Postovani borci i saborci za nova saznanja :-)
Kada mi trebaju informacije ,obicno prelistam forume...skoro uvek doznam(bar u nekom procentu) ono sto me interesuje.
Ovoga puta odlucio sam se za aktivno ucesce, jer iz mene izvire novi hobi
, koji iziskuje malo vise ulaganja i prepostavku da ako se ne odabere kako treba, moze doci do ozbiljnog minusa u dzepu gde zmije borave vec neko vreme :-)
Naime resio sam da prodam, tacnije da menjam, svoju Opel Omegu 2001 2.2dti 130ks(btw u savrsenom stanju) za Toyotu navedenu u naslovu koja je 1997 godiste. Oduvek sam voleo terence a sada eto i odgovarajuce prilike da se isprobam u tom hobiju. Ponesto znam ali verujem da to nije dovoljno...ovo je redak model(koji je vec promenio ko zna koliko vlasnika, predosecam to) ima predjenih oko 190k i s obzirom na ociglednu namenu i ne izgleda tako lose. Kada sam ga probao, docekao me hladan, pali ko mina:-) nema cadji, ne duva na merac ulja, kada sam otvorio poklopac(gde se sipa ulje) malo je prskalo ulje(verovatno tako treba, bregasta je gore, pitam se treba li).Probao sam ga u pesku i blatu, bez redukcije, sa redukcijom, sa blokadom. To je onolilko koliko sam kao polu laik uspeo da vidim i saznam.
Dakle, zanimaju me prednosti i mane ovog auta, potencijalni kvarovi(cena odrzavanja), gde servisirati(a da nije neki ovalsceni derikoza, koji skoro po pravilu ne zna nista), vek trajanja i sve ostalo sto bi moglo biti relevantno u odabiru ovog vozila(kao vozila za koje bih voleo da se zadrzi duze od 5 meseci koliko obicno kod mene ostaju kola).
Izvinjavam se na poduzem uvodu,
Hvala
Nikola
PS
Pojavio se u medjuvremenu, Mitsubishi Pajero 2.8td 1994 god, koji je mnoooogo ocuvaniji od Toyote u pogledu enterijera i limarije tj. celokupnog izgleda, takodje sa mnooogo neke dodatne opreme i sve u njemu funkcionise perfektno. Ali razlika u godinama je 3, zatim Toyotina( kilometraza je "prava" 190000 recimo, Mitsubishi 270000 i radjena je generalna pre 15000 u Japan servisu(ima papire i garanciju). Kada sam izvadio merac ulja u Toyoti nije duvkalo ni malo, dok kod "M" na skoro hladnom autu duva pa rastura(i pored generalne), oba motora su masna(nauljena na sve strane) ali to je i za ocekivati. M ima dve potrosene gume za asfalt, a T ima 4 stare(kao dobr su) za teren. Priajtelj mi je rekao da kod nas lose rade Mitsubishi program(generelane, servise i ostalo). Ja kad saberem 2 i 2 dobijam odgovor, ali dajte malo nekih sugestija, pomoooocccccc...
Pozdrav
Kada mi trebaju informacije ,obicno prelistam forume...skoro uvek doznam(bar u nekom procentu) ono sto me interesuje.
Ovoga puta odlucio sam se za aktivno ucesce, jer iz mene izvire novi hobi

Naime resio sam da prodam, tacnije da menjam, svoju Opel Omegu 2001 2.2dti 130ks(btw u savrsenom stanju) za Toyotu navedenu u naslovu koja je 1997 godiste. Oduvek sam voleo terence a sada eto i odgovarajuce prilike da se isprobam u tom hobiju. Ponesto znam ali verujem da to nije dovoljno...ovo je redak model(koji je vec promenio ko zna koliko vlasnika, predosecam to) ima predjenih oko 190k i s obzirom na ociglednu namenu i ne izgleda tako lose. Kada sam ga probao, docekao me hladan, pali ko mina:-) nema cadji, ne duva na merac ulja, kada sam otvorio poklopac(gde se sipa ulje) malo je prskalo ulje(verovatno tako treba, bregasta je gore, pitam se treba li).Probao sam ga u pesku i blatu, bez redukcije, sa redukcijom, sa blokadom. To je onolilko koliko sam kao polu laik uspeo da vidim i saznam.
Dakle, zanimaju me prednosti i mane ovog auta, potencijalni kvarovi(cena odrzavanja), gde servisirati(a da nije neki ovalsceni derikoza, koji skoro po pravilu ne zna nista), vek trajanja i sve ostalo sto bi moglo biti relevantno u odabiru ovog vozila(kao vozila za koje bih voleo da se zadrzi duze od 5 meseci koliko obicno kod mene ostaju kola).
Izvinjavam se na poduzem uvodu,
Hvala
Nikola
PS
Pojavio se u medjuvremenu, Mitsubishi Pajero 2.8td 1994 god, koji je mnoooogo ocuvaniji od Toyote u pogledu enterijera i limarije tj. celokupnog izgleda, takodje sa mnooogo neke dodatne opreme i sve u njemu funkcionise perfektno. Ali razlika u godinama je 3, zatim Toyotina( kilometraza je "prava" 190000 recimo, Mitsubishi 270000 i radjena je generalna pre 15000 u Japan servisu(ima papire i garanciju). Kada sam izvadio merac ulja u Toyoti nije duvkalo ni malo, dok kod "M" na skoro hladnom autu duva pa rastura(i pored generalne), oba motora su masna(nauljena na sve strane) ali to je i za ocekivati. M ima dve potrosene gume za asfalt, a T ima 4 stare(kao dobr su) za teren. Priajtelj mi je rekao da kod nas lose rade Mitsubishi program(generelane, servise i ostalo). Ja kad saberem 2 i 2 dobijam odgovor, ali dajte malo nekih sugestija, pomoooocccccc...
Pozdrav