Hitan odgovor za Xsaru 2003.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivke7777
    CBC Početnik
    • 09.08.2010
    • 8
    • Novi Beograd

    Hitan odgovor za Xsaru 2003.

    Ispala mi jedna kombinacija da kupim Citroena xsaru 1.6 16v 2003 god. sa dosta dodatne opreme. Posto treba da se odlucim do sutra ujutru molio bi vas da mi sto pre pomognete u nedoumici...
    Recite mi kakav je to auto po pitanju motora, udobnosti, potrosnje,kvarova, odrzavanja, potrosnje...
    Unapred hvala
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    #2
    Re: Hitan odgovor za Xsaru 2003.

    Pretpostavljam da je 1,6 hdi.
    To je ok snaga za tu masu. Ako je benzinac, onda bih ga zaobisao, jer xara ce sigurno da bude cesto natrpana pa sumnjam u njegovu snagu.
    Nista specificno nemas za picaso sto se tice kvarova. kao i ostali psa modeli.
    Obavezno ga poteraj u servis na ocitavanje i pregled trapova i ostalog.
    pozz

    Comment

    • ivke7777
      CBC Početnik
      • 09.08.2010
      • 8
      • Novi Beograd

      #3
      Re: Hitan odgovor za Xsaru 2003.

      U pitanju je benzinac 1.6 16v i nije picaso vec obicna limuzina....

      Comment

      • mrki
        CBC Senator XXL
        • 08.11.2006
        • 550
        • nis, serbia

        #4
        Re: Hitan odgovor za Xsaru 2003.

        Ok. Na brzinu sam procitao post.
        Moj ti je savet da dobro pretreses auto sa nekim majstorom. provozaj i ako ti se cini da lepo ide, ne trese, ne vuce i td, dogovaraj se za cenu i to je to.
        Xara nema neke izrazene boljke na koje bi konkretno trebalo da obratis paznju.
        Samo strpljenja, jer ako ti se nesto ne dopadne, izgleda sumnjivo ne moras da ga kupis a i ne nasedaj na price prodavaca kako su to sitnice koje se resavaju za male pare.
        Pozz i srecno

        Comment

        • ivke7777
          CBC Početnik
          • 09.08.2010
          • 8
          • Novi Beograd

          #5
          Re: Hitan odgovor za Xsaru 2003.

          Hvala na odgovoru ali ako mozete da mi kazete ukratko na sta treba obratiti paznju sto se tice motora (da li postoji ono upali se izvadis merac ili sta vec treba pogledati...) i limarije ( da nije sto drasticno lupan...)ono sto bi sam kao laik mogao da proverim jer nemam nijednog majstora kod koga bi mogao da odem.

          Comment

          • dacha
            CBC Senator XXL
            • 23.06.2007
            • 356
            • Beograd, NBG
            • Xsara II 2.0i

            #6
            Re: Hitan odgovor za Xsaru 2003.

            Ja imam Xsaru decembar. 2002, limuzina, 2.0, exclusive paket opreme, doduse uzeo sam je pre par meseci i za sada sam jako zadovoljan.

            Od pregleda limarije pogledaj zazore da nema nekih vecih odstupanja, na sumnjivim delovima kuckaj rukom i primetices jel ima gita u odnosu na lim, proveri narocito oko stubova da nije eventualno bila na krovu ili tako nesto, vezni i slicno tj. manja cukanja nisu strasna samo da nije nesto ozbiljno pokrivljena. Takodje vrata treba da se zatvaraju lagano bez ikakvog lupanja, haubu kad spustis samo pritisnes i klikne i slicno.
            Ono sto zna da im bude boljka jeste zadnji trap tj. torzija i to nije jeftin kvar tako da proveri vizuelno da zadnji tockovi ne idu u minus /\ jer bi te popravka toga kostala fino. Ako je motor opran budi sumnjicav, ako nije onda pregledaj da je sve suvo, Xsare znaju da budu malko vlazne oko serva to sam video kod svih a pregledao sam ih jedno bar 15ak komada (to ti je sa leve strane gde se sipa i ulje za servo) ali i to treba da bude minimalno. Kad das drugi kontakt treba da se popale kontrolne lampice i da se ugase u roku od 2 sekunde, kad upalis auto ne treba ni jedna da svetli (osim naravno za pojas i eventualno farove ako su ukljuceni da se pale automatski). Proveri da na auspuh ne izbacuje neki dim, slobodno ga i malo turiraj, proveri klimu jel hladi kako treba, kad je upalis i stvavis na najjace i na hladno treba da za najvise minut da krene da duva hladno i to ako je stajala na suncu. Proveri cep od sipanja ulja da nema majoneza, posudu za rashladnu tecnost da nema tragove ulja, na meracu mozes da vidis boju ulja kakva je (ne bi trebalo da bude crna ako je vlasnik redovno menjao ulje), motor na leru treba da radi stabilno i tiho, bez ikakvih trokiranja i slicno. Nisi napisao koja je kilometraza ali pregledaj enterijer dali odgovara toj prici, izlizanost volana, menjaca, sedista, rucki za otvaranje vrata i papucica. Obavezno provozaj auto (bez muzike i previse razgovora vec osluskuj) pozeljno po malo neravnijem putu kako bi uvideo utegnutost trapova i stanje amortizera da nema nekih lupanja, cudnih zvukova u kabini i slicno, dok na ravnom putu mozes da proveris da ne vuce u neku stranu i slicno. Takodje ako je auto iz uvoza uzmi broj sasije i pozovi Vitro group (mislim da cak rade i subotom nesto skraceno) i zamoli ih da ti kazu podatke sa poslednjeh servisa u ovlascenoj mrezi pre svega kilometrazu pa vidi jel se poklapa sa pricom vlasnika, meni su svaki put izasli u susret i rekli preko telefona sve sto me zanima. Takodje obrati paznju i na stanje guma, fabricki profil koji ide na njih je 195/55/R15 i u principu nemas da nadjes novu gumu ispod 7-8.000 tako da i to moze da ti posluzi za cenkanje.

            Ako hoces mogu da ti posaljem na pp i broj majstora gde mozes da pregledas auto, nalazi se u Jakovu ali ako nije guzva kod njega si za 20 minuta sa Nbgd-a. Ima dobre cene i za delove i nije skup, daje garanciju za sve, jako pedantno radi i pre toga je dugo radio u Vitrou, ima i dijagnostiku i sve vezano za Citroene, verovatno bi ti i izasao u susret i da ide sa tobom za neki razumljiv kesh da ga pogleda i isproverava na dijagnostici ako mu se na vreme najavis.

            Inace ja sam zadovoljan sa kolima, doduse imam jaci motor tako da za snagu nisam merodavan da pricam, udoban u voznji, koliko sam se ja raspitivao prilicno je pouzdan za jednog Francuza i za sada su i moja iskustva takva, tj. ne kajem se... Ali ja sam zabo odlican primerak koji je i bio medju najskupljim u oglasima ali bar sam miran.

            Koliko je presla i koliko trazi za nju?

            Pozdrav i srecno! ;]

            p.s. I ako se ne razumes u kola i nisi siguran sta i kako da gledas savetujem svakako pregled kod nekog majstora za Citroene, jer od 15 Xsari koje sam gledao 10ak su bili ili ocigledni lesevi ili su se ispostavili kao problematicni ili sa nekim ozbiljnijim falinkama ili skupim popravkama u najavi. Eventualno prvo sam da je pogledas pa ako mislis da je sve u redu i da je vredno investicije provere od strane nekog strucnijeg da onda iscimas nekog majstora cisto da se ne bi kajao posle ili da kupis auto pa da te saceka neki skuplji kvar za koji neces imati para. I svakako bi bilo dobro da ti ostane 400-500e za veliki servis i jos neke sitnice za sredjivanje koje ces otkriti ako ga uzmes a koje svaki polovan auto ima.
            The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it.

            Comment

            • ivke7777
              CBC Početnik
              • 09.08.2010
              • 8
              • Novi Beograd

              #7
              Re: Hitan odgovor za Xsaru 2003.

              Svaka cast dacha, hvala na isprpnom odgovoru - hvala puno.
              Pise da je presla 137000 i trazi 4000evra, medjutim malo pre sam ga zvao i rece prodavac da mu sutra ujutru dolazi jedan kupac pa ako je on nekupi da je ja pogledam, tako da sam se sada malo razocarao.... Auto mi se strasno svidja i ako je proda nastavicu da trazim taj auto da kupim ali opet ne znam koliko se isplati traziti kola po raznim placevima... Imate li kakav predlog kako je najbolje kupiti auto...
              veliki pozdrav

              Comment

              • dacha
                CBC Senator XXL
                • 23.06.2007
                • 356
                • Beograd, NBG
                • Xsara II 2.0i

                #8
                Re: Hitan odgovor za Xsaru 2003.

                Iskreno ja sam od nekih 10ak placeva koje sam obilazio sto Beograd sto okolni gradovi vidjao samo lesheve (samo do Nisha nisam isao), jedino sto sam video na oko da valja je bilo u Beoafrici ali bila je dizelas a ja sam trazio benzinca tako da se nisam udubljivao mada mi je i tu bilo sumnjivo sto smo u opustenom razgovoru sa 4.500 dosli na 4.200 bez da sam se ozbiljnije interesovao... Ja sam moju platio 4.400 sa uradjenim velikim servisom na moje oci, ja sam jos sredio jednu bravu, prekidac za board i tempomat, uzeo gume, ugradio plin i prebacio na sebe tako da me je izasla 5.500 na kraju da kazem da sam sve zavrsio (osim retrovizora koji je 16.000 din) a to mi malo mnogo da dam trenutno da bi mogao da se uvlaci posto je odvaljen od ranije pa je fiksiran tako da ne moze da se uvlaci automatski kao i levi, i jos hocu da uradim ultrazvucno ciscenje benzinskih dizni. Inace moju Xsaru mozes da je pogledas ovde cisto da imas neku orjentaciju:

                Za sada sam jako zadovoljan, super je za put prava krstarica narocito sa ovim motorom, svasta od opreme ima, i bio sam u medjuvremenu i kod trapadzije sve isproveravao i do Vitroa i u Rasicu ugradio plin i svi su mi potvrdili da je odlican primerak, tako da moze se reci da sam dobro prosao, bar na osnovu sadasnjeg iskustva i da se celo cimanje i strpljenje isplatilo, mada sam imao trenutke kada sam vec dolazio u fazu da kupim bilo sta samo da zavrsim vise sa tim, ali to su samo trenutna razocarenja kad se iscimas negde dalje zato sto te prodavac slagao preko telefona.

                Mogu te posavetovati da se ne zaleces i da se naoruzas strpljenjem, bolje primerke sam vidjao od vlasnika i preprodavaca nego na samim placevima ali tu nema pravila vec kako naleti. Ja sam auto jurio skoro 2 meseca iako kad pogledas oglase bilo je gomila ponuda i kad pricas telefonom sve su to kola koje su vozile bake nedeljom u crkvu, ali kad krenes da ih pregledavas i probavas uzivo tek onda ti je jasno da nije sve kako mislis da jeste. Moja strategija je bila da sam prvo sa drugarom pregledao kola, ako prodje nas preliminarni pregled i proveru u Vitrou i pokaze se opravdanim za investiciju za troskove pregleda kod majstora onda odradim i to. I u principu bolje tu da puknes neke pare ako skapiras da nesto ozbiljnije nije u redu nego da uzmes bez pregleda strucnijeg i da posle kukash.
                The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it.

                Comment

                • ivke7777
                  CBC Početnik
                  • 09.08.2010
                  • 8
                  • Novi Beograd

                  #9
                  Re: Hitan odgovor za Xsaru 2003.

                  Potpuno si u pravu i tako cu i da uradim - strpljenje je najvaznije ali sve ga manje i manje imam. Bez kola sam 2 meseca a bukvalno su mi neophodna...
                  Tvoj autic je extra, ova bela boja mu stoji super a od opreme imas brdo. Ovaj sto bi ja trebalo da kupim nema tempomat senzore za kisu i svetlo... ali lepo izgleda. Najbolje bio bilo da narucim vozilo od nekih ljudi sto dovoze automobile a da nisu klasicni placevi (bar ja tako mislim). Znas li neke placeve ili neke ljude koji bi mogli da mi pomognu oko nabavke istog? Ako nesto znas posalji mi na PP da ne bi ovde pravili neku reklamu.
                  Imas li neka iskustva sa meganom (limuzina-karavan) 2005 - 2006 posto mi se i on svidja...
                  Hvala ti jos jednom

                  Comment

                  Working...
                  X