Hocu da kupim polovnu OKTAVIJU 2.0 BENZINCA 2004g

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Velibor011
    CBC Početnik
    • 25.05.2011
    • 2
    • Novi Beograd

    Hocu da kupim polovnu OKTAVIJU 2.0 BENZINCA 2004g

    Pokusavam da lociram polovnu OKTAVIJU 2004 2.0(148HP)benzinac ali mi nesto ne ide ! Ljudi su mi rekli da je to odlican auto,zanima me da li neko ima iskustva sa njom i po kojoj ceni moze da se nadje? Imao sam temu o polovnjaku do 7000 evra ali vidim da to sto ja hocu tesko da moze za te pare. Kapiram da cu morati da dam koji evro vise ali bih voleo da cujem vase mislenje.Zanima me samo benzinac,da se ne zalecu ljudi za dizelasima posto sam njih nasao brdo.Da li neko ima predstavu kakva je za odrzavanje ili koji je vec najbolji motor za auto te velicine,kapiram da 1.6 je neki minimum ali mislim da to nema dovoljno snage,necu trkacki auto ali necu ni lenju masinu,upalis klimu i nece da ide...toliko..pozdrav
  • Grumpy
    CBC Veteran
    • 30.10.2009
    • 151
    • Cartolle, Cattaro bay
    • Meriva B, BMW 520d

    #2
    Re: Hocu da kupim polovnu OKTAVIJU 2.0 BENZINCA 2004g

    Glavno pitanje?

    Da li kupujes auto za cash ili na kredit/lizing?

    U poslednje vreme su dosta pale cene novim automobilima, i trenutno ne vidim neki preteran razlog uzimanja 6-7 godina starog automobila za te pare. Osim ako nije full oprema ili strasno dobro ocuvan, sa malom km.

    Na takav auto dodaj set novih guma (300-350 eur), nove diskove, kocnice, veliki servis motora (osim ako pouzdano znas da je manjan u skladu sa preporukom fabrike), mozda amortizere (sigurno nisu u dobrom stanju, iako ti se cine) i doci ces lagano do doplate od oko 1.000 eur.
    Vec stizes do cifre od 8.000 a imas polovan automobil star 7 godina koji nov kosta 15.000.
    Mene je Vectra izasla oko 9.500 pre dve godine, ali sam dao Fabiju i doplatio. Inace kao nova je bila oko 29.000 zbog sve moguce dodatne opreme sto ima.
    Zasto toliko? Zato jer je to potrebno da bi doveo auto u stanje "skoro kao nov" sto se tice mehanike, da ga vozis naredne tri godine bez nekih problema. Ja npr. putujem dosta, i ne zelim da me auto ostavi negde na putu. Takodje volim da su svi sklopovi ogibljenja ispravni.

    Pogledaj Hyndai i30 i KIU ceed, mozda se i Chevrolet Cruze uklopi u racunicu. Angazuj se malo, pokazi im da si ozbiljan kupac, mozda moze cena malo da se koriguje na dole, ili da dobijes neke pokloncice (patosnice, ili nesto slicno sto se placa)



    Digitron u ruke, i procesljaj sta se nudi sa popustom (na akciji).

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Re: Hocu da kupim polovnu OKTAVIJU 2.0 BENZINCA 2004g

      Koja ti je to Octavia sa 2.0 motorom i 148ks?
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • drako
        CBC Član
        • 18.05.2011
        • 67
        • Kragujevac

        #4
        Re: Hocu da kupim polovnu OKTAVIJU 2.0 BENZINCA 2004g

        Ja vozim Octaviu A5 1,6 4 godine staru, 75 kW.
        Taj motor je sasvim dovoljan za jednu laganu i mirnu vožnju, i u određenim situacijama može sasvim dovoljno da potegne. Vozio sam i sa uključenom klimom i nisam primetio nikakav drastičan pad snage, jedva da se oseti. Za neko iživljavanje nije (a može, vozio ga moj majstor, rekoh sad sam ti dao auto da probaš i nikad više - al treba da umeš, a ja ne umem, pa i ne pokušavam). Sa 1,9 TDI ne može da se meri, ali mi se čini da mu to i nije namena, više je okrenut ka porodičnim ljudima kojima odgovara mirnija vožnja.
        Potrošnja mu je šarolika - u gradu (Kragujevac) je oko 10 l (9,5 - 11,0) sa prosečnim saobraćajem, na regionalnim putevima (Ibarska) sa 100 km na sat je na kraju sišao na 5,0 (realnije 5,5), na autoputu sa 140 na sat je oko 7,8 l.
        Veliki servis košta oko 50,000 din u ovlašćenom servisu (ne znam koliko je u neovlašćenom), mali servis oko 10,000 din.
        Komplet kvačilo, potisni, korpa i zamajac je oko 34,000 SASCH.
        U ovlašćenom servisu postoji za pojedine delove takozvana TAUSH varijanta - ti njima svoj stari deo oni tebi fabrički remontovani "nov" .
        Naše rupe oseća debelo i imaš utisak da ti auto ništa ne valja. Onda izađeš na iole pristojniji put i nisi siguran da auto uopšte radi.
        Svi motori u Octaviama znaju da, bez ikakvog pravila, popiju i do 1,5 - 2 l ulja na 10-15.000 km.
        Unutra je sve onako nemački pedantno odrađeno i po malo sterilno, ali da bi je izdvojili i spustili u odnosu na golfa, sve je po malo lošije urađeno.
        Volan je odvratan, rukohvat na vratima vozača još gori i imam utisak da će svakog momenta da se odvali.
        Pozadi je potpuno nepregledna i vožnju preko ramena unazad možeš slobodno da zaboraviš a parking senzori su i više nego poželjni.
        Prostora unutra koliko voliš, ostava za sitnice takođe i sasvim je prijatna za vožnju.
        Iako su jako skupe kao polovne, čini mi se da, kada se pomiriš sa nekim sitnicama, vrede svake pare.
        Registracija, bez ovih novih harača je oko 19.500 din.

        Comment

        Working...
        X