BMW E36 320

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nixazzar
    CBC Član
    • 13.07.2010
    • 32
    • Sabac (klenak

    BMW E36 320

    Pre nego sto mi zakljuca neko temu, trazio sam teme u kojima se pominje E36 ali nisam mogao da nadjem ono sto mene zanima, pa bih ovim postom zeleo da obuhvatim neka pitanja sto me zanimaju.

    1. BMW E36 320, redni sestak, 150KS, sta treba paziti kod tog motora, koje su mu mane, koje su mu prednosti?

    2. Odrzavanje automobila, mislim na delove auta celokupno, kako bi ste ga uporedili sa odrzavanjem lagune u ovlascenom servisu po cenama? (posto imam taj auto)

    3. Limarija automobila: Kakva im je limarija globalno gledano, da li treba paziti na neke specificne delove karoserije sto se tice rdje i truljenja.

    4. Sta su mane, a sta prednosti automobila gledano u celini.

    Ako neko moze da mi da nekoliko odgovora sto se tice ovog automobila posto se zanimam za isti. Takodje i svoja iskustva ako ga neko poseduje

    Hvala
    i'm so JDM, i eat RICE everyday

    <Shuto-Expressway.com> <Forum.Hondaclub.co.rs>
  • daki_bmw
    CBC Član
    • 22.09.2008
    • 17
    • Srbija

    #2
    Re: BMW E36 320

    1. Treba paziti da bude M50, a ne M52 (novija generacija, od kraja 95. naovamo, do 97-98...search-uj: problemi sa nikasilom). Prednosti su što su M50 zaista fantastični motori - 24V, redni šestak itd., mana je što je ovaj koji ti gledaš 2.0 a po mom skromnom mišljenju nedovoljno za 1380kg koliko u nekoj prosečnoj opremi teži e36. 2.5 je taman za tih 0.5 litra i 42 konja jači koliko je potrebno da auto opravda znak koji nosi.

    2. Ja imam jako posebno gledanje na održavanje, i bolje je da ga ne iznosim ovde.

    3. E sad, sa limarijom je suprotna situacija nego sa motorom - KAŽU da su mladje e36ice, tamo negde 96-97. poboljšane limarijski (iskreno, ovo sam samo čuo), a na svojoj koži sam osetio probleme e36ice iz 93. i limarijski uopšte nije sjajan auto (u smislu da su i prethodna e30ica i kasnija e46ica značajno bolji).

    4. Prednost je što je 320. Mana je što je 320. Šalu na stranu...ali zaista - bolje svakako nego neki 316 ili 318, ali nedovoljno za pravi BMW užitak. Pre nego što sam uzeo 2.5 provozao sam (i bio provozan) u dosta 320ica...i dovoljno je jednom da provozaš 325 da bi prosto zaboravio na 320. Generalno za e36 šestake do 95. važi: motori dobri, enterijer lep ali ne trpi zub vremena, limarija loša kod starijih modela. Atraktivan auto, koji i 20 godina posle okreće glave (ako se sredi sa ukusom - čitaj: M3 exterijer, M flene, M3 štopaljke (mislim crveno-bele, OEM). Problem je što se kod nas ovi automobili voze "do iznemoglosti", a posle više nisu ni za otpad...postali su jako jeftini i svaki djilkoš može sebi jednog da priušti...a onda se prema njemu djilkoški i ponaša. Zaključak: jako je teško naći dobar primerak u Srbiji (što manje-više važi za većinu BMW-a, osim onih koje lično izvezeš iz Deltinog salona).

    Comment

    • Nixazzar
      CBC Član
      • 13.07.2010
      • 32
      • Sabac (klenak

      #3
      Re: BMW E36 320

      Slobodno iznesi svoje misljenje o odrzavanju, zeleo bih da ga cujem.

      Meni je zapao za oko BMW E36 320 1991godiste saloon odnosno sedan. na slikama izgleda dobro, ali to cu videti za koji dan i uzivo. BMW koji ja gledam je od clana na BMW forumima "Nidza Crveni" i "Nidza" i nema plin, mislim da je to prednost, kad se oduzme i sabere sve dodje na isto, a plin po meni nije za takve motore.



      i ne toliko zbog cene, vec zbog, po mom misljenju dobrog izgleda i sto sam rekao, zato sto nema plin.

      E sad to je valjda taj m50 u njemu?

      A sto se tice motora, ne bih isao preko 2.0 zbog registracije. polako idemo redom, 75ks civic, pa 107ks laguna, ako da bog 150ks bmw, pa kasnije nesto vise

      Hvala, ko ima jos da doda slobodno, zeleo bih da cujem jos
      i'm so JDM, i eat RICE everyday

      <Shuto-Expressway.com> <Forum.Hondaclub.co.rs>

      Comment

      • Nixazzar
        CBC Član
        • 13.07.2010
        • 32
        • Sabac (klenak

        #4
        Re: BMW E36 320

        Razmisljao sam o svemu, cuo sa "upucenijim" ljudima od mene i odgvorili su me, ja sam na kraju krajeva menjao auto od 23godine za noviji a krenuo da uzmem auto od 20god koji je jos skuplji od proslog za odrzavanje...ipak idem na nesto novije. moze katanac
        i'm so JDM, i eat RICE everyday

        <Shuto-Expressway.com> <Forum.Hondaclub.co.rs>

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #5
          Re: BMW E36 320

          0. Nidza obicno ima dobre i sredjene automobile
          1. M50 je osvedoceno odlican motor u svakom pogledu
          2. Bmw koji nije nov se ne odrzava u ovlascenom servisu, a regularno odrzavanje nije skupo, za vanredne stvari ima puno polovnih i jeftinih delova na otpadima. Pretpostavka je da kupis bmw u dobrom stanju, onda vazi ovo.
          3. E36 je limarijski slab u odnosu na ostale bmw-e, obicno rubovi stradaju, ali ima i dosta kriticnih stvari `ispod` auta koje se moraju dobro pregledati
          4. Ja mislim da je najveca prednost tog auta izgled, a sto se tice kvaliteta, to je jedan od najslabijih bmw-a, po misljenju mnogih bmw poznavalaca

          2,0 ide lepo za vecinu vozaca i verovatno je najbolji odnos u odnosu na registraciju, ali 2,5 je vec motor kome uglavnom ne mozes da nadjes zamerku, od zvuka do performansi, a potrosnja ne moze da bude bas mala kad imas skoro 200 konja.
          Generalno, posle civica neces biti odusevljen jedino potrosnjom i troskovima oko odrzavanja ukoliko ne odaberes bas ocuvan primerak. Lako se sredjuje da jos bolje izgleda.

          BMW lepo utice na ego, pa ako kupis dobrog,verovatno posle neces menjati marku automobila
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          Working...
          X