Ko se obogati za godinu dana, trebalo ga je obesiti pre dvanaest meseci.
Državu čuvaj od neprijatelja, a ženu od prijatelja.
Bolje je biti malo lud, nego malo pametan.
Ako pijemo kao stoka - biće dosta, ako pijemo kao ljudi - biće malo.
sto vise budes povecavao budzet tezices ka sve boljem i boljem
Ali ukoliko ti nije hitno da imas auto mozes malo i da pojacas budzet pa da gledas raznovrsno...
Ali za sada moje misljenje je mazda
Ko se obogati za godinu dana, trebalo ga je obesiti pre dvanaest meseci.
Državu čuvaj od neprijatelja, a ženu od prijatelja.
Bolje je biti malo lud, nego malo pametan.
Ako pijemo kao stoka - biće dosta, ako pijemo kao ljudi - biće malo.
Prvo, nemoj da uzimaš ništa osim Japanaca. Fiat, Citroen, Renalut itd. su neopevana đubrad od automobila. To su konfekcijska vozila koja traju do prvog servisa. Japanci prave kola da traju i traju i traju.... Konkretno, sa tim parama možeš uzeti recimo dobar Nissan Almera 2001/`02 god. i da te ne boli glava upošte. Naravno, neophodno je proveriti svaka kola kod majstora koji se samo bavi tim kolima. Ovo je jako važno, mnogo važnije od toga koju marku ili tip vozila kupuješ. Generalno, ovde kod nas je 95% totalnog krša, i tu i tamo se može pronaći po neki dobar primerak.
od kad sam se vratio u domovinu shvatio sam da je nostalgija mnogo bolje rešenje.....
Ko se obogati za godinu dana, trebalo ga je obesiti pre dvanaest meseci.
Državu čuvaj od neprijatelja, a ženu od prijatelja.
Bolje je biti malo lud, nego malo pametan.
Ako pijemo kao stoka - biće dosta, ako pijemo kao ljudi - biće malo.
Almera Tino dolazi sa 2.2 dci iz Renault Lagune, i realno je tesko smece.... U kasnije almere se pojavio 1.5 dci koji je iz Renault Clia, moze se reci da se i on nije pokazao kvalitetnim
Ja bih od Nissana trazio Primeru iz 2000-2001. godine, i to onu sa turbo dizel motorom (da li je 1.9 ili 2.0) sa 90-ak konja (pravi nissanov dizel). E taj auto ne moze ni zolja razneti
@Darkside Iz grupe neopevanih krseva,izbaci fiat-a(fabrica italiana automobili di Torino)...od Japanaca priznajem hondu i nisana,a mazda 3 je ravna Q ...za momke sa stilom,samo fiat stilo(i to 3-ja vrata)
Pravi Nissan motor je zadnji put ubacen u Primeru P11 i Almeru 2.0td sa 90 ks (CD20). Sve ostalo su Renoovi motori.Sto se tice CD20 motora,kotrljaju preko 400hkm bez ikakvih problema,jedino su bucniji i veci potrosaci od modernijih Reno dci agregata.Neko je pomenuo Lancia Lybra,za te pare ako ne bih uzeo japanca onda bi to sigurno bila Lybra i to u karavan verziji.
Prvo, nemoj da uzimaš ništa osim Japanaca. Fiat, Citroen, Renalut itd. su neopevana đubrad od automobila.
Ovo nije u redu. Japanci su samo kopija Evropskih i Americkih automobila, te je ruzno napisati da su ovi djubrad, iako se slazem da imaju dosta modela koji to jesu, ali ne sme se generalizovati.
Prvo, nemoj da uzimaš ništa osim Japanaca. Fiat, Citroen, Renalut itd. su neopevana đubrad od automobila. To su konfekcijska vozila koja traju do prvog servisa. Japanci prave kola da traju i traju i traju....
Možeš li nam svoje tvrdnje potkrepiti činjenicama,ličnim iskustvom,servisnom statistikom,člancima iz sat-a ili sl.?
@banekg
Ti si ocigledno pobrkao Japance i Kineze.Japanci nikoga ne kopiraju vec za kupce odredjenog trzista prave po njihovom ukusu i normalno je da za americko trziste lice na americka vozila a za evropsko na evropska.Pogledaj samo Japance iz 80-ih god i uporedi ih sa evropskim pa ces videti koliko su bogatiji opremom i totalno drugacija resenja imaju (vakuumi,razvodi itd)
@Stratos
Ti bi bar trebao da znas da godinama unazad i u Americi i u Evropi,po pouzdanosti,vanrednoj poseti servisu i zadovoljstvu kupaca,Japanci drze prva 3-4 mesta samo sto se iz godine u godinu smenjuju Toyota,mazda,Nissan i Honda.To je i zvanicno potvrdjeno u TUV i ADAC a dobro znamo koje marke bi oni trebali da favorizuju.
I nemojte samo da mi spominjete problem koji je Toyota imala sa papucicom za gas jer je to cist americki propagandni potez kako bi potisnuli japance sa svog trzista i spasili svoju auto industriju.
I drugi proizvodjaci imaju masu fabrickih propusta ali nemaju petlju da izadju u javnost i opozovu milione vozila kao sto to rade japanci.
Opste je poznato da cuveni VW ima problem sa pucanjem glave kod 2.0TDI motora i bezrazloznim crkavanjem dizni kod tog istog agregata ali sa BKP oznakom kod kojeg je Siemens sistem pa ja nisam cuo da je VW prihvatio da snosi troskove tih inace skupih kvarova osim ako auto nije u garantnom roku.
Blisko saradjujem sa firmama i kompanijama koje u svojoj floti imaju stotine vozila raznih proizvodjaca i svi kazu kako su naj zadovoljniji sa Japancima a posebno Hondom Acord.
Cak i u nasoj asocijaciji tehnickih pregleda po statistici i procentualno gledano naj ispravnija su japanska vozila.
Postoje stvari i teme oko kojih se moze diskutovati ali ne i oko toga ko pravi naj kvalitetnije automobile.
...ipak, to ne znaci da su Fiat, Renault i Citroen, svi modeli djubre...to je vrlo teska rec...
Kada sam rekao kopije, mislio sam na dizajn, sto je inace jedino tesko za stvoriti u auto industriji, a da bude originalno i dobro.
Comment