Već neko vreme želim da kupim BMW e46 coupe. Prvi pik mi je bio model 318ci, od 2002. pa na ovamo, motor N42B20, dupli vanos, 16v valvetronic, 1995cc, 143ks (105kw).
Međutim, sada imam priliku da uzmem iz inostranstva BMW e46 320cd, 1995 ccm, 110 kW / 150 ks, 2003. godište, prešao 175.000km, pun opreme, cena ~ 9.500e. Pošto sam laik, čitao sam ovaj forum i ako sam sve dobro shvatio, stvari na koje treba da obratim pažnju su:
- turbina
- pumpa
- dizne
- plivajući zamajac
- viljuške (odnosno alu vešanje)
- rashladni sistem (ekspanziona posuda, sva creva, hladnjak, pa i termostat) (ili ovo važi samo za benzince)
- ventilator i regulator klima uređaja
Da li neko može da mi pomogne i skrene pažnju na neke karakteristične stvari veznao za ovaj model BMW-a i na šta još da obratim pažnju?
Nisam siguran da li sam dobro shvatio da ovaj model, odnosno motor ima puno problema sa turbinom i EGR ventilima, kao i klapnama i usisnim sistemom?
Menjač je steptronic, pa me je to malo zabrinulo. U prvi mah sam odustao, jer ipak nekako više volim manuelni, ali posle sam se raspitivao i ljudi su mi rekli da taj steptronic nije „pravi“ automatski menjač, nego da je odlična stvar i da ne odustajem od auta zbog toga.
Ovde sam dosta čitao o e46 generalno, kao i o razlikama između manulenih i automatskih menjača, međutim te rasprave se uglavnom odnose na menjače iz 80tih i 90tih godina, uspeo sam da nađem svega 3-4 štura posta o tiptronicu, pa vas zato molim da mi pomognete, te napišete nešto više (mišljenja, iskustva, činjenice) o ovom menjaču, a pogotovo vezano za ovaj model, kako bih znao šta da radim...
Da li je rizik kupovine ovakvog polovnjaka prevelik?
Nadam se da ćete pomoći novajliji, kupcu prvog automobila u životu.
Hvala unapred!
Međutim, sada imam priliku da uzmem iz inostranstva BMW e46 320cd, 1995 ccm, 110 kW / 150 ks, 2003. godište, prešao 175.000km, pun opreme, cena ~ 9.500e. Pošto sam laik, čitao sam ovaj forum i ako sam sve dobro shvatio, stvari na koje treba da obratim pažnju su:
- turbina
- pumpa
- dizne
- plivajući zamajac
- viljuške (odnosno alu vešanje)
- rashladni sistem (ekspanziona posuda, sva creva, hladnjak, pa i termostat) (ili ovo važi samo za benzince)
- ventilator i regulator klima uređaja
Da li neko može da mi pomogne i skrene pažnju na neke karakteristične stvari veznao za ovaj model BMW-a i na šta još da obratim pažnju?
Nisam siguran da li sam dobro shvatio da ovaj model, odnosno motor ima puno problema sa turbinom i EGR ventilima, kao i klapnama i usisnim sistemom?
Menjač je steptronic, pa me je to malo zabrinulo. U prvi mah sam odustao, jer ipak nekako više volim manuelni, ali posle sam se raspitivao i ljudi su mi rekli da taj steptronic nije „pravi“ automatski menjač, nego da je odlična stvar i da ne odustajem od auta zbog toga.
Ovde sam dosta čitao o e46 generalno, kao i o razlikama između manulenih i automatskih menjača, međutim te rasprave se uglavnom odnose na menjače iz 80tih i 90tih godina, uspeo sam da nađem svega 3-4 štura posta o tiptronicu, pa vas zato molim da mi pomognete, te napišete nešto više (mišljenja, iskustva, činjenice) o ovom menjaču, a pogotovo vezano za ovaj model, kako bih znao šta da radim...
Da li je rizik kupovine ovakvog polovnjaka prevelik?
Nadam se da ćete pomoći novajliji, kupcu prvog automobila u životu.

Hvala unapred!
Comment