2001 Saab 9-3 2.0 t ecopower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mcrory
    CBC Početnik
    • 22.06.2008
    • 6
    • Novi Sad

    2001 Saab 9-3 2.0 t ecopower

    Pozdrav svima!

    Razmišljam o kupovini auta, i za oko mi je zapao ovaj Saab. Pošto nemam apsolutno nikakvo znanje o praktičnoj
    upotrebljivosti, ponašanju u vožnji, ceni održavanja, broju pouzdanih servisa za ovu marku, molim za pomoć.

    Radi se o automobilu:
    Code:
    http://www.polovniautomobili.com/oglas1170327/saab_9-3_20_t_ecopower/#10
    Svaki komentar je dobrodošao.
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    #2
    Re: 2001 Saab 9-3 2.0 t ecopower

    Sta ti je to prakticna upotrebljivost?

    Iz ugla coveka koji ne zna puno, al ima neko krace iskustvo sa Saabom u Srbiji:
    Odrzavanje - redovno slicno kao i za svaki drugi auto, vanredno ume da boli koliko kosta za pojedine stvari.
    Broj pouzdanih servisa konvergira ka nuli za komplikovanije (egzoticnije) stvari kod novijih modela, uglavnom Ovaj nije tako nov, pa bi moglo da bude bolje.
    Recimo da ovlasceni servis u Beogradu se uglavnom bavi zamenom, i da su manje vise priuceni majstori koji su prosli neku obuku, al ne ulivaju poverenje.

    Takodje, troskovi zavise i od postavke uma i okolnosti. Sticajem okolnosti, bio sam prinudjen da auto odvezem u ovlasceni servis gde treba zameniti par stvari - to traje prilicno dugo i poprilicno je skupo. Istina je da bi sam to sve mogao nabaviti jeftinije i brze (logika kaze da tako treba, ali ljudi koji treba da plate to kazu da treba drugacije), pa sugerisem da razmislis o konceptu nabavke delova - da li ima mogucnosti da porucujes delove iz inostranstva i da ih dobijas u slucaju da ti nesto zaskripi. Poredjenja radi, u Becu dobijes deo za 3 dana, u Beogradu to traje duze od dve nedelje. Nesto sto u Becu kosta 3265 eur, ovde je 400.000 dinara. Recimo da to isto u Svedskoj moze da se nabavi za 2000 eur. Sve cene su sa porezom.

    EDIT: Izvninjavam se, sad videh da taj ceo auto kosta 2.300 eur Eto, ima delova koji kostaju vise nego ceo polovan auto, koji uopste nije los

    Comment

    • mcrory
      CBC Početnik
      • 22.06.2008
      • 6
      • Novi Sad

      #3
      Re: 2001 Saab 9-3 2.0 t ecopower

      Fala na odgovoru!

      Comment

      • The Stig
        CBC Senator
        • 24.09.2009
        • 201
        • Beograd

        #4
        Re: 2001 Saab 9-3 2.0 t ecopower

        Nisam mogo da otvorim prethodni link, jel to ovaj http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... copower/#1


        2300 E ? nesto mi je to mnogo malo za takav auto... jes da nije u nekom stanju estetski... sve u svemu, odlican auto u principu, ja vozim 9-3 2.2 TiD i veoma sam zadovoljan, a 2.0 t je bolja varijanta zbog registracije, mogucnisti ugradnje plina i velike snage koja se moze dobiti chip tuningom... Sto se tice servisa ni to nije problem, u Beogradu ih ima nekoliko i svi su strucnjaci sa dugogodisnjim iskustvom. Za jos neke informacije posaljite PP. Pozdrav

        Comment

        • Viper
          CBC Senator XXL
          • 25.11.2004
          • 700
          • Kać

          #5
          Re: 2001 Saab 9-3 2.0 t ecopower

          Na taj sam i ja bacio oko i isto me zacudila niska cena, ali moze opasno da se naturpija.
          I DONT NEED SEX
          goverment fucks me every day!

          Comment

          • Cvagen
            Banovan
            • 17.04.2010
            • 122
            • Beograd

            #6
            Re: 2001 Saab 9-3 2.0 t ecopower

            300k i opran motor.

            Comment

            • 230
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2007
              • 775
              • Semberija

              #7
              Re: 2001 Saab 9-3 2.0 t ecopower

              Evo šta BOOST kaže u temi http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.ph...53738&p=824283, gde opisuje smrt i vaskrsenje jednog 9-5 sa 2.0T motorom.

              Jedan od retkih automobila kojima ovako nesto moze da se desi i opet, vazi samo za modele sa motorima B2x5 izmedju 1998-2003 god.
              2004 je dosao fabricki upgrade na iberturi koji resava problematiku sa degradacijom ulja po ubrzanom postupku.

              SAAB Trionic je u sustini toliko adaptvan da ce prikriti sve greske koje postoje, lezeci lezaj koji je okrenuo je iz razloga da je sito zacepljeno sa oil sludge (uljani mulj ) ali je prvenstveno motor imao problem sa nedovoljnim podmazivanjem cilindara sa istim razlogom. Varijacije u volumetrijskom punjenju izmedju cilindara su prikrivene sa adaptivitetom sistema koji cini sve da akseleracija od klipa do klipa bude indenticna kroz pomeranje paljenja individuelno i kroz menjanje injektorske kvote po cilindru. Vlasnik nije ni bio svestan da su klipovi bili u fazi toljenja (frikcionog) a kasnije ni da jedan lezaj na radilici vrti zajedno sa njom. Radilica je naime toliko teska i stabilna da preskakanje funkcije lezaja na jednom lezecem nije dalo neke simptome koji su lako primetni.

              Zaustavilo ga je (ne prevelika potrosnja ulja, jer su ovi motori bili na listi potrosaca ulja) vec da je kako navedoh ljuska od otopljenog klipa se otkacila sa cilindra i podpomogla da dihtung glave strada. U sustini, tu je i bio kraj za ovaj motor, radio je do zadnjeg "besprekorono" sem da je potrosnja ulja bila povecana.

              Lista delova koju su utroseni:

              Blok motora
              Klipovi
              Karike
              Lezajevi leteci i lezeci
              Celokupna transmisija bregaste osovine
              Radilica (tap lezeceg br. 2 je ispoliran ali je kotrolom ustanovljeno da je dobio ovalitet, kanal za ulje remeti termicku stabilnost kruga)

              U sustini sem dekli i uljane pumpe u jednoj od njeh i kartera sa pickupom, ceo polumotor.

              Cena polumotora je u renoviranom stanju od 1500-2000€
              a to dolazi cena rada za zamenu motora od 600-800€ (EU standardi)

              Meni koji u sustini imam na "lageru" 2 motora u delovima je istisnuto 400€ za delove tako da su troskovi minimalni.

              Auto je uzet kao havarisan da se popravi i da se proda dalje, sad sa ovolikim ucescem kad je dobio motor sa mojim modifikacijama neisplati se za prodavati jer ionako postoji potreba u porodici za drugim autom te ovaj sa ovakvim motorom ostaje unutar iste.

              Dakle, cena popravke i ozivljavanja ovog auta bi bila tik ispod ili recimo oko 3000€.
              U Srbiji takodje oko te cene prema musteriji mada bi sve bilo samo karabudzenje na bazi originalne konfiguracije sa potencijalom za sledecu uskoro ocekivanu havariju.

              Pozz
              Auto u kojem je motor ubijen je presao toatalno 220K km.
              Sve komponente motora su fabricke, iz 2000 godine tako da je ocigledno da je i motor presao te kilometre.
              Havarije na njima su moguce vec posle 100.000km tako da je ovaj presao duplo
              Fabricka instrukcija je bila izmena ulja na 30.000km
              Posle je dosla izmena na 10.000 ako se vozi gradska dok je za otvoreno ostala na 30K km.
              SAAB nije mislio da ce ih ovo zadesiti, razlog je da je auto po izlasku na trziste bio usmeren kao auto za duga putovanja, no moc trzista svedske i klima su ucinili da ovi motori ukoliko nezagreju ulje na radnu temperaturu pri svakom zapocetom radnom ciklucu imaju ovakvu sudbinu. Ljudi sednu i upale ga do radnje i ugase i nazad kuci. Ili do posla koji je obicno ne dalje od 5km.
              155+75=230
              VIVA LA VITA!!!

              Comment

              Working...
              X