Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra
Ja sam s kraja 2009. godine isao u potragu za vozilom sposobnim za offroad, ali i onroad, pa sam se svega nagledao (a malo sta sam probao, jer je takva politika prodavaca u Srbiji). Gledao sam i novi Forester koji mi je na papiru bio izbor broj jedan. Osim sto su prodavci delovali neuverljivo kada sam se raspitivao o servisu, na ovom istom forumu sam citao o poslovnoj politici ovlascenog servisa i raspolozivosti delova (obrati paznju da nisam spominjao cenu delova, u smislu delovi su skupi ili ne). Novi Forester je veci od starog, i sve sto sam napisao vazi i za jednog i za drugog.
Idi vidi, ima ljudi kojima je Forester dovoljno prostran, meni nije, i sve sto sam napisao, napisao sam iz mog ugla (meni su skuceni i Audi A3, A4, Honda Accord, pa opet ih ljudi voze sa zadovoljstvom).
Dacu ti malo poredjenje ka o primer, a ti svakako definises sam svoje prioritete:
Toyota Rav4 je objektivno prostranija od Forestera, i sa tockom koji se nalazi na zadnjim vratima je nepobediva sto se tice prtljaznika. Toyota Rav4 ima kvalitetniji enterijer (materijali su bolji). Verujem da je Subaruov 4x4 pogon bolji od Toyotinog, ALI to ne znaci da Rav4 ima los pogon i da nece podmiriti vecinu potreba, u primerenim uslovima eksploatacije (zato sam napisao da pogledas malo po youtubeu kako se sta snalazi po terenu i na putu). Rav4 ce mahom koristiti samo prednju vucu i trosice nesto manje goriva nego Subaru (koji ce non stop vuci na sve tockove). Sa druge strane, Subaru ce ako zaglibis negde verovatno izaci, sa Toyotom bi mogao da imas probleme. Oba vozila su po meni vrlo pouzdana, za Toyotu mozes da biras izmedju nekoliko ovlascenih servisa, sa Subaruom bas i ne.
Izbor Toyota vs. Subaru u ovom poredjenju je i slucajan i nameran, ali mislim da je prilicno u redu- slicne su cene, slicne namene, slicni gabariti, mozes da biras motorizaciju za oba dizele ili benzin, itd...
Ako hoces, mogu da ti napisem iz prve ruke poredjenje Pathfinder (ili Navara) vs. Rav4, ali mislim da ne treba mesati babe i zabe, posebno kada se radi o razlicitim cenovnim klasama. Zato sam napisao u jednom od prethodnih postova da imas SUVova koji nemaju manu i na koje se mnoge stvari ne primenjuju, ali to kosta. Ko ima da plati za tako nesto i da ga vozi- blago njemu, uvek podrzavam takav izbor. Istina je da se malo puta koriste van puta takva vozila i da ista predstavljaju siguran, udoban i elegantan nacin da se preveze od tacke A do tacke B.
Ja sam s kraja 2009. godine isao u potragu za vozilom sposobnim za offroad, ali i onroad, pa sam se svega nagledao (a malo sta sam probao, jer je takva politika prodavaca u Srbiji). Gledao sam i novi Forester koji mi je na papiru bio izbor broj jedan. Osim sto su prodavci delovali neuverljivo kada sam se raspitivao o servisu, na ovom istom forumu sam citao o poslovnoj politici ovlascenog servisa i raspolozivosti delova (obrati paznju da nisam spominjao cenu delova, u smislu delovi su skupi ili ne). Novi Forester je veci od starog, i sve sto sam napisao vazi i za jednog i za drugog.
Idi vidi, ima ljudi kojima je Forester dovoljno prostran, meni nije, i sve sto sam napisao, napisao sam iz mog ugla (meni su skuceni i Audi A3, A4, Honda Accord, pa opet ih ljudi voze sa zadovoljstvom).
Dacu ti malo poredjenje ka o primer, a ti svakako definises sam svoje prioritete:
Toyota Rav4 je objektivno prostranija od Forestera, i sa tockom koji se nalazi na zadnjim vratima je nepobediva sto se tice prtljaznika. Toyota Rav4 ima kvalitetniji enterijer (materijali su bolji). Verujem da je Subaruov 4x4 pogon bolji od Toyotinog, ALI to ne znaci da Rav4 ima los pogon i da nece podmiriti vecinu potreba, u primerenim uslovima eksploatacije (zato sam napisao da pogledas malo po youtubeu kako se sta snalazi po terenu i na putu). Rav4 ce mahom koristiti samo prednju vucu i trosice nesto manje goriva nego Subaru (koji ce non stop vuci na sve tockove). Sa druge strane, Subaru ce ako zaglibis negde verovatno izaci, sa Toyotom bi mogao da imas probleme. Oba vozila su po meni vrlo pouzdana, za Toyotu mozes da biras izmedju nekoliko ovlascenih servisa, sa Subaruom bas i ne.
Izbor Toyota vs. Subaru u ovom poredjenju je i slucajan i nameran, ali mislim da je prilicno u redu- slicne su cene, slicne namene, slicni gabariti, mozes da biras motorizaciju za oba dizele ili benzin, itd...
Ako hoces, mogu da ti napisem iz prve ruke poredjenje Pathfinder (ili Navara) vs. Rav4, ali mislim da ne treba mesati babe i zabe, posebno kada se radi o razlicitim cenovnim klasama. Zato sam napisao u jednom od prethodnih postova da imas SUVova koji nemaju manu i na koje se mnoge stvari ne primenjuju, ali to kosta. Ko ima da plati za tako nesto i da ga vozi- blago njemu, uvek podrzavam takav izbor. Istina je da se malo puta koriste van puta takva vozila i da ista predstavljaju siguran, udoban i elegantan nacin da se preveze od tacke A do tacke B.
Comment