volvo v40

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pindariss
    CBC Član
    • 04.03.2011
    • 13
    • Pancevo

    #31
    Re: volvo v40

    @kiki243
    ja sam ipak uzeo volva pre skoro 2 meseca, v40 1.8 2001god 90kw 122hp. svaki dan idem na posao. vozikam se u fulu, fantasticna masina, vuce kao zmaj, udobna ali malcice tvrdja, najvise sam se plasio koliko ce da pije ali sam se odusevio.. grad brate 8-9, na otvorenom 5-5,5 sa 90km/h a sa 120 laganica 6l.. ovde na forumu su mi rekli da je moj motor gdi ali se ispostavilo da nije, nego je obican injection, doterao mi ortak iz holandije, auto bez ulaganja osim ulja i filtera normalno, to samo da odradim i reci cu vam koja je tacna cena svega... meni bi bar dobro doslo jer me inace zanima ali je nisam nasao ovde.... toliko sto se tice 1.8 .....

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      Re: volvo v40

      Originally posted by Srdjan
      Sto se tice benzinaca 1.8 gledaj da izbegnes onaj Micubisijev jer ima direktno ubrizgavanja a to nece se slaze sa plinom. Postoji 1.8 volvov i sa tim nema problema. .

      Evo citata sta je vrlo jasno receno, zar je tako tesko procitati (tacno) ono sto pise pre donosenja zakljucaka ?

      Kod nas uvek neko treci kriv, u ovom slucaju Forum kao neobavesten

      I da, puno prevezenih km.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • kiki243
        CBC Senator
        • 06.04.2011
        • 201
        • العربية

        #33
        Re: volvo v40

        Originally posted by Pindariss
        @kiki243
        ja sam ipak uzeo volva pre skoro 2 meseca, v40 1.8 2001god 90kw 122hp. svaki dan idem na posao. vozikam se u fulu, fantasticna masina, vuce kao zmaj, udobna ali malcice tvrdja, najvise sam se plasio koliko ce da pije ali sam se odusevio.. grad brate 8-9, na otvorenom 5-5,5 sa 90km/h a sa 120 laganica 6l.. ovde na forumu su mi rekli da je moj motor gdi ali se ispostavilo da nije, nego je obican injection, doterao mi ortak iz holandije, auto bez ulaganja osim ulja i filtera normalno, to samo da odradim i reci cu vam koja je tacna cena svega... meni bi bar dobro doslo jer me inace zanima ali je nisam nasao ovde.... toliko sto se tice 1.8 .....
        U svako slucaju sve cestitke,i zelje za sto vecim bojem predjenih kilometara.Ja sam za moj primerak zakasnio pa sam zato i prestao da pisem u ovij temi.No u svakom slucaju,uzivaj i izvestavaj nas o svemu vezano za taj model.Jos ako bi ga uslikao pa predastavio u rubrici automobili-clanova onda bi to bio pun pogodak.
        pozz.....

        Comment

        • Pindariss
          CBC Član
          • 04.03.2011
          • 13
          • Pancevo

          #34
          Re: volvo v40

          Originally posted by sw.brick
          Originally posted by Srdjan
          Sto se tice benzinaca 1.8 gledaj da izbegnes onaj Micubisijev jer ima direktno ubrizgavanja a to nece se slaze sa plinom. Postoji 1.8 volvov i sa tim nema problema. .

          Evo citata sta je vrlo jasno receno, zar je tako tesko procitati (tacno) ono sto pise pre donosenja zakljucaka ?

          Kod nas uvek neko treci kriv, u ovom slucaju Forum kao neobavesten

          I da, puno prevezenih km.
          Leteo sam preko slova pa nisam snimio to brate, a sto se tice predjenih km ortak mi je sasvim slucajno ponudio ovaj v40 cim je stigao sa carine, sa predjenih 190 000 sto je premija sto se tice uvoza.. retko koja masina ima km manje od 200 000, dok im je zvanicna km 150-170 000 a sto se tice volva skapirao sam da tih 190 nije neka cifra, masine guraju i 3-4 puta vise km... za iste pare sam imao lagunu dci 2003, mondea tddi 2001, astru tddi 2001 i jos par..
          Ubacicu fotku uskoro.. cim ga slikam.. pozzzzz

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Re: volvo v40

            Primer eksploatacije jednog komada uz detaljan opis kvarova, obaveljnih servisnih radova, redovnog odrzavanja, troskova i prate ih komentara vlasnika od stanja novog auta do stanja 537.100km za model sa 1.9 dizel motorom.

            Meni je interesantno da su vecinom nastali problemi na raznim sklopovima vozila ukljucivo i karoserijske prirode a prakticno najpouzdaniji su bili motor, menjac, kvacilo i slicni inace sklopovi za koje se pri nabavci vozila posebno obraca paznja.

            Prilicno veliki broj intervencija je zahtevao elektro sistem, i narocito sistem osvetljenja gde je zamenjeno brdo sijalica a morao je i alternator da se komplet menja.

            Motor i menjac su bili bez vecih kvarova i u originalnom su stanju i posle 1/2 miliona km ne racunajuci potrebu da se nakon jednog ciscenja izvrsi i komplet reparacija brizgaljki goriva na 489.400km kao i izvrsena zamena turbine na 461.800km.

            Interesantno je da fabrika nije predvidela stelovanje ventila sto je i kontrola pri 471.900km pokazala kao pravilnu instrukciju.
            Sa druge strane, iako nije predvidjena zamena ulja menjaca vlasnik je iz predostroznosti ipak nekoliko puta zamenio ulje.

            Od ocekivanih kvarova usled pohabanosti vrsene su zamene kocionih diskova, zamene vodene pumpe i malo manje ocekivano i vise puta delovi odnosno kompet trapa (silent blokovi, amortizeri, lezajevi opruzne noge itd).

            Kako je za vecinu radova prikazan i prateci troskovnih analizom moze svako da zakljuci da li je ovakav automobil isplativ u upotrebi.

            S obzirom na predjenu kilometrazu u prilicno kratkom vremenskom periodu jasno je da nacin koriscenja odgovara poslovnom vozilu tako da sa tog apsekta se moze reci da je auto bio dovoljno stabilan bez izrazitih kvarova koji bi ostavili na putu ali isto tako brojni sitni kvarovi i nuzne popravke pomocnih sistema vozila ukazuju i na izradu vozila kojoj bi dobro doslo unapredjenje opsteg kvaliteta.

            Taj model iz 2002. godine V40 je presao 1/2 miliona km uz 5 saobracajki (koje nisu posebno navedene po opisu jer vlasnik smatra da nisu imale uticaja na servisiranje vozila)

            Auto je kupljen i pretezno koriscne u Nemackoj.

            Detaljno opis svih redovnih i vanrednih servisa, kvarova, cene itd http://www.gerhard-hirsch.de/volvo4.htm za period februar 2002 do aprila 2011.

            Nakon predjenih 1/2 miliona km prosecna potrosnja koja je utvrdjena iznosi 6,2 lit/100km

            napomena: tekst je na nemackom, ukratko sam izvukao pojedine krupne kvarove i kilometraze kada se dogadjalo.

            Gumena creva je 4-5 puta napadala i kuna koja ih je pregrizla a sto je takodje navedeno u spisku servisiranja.

            Broj zamenjenih sijalica nisam brojao, mislim da nije stigao do 100 komada
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            Working...
            X