Common rail od 4 do 5000€

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragon
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2006
    • 963
    • Beograd

    #16
    Re: Common rail od 4 do 5000€

    Originally posted by marija12
    Vidi, ne košta me ništa tu si u pravu, međutim samo ja sam opčinjen vizuelnom lepotom alfe, gore pomenuti prijatelji za iste modele kažu da su lepi i ništa više. Znači da sam samo ja očaran pa neću sad da i njima savetujem isto i da im solim pamet, hoću da od vas kojih ovde Bogu hvala ima puno čujem i druge predloge
    Ima jedan deo na Alfi koji je 5 puta skuplji nego na drugim automobilima. Sijalica pozicije je neka specificna i platio sam je 250 dinara, a inace su oko 50.

    U principu, razlika je samo u trapu koji je malo komplikovaniji i tu je ulaganje 20-30 posto vece nego na tvom autu. Ostalo je isto.

    Najveci rizik je zapravo veci kvar na CR dizelu, nebitno kojem. S tim da za JTD neke stvari ipak nisu tako papreno skupe kao za neke druge motore.
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

    Comment

    • kapitalac
      CBC Veteran
      • 06.08.2010
      • 107
      • Banjaluka

      #17
      Re: Common rail od 4 do 5000€

      Nekako sa skeptičan prema francuzima bije ih glas da su skupi za održavanje. Ima neko iskustva sa tim?
      Što se tiče pežoovih orginalnih dijelova među najpovoljnijima je za održavanje. Uostalom za svaki auto možeš kupiti jeftini malo stuplji i pet puta skuplji dio. Ja imam kombi J5 za koji nisam kupovao orginalne dijelove a cijene ovih niže klase su povoljne i u rangu ostalih. Problem je jedino kod nekih francuza kad recimo homokinetički zglob ne ide sam nego u kompletu sa poluosovinom.
      I dragsteri koriste alkohol

      Comment

      • marija12
        CBC Veteran
        • 15.04.2010
        • 193
        • Novi Sad
        • Stilo 1.9JTD

        #18
        Re: Common rail od 4 do 5000€

        Vidim i vi svi većinom vozite dizele, meni je ovaj prvi (mislim da nije boshista, imao sam par komada ali nisu za poređenje sa CR) i ja sam prezadovoljan snagom, ubrzanjem, elastičnošću i potršnjom. Zato sam na početku i naveo da bi voleo da to opet bude dizel da ima bar 100KS itd. Kad već imate više iskustva sa istim kažite mi ali bez lične pristrasnosti kako bi ste porđali JTD, HDi, TDCi i CDTI a da kriterijum bude pouzdanost i izdržljivost. Ajde da tako racionalno sagledamo koja su iskustva sa tehnologijom starom preko 10 godina i na voziloma od 7 do 10 godina starosti. Znači dovoljno dugo na tržištu da bi se mogla stvoriti slika o kvalitetu.
        @markofpi
        Vidiš, jako mi je bitno to koliko bi po proceni trebalo da izgubi na vrednosti taj auto za par godina. Znam na osnovu svog i iskustva svojih prijatelja da su pojednina vozila nakon 3-5 godina vožnje gubila na vrednosti oko 1000€ a na drugoj strani znam i modele kojima se za 2 godine prepolovila vrednost. Kako ja ne mislim da se venčam sa tim autom naravno da me zanima da ga za 3-4 godine što bolje prodam. Ne razumem zašto misliš da mi to nije bitno i da ne treba da me zanima.

        Comment

        • gorans
          CBC Senator XXL
          • 09.03.2010
          • 1525
          • Beograd

          #19
          Re: Common rail od 4 do 5000€

          1.HDI
          2.JTD
          3.TDCi
          4.CDTi
          Mada su uglavnom Hdi i Tdci isti motori (PSA,FORD,VOLVO i MAZDA)
          Takodje i JTD I CDTi (FIAT,ALFA,LANCA,OPEL i SAAB)

          Comment

          • marija12
            CBC Veteran
            • 15.04.2010
            • 193
            • Novi Sad
            • Stilo 1.9JTD

            #20
            Re: Common rail od 4 do 5000€

            Iskustva iz mog okruženja kažu sledeće na HDi motoru auto 2003 god, manje od 200K:
            • Anti pollution error smaračina[/*:m:3su21x58]
            • Protokomer (paprena cena)[/*:m:3su21x58]
            • Dizne[/*:m:3su21x58]
            • I mislim da je i EGR nešto zapelo ali se ne sećam[/*:m:3su21x58]

            A iz priče sam čuo i da turbina traži remont na određenoj skromnoj kilometraži.

            Comment

            • gorans
              CBC Senator XXL
              • 09.03.2010
              • 1525
              • Beograd

              #21
              Re: Common rail od 4 do 5000€

              To sto si naveo muci i TDI motore i sve ostale moderne dizele tako da to nije razlog za izbegavanje Hdi,ako vec pricamo o dizelima.

              Comment

              • marija12
                CBC Veteran
                • 15.04.2010
                • 193
                • Novi Sad
                • Stilo 1.9JTD

                #22
                Re: Common rail od 4 do 5000€

                TDI nije CR bar ne u ovom rangu cene i ovog godišta o kom pričamo, jeste naveo sam može i PD da uđe u obzir al ajd čisto da ne bude da sam isključiv po tom pitanju, volim da čujem sva mišljenja. Ovo sam ti namerno naveo zato što si HDi stavio na prvo mesto, ja recimo nikad nisam čuo da JTD ima takve hronične tegobe. Grešim li?

                Comment

                • gorans
                  CBC Senator XXL
                  • 09.03.2010
                  • 1525
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Common rail od 4 do 5000€

                  Moj cale vozi TDI PD i na svom novcaniku sam osetio remont turbine,plivajuceg zamajca i zamenu klapne u**** i egr ventil.Sve zajedno1000e a auto ima pravih 170kkm,zet mi vozi Stilo jtd i vecito mu sija ili air bag ili greska motora ili grejaci a cesto mu se desava da se gusi,nece da povuce itd.Kum mi vozi 406 Hdi sa predjenih 460kkm i nema takvih problema.Ne kazem da je to pravilo za te automobile ali tako se ispostavilo.A ako mi na TDi PD crkne dizna mogu da se obesim jer jedna kosta 800e dok za HDi toliko kostaju sve 4 dizne.

                  Comment

                  • Ji 4Tze
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 806
                    • bg
                    • Honda CR-V 4WD

                    #24
                    Re: Common rail od 4 do 5000€

                    Kakav pad cena očekuješ na autu starom 10 godina?
                    Koliko bude kod tebe, toliko će mu i padati cena, nije to neko godište da bude toliko osetljivo i da može da mu se menja cena.
                    S druge strane, ulaganja u to teško ćeš nadoknaditi kroz buduću prodaju, pogotovo za 10 god. stari CR koji je već sagoreo prilično domaćeg goriva (i nemaš neki izbor ako baš juriš CR, za te pare).

                    Comment

                    • Paranoid
                      CBC Senator XXL
                      • 13.01.2009
                      • 622
                      • Beograd
                      • Fiat 131 1300

                      #25
                      Re: Common rail od 4 do 5000€

                      Sve se kvari i sve se ne kvari.Neko ima srece neko nema.Nadaj se najboljem ocekuj najgore.Ako ti je skupo nemoj uopste da ga razmatras.Ono sto drzi cenu za to nemas pare.
                      Heavy horses ! Move the land under me ...

                      Comment

                      • kapitalac
                        CBC Veteran
                        • 06.08.2010
                        • 107
                        • Banjaluka

                        #26
                        Re: Common rail od 4 do 5000€

                        Ako hoćeš dizela gledaj da bude bez filtera čestica čađi (nadam se da nema ekologa na forumu) jer kod nas nema stimulacije prilikom registracije a na 60 000 se dosipa ulje a na 120 000 mijenja filter (focus tdci 1.6 80 kw kao i PSA) koji košta preko 1000 € (originalni). A turbine bi trebale biti nešto trajnije i jeftinije za remont one sa fiksnim krilcima u odnosu na one sa zakretnim krilcima koje po pravilu imaju oni jači motori iz iste kubikaže. A to da se par istih motora vrti u različitim markama automobila je poznato i govori nam da su to konstrucijski i po pouzdanosti dobri motori, naveo bi samo i renoove dizele koji su se godinama ugrađivali u volvo, micubiši, a sada i nisan.
                        I dragsteri koriste alkohol

                        Comment

                        • marija12
                          CBC Veteran
                          • 15.04.2010
                          • 193
                          • Novi Sad
                          • Stilo 1.9JTD

                          #27
                          Re: Common rail od 4 do 5000€

                          Greškom sam preskočio dCi

                          Comment

                          • gorans
                            CBC Senator XXL
                            • 09.03.2010
                            • 1525
                            • Beograd

                            #28
                            Re: Common rail od 4 do 5000€

                            Renoovi dizeli su odlicni ali su stari nissanovi dizeli bolji.

                            Comment

                            • marija12
                              CBC Veteran
                              • 15.04.2010
                              • 193
                              • Novi Sad
                              • Stilo 1.9JTD

                              #29
                              Re: Common rail od 4 do 5000€

                              Originally posted by Ji 4Tze
                              Kakav pad cena očekuješ na autu starom 10 godina?
                              Koliko bude kod tebe, toliko će mu i padati cena, nije to neko godište da bude toliko osetljivo i da može da mu se menja cena.
                              S druge strane, ulaganja u to teško ćeš nadoknaditi kroz buduću prodaju, pogotovo za 10 god. stari CR koji je već sagoreo prilično domaćeg goriva (i nemaš neki izbor ako baš juriš CR, za te pare).
                              Za koliko bi to para trebalo da jurim CR? Ja razumem šta ti hoćeš time da kažeš ali nije baš tako da svim voziloma starim 7-10 godina podjednako svake godine pada cena. Svojevreno je čuveni golf 2 vredeo godinama manje više isto. Kupiš ga voziš 4 godine i prodaš za 500€ manje. Onda drugar imao vektru A, vozio 5 godina i prodao je za nekih 600-700€ manje od cene po kojoj ju je kupio. Ima takvih vozila i danas, mada većina ne vredi toliko koliko se prodaju al ajd sad, dajem samo kao primer. Mislim, možda su tebi te cifre mizerne ali meni je i godišnja registracija izdatak tako da kalkulišem sve. Jedno je kad ti tata i mama kupuju auto a drugo kad treba da za njega odvajaš od plate.

                              Comment

                              • markofpi
                                CBC Senator XXL
                                • 27.07.2006
                                • 1552
                                • Bezanijska Kosa

                                #30
                                Re: Common rail od 4 do 5000€

                                Objektivno gledano tesko da ce mocu sve kockice oko kupovine da ti se poklope. Ti ipak kupujes auto koji ce biti star u startu 7-8god., a kod tebe provesti minimum naredne 2-3god., a kako auto biva sve stariji razlika u padu cene kod razlicitih proizvodjaca biva sve zanemarljivija. U prevodu ako naletis na odlican primerak po povoljnoj ceni, a sa druge strane mu je najizrazeniji pad vrednosti kupuj bez obzira na to.
                                Uostalom nepisano pravilo kaze da auto koji brze gubi na ceni je u startu jeftiniji i obrnuto tako da obrni okreni tebi dodje na isto. Evo primer Vectra C i Ford Mondeo....mozda sam ja crazy!

                                Comment

                                Working...
                                X