Dakle u dilemi sam, vlasnik sam daewoo leganze 98.god, u dobrom stanju, full oprema(koža, dig.aut.klima, abs, tsc, el.paket, tempomat itd itd....). Autom sam prezadovoljan ali mi je previše veliki za po gradu. Takođe 90% vožnje provodim sam ili sa suvozačem pa mi ni toliki prostor nije potreban. Nudi mi se golf 3 gti 16v, 2 godine stariji, deluje da je u dobrom stanju, nije ništa budžen,3v ima...Dakle, luksuz vs gradska zujalica, odluka nije laka, odričem se pre svega puno lepšeg izgleda, stila, udobnosti, opreme(uz sasvim dobre performanse sa 135ks), zarad ludačkih performansi, okretnosti, sportskog ugođaja ali i lakše prodaje nekad u budućnosti. Najviše me brine limarija koja je na mom autu pocinkobana, a čuo sam da je kod golfa boljka... Kakvo je vaše mišljenje, menjati ili ne? pozz
Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Collapse
X
-
Re: Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Originally posted by dellas032...lakše prodaje nekad u budućnosti...
Ko to kaze!?EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
-
-
Re: Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Ako si izgustirao leganzu,menjaj...moze taj wagen lepo da se sredi,a i zabavan je za voznju...tacno je da ces prodati golfa mnogo lakse,jos da je cuveni tdi,sreci nikad kraja...ja sam hteo pre 7 dana da menjam focusa 1.8tddi 2004-to,za 3-ku 1.9 tdi 98-mo...da je hteo vlasnik trojke da mi doplati jos 100e,veruj mi da bih zamenio...i moja baba od 80 god, zna da je gof-gof
Comment
-
-
Re: Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Iz mog iskustva: iako je Punto mnogo manji i lakši za po gradu, jako retko krenem njime negde, osim ako mi Lybra nije u servisu, a ranije sam mislio da ću najviše njega vozati, znači da veličina nije presudna. GTi bi ti bio interesantan neko vreme (samo zbog motora), a onda bi te smorio (zbog svega ostalog, verovatno kao i trenutnog vlasnika), i bilo bi ti žao Leganze. Iz tog razloga ja ne želim da menjam Lybru npr. za GTV-a (ovde se jako retko neki pojavi), već čekam da prodam 75-icu i 155-icu, pa umesto njih da uzmem nešto treće, i to čak ne mora da bude ni kupe, odnosno "zujalica" (156 ili 166 ili Lybra ili šta već tada bude u ponudi), odnosno držim se luksuzne varijante za primarni automobil, a kada rasprodam trenutni višak, videćemo šta će biti.
Što se tiče lakše prodaje, do kada misliš da će biti ljudi koji kupe Golfa Mk2 umesto Punta Mk2, za iste pare?
Nisi napisao da li taj golf ima klimu, ako je nema ni ne razmišljaj o njemu.
Ja tu ništa ne bih dirao.155+75=230
VIVA LA VITA!!!
Comment
-
-
Re: Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Ima klimu, golf je edition, ima lepe opreme. E moj prijatelju, ja da sam u situaciji da imam primarni i sekundarni auto ne bih imao dilema, to bi bila limuzina I zujalicaHvala na savetu, pozz
Comment
-
-
Re: Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Ja prvi nisam pristalica vw-a,ali sto jeste- jeste...isao sam sa focusom(1.8tddi) do Nisa i nesto mi se zurilo pa sam ga malo zgazio...saznao sam da motor uopste nema blokadu,isao je na 5000rpm negde preko 200km/h...odusevio sam se na trenutak...u Nisu posle obavljenog posla kad sam krenuo za Bgd,primetim baricu ulja ispod motora...dignem haubu i imam sta i da vidim...motor sav uljav kao da sam ga kupao uljem...na meracu fali 2l...dospem i doteram 5-tom- 80km/h u Bgd...predihtovan je motor,ociscena turbina sve ok,ali nije to to...odem golfom 3 1.9 tdi(110ks) do Nisa(dusu sam mu vadio)od 150-210km/h,dodjem u Nis,podignem haubu,suv kao barut,samo sitno cvakce...vratim se istim tempom do Bgd-a,sem prosecne potrosnje od 8l nisam primetio nus pojave...jos jedna prica...prosle godine kupim u nekom selu Jabuka blizu Panceva vw serije 4 1.4 75ks(upala zena u Tamis)...sredim mu prednji deo(nije izaslo puno)...posto je motor bio mrtav konj,odlucim da ga prodam...oglas izadje u cetvrtak,u petak u 8.00h dolazi covek i daje pare,bez cenkanja...500e ciste zarade...uzmi wagena,leganza je dobar auto ali ces je prodati za smesne pare ili nikad
Comment
-
-
Re: Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Golf jeste stvarno izdržljiv automobil, ali na srpskom jeziku izdržljiv = ne treba mu održavanje.
Ako je Leganza pravila neki "sportski" model, prebaci sedišta i postaće drugi auto.
Golf će biti "zanimljiv" prvih 15 dana, a posle ko zna šta, jer pri gradskih prosečnih 20km/h neće ništa manje trošiti, niti ćeš imati gde da osetiš te performanse i sportski ugođaj. Održavanje normalnim delovima ne bi trebalo da je išta jeftinije.
A okretan je kao orman, da se ne lažemo, jedino je lagan, pa se često učini da ideš brže nego što stvarno ideš.
p.s. Ako je iole vožen, to godište bez 300k nije, a iole normalnu generalnu bez 1500 eura zaboravi + 2000 za sve ostalo(amortizeri, izduvna grana, kvačilo, kočnice, menjač, ležajevi točkova, viljuške, spone, zglobovi, letva, ____________(dopuni po želji)...), da bi opet bio polovnjak star 15-16 godina i da bi se možda prodao za 3500-4000 eura, jer već za 5000 ima G4 ili Passat B5(ili Citroen C4 mlađi 3 puta).
Comment
-
-
Re: Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Moze,moze, itekako, posebno ako je cajger vadjen na svakih 50k da se vrati na 120k, pa se to dogodilo jedno 10 puta.... svaki put je sve brzi i brzi..."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
Re: Golf 3 GTi 16v vs Daewoo leganza 16v
Daewoo i slicni korejci se ne cene kod nas,slabo se i prodaju i kupuju,a i ne mogu neke pare da se uzmu za njih,dok cesh nemca da prodash vrlo brzo i to za fine pare zavisno od stanja i kupca.Koliko mislis da cenish leganzu?Originally posted by zoranbgnemci i nemacki automobili postadose ko Čak Noris... sve su oni..
Comment
-
Comment