Premium segment

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stefanves
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2006
    • 1351
    • BG

    #16
    Re: Premium segment

    Moze biti, stvarno ne znam.
    Ovo je podatak koji sam ja dobio od ovog mog prijatelja, doduse on je verovatno u nekoj kombinaciji sa servisom.

    Pod malim servisom sam raucnao ulje + filter ulja + filter vazduha.
    Filter goriva, kabine/klime je druga stvar.
    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
    Konacno i ja imam auto :-)

    Comment

    • maliomladinac
      CBC Senator XXL
      • 21.11.2008
      • 995
      • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

      #17
      Re: Premium segment

      Iscitao sam celu temu detaljno i ne mogu da prestanem da razmisljam? Ako bi neko imao para da kupi 7-icu ili slonovacu, zasto bi ga bilo briga za potrosnju? Ajde za odrzavanje i da razumem, zbog kvaliteta delova i iskusnih majstora, ali i dalje ne zbog cene... 6.5L na 100km? Pa toliko ne trosi ni Golf 2
      Necu da ti trujem temu, ali da kupujes srednju klasu pa da se brines za potrosnju i sve ali ovo mi neide u glavu, koliko god se trudio ne moze mozak da mi obradi. Ili je to ono po srpski, imacu dobar auto makar leba i masti jeo?
      Povlacim se iz dalje diskusije, bilo je jace od mene

      If i was awake, i would think it was a dream!

      Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
      061/665-94-23

      Comment

      • 230
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2007
        • 775
        • Semberija

        #18
        Re: Premium segment

        A jesi li razmišljao o XJ-u ili Thesis-u ili Phaeton-u?
        155+75=230
        VIVA LA VITA!!!

        Comment

        • stefanves
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2006
          • 1351
          • BG

          #19
          Re: Premium segment

          XJ je fantastican auto (po slikama), ali imam osecaj da je odrzavanje doticnog jako veliki problem. Ispravi me ako gresim.
          Lancia ne dolazi u obzir.
          VW nisam nikada video, ali imam onu averziju zbog kradje itd.
          Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
          Konacno i ja imam auto :-)

          Comment

          • kiki243
            CBC Senator
            • 06.04.2011
            • 201
            • العربية

            #20
            Re: Premium segment

            Bmw-730d

            Comment

            • stefanves
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2006
              • 1351
              • BG

              #21
              Re: Premium segment

              Realan da budem auto ima sve sto ti srce pozeli, ali ima ona seljacka "Marcedes je marcedes".
              + povoljniji je od S-a
              Nisi mi napisao kolika ti je na kraju bila potrosnja u Beogradu. Budi ljubazan, molim te.
              Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
              Konacno i ja imam auto :-)

              Comment

              • kiki243
                CBC Senator
                • 06.04.2011
                • 201
                • العربية

                #22
                Re: Premium segment

                10 najnormalnije voznje,tu spada i guzva i malo auto puta prema nbgd i svi rezimi voznje-to je taj prosek

                Comment

                • stefanves
                  CBC Senator XXL
                  • 10.12.2006
                  • 1351
                  • BG

                  #23
                  Re: Premium segment

                  Hvala!
                  Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                  Konacno i ja imam auto :-)

                  Comment

                  • Alien108
                    CBC Veteran
                    • 03.06.2008
                    • 129
                    • Beograd

                    #24
                    Re: Premium segment

                    Originally posted by stefanves
                    @Alien108
                    Hvala sto si se javio! Potrosnja je samo jedan od troskova, o kojima trebam imati priblizan podatak cisto zbog finansijske konstrukcije/proekcije.
                    Nije najbitniji element.
                    Kao sto vec rekoh, moj prijatelj poseduje S klasu na kojoj bukvalno nije imao neplanskog kvara za 280.000 kilometara.
                    Zamena ulja sa sve filterima i nije neki specijalno veliki trosak (~150 eura, ne verujem da je vise).
                    Gume su svakako problem, ali to je nesto sto moram da progutam.

                    W211 se namece kao fin kompromis, a moze se uzeti i za neke relativno normalne pare. Imas li preporuku za neki agregat, konkretno? Koliko je, procentualno, odrzavanje jeftinije za njega nego za S?
                    E39 je suvise retro i ima ga mnogo na ulicama, tako da se ne postize efekat koji je potreban.
                    E60 nije po ukusu.
                    A6 je po ukusu u svakom slucaju, ali postoji problem visokog rizika od kradje.

                    @Kiki243
                    Osnovna namena je prevoz, kao i za svaki drugi automobil. Iskren da budem, nisam bas najbolje razumeo tvoje pitanje.
                    Ako pitas da li cu taksirati sa njim...odgovor je ne.
                    Što se tiče W211 na raspolaganju je V6 motor od 3.0 litra sa oznakom 280Cdi,
                    Isti motor od 3.0 l je u S klasi model 2005 sa oznakom S320 Cdi ali jači po snazi i obrtnom momentu.

                    Vrlo je nezahvalno savetovati koji tačno model je najbolji jer svaki ima područja u kojima je bolji u odnosu na konkurente.

                    Ako poredimo generalno Mercedese i BMW, oba su vrhunski i osećaj vožnje je naročito u S i 7 izvanredan, isto važi i za E i 5.
                    Ako se pomenutih 50K km odvija pretežno na otvorenom putu, moj izbor je Merc zbog sveukupno relaxiranijeg osećaja, ali u pogledu dinamike vožnje i uopšte vozačkog "filinga" BMW je izazovniji, možda bi neko rekao uslovno zabavniji.

                    Motor BMW-a od 3.0 l je bolji, ali automatski menjač je po meni inače generalno bolje uparen kod Mercedesa, manuelni opet mnogo bolji kod BMW-a.
                    Ogibljenje je kod Mercova opet generalno mekše trimovano, ali to zavisi od varijante i eventualno opcija tipa airmatic (koje lično ne bih ako ne mora jer konvencionalno radi odlično, a svakako zadaje manje glavobolja).

                    Osećaj na upravljaču je možda i najprimetnija razlika među njima jer ga kod BMW-a ima više i preciznije se "naviga" uz bolje povratne informacije.

                    Sedenje u njima je odlično ali također zavisno od paketa opreme može se znatno razlikovati jer su već tada u ponudi bile i opcije masaže, provetravanja a čini mi se i aktivnog oslonca naročito kod Merca.

                    Lično sam bio zadovoljan sa modelima i jedne i druge štale, a često kao i sada bih imao po jednog iz oba tabora (nažalost moj bavarac je još na "timarenju").

                    Još jednom skrećem pažnju na W211 koji je imao prilično problema u početku produkcije pa nipošto model bez originalne dokumentacije i istorije održavanja, po mogućstvu što mlađi. Zato bih se u tom segmentu i sam rađe opredelio za E60 iako moram priznati da mi W211 deluje skladnije i kompaktnije.

                    Na koncu izbor je tvoj i što nas više čitaš biće samo teže, zato ako ikako možeš probaj automobile za koje si zainteresovan, ipak se ovakvi automobili kupuju pre svega za uživanje u vožnji.

                    Comment

                    • zmaj_pa
                      CBC Senator
                      • 13.05.2007
                      • 232
                      • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

                      #25
                      Re: Premium segment

                      Tema se razvila na siroko........Ovi praznici pa ne pratim.
                      Sto se neplanskih kvarova tice imao sam problema sa elektronikom to jest sa praznjenjem akumulatora.Manje vise svojom krivicom jel sam ugradio neki modul koji je naprsno krepao posle godinu dana iz samo njemu poznatih razloga.....Celu sagu o toj prici ces naci ces bas na ovom forumu.Reseno bas uz pomoc strucnog kadra sa ovog foruma
                      Nekih drugih kvarova nije bilo......a pregazio sam sa njim od kupovine oko 70.000 km.
                      Potrosnja u Bgd-u ovih dana na srpsko gorivo u najgorem spicu je 11,8l barem po bord-u.....U Klagenfurtu ista takva guzva skoro isto rastojanje na kvalitetno gorivo je 10,5 litara....
                      E sad to nije mereno precizno i zasniva se samo na onome sto pise na ekranu.......

                      Comment

                      • stefanves
                        CBC Senator XXL
                        • 10.12.2006
                        • 1351
                        • BG

                        #26
                        Re: Premium segment

                        Hvala puno svima!
                        Definitivno je 7ica mnogo atraktivnija, a S po recima vecine pouzdaniji.
                        Za sada je i E klasa usla u razmatranje.
                        Obavesticu vas sta smo odlucili.

                        HVALA PUNO JOS JEDNOM!
                        Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                        Konacno i ja imam auto :-)

                        Comment

                        • Alien108
                          CBC Veteran
                          • 03.06.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #27
                          Re: Premium segment

                          Zaboravih CLS sa 3.0 l i 7G transmisijom, kada bi šta god tako "naletilo" njemu ne bih odolio pre svih.


                          Pozdrav i sretno!

                          Comment

                          • kiki243
                            CBC Senator
                            • 06.04.2011
                            • 201
                            • العربية

                            #28
                            Re: Premium segment

                            Kako god okrenete opet cemo doci na 730d ako pricamo o tom segmentu vozila.E classa tu NE spada..........

                            Comment

                            • stefanves
                              CBC Senator XXL
                              • 10.12.2006
                              • 1351
                              • BG

                              #29
                              Re: Premium segment

                              Otprilike
                              Gledao sam novog SuperB-a, uopste nije los, ali je daleko od premiuma.
                              Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                              Konacno i ja imam auto :-)

                              Comment

                              • jevtic
                                CBC Senator XXL
                                • 26.11.2006
                                • 729
                                • beograd

                                #30
                                Re: Premium segment

                                do kolko para si spreman da izdvojiš i jel bi ti smetala kubikaža preko 3 litre?
                                ex - fabia 1.9 tdi
                                golf 2.0 tfsi

                                Comment

                                Working...
                                X