hyundai - kupovina automobila iz amerike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dukili
    CBC Veteran
    • 29.08.2005
    • 104
    • pancevo

    hyundai - kupovina automobila iz amerike

    nabasao sam na hyundai elenatru, '03, 2.0 gt, full, neka smesna "miljaza", za 8300eu na nasim tablama.

    poznata mi je razlika u vw i ford modelima za evropsko i americko trziste, a doticni prodavac me ubedjuje da to za hyundai ne vazi i da su svi delovi isti.

    trazim vasu pomoc...
    "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
    da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.
  • Wartburg
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2005
    • 663

    #2
    Imas Opele, sta ce ti to?
    Ima razlike izmedju evropskog trzista i americkog.
    Kao sto ne bi njihov tv mogao da upotrebis ovde, tako ne bi ni auto.

    Ima razlike.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Elenatra se uvozi i vozi ovde u Svedskoj i nema problema sa thnickim prijemo.. mislim na privatni import iz USA. Dakle sve je kao na modelima za EU trziste. Motor-jedinica je postojeca na EU trzistu te se prihvata za uvoz bez problema.
      Neverujem da bi transmisija bila drugacija, jedino sto se menja je tabla i rekalibracija Km/sata .
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Wartburg
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2005
        • 663

        #4
        Kako to Boost?
        Znam da sam bas gledao razliku izmedju Ford vozila za evropsko i americko trziste, i ima razlike, naizgled male ustvari velike.

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #5
          Re: hyundai - kupovina automobila iz amerike

          Originally posted by dukili

          poznata mi je razlika u vw i ford modelima za evropsko i americko trziste, a doticni prodavac me ubedjuje da to za hyundai ne vazi i da su svi delovi isti.

          ...
          Razlika ima sigurno, pocevsi od pozicionih svetala ili tako nekih sitnica, samo u zavisnosti od proizvodjaca su vece ili manje.

          Ali i ja da hocu da ti prodam bih ti rekao da razlika nema.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • zux
            CBC Senator XXL
            • 10.05.2005
            • 773
            • Beograd-Filmski grad

            #6
            Naravno da se može uvesti
            Razlike između EU i USA modela svakako postoje
            Počevši od oslanjanja (za američko tržište generalno idu automobili sa premekanim i za naše uslove preosetljivim oslanjanjem)
            Naravno obavezan automatski menjač
            Moguće je da su i motori drugačiji
            Spoljašnji izgled se uglavnom malo razlikuje
            Enterijer takođe (inače tamo su sva vozila sa full opremom)
            Problem je održavanje takvih automobila (pogotovo hyundai čiji su EU modeli još uvek nepoznanica za naše majstore a pogotovo model za američko tržište)
            Naravno većina delova odgovara standardnim delovima za elantru ali neke delove je potrebno naručiti iz USA a to može poprilično da potraje

            Comment

            • Skyline GT-R
              CBC Senator XXL
              • 13.02.2005
              • 806
              • Chicago - My Kind Of Town

              #7
              Hm....aj sad....objasnite mi sto auto iz USA ne bi mogo da se vozi u evropi???Ne razumem u cemu bi bio problem???

              kakva je razlika u oslanjanjau...neznam
              Automatski menjac UOPSTE nije obavezan.Imate i americke automobile sa manulenim a pogotovo evropski se rade pola-pola.
              Spoljasni izgled je isti (i sto se tice japanskih i evropskih automobila) sem kod modela koji ne postoje (ne rade se) za evropsko trziste a slicni su sa nekim modelima.
              Daleko od toga da su svi automobili sa full-om.
              Sto se tice kilometar-sata, evropski automobili imaju ispisane i mph i kmh.Naravno mph pioritetniji (citaj veci krug su mph, manji kmh)

              E..sad..odrzavanje...da li bi morao da narucujes delove...neznam....ja licno ne verujem

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                doticni prodavac me ubedjuje da to za hyundai ne vazi i da su svi delovi isti.
                proveri pazljivo. velike su sanse da su delovi prilicno razliciti jer SAD imaju sasvim desete standarde koji ne vaze na ostalom delu planete, pocevsi od srafova, posebnih DOT plasticnih farova i specijalnih sijalica pa nadalje.

                moze ti se desiti da crkne sijalica a onda moras da je kupis u SAD, i da platis adekvatno (citaj masne pare) jer ne postoji ovde u Evropi sa takvim grlom/ oblikom/jacinom. (iskustvo sa Mazdom).

                takodje prateca ekoloska oprema motora uz elektornsku kontorlu moze dosta da se razlikuje. ni svi americki modeli nisu isti, postoje posebne verzije za Kaliforniju, posebne za kontinentalne drzave, posebne za prekomorske teritorije itd.

                idi kod uvoznika kod nas, ponesi VIN broj sa tog potencijalnog auta i detaljno proveri koje su i kolike razlike.

                moze ti se desiti i da su pojasevi/airbagovi razliciti i ne odgovaraju euro standardu a zamena toga je prilicno skupa.

                mada, ako je auto vec na SCG tablice svejedno je, osim potencijalnih troskova servisiranja.

                i da odmah uracunaj da zamenis komplet vesanje za evropsko, americko je bitno losije (ako vec nije) postavljeno.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #9
                  Ma sve u svemu isplati se,cak i da izmenis vesanje i grla sijalica

                  Comment

                  • dukili
                    CBC Veteran
                    • 29.08.2005
                    • 104
                    • pancevo

                    #10
                    najvise me zanima to normalno odrzavanje, da li je filter vazduha isti, sijalice, lezajevi i slicne potrosne andrmolje... videcu u hyundai servisu, ne preostaje mi nista drugo. hvala na savetima.

                    a opel ne menjam, samo prosirujem vozni park
                    "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
                    da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      izmenis vesanje i grla sijalica
                      treba proveriti koliko je to u parama, ako treba. znam za slucajeve gde je izmena sto ti kazes grla sijalica nuzno podrazumevala zamenu farova a to povlaci zamenu prednjeg veznog lima, maske, ponekada bocnih migavaca i cak i bocnih krila jer se sve to razlikuje.
                      pa dodaj cenu farbarskih usluga da bi auto licio na nesto i ....brzo se cifra popne na par hiljada evra dodatnog troska.


                      glavni farovi i svetlosne grupe uopste danas nisu nimalo jeftini delovi za mnoge automobile, cesto skuplje od vitalnih delova motora poput klipova.

                      najbolje je 3 puta proveriti detaljno, posle je kasno za kajanje kada naidje (neplanirani) trosak.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • VR6
                        CBC Senator XXL
                        • 31.10.2004
                        • 512
                        • Sarajevo

                        #12
                        Ev jedan tekst kopiram, kome se vjeruje nek vjeruje...

                        EU - USA razlika

                        Pozdrav svima!
                        Javljam se prvi put jer se vode rasprave oko razlike u cijenama automobila za US i EU tržište. Kako radim za jednu američku firmu koja je prije godinu i pol otvorila svoj ured u ZG, kao domaći čovjek sam poslan voditi taj ured. Kao službeni auto dodijeljen mi je VW GOLF koji sam već prije vozio, ali u US. Auto je tada bio star 15 mjeseci i imao oko 20000 milja i radio bez greške.

                        Po dovoženju u HR, na autu je napravljen redovan servis te su promijenjene i disk pločice. I tu počinje priča. Auto je nakon te promjene počeo nešto bolje kočiti, ali i pristojno cviliti nakon cca. 7000 milja. Odvežen je u servis gdje je konstatirano da su diskovi poderani do bola i da ih treba zamijeniti. Nakon daljnih 4000 milja pojavilo se lupanje u vožnji, otišli prednji amortizeri, nakon još 2000 milja i stražnji.

                        Na servisu smo tražili da se pregleda kompletan auto.

                        Konstatirano je da su popucale neke plastike za u****vanje zraka i usmjeravanje kišne vode u motornom prostoru, auspuh je bio samo što ne padne, ležajevi svih kotača također. Hauba se počela klimati zbog oslabljenih panti, a bla je i hrpa drugih sitnica. Dakako, golf je ovdje vožen drugačije, nije gažen, već je vožen brže, naročito na autocestama. Kako sam morao pretpostavljenima u US objasniti što se dešava s autom koji nije stvarao probleme, morao sam puno toga saznati, a ono što sam saznao razbija famu o posebno kvalitetnim automobilima za US tržište.

                        Večina automobila koji se prodaju u US u pravilu udovoljava minimalnim zakonskim normama, a to je pouzdanost vozila pri maksimalno 75 mph (toliko se smije voziti na možda nekoliko desetaka milja highway-a u cijelim US). Amortizeri, kočnice, ležajevi, nosači motora...svo trošenje automobila je prilagođeno 75 mph kao maksimalnom opterećanju vozila. Automobili koji se prodaju u Europi, kao maksimalno opterećenje se uzima minimalno 120% operećenja pri maksimalnoj brzini. Iako dijelovi po gabaritima savršeno odgovaraju (na našeg golfa su najnormalnije ugrađen rezervni dijelovi za eurpske golfove), razlika u kvaliteti/trajnosti je enormna. Konkretno, diskovi su se potrošili jer su stavljenje disk pločice znatno tvrđe od onih s kojima je došao iz US. Originalni diskovi su pak od znatno mekšeg materijala nego europski.

                        S kolegom strojarskim tehnologom sam radio neku orijentacijsku kalkulaciju za razliku u cijeni ukupnog vozila, konkretno golfa. On je na temelju samo zamijenjenih dijelova na golfu i potrebne kvalitete za US/EU tržište došao do cca. 20%-22% razlike u proizvodnoj cijeni. Dakle, golf koji se prodaje u US je dosta jeftiniji od onog u Njemačkoj, ali je i kvaliteta proporcionalno niža.

                        Comment

                        • Skyline GT-R
                          CBC Senator XXL
                          • 13.02.2005
                          • 806
                          • Chicago - My Kind Of Town

                          #13
                          Za VW znam, to ne mora niko da mi prica.Imamo 2 u kuci i sve mi je jasno!

                          Ok...Ti si...kopirao ovaj txt!Da li znas mozda da li to GENERALNO vazi za sve marke (da su slabije sa kvalitetom za US trziste)?Mislim da li uopste vazi za sva nemacka ili cak i za sva japanska?

                          P.S. 75mph se ne vozi samo par desetina milja.To je ogranicenje na auto putu.Speed limit-i se krecu od 55 do 75mph - zavisno od drzave!

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            golf koji se prodaje u US je dosta jeftiniji od onog u Njemačkoj, ali je i kvaliteta proporcionalno niža.
                            da dodam i proizvodi se u Meksiku.
                            uopste je kvalitet americkih automobila losiji nego bilo gde u svetu, posebno Ford i GM su poznati po stednji preko svake mere.

                            izuzetak su japanske fabrike locirane u SAD, koje imaju vise korporativne standarde kvaliteta.

                            uostalom, opste je poznato da su japosi par koplja iznad americkih lokalnih proizvoda.
                            u svetu americki automobili vaze kao kvarljivi i rastrosni, vec podosta godina.
                            sa pravim ili ne, ali ih prati takav imidz.

                            po anketama najgori auto svih vremena je americki auto (Nova). cak nije ni Jugo uspeo da se priblizi tom statusu u SAD.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              A sta sa Korejskim fabrikam a,ima li ih?Koja to firma uopse uvozi,kako ides na uvoz,gde kupujes tamo,i ja sam gledao tamo cene za malo vece pare moze da uleti i Santa Fe

                              Comment

                              Working...
                              X