Pre nekoliko dana sam prodao Suzuki samurai star 25godina bio u super stanju, a danas prodao i pandu 2001. takodje u fenomenalnom stanju, kompletno sredjena i pripremljena za zimu. Novi vlasnici zadovoljni, kupac pande takodje zadovoljan, dobio auto bez ikakvog ulaganja!
E sada treba kupiti mladji auto sa 4x4 pogonom. Naime, veterinar sam i treba mi pouzdan i izdrzljiv auto. Pandi 4x4 i nema po oglasima, barem 2001-2003 godista, one starije me ne zanimaju, a za novije ne zatvaram finansijski.
Izbor je pao na Suzuki ignis(obozavam japanska auta) i zamolio prijatelja da mi pogleda jedan u Pancevu, 2004.god ima sekvent plin. Doduse, nije Suzuki, vec Subaru Justy, ali je sa istim agregatom kao i Suzuki, cak jje i karoserija identicna , samo je znak drugi. Po karakteristikama, izuzetno ekonomican auto, a kad zatreba i koristan SUV. On pogledao pre 2 dana i toplo preporucio pomenuti auto. Danas otisao ja sa namerom da ga kupim.
I, auto jako lepo ocuvan, jos lepsi od onog kojeg mi je prijatelj opisao. Medjutim, gasi se na lleru, i na benzinu i na plinu. Upali se normalno, lepo radi, kad se doda gas i pusti papucica, on se ugasi. Takodje, u medjuvremenu se upalila lampica CHEK ENGINE. . Ali, na nju sam vec navikao na pandi i gori valjda kod vecine vozila koja imaju sekvent plin! Gazda placa u Italiji, cujemo se telefonom i on me ubedjuje da je neka glupost u pitanju, ali ja ga ne uzeh, vec smo se dogovorili da ga sutra srede u servisu. A pre 2 dana je sve bilo ok.
Inace, ne mogu da shvatim ljude koji prodaju auta sa 200g goriva u rezervoaru, pa se onda vade da je bilo nestalo benzina, pa je povukao vazduh...Pa ja sam nedavno prodao 2 auta i novi vlasnici su imali benzina da predju bar 100km. Ne razumem da neko zaradi par stotina eura na autu, a u isti taj auto ne zeli da ulozi 1000din, za benzin.
E sada treba kupiti mladji auto sa 4x4 pogonom. Naime, veterinar sam i treba mi pouzdan i izdrzljiv auto. Pandi 4x4 i nema po oglasima, barem 2001-2003 godista, one starije me ne zanimaju, a za novije ne zatvaram finansijski.
Izbor je pao na Suzuki ignis(obozavam japanska auta) i zamolio prijatelja da mi pogleda jedan u Pancevu, 2004.god ima sekvent plin. Doduse, nije Suzuki, vec Subaru Justy, ali je sa istim agregatom kao i Suzuki, cak jje i karoserija identicna , samo je znak drugi. Po karakteristikama, izuzetno ekonomican auto, a kad zatreba i koristan SUV. On pogledao pre 2 dana i toplo preporucio pomenuti auto. Danas otisao ja sa namerom da ga kupim.
I, auto jako lepo ocuvan, jos lepsi od onog kojeg mi je prijatelj opisao. Medjutim, gasi se na lleru, i na benzinu i na plinu. Upali se normalno, lepo radi, kad se doda gas i pusti papucica, on se ugasi. Takodje, u medjuvremenu se upalila lampica CHEK ENGINE. . Ali, na nju sam vec navikao na pandi i gori valjda kod vecine vozila koja imaju sekvent plin! Gazda placa u Italiji, cujemo se telefonom i on me ubedjuje da je neka glupost u pitanju, ali ja ga ne uzeh, vec smo se dogovorili da ga sutra srede u servisu. A pre 2 dana je sve bilo ok.
Inace, ne mogu da shvatim ljude koji prodaju auta sa 200g goriva u rezervoaru, pa se onda vade da je bilo nestalo benzina, pa je povukao vazduh...Pa ja sam nedavno prodao 2 auta i novi vlasnici su imali benzina da predju bar 100km. Ne razumem da neko zaradi par stotina eura na autu, a u isti taj auto ne zeli da ulozi 1000din, za benzin.
Comment