Mene je veruj pokolebao bas bas, nudi mi covek Peugeot 206 1.4 b, pet vrata teget metalik 2008 godiste presao 26k km kupljen u Pezoovom ovlascenom servisu redovno odrzavan sa pravom servisnom knjizicom za 6500 eura!
Samo ako moze bez ovog rekla kazala, umalo da kupim Merivu a sad se nesto i plasim da je kupim.
Nisam hteo nikoga da pokolebam
I dalje gledam Merive, iako mislim da je tesko kupiti dobru ovde za neke pristojne pare. Sve sto se nalazi iz uvoza je prilicno lose i sa potencijalno mnogo ulaganja. Govorim o Merivi za 5-6k evra. Ocigledno da se malo prodavala ovde, nema da se nadje od vlasnika i da je kupljena kod nas - a to trazim.
Da ne otvaram novu temu, pitacu ovde. Da li neko ima problema sa elektricnim servo sklopom na Merivi, ili zna nesto vise o tome?
Dosta se pominje po forumima, deluje kao veoma veliki problem tj, skupa popravka.
Nudi mi covek Merivu 1.6 sa ugradjenim plinom, a opet svi mi govore za dizelasa.Za koji si ti vise model i sto se tice odrrzavanja i delova koji je povoljniji? Pozdrav
Meni jos nista nije crklo na ta dva vozila, redovan servis im je tu negde, par hiljadarki razlike.
Samo da ti skrenem paznju da ja imam nove revizije ovih motorra, tj CDTI i twinport.
Iskren da budem benzinac me je prijatno iznenadio niskom potrosnjom, dok sam od dizelasa ocekivao da ce trositi malo manje.
1.6 16v 101ks,trosi ulje posle 60.000km skoro svaki...negde se desi da je to skroz prihvatljivo(oko 200ml/1000km)a negde pije ceo litar i to je tako...moze da se uradi generalna i onda se potrosnja resava za odredjeni period dok osvezenje motora ne pomaze...jednostavno takva konstrukcija motora,niskofrikcione karike i sl...1.6 twinport je skroz druga prica,taj motor ne trosi kapi ulja,malo mu je povecana snaga(mislim da je 105ks)...twinport(vrtlozno ubacivanje vazduha,neka imitacija prednabijanja)omogucava da motor ravnomerno razvija snagu i povlaci u svim obrtajima...takodje i smanjuje potrosnju...za 1.7 dti je vec sve odavno receno...isuzuov motor starije konstrukcije,ne toliko startan,ali uzuzetno mali potrosac...ima 2 mane,mesanje vode i ulja i elektronika pumpe visokog pritiska i ne mogu vise da se ponavljam...1.7cdti je common rail motor...uzmi u merivi 1.8 16v 125ks moze i onaj stariji od 116ks-odlicni motori
Comment