Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    #16
    Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

    Ja sam s kraja 2009. godine isao u potragu za vozilom sposobnim za offroad, ali i onroad, pa sam se svega nagledao (a malo sta sam probao, jer je takva politika prodavaca u Srbiji). Gledao sam i novi Forester koji mi je na papiru bio izbor broj jedan. Osim sto su prodavci delovali neuverljivo kada sam se raspitivao o servisu, na ovom istom forumu sam citao o poslovnoj politici ovlascenog servisa i raspolozivosti delova (obrati paznju da nisam spominjao cenu delova, u smislu delovi su skupi ili ne). Novi Forester je veci od starog, i sve sto sam napisao vazi i za jednog i za drugog.
    Idi vidi, ima ljudi kojima je Forester dovoljno prostran, meni nije, i sve sto sam napisao, napisao sam iz mog ugla (meni su skuceni i Audi A3, A4, Honda Accord, pa opet ih ljudi voze sa zadovoljstvom).
    Dacu ti malo poredjenje ka o primer, a ti svakako definises sam svoje prioritete:
    Toyota Rav4 je objektivno prostranija od Forestera, i sa tockom koji se nalazi na zadnjim vratima je nepobediva sto se tice prtljaznika. Toyota Rav4 ima kvalitetniji enterijer (materijali su bolji). Verujem da je Subaruov 4x4 pogon bolji od Toyotinog, ALI to ne znaci da Rav4 ima los pogon i da nece podmiriti vecinu potreba, u primerenim uslovima eksploatacije (zato sam napisao da pogledas malo po youtubeu kako se sta snalazi po terenu i na putu). Rav4 ce mahom koristiti samo prednju vucu i trosice nesto manje goriva nego Subaru (koji ce non stop vuci na sve tockove). Sa druge strane, Subaru ce ako zaglibis negde verovatno izaci, sa Toyotom bi mogao da imas probleme. Oba vozila su po meni vrlo pouzdana, za Toyotu mozes da biras izmedju nekoliko ovlascenih servisa, sa Subaruom bas i ne.
    Izbor Toyota vs. Subaru u ovom poredjenju je i slucajan i nameran, ali mislim da je prilicno u redu- slicne su cene, slicne namene, slicni gabariti, mozes da biras motorizaciju za oba dizele ili benzin, itd...
    Ako hoces, mogu da ti napisem iz prve ruke poredjenje Pathfinder (ili Navara) vs. Rav4, ali mislim da ne treba mesati babe i zabe, posebno kada se radi o razlicitim cenovnim klasama. Zato sam napisao u jednom od prethodnih postova da imas SUVova koji nemaju manu i na koje se mnoge stvari ne primenjuju, ali to kosta. Ko ima da plati za tako nesto i da ga vozi- blago njemu, uvek podrzavam takav izbor. Istina je da se malo puta koriste van puta takva vozila i da ista predstavljaju siguran, udoban i elegantan nacin da se preveze od tacke A do tacke B.

    Comment

    • Lauda
      CBC Senator
      • 24.07.2010
      • 207
      • Zemun

      #17
      Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

      Šta misliš o ovako nečemu.
      Uklapa se u budžet, odličan auto, malo povišen, ima pogon 4x4, malo troši.
      http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... tdi_4x4/#0
      PUŠENJE ILI ZDRAVLJE - ODLUČITE SAMI

      Comment

      • ASTRAOPC
        CBC Član
        • 16.06.2010
        • 70
        • Cacak

        #18
        Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

        Ma ajde gde nisi u pravu uzimaj taj santa fe, nisam ja zagrizen toliko za opel.

        Al da je antara kanta za neki drugi segment-NIJE.

        Za nase uslove bi bila itekako dovoljna, to da je kanta moze da kaze samo onaj koji je iz mecke(ili neke bolje masine) seo u opel, sa konja na magarca.

        Comment

        • audia7
          CBC Član
          • 26.12.2010
          • 42
          • Beograd

          #19
          Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

          Pa ako caleta vec ''drma klimaks'' nesto mi se ne cini da ce taj neki zenski crossover tipa kAntare, Rav4 i sl resiti problem
          A opet ako ganjas neku varijantu male potrosnje trenutno se BMW-ovi pokazuju kao najstedljiviji iako to pre nije bio slucaj..
          Za manje para dobra je varijanta X3 a za malo vece ''otvaranje'' X5....govorim o dizelima naravno, buduci da je gas cenom presao sve granice bezobrazluka u ovoj nasoj vajnoj drzavi...
          Bilo kako bilo i ja sam misljenja da je mnogo bolja varijanta kupiti neku limuzinu sa 4x4 pogonom...Pogotovo ako prelazite preko 30-40 Kkilometara godisnje...brate mili sve preko 30kkm godisnje u terencu mi zvuci kao nocna mora...

          Comment

          • kamango
            CBC Senator
            • 31.05.2009
            • 205
            • KS-BG

            #20
            Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

            Apsolvirali smo da je u pitanju SUV a ne terenac. Zenski Rav4 je tata za taj X5 po terenu.

            A kombinacija vikend auto + limuzina?

            Comment

            • doc
              CBC Senator
              • 25.08.2006
              • 240
              • BGD/KG

              #21
              Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

              Originally posted by ASTRAOPC
              Al da je antara kanta za neki drugi segment-NIJE.

              Za nase uslove bi bila itekako dovoljna, to da je kanta moze da kaze samo onaj koji je iz mecke(ili neke bolje masine) seo u opel, sa konja na magarca.
              khm, vozim Chevrolet Captivu vec 2 godine... ima tema o garanciji i ostalim peripetijama tu negde. Treba da je dopunim novim podacima...
              I serviseri i 2 drugara koji voze Antaru tvrde da je katastrofa, pocev od potrosnje koja po gradu nije ispod 15 l (captiva oizmedju 9 i 12), a na otvorenom ispod 12 (captiva oko 9)...
              Captiva i Antara Imaju iste boljke, tj uporne spone, probleme sa menjacem (zbog cega sam zaratio sa Beoautom i GM Srbija), ABS senzorom (zadnjim desnim i samo njim), Captiva ima nizu protrosnju i u odnosu na Antaru je drasticno pouzdanija (ovo tvrde i serviseri i korisnici). Jednom me je ostavila na putu, za razilku od drugara kog je njegova Antara nebrojeno puta ostavila u nedodjiji.

              Tako da potpuno opravdava nadimak

              Meni licno se najvise ssvidja forester, ima i malko starijih za oko 10k, ali naravno sa vecom kilometrazom....
              Santa fe je po mom misljnju sjajan, ali jedina stvar koja mene licno odbija je dizel motor "nesrecne" kubikaze.
              Pametniji popusta, ali mentalno...

              Comment

              • ostres
                CBC Senator XXL
                • 01.06.2008
                • 305
                • Zemun

                #22
                Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                Razmotri i Kia Sportage, u sustini mehanika je ista kao Hiyndai ali znaju da budu jeftinije,
                cisto ono marka koja je manje na glasu a u sustini isti mama i tata, samo je cika postar malo
                uticao na spoljasnji izgled.
                Live together, die alone.

                Comment

                • p0peye
                  CBC Član
                  • 27.10.2006
                  • 73
                  • BG, SER
                  • Lada 110

                  #23
                  Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                  Hvala ljudi na odgovorima.

                  @ČikaKure:
                  RAV4 bi svakako bio kandidat da se uklapa cenovno (imali smo korolu i nijednom nas nije ostavila na putu - u stvari jeste jednom ako računamo kada je pukao klinasti pretprošle zime, ali je tako stigla od Čestobrodice do OMV pumpe na autoputu ka BG. Ja došao po ćaleta sa drugim kaišem, zamenio isti i ćale je auto dovezao kući. (Većina zna da taj kaiš pogoni i vodenu pumpu, sigurno. A ćale je stao jer alternator nije punio aku pa se isti ispraznio. Auto nije prokuvao, mada ne znam kako bi se drugi ponašali na +par stepeni...?)
                  Sad - da li je RAV4 više godina star bolja kupovina od korejaca 2-3 godine starih? (ne mogu sada da proveravam cene - vratiću se na ovu temu kada kod kuće sednem za komp...)
                  Hvala na ponudi uporednog testa Pathfinder (ili Navara) vs. Rav4 -ali mislim da neće biti potrebno. Ne želim da se bedačim saznanjem šta sve klasa koju mi merkamo neće moći da izvede.
                  Mada da ponovim: od off-road varijante, to vozilo će trebati da pređe s vremena na vreme 20tak km lošeg puta (koji i limuzina prolazi uz često stajanje i lagani prelazak rupetina), i zimi par km brdskog terena nečišćenog snega (tu je pre 30tak god postavljen asfalt, a sada ga je ostalo u naznakama...)
                  Ćale je u prvi mah hteo da uzme novu Ladu Nivu (?!) (Nov auto je nov auto. A i koji je to auto sem Moskviča bolji od Lade?), ali sam mu ja (nadam se) objasio da zbog tih 20tak km 10tak puta godišnje ne može da kupi takav auto i da se vozi 250km autoputem/regionalnim putem u Nivi...
                  Niva je dobar terenski autio, slažem se. Bila pre 20god. TJ verovatno je i dalje dobar terenski auto, ali ako pričamo o komforu i kvalitetu delova...?
                  @Lauda:
                  Ovo je definitivno interesantan predlog, i još mi je sa audi a6 quattro ova relatino nova klasa automobila zapala za oko. Potencijano idealan spoj udobnosti i povremene terenske vožnje.
                  Ali - kako se pokazao VW-ov 4x4 na duge staze? koliko pouzdan? kakva je potrošnja? Pitam jer kao da pamtim da mi je pre par god neko "napljuvao" isti...?
                  (Da se razumemo - ja Škodu trenutno više gotivim od VW-a, ali pretpostavljam da je 4x4 vagenov?
                  Inače vozio sam Oktaviju par puta kao službeni auto i definitivno je OK (ne kao Lexus, naravno, ali za te pare...)
                  @AudiQ7:
                  Ma hoće, veruj mi. Ćale je nekada palio i žario putevima stare Juge, a i pre x godina (iako me je napušio kada sam pazario - CRXa II, i još jedan kasnije), često je nalazio izgovor što mu baš on treba da ode do grada da završi posao ;D ;D ;D
                  Neće on na Pariz Dakar - hoće auto koji će mu biti lep na oko, i sa vremena na vreme da završava posao bez "šnel šnel, gur gur"

                  Inače, gruba procena je da će taj auto prelaziti 15-20 hiljada km godišnje. Gradska vožnja 70-80%.
                  @kamango:
                  Ne vrše posao 2 auta. Jedino da "džip" čuči neregistrovan u Zaječaru - za par puta godišnje - koje su šanse da ga uhvate na potezu od 2x30tak km? ;D
                  @doc:
                  Ja kao ne gotivim Amere, ali i ono malo što sam gledao kaptive - bila je ne malo skuplja od Tucson-a...

                  A Santa Fe je... Eh... kada sam video kako izgleda iznutra - prosto poželi čovek da ima koji dinar više...

                  @Ostres:
                  Ma gledao sam ja i Sportage, ali čini mi se da je cena #$%*??!"#$. Ili je baja lud, ili je greška, ali ono što sam ja video je 17-18000 za 2008.

                  Eto.

                  Dajte neki komentar za Oktaviju 4x4?

                  Hvala momci na odgovorima,
                  pozz,
                  N
                  ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                  Comment

                  • doc
                    CBC Senator
                    • 25.08.2006
                    • 240
                    • BGD/KG

                    #24
                    Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                    Originally posted by p0peye


                    @doc:
                    Ja kao ne gotivim Amere, ali i ono malo što sam gledao kaptive - bila je ne malo skuplja od Tucson-a...
                    wow, wow, polako... Da se razumemo, nije los auto, ali ne bas toliko da bih mogao da ga preporucujem bilo kome.

                    Samo sam ga poredio sa antarom koja je drasticno losija od nje. Captiva jede plocice, postoji problem sa kvacilom koji fabrika ne zeli da proglasi za fabricku gresku, itd
                    Pametniji popusta, ali mentalno...

                    Comment

                    • Put-in
                      Banovan
                      • 28.01.2009
                      • 189
                      • Beograd

                      #25
                      Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                      A što da gleda polovno? Može za 12k da kupi novu Daciu Duster 4x2 1.6 16v sa delimično napucanom opremom. Normalno, ako mu ne smeta loša plastika, i očajni materijali unutrašnjosti. A ti SUV-ovi koji se voze kod nas siđu sa puta skoro nikad u svom veku, tako da bi mu i 4x2 odgovarao.

                      Comment

                      • iggyboy
                        CBC Veteran
                        • 18.03.2008
                        • 148
                        • pozarevac
                        • stilo 16v

                        #26
                        Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                        Slazem se sa migunom,moze dastera da uzme i da peva posto mu je prvi izbor bila niva,znaci da mu izgled nije u prvom planu,mada neki kazu da je daster lep,meni licno jeste exterijer al enterijer mnogo brate zanru, a mislim da je 4x4 model benzinac sa klimom oko 13000

                        Comment

                        • p0peye
                          CBC Član
                          • 27.10.2006
                          • 73
                          • BG, SER
                          • Lada 110

                          #27
                          Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                          ...Tako mi i treba kada se petljam u tuđa posla...

                          Svratio sinoć do ćaleta, napisah skoro ceo odgovor kako sam zamislio (20tak redova), i onda naiđe on da mi pokaže kako ima neki problem na kompu i poče da zatvara prozore - i - zatvori mi firefox. Smorio sam se i nisam mogao odmah ponovo da kucam, kao 'ajde kada stignem kući, pa kod kuće kupaj klinca, uspavaj, i - zaspah i ja

                          Dakle:
                          Originally posted by migun
                          A što da gleda polovno? Može za 12k da kupi novu Daciu Duster 4x2 1.6 16v sa delimično napucanom opremom. Normalno, ako mu ne smeta loša plastika, i očajni materijali unutrašnjosti. A ti SUV-ovi koji se voze kod nas siđu sa puta skoro nikad u svom veku, tako da bi mu i 4x2 odgovarao.
                          Originally posted by iggyboy
                          Slazem se sa migunom,moze dastera da uzme i da peva posto mu je prvi izbor bila niva,znaci da mu izgled nije u prvom planu,mada neki kazu da je daster lep,meni licno jeste exterijer al enterijer mnogo brate zanru, a mislim da je 4x4 model benzinac sa klimom oko 13000
                          I Dustera smo merkali, nije da nismo. Meni je od napred još i lep, ali onaj zadnji deo je da ga prekriješ najlonom zalepšiš super lepkom i tako voziš. Dok ga ne prodaš (pogotivo oko štopaljki) Ali ajde sad - "koliko para toliko muzike"...
                          Definitivno best buy za cirka 9300 koliko košta gola verzija.
                          Privklo me je što je Kaškaji-ev pogon.
                          Jeste - ali za pogon 4x4.
                          4x2 je Renoov. Doooobro. (Hm - stvarno - možda to i ne mora da bude loše?) Dobro, ajde - nije baš Nisan odozdo, ali nije ni Reno baš nepoznata marka.
                          Kakav kvalitet se tu može očekivati? Cene delova?

                          E, ali mi bi sa klimom.
                          Može. to je još nekih 700€ Ali, ako hoćete u paketu sa mp3 radiom i "maglenkama" - oko 1000. (ako upoređujemo sa konkurencijom - ovo je realnije)

                          A ima i jedna sitnica koju nismo rekli.
                          Klima (ni navedeni paket) ne mogu na golu verziju dastera. Mora bar osnovni "Ambience" paket. I koliko je on? Pa skoro 2000 više od gole verzije.
                          oko 11000 za 4x2. Hmmm...
                          I onda sa onim paketom izađe:
                          12000 cirka.
                          Ako hoćete 4x4 sa klimom
                          13500€.
                          Ali onda vam se više isplati da uzmete full paket opreme, (koji ima klimu) - cena -
                          14030€.
                          Uf. Očas posla stigosmo sa 9330 na 14030€.
                          Dizel sa ful opremom?
                          16330 4x4 1.5 dCi.
                          E sad - ne znam kako ide sa 1.5 dCi, ali zet i sestra su pre par meseci pazarili Stepway sa 1.6 motorom (1170kg), i posle (veoma kratke probe) moj je zaključak da taj motor pristojno nosi Stepway (ništa spektakularno) - pa pretpostavljam da ne treba očekivati vatromet ni od Duster-a: 1160kg za 4x2 - lakši 10 kg od Stepway-a?!?)
                          Drugo - DCI sa 110ks ne može u osnovnoj varijanti. Samo Ambience i veći nivo. I nema bez 4x4. Cena - skoro 15000 dCo 110ks 4x4 bez klime...

                          Treće - nema ga sa automatskim menjačem - uopšte (što bi bilo takoooooo primamljivo)...

                          @ČikaKure:
                          U http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=5&t=20681 je neki čikaKure (ti?) na izjavu:
                          - novi Duster 1.6, 4x4 + plin sa 5g garancije ili 100.000km ( redovan servis 12.000din na 15.000km, veliki servis 60.000km 40.000din i besplatan slep u slučaju kvara do najbližeg servisa). Garancija obuhvata bukvalno sve delove auta od šrafa do bravice..sem akumulatora..
                          Dao komentar:
                          Je l' taj Duster neka spejsšatl tehnologija kad su mu tako skupi servisi?

                          Pitanjce: informativno - koliko okvirno izađu pomenuti servisi za druge terence (rav4 i ostale za koje znaš?) To su baš podaci koji me interesuju! Hvala unapred.

                          I na kraju - kakva se sigurnost može očekivati od Dacie (crush testovi itd?)?
                          Negde pročitah 3 zvezdice? koliko je to loše, ako najnovija RAV4 2011 dobija 4 zvezdice? (http://www.brendovi.net/automobili/toyota/26/rav4/6)

                          Na Wikipediji čitam da su ga u "Top-Speed"-u zajedno sa Sanderom stalno ismevali, a opet ovde:
                          http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... uster.html
                          su dali pristojne komentare...
                          Ovde
                          http://www.autoevolution.com/testdrive/ ... -2010.html
                          52/100 ocena...

                          p.s. - vidim da ima par Toyota RAV 4 2005 godište oko13000€ km (piše) od 80-170000 km. Šta se može očekivati od 5-6 god starog RAV-a? Hoće li za 5-6 godina početi da rđa? Da li će za to vreme početi delovi da otkazuju? Pitam to jer pretpostavaljam da bi za to vreme mogli da počnu da se javljaju problemi sa Dusterom npr.
                          Sa druge strane - Dizel 2008 - 16000.
                          Sa treće - Benzinac 2010 4x2 17000 (ovo deluje povoljno - za onoga ko ima 17000).
                          I tako u krug... Ali da se ograničimo na budžet od 13000€...
                          ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                          Comment

                          • aleksabgd
                            CBC Član
                            • 04.12.2009
                            • 84
                            • beograd

                            #28
                            Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                            Suzuki Jimny -odlican terenac a i dobar za po gradu i jos ce para da ti ostane ...

                            Comment

                            • Cherokee_NS
                              CBC Senator XXL
                              • 08.02.2009
                              • 802
                              • Novi Sad

                              #29
                              Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                              @p0peye

                              Bolje i sto nema automatika, retko su se pokazali dobri
                              Sto se tice Dustera 1.5 dCi, cene servisa - mislim da je korektna cena ta sto je navedena u toj temi na Vrelim Gumama... Kod Renoa je malo skuplji servis za dCi, npr najskuplja stavka pri servisu 1.5 dci je filter za gorivo koji ide cak do 50 eura Mada, cimni Hit Auto i Kompresor, pa pitaj koliko bi kostao prvi servis

                              Duster po mom misljenju ima solidan enterijer tek u visokim nivoima opreme (Laureate)... Steta jedino sto nema Prestige opreme u Srbiji, ta uglavnom ide za EU.
                              Mesto za vasu reklamu, za samo 100 eura mesecno!

                              Comment

                              • iggyboy
                                CBC Veteran
                                • 18.03.2008
                                • 148
                                • pozarevac
                                • stilo 16v

                                #30
                                Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                                Ja i dalje mislim da je za 13500 daster najbolji izbor (1.6 motor, 4x4 pogon,klima) a to za dizajn zadnjeg kraja bas i ne stoji,a i ako se tvom caletu svidja bolje neka kupi nov auto nego polovni sa sumnjivom istorijom i kilometrazom

                                Comment

                                Working...
                                X