Renault Megane I ph.2 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ZION
    CBC Početnik
    • 07.11.2011
    • 4
    • Beograd

    Renault Megane I ph.2 1.6 16v

    Pozdrav svima.

    Molio bih za savet pri kupovini, brat ima ponudu od komsije Renault Megane I ph.2 1.6 16v 2002.god, uvezen prosle godine iz Italije, bez servisne knjizice, sa sekvent plinom, navodno presao 160,000km. Od intervencija ciscene dizne za benzin, stavljene nove dizne za sekvent pre 2 meseca, nije radjen veliki servis, samo redovan, presli su 20,000km do sad u Srbiji. Brat rece da je primetio da je kvacilo povisoko, ali ne trese i ne proklizava, i na volanu je malo tvrdji.
    Ponuda je 3000EUR, registrovan je do juna 2012god.
    Hvala unapred na odgovorima.
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Odg: Renault Megane I ph.2 1.6 16v

    Bežao bih od tog auta, ali ako brat odluči, izvršiti kompletnu proveru legalnosti u AMSS, kao i opšteg stanja u ovlaštenom renault servisu. Pošto nema servisnu knjižicu, ne zna se, kada je poslednji put urađen veliki servis. Zato predlažem, da bar ovaj prvi pregled izvrši u reno servisu, gde će mu napraviti novu servisnu knjižicu, a i za urađen veliki servis, dobija garanciju na ugrađene delove. Kasnije, po volji, ako ima svog majstora.

    Comment

    • ZION
      CBC Početnik
      • 07.11.2011
      • 4
      • Beograd

      #3
      Odg: Renault Megane I ph.2 1.6 16v

      Hvala na odgovoru, ali ako moze malo pojasnjenje zasto bi bezao od tog auta, sem nepoznanice oko poslednjeg velikog servisa?

      Pozdrav.

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Odg: Renault Megane I ph.2 1.6 16v

        Originally posted by ZION View Post
        Renault Megane I ph.2 1.6 16v 2002.god, uvezen prosle godine iz Italije, bez servisne knjizice, nije radjen veliki servis, samo redovan, presli su 20,000km do sad u Srbiji. Brat rece da je primetio da je kvacilo povisoko, ali ne trese i ne proklizava, i na volanu je malo tvrdji.
        Razloge si naveo, a dodao bih, da je upitna i kilometraža prilikom uvoza. Osim toga, najviše falš vozila dolazi iz Italije, često međudestinacija u Sloveniji. Koliko su bezskrupulozni "uvoznici", pokazuje činjenica, da zbog izbegavanja, da plate 200-300 evra carinskih dažbina, pribegavaju krijumčarenju vozila. Zato, neka u slučaju kupovine, zahteva kopije svih dokumenata oko uvoza vozila, kao potvrdu o izmirenom carinskom dugu.

        Comment

        Working...
        X