati Wikipediji. Izgleda da svi iz K serije imaju taj problem do revizije i novog dihtunga 2005 godine
Od opreme ti je standardno, podizaci, kozni volan, kozna rucica menjaca, bodni deo sedista/kadica presvucen kozom (centralni deo je textil) klima, maglenke, neke verzije tempomat, ABS,16-tice felne, podesavanje volana po visini, vozacevo sediste po visini, podesavanje lumbalnog dela, kod kljuc.....to bi bilo to, ne znam sta je bilo kao opcija prilikom kupovine.
Pozicija kocnice, gasa i kvacila je normalna nista cudno, mada same papucice bi trebale da su vece, jedino to je zamerka.....
You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
koliko vidim, jedino motor manijaci vlasnika
imali smo u porodici do pre 10 godina Escorta 1.6D koji je kao svaki stariji dizel divljao sa temperaturom i ni lud se ne bih vratio na takvo nesto, obzirom da i Octavia i SX i Civic drze temepraturu na pola kao zakucanu i ma kako vozio auto u ma kakvim uslovima, skala je na pola
videcu sta kazu na netu za ovaj 1.8
ono sto sam video na snimcima je da ne ide nista spec za deklarisanih 160ks
ispuca se do 100 super, ali posle kao da mu nakacis prikolicu
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
E bas tako ide i ovaj 1,4 do stotke iz pracke a posle................treba mu bas dobro parce puta. Naravno 59ks vise to mnogo bolje podnosi ali opet nista specijalno.
Veruj mi, nije to auto za nase podneblje. Da ima vise DOBRIH majstora OK ali retki su oni koji hoce uopste da rade ovaj auto, a znaju u cemu je vic. Meni su dvojica rekli da nece ni pipnuti. Kazu moze uradicemo ga icice super sve dok opet dihtung ne zvizne a moze da zvizne odmah za 50000 za 3000 za 30000 ili nikad. E aj sad ti znaj kad mu dolazi zuta minuta. Jedan se prihvatio posla i stajao sam pored njega dok je radio, uradjeno sve po PS-u i knjizi i opet ki*a. Dakle ima mnogo boljih kola za te pare. Inace dizeli su solidni (osim standardnih drugih navedenih boljki) nemaju neku manu, ali pitanje je na sta to lici kada stigne iz uvoza kod nas........ko i svaki dizel-lutrija
You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment