Premium segment

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stefanves
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2006
    • 1351
    • BG

    Premium segment

    Pozdrav drugari,

    Ima li neko iskustva sa BMW 730D i/ili Mercdes-Benz S-class 320CDI, godista od 2003-2005?
    Pre svega me se interesuje potrosnja goriva, cene odrzavanja...
    Konkretno, prijatelj ima S klasu, i po board racunaru mu trosi oko 6.5 litara dizela na 100km (otvoren put), sto je i vise nego fascinantan rezultat.
    Ima li neko podatak za BMW iz prve ruke?
    Ima li mozda neko neki drugi predlog za premium segment, sem ova dva pomeuta modela?

    Svako iskustvo je dobro doslo, pa izvolite pisati ako ste raspolozeni.

    Uzgred, srecan Uskrs svima koji ga proslavljaju!
    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
    Konacno i ja imam auto :-)
  • zmaj_pa
    CBC Senator
    • 13.05.2007
    • 232
    • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

    #2
    Re: Premium segment

    Ja imam 530dA vozim dosta dugo bez vecih problema....Na otvorenom nisam uspeo da sidjem ispod 7,4 litre po bordu....U stvarnosti je to oko pola litra vise.U seriji 7 je zbog tezine samog vozila ta potrosnja jos malo veca.....Sasvim normalna potosnja za tu velicinu motora i snagu.Oko odrzavanja nema puno price i ona ako volis orginal delove i da to rade pravi majstori zna da zaboli.
    U principu redovni servisi nisu tako skupi i padaju u cenu odrzavanja kao i kod nekih drugih automobila.....Cak cini mi se kod Bmw-a si postedjen smaranja oko zupcastog kaisa i spanera i rasturanja pola motora da se do toga dodje...
    Evo drzim u ruci zadnji racun od serivsa....
    8l ulja x 22,40
    filter ulja 17,00
    filter nafte 20,00
    filteri klime 44.00
    vodena pumpa 120.00
    filter uljnih para 36,00
    Querlenker (ne znam prevod na srpski) na obadve osovine 180 x 4
    Plus na sve ovo 3 sata rada je oko 400 eura......
    Znaci orginal delovi i bmw servis.....
    Ako sve kupis da nije orginal plus majstor iz Jajinaca mozes da prodjes i sa 250 eura......

    Comment

    • stefanves
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2006
      • 1351
      • BG

      #3
      Re: Premium segment

      Hvala puno na informacijama!
      Koju 530icu imas? Tj. koje je godiste?
      Koliko ti potrosi u gradu(npr. neki grad slican Beogradu po guzvama)?
      Koliko si presao sa njom, i sta si imao od neplanskih kvarova?
      Sto se tice redovnog odrzavanja, tu su cene manje-vise poznate, pre svega me interesuje ovo neplansko odrzavanje, odnosno neki kvarovi i cene popravki doticnih.
      Radni sat u Srbiji je dosta jefiniji od tih 130ak eura. Pretpostavljam ti si to radio negde u inostranstvu?

      Konkretno, za taj S koji poseduje moj prijatelj, za nekih 200ak hiljada kilometara, sem redovnog odrzavanja imao je kvar jednog senzora na jastucima (ogibljenju), i to ga je stajalo reda velicine 6-7 hiljada dinara, sto je smesno za takav tip automobila.

      U princpiu, meni je najbitnija pouzdanost i koliko-tolika ekonomicnost jer bi vozilo prelazilo ~ 50.000 km godisnje.
      Mislim, zdravorazumski kada razmisljas, zasto bi placao 10l goriva, kada mozes da platis 6.5l za 100km, samo iz tog razloga pitam za potrosnju.

      Iskren da budem, BMW mi deluje atraktivnije od Mercedesa.
      Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
      Konacno i ja imam auto :-)

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #4
        Re: Premium segment

        ja sam vozio e klasi 320 cdi i po pordu je trošio oko 10 litara po gradu. beograd naravno.


        e sad moguće je da je tvoj prijatelj spustio potrošnju na 6.5 litara ali to je verovatno bilo na ibarskoj u koloni.

        a što se tiče te klase nemaš baš neki veliki izbor, s klasa bmw 7 i audi a8. to je to. šta god da uzmeš nećeš pogrešiti.
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment

        • stefanves
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2006
          • 1351
          • BG

          #5
          Re: Premium segment

          Hvala sto si se javio!
          Iskren da budem, nemam nikakvog iskustva sa tim automobilima vise klase, pa samim time ni sa potrosnjom.
          Cifru od 6.5 litara sam video svojim ocima na bord kompjuteru, nije rekla-kazala.
          Cenim i ja da bi u gradu otisla na nekih 9l, ako ne i vise.

          Nisam naglasio da mi je pre svega bitna bezbednost automobila, a pod time podrazumevam:
          - kocnice da su extremno dobre
          - upravljivost
          - zastita od sudara

          Bilo bi lepo ako ima neki od sistema detekcije prepreka, pesaka...cega god (ne znam da li tako nesto uopste ima u ovom godistu koje ja gledam).

          U principu mi se dopada i E klasa, ali na osnovu nekih razgovorima sa ljudima koji ih poseduju, servisiraju(majstori) S klasa je daleko bolji i kvalitetniji/pozdaniji auto od E klase. Je l' to tacno?

          Audi A8 je isto jako lep auto, ali posto je veca sklonost ka kradji Audia, zato je izbacen iz kombinacije.
          U ponudu bi se mogao ubaciti i neki Lexus ili Volvo S80, ali to je egzotika, i cenim da bi bilo problema sa delovima, tj. i ako bi bih bilo bili bi mnogo skuplji nego sto treba da bude.
          Konkretno, mislim, da ce biti problema oko nabavke delova za japanska vozila, mozda gresim.
          Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
          Konacno i ja imam auto :-)

          Comment

          • kiki243
            CBC Senator
            • 06.04.2011
            • 201
            • العربية

            #6
            Re: Premium segment

            Sve si to lepo primetio i konstatovao-slazem se.I ima tu materijala za diskusiju kolko volis.
            Iskustvo sa mercedesom u S klasi u svom posedu nisam imao.Vozio je jesam ali ne toliko da bih mogao da sudim.Bmw-a sedmicu sa tim 3.0 dizelom sam imao i E klasu sa 320 cdi sam imao.Ako bi me pitao sta mislim,bilo bi prosto.E klasa i bmw 7ca nisu stvari za poredjenje(bar po meni) neznam sta ce drugi da kazu?
            Elem,da se osvrnemo onda na moje iskustvo sa Bmw-om.
            Bio je dobar primerak,pa tako da se nisam puno druzio sa majstorima.Mislim nista vanredno,redovne servisi,gume plocice i td.TEZAK auto.Ja nikad nisam video 6.5L na bordu.Nisam neki trkac,ali ta potrosnja u bmw-u ne pije vodu.Odrzavanje je jako siroka tema.Ako se baziras na ovlacene servise-lopovi.Ako krenes u sopstvenoj reziji-gubis na kvalitetu.Idealna kombinacija je odrzavanje napolju.Ne znam u koje ce svrhe da sluzi ali u tom rasponu godista koje si ti naveo JA kazem BMW.Ne zato sto sam pristrasan nego mecka S klasa tog godista ima vise minusa u odnosu na konkurenciju.Prica se svasta.I to je sad prica tipa ko je bolji, Zvezda ili Partizan,ali opet kazem,ako zanemaris mene i malo izgooglas videces da mnogi pametniji tako misle.Taj motor 3.0d u bmw-u kazu da nema ravnog.Opet ti podvlacim -pricamo iskljucivo za raspon godina koje si naveo

            Comment

            • stefanves
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2006
              • 1351
              • BG

              #7
              Re: Premium segment

              Hvala i tebi sto si se javio!
              Kao sto sam vec pomenuo BMW mi se vise dopada vizuelno od Mercedesa, doduse u BMWu nisam ni sedeo niti sam se vozio u njemu.
              Dok sam u S-u presao preko 100ak km (znam da je malo za neki utisak, ali bolje ista nego nista ).

              Mozes li mi reci kolika je tebi bila potrosnja? Iskren da bude, da l' je 6 ili 9 i nije bas bitno, ali gorak ukus bi mi ostao u ustima da znam da sam mogao proci jeftinije, nadam se da razumes sta hocu reci.
              Takodje me interesuju problemi koje si imao sa servisima? Najradje bi odradio odrzavanje u ovlascenim servisima, ali u principu imam par mojih solidnih mehanicara koji bi verujem mogli da rade zamene diskova/plocica, ulja i fltera...a ako Bog da, ne bi trebalo da bude vecih kvarova, mada se nikada ne zna.
              Sta si imao od naprednih sistema bezbednosti u tvom BMWu? Da li je mozda imao onu IC kameru ili tako nesto?

              Mozes li mi reci koje su konkretno mane te S klase, tj. koje su prednosti BMWa u odnosu na nju?
              Da li po tebi pije vodu prica da je S mnogo pouzdaniji od 7ice?

              U principu, BMW ima i prednost kubikaze koja je ispod 3 litre, dok je Mercedes 3.2 litre pa je verovatno i tezi za dalju prodaju.
              Meni kubikaza nije problem, jer ce se registrovati na invalida.
              Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
              Konacno i ja imam auto :-)

              Comment

              • kiki243
                CBC Senator
                • 06.04.2011
                • 201
                • العربية

                #8
                Re: Premium segment

                Jos jedna stvar jako bitna ,da se nadovezem,zaboravih malopre.
                Jel znas da je razlika u registraciji ta dva auta 800e.
                BMW-99.591.50din
                MB-177.834.50din
                Slozices se nije malo za baciti.Vise trebaju tebi nego drzavi,a to je taman za godisnje odrzavanje.
                Pa i 14 konja razlike u korist BMW-a opet dobro dodje,a nezaboravi da nam je polazna osnova ista.Znaci ista godina,isto stanje,ista oprema ista nabavna cena.
                Pocetak isti ali koriscenje i zakljucak nisu isti.

                Mozda ti nisam puno pomogao ali bar procitaj pa nastavi dalje:google,drugari,majstori itd.

                Comment

                • stefanves
                  CBC Senator XXL
                  • 10.12.2006
                  • 1351
                  • BG

                  #9
                  Re: Premium segment

                  Pomogao si savim dovoljno
                  Vec napisah u mom odgovoru to za registraciju, meni definitivno nije problem, ali za prodaju ce biti.

                  Jos jedno pitanje, koliko je taj auto upotrebljiv zimi? Za S-a sam dobio informaciju da je prilicno upotrebljiv, i da vlasnik nije imao problema sa gubitkom kontrole/proklizavanjem pogonskih tockova...
                  Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                  Konacno i ja imam auto :-)

                  Comment

                  • kiki243
                    CBC Senator
                    • 06.04.2011
                    • 201
                    • العربية

                    #10
                    Re: Premium segment

                    Nisam imao kameru,ali bilo je dugmica i lampica ko u luna parku ha ha
                    Pa sta da ti pricam,kod nas to kazu FULL a ja ti kazem dve strane kucanog teksta sta ima od opreme.Ok,nista specijalno za premijum klasu.NIJE imao ventilaciju sedista,masazere i IC,i tako jos neka IZDR.....NJA,ali ovo da kazemo standardno sve po redu.Televizije,telefoni,dvd itd.
                    Servisi-nista vanredno.OK cene,pa 50% petica E39 nose taj motor.Nema tu nista da te iznenadi.Ima smo neki filter(prtikularni ili tako nekako koji ima neku ozbiljniju cenu) Sve ovo drugo normalno-za premijum
                    Imam poznanika koji radi kao neki direktorcic u mercedesu i kad me je video u bmw-u,pocne sprdnja kako sam ga izneveri i bla bla.
                    Tad mi on kaze da ima dossta S-ova na servisu sa problemom elektronike.Kanali koji skupljaju vodu su tako nekako konstruktivno napravljeni da se jako brzo zapuse.Kad se zapuse ,sva voda ide pod tepih a tamo je ko na djerdapu-zica milion.E tad pocinje igranka koja je neizleciva kaze ON.Ponavljam,nisam je imao,ali mu verujem beskrajno.Njihov je covek.

                    Pisemo u isto vreme pa nastaje konfuzija-da pije vodu zimi.Winter mod na menjacu,mishelini NOVI pozadi i teraj.Naravno po ledu nece nijedan ali nije garaza,to ocu da kazem
                    JA BI BMW-a,bolji je 1000%
                    Originally posted by stefanves
                    Pomogao si savim dovoljno
                    Vec napisah u mom odgovoru to za registraciju, meni definitivno nije problem, ali za prodaju ce biti.
                    Prodaja je veliki PROBLEM i kod jednog i kod drugog modela.Nisu na ceni,nemaju klijentelu-kupce,jel svi koji bi ih posedovali -vec ih imaju a oni koji ih nemaju a hoce ih,oni takav auto nekupuju ovde.U najavi vencanica za oba....

                    Comment

                    • stefanves
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2006
                      • 1351
                      • BG

                      #11
                      Re: Premium segment

                      Hvala ti puno!
                      Definitivno cu dobro razmisliti o 7ici.
                      Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                      Konacno i ja imam auto :-)

                      Comment

                      • Alien108
                        CBC Veteran
                        • 03.06.2008
                        • 129
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Premium segment

                        Valja razmisliti pre svega da li je potreban ovoliki automobil jer je potrošnja na kojoj sasvim razumljivo inzistiraš kod ovakvih kola sa dizel agregatima manji problem.
                        Obzirom da navodiš godišnju kilometražu od oko 50.000 km, to je priličan broj zamena ulja, filtera, kontrola, a bome i kočionih obloga verovatno i prednjih diskova, pneumatika i sličnog na godišnjem nivou kao redovni izdatak.

                        Sedmica, S ili šta drugo iz tog segmenta u vožnji teže preko 2 tone, a na našim putevima to je dodatno opterećenje za elemente ogibljenja, potrošnju, pneumatike, ...
                        Bilo kakav vanredni odlazak na servis najčešće je veoma (obeshrabrujuće) skup.

                        Da ne navodim dalje, vredi razmisliti o automobilu srednje visoke klase pomenutih proizvođača koji istina ne nude kompletan komfor "oberklase", ali po mnogo čemu nisu daleko, a u eksploataciji svakako koštaju manje i lakše se prodaju.

                        Kako bilo, svaki od navedenih je dobar i pouzdan ako se redovno održava i kontroliše pa ne verujem da bi bilo posebnih primedbi na bilo koji.

                        Moj lično favorit bi bio E39, E60, W211 (ali samo iz druge polovine produkcije) ili što da ne A6.

                        Comment

                        • kiki243
                          CBC Senator
                          • 06.04.2011
                          • 201
                          • العربية

                          #13
                          Re: Premium segment

                          Moze i tako ali MI savetodavci jos uvek ne znamo koja je osnovna namena tog auta-cemu ce da sluzi.A to je ustvari polazna osnova cele price....

                          Comment

                          • stefanves
                            CBC Senator XXL
                            • 10.12.2006
                            • 1351
                            • BG

                            #14
                            Re: Premium segment

                            @Alien108
                            Hvala sto si se javio! Potrosnja je samo jedan od troskova, o kojima trebam imati priblizan podatak cisto zbog finansijske konstrukcije/proekcije.
                            Nije najbitniji element.
                            Kao sto vec rekoh, moj prijatelj poseduje S klasu na kojoj bukvalno nije imao neplanskog kvara za 280.000 kilometara.
                            Zamena ulja sa sve filterima i nije neki specijalno veliki trosak (~150 eura, ne verujem da je vise).
                            Gume su svakako problem, ali to je nesto sto moram da progutam.

                            W211 se namece kao fin kompromis, a moze se uzeti i za neke relativno normalne pare. Imas li preporuku za neki agregat, konkretno? Koliko je, procentualno, odrzavanje jeftinije za njega nego za S?
                            E39 je suvise retro i ima ga mnogo na ulicama, tako da se ne postize efekat koji je potreban.
                            E60 nije po ukusu.
                            A6 je po ukusu u svakom slucaju, ali postoji problem visokog rizika od kradje.

                            @Kiki243
                            Osnovna namena je prevoz, kao i za svaki drugi automobil. Iskren da budem, nisam bas najbolje razumeo tvoje pitanje.
                            Ako pitas da li cu taksirati sa njim...odgovor je ne.
                            Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                            Konacno i ja imam auto :-)

                            Comment

                            • hagor
                              CBC Senator XXL
                              • 05.12.2007
                              • 362
                              • Krusevac

                              #15
                              Re: Premium segment

                              Originally posted by stefanves
                              @Alien108

                              Zamena ulja sa sve filterima i nije neki specijalno veliki trosak (~150 eura, ne verujem da je vise).
                              Veruj da je znatno vise, ako za e36 328 iz 95-te mali servis kosta 200e, za e65 10 godina mladji mora bar duplo da bude . . .
                              BMW e36 328i cabrio 2.8 193hp 280nm 1995 god.
                              Mercedes 190D 2.0 75ks 1990god

                              Comment

                              Working...
                              X