Almera 2.0d 1997

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    Almera 2.0d 1997

    Iskrslo mi da za relativno sitne novce uzmem Almeru 2.0d 1997god.Nije na oglasu pa ne mogu da postavim link.Uglavnom,dobijam je za 900e s tim sto od ulaganja ima registracija,sve 4 gume,zamena i farbanje sajtni,akumulator i jedan far.Unutra je kao nova,ima 4 podizaca,cb,el siber,abs i air bag za vozaca i suvozaca.Samo nema klimu.Motor je perfektan,pali na dodir,ne dimi ni na merac ni na cep ni na auspuh.Posto i meni na Sunnyu istice registracija a imam alu felne i sve 4 nove gume kao i nov akumulator,racunam da registrujem tu almeru i prebacim akumulator i tockove sa sunya na almeru (ako su iste rupe) pa tako smanjim ulaganje.Ostaje jos far i taj limardki deo koji cu sam da odradim jer imam malo znanja,garazu,alat i Co2 aparat a i cale mi je bravar-varioc pa ce biti lako.
    Ono sto mene zanima je kakve su te almere za odrzavanje,potrosnja itd?
    Da li su cene slicne kao i za N13? Na oko mi taj cd20 motor deluje 99% isti kao i moj cd17 i jel pasu neki delovi posto imam 3 cd17 motora u delovima?
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    #2
    Odg: Almera 2.0d 1997

    Odlican motor, ne odgovara nista od cd17 i treba paziti da nije pregrevan jer hoce da mu vrisne dihtung glave..

    i to je sve sto crkava osim potrosnog materijala

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #3
      Odg: Almera 2.0d 1997

      Znaci da je na isti kalup kao i cd17,jer i njemu strada dihtung glave.To nije neki problem,jedan radni dan i 20e

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #4
        Odg: Almera 2.0d 1997

        Nista od trgovine.Auto je truo kao da je drzan u salamuri.Uz to je i secen na pola,tacno se vidi var na patosu sirinom celog auta,od sajtne do sajtne.U voznji je odlican,nista ne skripi i ne lupka a motor mu je perfektan ali dzabe kad je limarija za bacanje.

        Comment

        • Ljubo
          CBC Senator
          • 18.10.2005
          • 278
          • Kraljevo

          #5
          Odg: Almera 2.0d 1997

          900eur za taj auto je mnogo?

          imao sam isti auto par godina dok nisam presao na kao moderniji i noviji (xsara picasso).
          vise sam sa picasom imao problema za par meseci nego sa almerom za par godina.

          i da... istina je da je limarija losa strana ovog auta.
          ali, ako nisi trkac, to je i jedina losa strana!

          nema turbine da se pokvari, trosi 6 litara nafte, pali na pola kljuca...

          toplo preporucujem svakom!

          Comment

          • gorans
            CBC Senator XXL
            • 09.03.2010
            • 1525
            • Beograd

            #6
            Odg: Almera 2.0d 1997

            Sve ja to znam jer ja i cale godinama vozimo Nissane dizele.Medjutim,kada saberem sve ne isplati se kupovina konkretnog primerka.Akumulator-80e,4 gume-200e,muzika 100e,registracija i prevod 300e,limarija i farbanje oko 400e i jos kojesta,taj auto izadje preko 2000e i opet imas auto koji je secen na pola i pitanje je kada ce poceti da truli i puca pored vara.Meni bi se isplatilo da ga uzmem jer bi vecinu stvari sam odradio i prebacio bih gume i aku sa mog auta ali me je odvratilo samo to sto je secen na pola.
            Definitivno sam odlucio da ce mi sledeci auto biti ali almera n15 ili Primera p11 iskljucivo sa cd20 motorom,samo cekam da naleti primerak kome nisu truli vitalni delovi jer sajtne,rubovi i neka rupa na patosu nisu nikakav problem ali kad vidim da su mu trule grede i prednji kosevi od tog posla nema nista.

            Comment

            • gazda
              CBC Član
              • 30.08.2005
              • 34
              • Beograd

              #7
              Odg: Almera 2.0d 1997

              Samo par komentara u vezi Almere 2.0d. Uzeta je 2002 god sa 198000 km iz Holandije. Do danas je na satu oko 300000 km. radjeni veliki servis, čišćenje dizni i redovni servisi ulja i klime. Limarija u extra stanju, tamno zelena standard Nissan boja. ez ikakavih problema. Extra auto po svemu. Naravno po meni za ljude umerenog stila vožnje i teraj samo.
              d men toliko.
              Pozdrav.
              440 + KS !!!

              Comment

              Working...
              X