Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kupac u najavi
    CBC Član
    • 07.08.2011
    • 58
    • BG

    #31
    Odg: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

    Jbg. svi bi da kupe auto od 15k za 8k i onda da prodaju za 10k sa 20 hiljada kilometara više.

    Ima u izobilju comfort modela, koji iznutra ni na šta ne liče, imaju male smrdljive diskove i čelične felne sa seljačkim ratkapnama,
    i Type S, koje posle 50kkm nikome ne možeš da prodaš 100% pošteno, sve i da si stvarno penzionerski vozio do pijace.

    Sport i Executive i dalje nema za ispod 11k, samo možda za keš na ruke neko popusti do 500 evra.

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #32
      Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

      Originally posted by maxx79 View Post
      da,sada(zadnih mesec dana) je dosta veci izbor accorda cl7 nego npr pre godinu dana,ili pre pola godine....(iz nekog nepoznatog razloga)....a cene su manje.....(iz poznatog razloga)

      tako da ispada,da je mozda i bolje sto nisam onda pazario neki za npr 12500 hiljada...
      U bre druze,pa ti kao da trazis devojku za zenidbu i da ti radja decu pa godinu dana biras.
      Ja kad imam pare i hocu da kupim auto,potraga traje max 3 dana,pa sta bude.
      Imam i kolegu koji kad kupuje auto to traje mesecima i obavezno ga preplati a uzeo je krsa.

      Comment

      • kupac u najavi
        CBC Član
        • 07.08.2011
        • 58
        • BG

        #33
        Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

        Treba samo prihvatiti činjenično stanje, tj. da u apsolutno svaki treba uložiti početnih jednokratnih 1000-1500 evra, da se zamene kočnice, sva ulja, svi filteri, gume, kugle, kvačilo, kojekakve sitnice. Pa AKO SE DESI da nešto ne mora u narednih 20-30kkm, onda super, ostvarena je značajna ušteda.

        Što se tiče kilometraže, ako je ispod 250kkm i ako su makar na svakih 50kkm menjana ta ulja(i čuveni filter goriva koji niko ne menja iz ko zna kog razloga), iole posećivana perionica i iole posvećeno pažnje elementarnoj higijeni, skoro pa je nebitna.

        Moj CL7 poslednje 3 nedelje prelazi oko 400km dnevno i na narednom servisu na oko 140kkm me stvarno čeka svašta(diskovi+pločice, kvačilo, svi filteri), ali sam se vozio skoro 30kkm(3 meseca) praktično uz promenjene prednje 2 kugle i filtere i za to vreme stvorio 99% uslova da do kraja godine pazarim novi model, a kamoli da me bude briga za 700 ili 1000 evra troška za narednih 100kkm.

        CL7 je auto koji se ne isplati prodati, jer pruža mnogo više nego što se plati u bilo kom trenutku, ne krade se, mahom ga NE voze nepismene varalice i muljatori, nije kvari se munjevito, ništa nije prekomplikovano i nije suludo skup za popravku, mada treba naći pravog majstora, a ne Mileta Pileta derača koji je očigledno impotentan čovek, pa se leči dranjem prvih mušterija i fušerisanjem po slobodnom izboru, vodeći se geografskom logikom palanke(kao najbliži je).

        Mada jeste malo slabiji kvalitet plastike nego kod Audija i BMW-a, ali ništa lošije ne završava posao.

        I uvek ga prodaje neko ko ili stvarno nema para ili neko ko stvarno ima para pa ga nije briga kada će i da li će ga uopšte prodati.

        Comment

        • maxx79
          CBC Veteran
          • 21.02.2009
          • 106
          • Pancevo

          #34
          Odg: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

          Originally posted by kupac u najavi View Post
          Ima u izobilju comfort modela, koji iznutra ni na šta ne liče, imaju male smrdljive diskove i čelične felne sa seljačkim ratkapnama,
          kakve MALE SMRDLJIVE diskove?.....mislis,cd plejeri im koriste manje cd diskove nego obicno?

          uostalom,u cemu je razlika u unutrasnjosti izmedju confort i sport/executive modela osim sto kod comforta volan i ivice(krajevi) sedista nisu presvuceni kozom?

          Comment

          • maxx79
            CBC Veteran
            • 21.02.2009
            • 106
            • Pancevo

            #35
            Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

            Originally posted by gorans View Post
            U bre druze,pa ti kao da trazis devojku za zenidbu i da ti radja decu pa godinu dana biras.
            Ja kad imam pare i hocu da kupim auto,potraga traje max 3 dana,pa sta bude.
            Imam i kolegu koji kad kupuje auto to traje mesecima i obavezno ga preplati a uzeo je krsa.
            a mislis da se odgovarajuca devojka za zenidbu i radjanje dece moze naci za godinu dana?........ima dosta skarta i falsa po Srbiji...

            kaze se "zeni se na brzinu,a kaj se natenane(polako)"........mozda moze i "kupuj polovan auto(narocito od 12000 eura) na brzinu,a kaj se na tenane(polako)"

            Comment

            • kupac u najavi
              CBC Član
              • 07.08.2011
              • 58
              • BG

              #36
              Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

              Uostalom,u cemu je razlika u unutrasnjosti izmedju confort i sport/executive modela osim sto kod comforta volan i ivice(krajevi) sedista nisu presvuceni kozom?
              Volan kod comforta je iste debljine celim obimom + bez kože. Samo to pravi 100 puta interesantniju vožnju.

              "Krajevi" sedišta podrazmevaju sve osim dela direktno ispod ****ta i iza leđa. U svakodnevnom životu bi se moglo reći da je ukupan utisak otprilike dve klase iznad platnenih, a i kada nešto prospeš po koži samo obrišeš i ono nestane, dok ti za platno svetlo sive boje treba dubinsko pranje za gotovo svaku fleku.

              Meni se sve više čini da tebi zapravo uopšte ne treba taj i takav auto, nego bi da "se pokažeš" pred komšilukom pa da ga preprodaš za koji mesec i usput zaradiš na tome, pa ti čudno što ne ide baš onako kao u priči.

              Comment

              • maxx79
                CBC Veteran
                • 21.02.2009
                • 106
                • Pancevo

                #37
                Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                pogresno ti se cini...

                uopste me ne zanima da se pokazujem pred komsilukom i tako te seljacke fore,a ako bih kupio accorda hteo bih da ga zadrzim sto duze u mom vlasnistvu bar 4-5 mozda i vise godina.....valjda bih ga zamenio nekim tamo autom na solarni/elektricni pogon (ili sta se vec bude vozilo tada)....accord bi postao,takoreci,clan porodice....

                pa ok,ako je tebi zbog 5 milimetra manjeg volana 100 puta interesantnija voznja,to je tvoj subjektivan utisak....inace,krajevi sedista su KRAJEVI,veci deo sedista(gde ide **pe i ledja) u sport modelu nisu od koze i takodje ako tu nesto prospes moras da ga dubinski cistis.............mislim,naravno da je lepsa unutrasnjost sport modela nego comforta,ali nekako bezveze deluje da se predstavlja kako su to "nebo i zemlja".....

                posto sam detaljno analizirao i jedan i drugi paket opreme,cini mi se da je za srpske puteve(jarkove i rupe) prakticniji i ekonomicniji comfort model,jer na sebi moze da ima i 15ice celicne felne i nesto deblje(i jeftinije narocito zimske) gume,a po zelji se mogu montirati i 16,17ice,dok na sport modelu zbog SAMO MALO vecih(mirisljavih ) prednjih diskova mogu da se montiraju samo 16ice i vece felne,a vrlo cesto na njemu stoje (vizuelno odlicne) fabricke 17ice(ali koje su jako "zahvalne" za nase legendarne puteve,a i cena guma za takvu dimenziju je vrlo "povoljna" za cesto menjanje)....

                po meni,najveca prednost sport paketa opreme nad comfortom je tempomat,ostalo su samo manje-vise kozmeticke razlike....

                Comment

                • kupac u najavi
                  CBC Član
                  • 07.08.2011
                  • 58
                  • BG

                  #38
                  Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                  Dobro onda, samo još jednom razmisli da li ti na 5+ godina upotrebe 1000 evra razlike u ceni pravi značajnu uštedu.

                  Neke stvari mnogi ljubitelji H vole da prikriju iz ko zna kojih razloga, ali izgleda da svakom CL7 otkazuju kugle na oko 100kkm, tako da ti je to propratna investicija u svakom slučaju. Osim toga, na oko 130-140k kvačilu prođe rok trajanja, a sve ostalo bukvalno samo redovno do bar 220-230kkm, jer su delovi mahom predimenzionirani. Eventualno ako si baš totalni baksuz pa te i akumulator izda pre sedme-osme godine.

                  Gume 16" nisu mnogo skuplje od 15", ako su uopste skuplje.

                  Verovao ili ne, auto je duplo udobniji kada se vozi 140-150km/h nego 80-90km/h. Tek onda shvatiš čemu služi i onaj volan i tvrđe opruge i sve po spisku...

                  Izaberi kako hoćeš, ali za vožnju po gradu je kao šleper, u svakom paketu opreme.
                  Last edited by kupac u najavi; 04.04.2012, 17:19.

                  Comment

                  • Grumpy
                    CBC Veteran
                    • 30.10.2009
                    • 151
                    • Cartolle, Cattaro bay
                    • Meriva B, BMW 520d

                    #39
                    Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                    Originally posted by kupac u najavi View Post

                    Neke stvari mnogi ljubitelji H vole da prikriju iz ko zna kojih razloga

                    Gume 16" nisu mnogo skuplje od 15", ako su uopste skuplje.

                    Svaki vozac voli da prikriva stvari i laze kao prvo, samog sebe, kako je bas njegov auto najbolji, ili bolji za klasu od ostalih.
                    Niko nece priznati da je dao pare na otklanjanje nekih gluposti, koje su "nebitne", a kostaju vremena, kao prvo.
                    Mislim i da je cela ta fama o Japanskim automobilima, kao necemu boljem od ostatka scene, naduvana. Istina je da imaju manje elektronskih sistema za pomoc vozacu od prosecnog Nemca i Francuza, pa samim tim i manji otkaz elektronike i senzora. Kvalitet zavrsne obrade nije uporediv ni sa VW-om a kamoli sa Audijem, kao nekim premijum brendom. Mada, moram da priznam, motori su i dalje odlicni. Uvek bili.

                    Sto se tice guma, u premijum klasi (Michelin, Continental), 195/65/15 su 80e, 205/55/16 su 105e
                    Nekome ta razlika od 100e za komplet i nije velika.
                    Sa druge strane 225/45/17 su vec oko 150e po komadu, pa je razlika u odnosu na 16" celih 180e. Nije malo para, a mnogo je udobnije sa 16-icama.

                    Comment

                    • kupac u najavi
                      CBC Član
                      • 07.08.2011
                      • 58
                      • BG

                      #40
                      Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                      To sve stoji, ali u Hondi se vozis kao u Mercedesu E klase samo sa prednjim pogonom, dok su ostali "konkurenti" fakticki produzeni Golfovi. Sve ti kicma sama kaze kada dnevno prelazis vise od 300km. Zavrsna obrada se preboli posle prve duze voznje, a da bi se postigao taj nazovi utisak/osecaj/dozivljaj voznje kod ostalih treba da platis kao za 2 Honde.

                      Nadam se da neces sada krenuti da me ubedjujes kako je mehanicki potpuno isti Audi A4 ili BMW3 od 27000 i onaj od 54000.

                      Uostalom, pogledaj bilo kog iole popularnog japanca odozdo kada je na dizalici pa onda opet razmisli koliko je fama to sve sto se pise o predimenzionisanim delovima.

                      Nemoj slucajno da mi poverujes da posle 25kkm imam vise od 50% kocionih plocica, dok sam apsolutno istim stilom voznje na "proverenim" nemackim i francuskim automobilima menjao na od 12kkm, do 15kkm u izuzetno retkim slucajevima.

                      Nemoj slucajno da mi poverujes da sam izvukao listing svih servisa od prvog dana i da od vanrednih intervencija nije bilo nista do tih cuvenih kugli prednjih ramena, na oko 105-110kkm i da tek na sledecem servisu na oko 140kkm imam da zamenim kvacilo i gumice zadnje balans stangle, cca 800 dinara.

                      Nemoj slucajno da mi poverujes da bukvalno sve vreme sipam i vozim.

                      Priznajem, sakrio sam da sam zimus izleteo u visok sneg sa 15km/h i da je bilo potrebno da prefarbam prednji branik jer nisam mogao da gledam sitne pukotine na farbi.

                      Takodje mi se ne svidja sto je jako osetljiva boja i sto je auto nepregledan u rikverc i vrlo nezgodan pri ukljucenjima na puteve.

                      Sem toga, ne da nema bolje za te pare, nego nema 20% bolje ni za duplo vece pare.

                      Da su mu samo stavili i zadnji pogon, pa BMW3 bi prestao da se pravi za par godina. Bukvalno.

                      p.s. Dosta od mene, neka kupi Trabanta ko god hoce ako mu zavrsava posao.

                      Comment

                      • maxx79
                        CBC Veteran
                        • 21.02.2009
                        • 106
                        • Pancevo

                        #41
                        Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                        neko je ovde spominjao da mu se cini da bi ja(ili neko drugi,nebitno) kupio hondu accorda cl7 da bi se pravio vazan pred komsijama ili tako nesto.....

                        a ja sam zakljucio da ako neko to i hoce,uglavnom nece uspeti,jer velika vecina stanovnistva u Srbiji nema pojma o hondinim automobilima.....kada im kazes Honda,eventualno je prva asocijacija na motore(dvotockase)....ja sam vidjao ljude koji ne znaju da honda uopste i pravi automobile

                        tako ako neko i ima spomenutog accorda,nikakvu posebnu paznju nece izazvati kod komsija,jer svi znaju da taj auto nije ni golf,ni audi,ni BMW......vec eto neki veliki,noviji auto nepoznate marke.....koji ce se vrlo brzo uklopiti u okolinu i niko nece na njega obracati paznju...

                        meni je ovo fantasticno,obzirom da nikada nisam voleo da me neko prepoznaje po automobilu koji vozim ili tako te fore,a i honda kao brend je,izmedjuostalog zbog ovih razloga,malo popularna medju lopovstinama....

                        Comment

                        • gorans
                          CBC Senator XXL
                          • 09.03.2010
                          • 1525
                          • Beograd

                          #42
                          Odg: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                          Jedna nasa drzavna sluzba koja u voznom parku ima hiljade automobila od trabanta i lade nive do Land Cruisera V8,BMW 760,A8 itd i dolaze u moju firmu na tehnicki,kazu da su naj zadovoljniji Meckom G klase i Hondom acord,pa vi izvucite nesto iz te price.

                          Comment

                          • Grumpy
                            CBC Veteran
                            • 30.10.2009
                            • 151
                            • Cartolle, Cattaro bay
                            • Meriva B, BMW 520d

                            #43
                            Odg: Re: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                            Originally posted by kupac u najavi View Post

                            Nadam se da neces sada krenuti da me ubedjujes kako je mehanicki potpuno isti Audi A4 ili BMW3 od 27000 i onaj od 54000.

                            Uostalom, pogledaj bilo kog iole popularnog japanca odozdo kada je na dizalici pa onda opet razmisli koliko je fama to sve sto se pise o predimenzionisanim delovima.

                            Nemoj slucajno da mi poverujes da posle 25kkm imam vise od 50% kocionih plocica, dok sam apsolutno istim stilom voznje na "proverenim" nemackim i francuskim automobilima menjao na od 12kkm, do 15kkm u izuzetno retkim slucajevima.

                            Nemoj slucajno da mi poverujes da sam izvukao listing svih servisa od prvog dana i da od vanrednih intervencija nije bilo nista do tih cuvenih kugli prednjih ramena, na oko 105-110kkm i da tek na sledecem servisu na oko 140kkm imam da zamenim kvacilo i gumice zadnje balans stangle, cca 800 dinara.

                            Nemoj slucajno da mi poverujes da bukvalno sve vreme sipam i vozim.

                            Priznajem, sakrio sam da sam zimus izleteo u visok sneg sa 15km/h i da je bilo potrebno da prefarbam prednji branik jer nisam mogao da gledam sitne pukotine na farbi.

                            Takodje mi se ne svidja sto je jako osetljiva boja i sto je auto nepregledan u rikverc i vrlo nezgodan pri ukljucenjima na puteve.
                            Vidi, izgleda da smo se pogresno razumeli. Nisam ja tebe imenovao, mislim da nisam, vec sam rekao da SVAKI vlasnik svoga konja hvali, i prikriva mane.
                            I moj auto je najbolji, ali ipak gledam sta bih drugo mogao da kupim, i vozim.

                            Ja sam imao srece pri kupovini mog "autobusa", sve radi, i ide dobro. Ulozio sam u gume, kocnice, amortizere, veliki servis, i miran sam jos jedno godinu dana. To je bilo oko 1.5k eura preko cene auta. Drugi bi vozili barem godinu dana u onom stanju kakav je kupljen, jer je i takav bio dobar.

                            Za Accorda ti verujem da je tako kao sto kazes, jer sa tom km ne bi smeo da ima vanrednih problema. Druga je stvar sto JA mislim da je precenjen kao polovan.

                            Mislim da pokretac teme treba da kupi automobil koji iskljucivo njemu odgovara, i koji moze da odrzava, kao prvo.
                            Znam dosta njih koji su kupili "premijum" automobile, a nemaju para za veliki servis, gume, kocnice.... bitno je da ima "ime" i da se sija kada se opere.

                            Ja sam u neku ruku osudjen da vozim ono sto se u MNE moze odrzavati (sa cenom u razumnim okvirima), a to su uglavnom VAG grupacija, Opel i Renault. Japanci su jos uvek egzotika.

                            p.s.

                            Nijedan od tih Japanaca nema posebne ventilacione otvore za zadnju klupu, sto mislim da je nedopustivo u toj kategoriji.

                            p.p.s.

                            sto se tice pouzdanosti.
                            Lepsa polovina ima Focusa 1.6b koji je za dve i po godine skupio 100.000km iskljucivo po domacim putevima, sa sve rupama. Potrosena dva seta guma (zimske i letnje), po jedan par kocionih plocica, i uradjena 4 redovna servisa (Ford propisuje na 20kkm). Evo sledece nedelje je sledeci servis. Nista van toga. Mada mi se cini i da su amortizeri zreli za zamenu.

                            Comment

                            • dejanpzs
                              CBC Početnik
                              • 02.03.2012
                              • 3
                              • Novi Sad

                              #44
                              Odg: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                              Originally posted by Stenopus View Post
                              Vi ili pojma nemate ili niste vozili oba modela kola. Porediti A4 b6 i Accorda je u najmanju ruku smesno, pokazujete ogromnu sujetu i ne znanje. Ne moram da pricam ni o cemu vise, uzecemo na primer 1.8 T motor 20V koji ce da pojede za dorucak Hondin 2.0, pa cak i 2.4 koga ima moj prijatelj ( potrosnja po gradu 15 litara LOL u executive opremi ), sporije ubrzanje, losije kocnice, vesanje i amortizeri ako nije u pitanju r type smehotres itd.... pri 150 na sat vristi, da bi iole imao osecaj ubrzavanja mora da se tera u crveno, buka na velikom broju obrtaja i pri velikim brzinama. Accord uopste nije iznutra prostran, bar ta verzija, za ovu novu ne znam, nisam se vozio, porediti ta dva automobila je u najmanju ruku smesno i neukusno. Reci da se Honda bolje vozi je blago receno jeres, Audijeve benzince mozete izuzetno dobro nasvirati ( hondini mnogo teze ) imaju kovanu radilicu, izuzetan blok motora itd... cena servisa je opet na strani Audija, ako znate sta radite... pozz

                              Citiram:

                              Tacno je da bas ne mozes da preletis ali je u Accordu sve to odradjeno za klasu iznad u odnosu recimo na VW ili Audi .

                              Nemam komentar na ovakvu glupost...
                              E ovakve najviše volim,vozio,vozi i voziće švabu,i pljuvati po ostalima po predanju od takvih istih kao i on.
                              Ja sam ponosni hondaš,volim isključivo starije modele,trenutno vozim Crx.A vozio sam pre toga dosta automobila,između ostalog vezano za ovu temu,vozio audi 100 quatro,A3 2003 1.9tdi,A8 4.2 2000.god i na kraju taj famouzni A4.Od svih modela mogu reći da mi se jedino dopao A8(ali to je klasa koja košta i to puno),sve ostalo je isuviše para za ono što nudi.A što se tiče tjuninga,tu neću ni da komentarišem,verovatno nije video nijednog 1.6 vtec sa turbom,a kamoli nešto jače tipa NSX.A što se tiče obrtaja,Honde i jesu to što jesu zato što su visokoturažne mašine-Real fun starts at 8k.
                              A što se tiče akorda bez kompromisa u tom cenovnom rangu,iako mi se više sviđa 2.4 type S.
                              Dakle moj glas ide za akorda.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #45
                                Odg: Honda Accord cl7 VS Audi A4 b6

                                Zaključaćemo ovo pošto odavno nema novih poruka a svrha teme svakako nije ko je jači a i ko koga voli.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X