moguce je da je samo otisao senzor i da je taj senzor isao samo za usa modele i eto onda jurnjave ko zivi tamo, ko ce da posalje, da li ga ima na ebay, da li pasuje od ovoga ili onoga.... nije to slucajno radjeno za to trziste i velika je verovatnoca da solidan % delova uopste ne postoji u evropi.
alo, nije to honda!
Pa i nije... Ako je stvarno iz amerike, nema veze sa evropskim modelom sem izgleda. Ako je stvarno iz amerike verovatno je opaljen i kao takav prodat. Ko će da prevozi auto preko okena da bi ga ovde prodao.
Bez obzira što je to standardan model, kod njih a i kod nas će biti egzotika...
Ja imam auto koji je pravljen u komšiluku za američko tržište pa je egzotika a ne neki koji je doteran odande.
Moj komsija je dobrih 5-6 godina imao Passata 1.8T iz Amerike. Nije imao nikakvih problema kod odrzavanja za to vreme. Verujem da standardni i veliki servisi nisu niakav problem.
E sad, brzim googlanjem, naisao sam na to da su dizne vece kod US modela. US model ima 300cc dizne a euro model 240cc. Takodje euro model ima brze otvaranje, malo drugaciju mapu itd itd... MOzda i nije tacna informacija za dizne, neka potvrdi neko koliko su za 1.8T. Inace po katalogu za US je 300cc.
da 'l su male ili velike dizne zavisi od tipa motora. uglavnom ovi sto nose 300cc posle 2000god su 180ks. kako god, neka je i ovo sto dora kaze, ja sam siguran da nije, ebay je uvek tu kao varijanta za delove ili OEM.
najveci problem ces imati sa hvatanjem radio stanica, americke frekvencije su drugacije od nasih. Farovi jesu drugaciji a verovatno sijalice i nosaci istih. zbog drugacijih eko normi i goriva, moguce da je drugacija i lambda sonda.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
najveci problem ces imati sa hvatanjem radio stanica, americke frekvencije su drugacije od nasih
cekaj sta jos postoji osim AM i FM tj LF, HF i VHF? HU u ovom je identican kao i u autu mog matorog. Korak za trazenje stanice se moze podesiti tako da ne vidm u cemu moze biti problem. Sto se farova tice razlika je u ovoj zutoj plastici u cosku tj u jos jednoj sijalici pride. Standardno sijalice mogu biti HB4 za kratko i HB3 za dugo svetlo. Sonda na tom motoru je WB tako da...
ma njihove idu valjda samo parne .2 a kod nas .1 ziv sam se upalio dok nisam skontao zasto moj fabricki radio nece da hvata 99.1
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Auto je kupljen, hvala svima na savetima
Ovi naši uvoznici su rekli da mogu da nabave delove koji se razlikuju od evropskog modela bez problema i čekanja dužeg od par dana, tako da je to presudilo.
Cestitam na kupovini, vidimo se u autmobili clanova
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Zanima me jedna stvar, jel imao ko dodira sa Golfom za americko trziste ili Borom to jest Jettom. Koje su razlike osim zmigavaca u braniku, milja umesto km.. Da nisu neki bitniji delovi drugaciji? Ovo pitam iz prostog razloga sto su ti automobili uglavnom sa full opremom. Voleo bih da zacetnik ove teme da komentar sto se tice Audija.
Bila je na forumu pre par godina jedna tema, covek dovukao Golfa iz USA, uglavnom grdno se razocarao jer se auto puno razlikovao od evropskog modela, probaj da je pronadjes, ima dosta interesantnih info.
Comment