Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • buldozer
    CBC Veteran
    • 24.03.2006
    • 151
    • Beograd

    #16
    Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

    Probao sam i C1 i 107 i Aygo kada sam kupovao ženi auto. Iako su svi rađeni na istoj platformi, Aygo mi je ipak ostavio najbolji utisak. Čak sam bio rešio da ga uzmem, ali mi je za malo izmakao, tako da je na kraju kupljen VW Lupo.
    Srećno sa kupovinom.

    Comment

    • Milos A
      CBC Član
      • 18.01.2011
      • 13
      • Beograd

      #17
      Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

      Ja ne bih smeo da se pojavim kući sa nemačkim autom, mojoj devojci je izgled užasno važan, zato i tražimo C1... " šećer!"
      Last edited by Milos A; 10.01.2012, 22:40.

      Comment

      • MS PK
        CBC Član
        • 09.01.2012
        • 89
        • Prokuplje
        • nema

        #18
        Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

        Ukoliko vam je izbor bas suzen na ta cetiri modela,gledaj bar da nebude motor sa tri klipa.Nista veca potrosnja nije sa ovim sa cetiri klipa,ni odrzavanje nije skuplje a sigurno dobijes vise opreme.Po meni je to mnogo bitno , jer moras misliti i kako prodati sutra taj auto. Sta da ponudis coveku na pr.2015god., auto bez servo volana i klime? nece ici.. To su sve prosti automobili za odrzavanje,nemaju veze sa ovim jacim autima koji su puni raznoraznih senzora itd.,tako da nemoras brinuti za odrzavanje. Ja bih ti preporucio pandu 1.2, veca je i lakse ce se prodati, ali ni ova tri nisu losa uopste.

        Comment

        • Put-in
          Banovan
          • 28.01.2009
          • 189
          • Beograd

          #19
          Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

          Merak je najskuplji
          Kupi ono što ti se sviđa, jer ako ne uradiš tako, onda ćeš stalno kriviti sebe zašto to nisi uradio.
          Ja imam Yarisa dvojku sa tim motorom. Moj auto je bar 200kg teži od C1, i ide sasvim ok sa tim motorom. To što je 3 klipa nema veze, malo je nekonvencionalan zvuk motora, i ništa više, u vožnji se to i ne oseti a motor radi mirnije nego neki sa 4 klipa.
          Normalno, gledaj da ima servo i klimu. Nemoj da se plašiš da ćeš izgubiti mnogo snage ako je klima uključena, jer je drugačije odrađen ceo sistem, tako da nije kao kod klasičnih auta sa klimom, da ga uključiš a on zamre. To se neće desiti sa ovim motorom.
          Jeftin je za registraciju, jeftin za vožnju, lak za vožnju kroz grad, za parkiranje. Nađi samo neki dobar primerak i uživaj.

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #20
            Re: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

            moze i malo vise datalja o toj klima koja ne opterecuje motor? kako je uradjena?
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            • gorans
              CBC Senator XXL
              • 09.03.2010
              • 1525
              • Beograd

              #21
              Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

              Probao sam vise puta da u mestu drzim Pezoa 107 na 2000 rpm i da mu tog momenta ukljucim klimu i stvarno nema opterecenja,jedino sto spusti obrtaje na 1200 rpm

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                A 800 obrtaja pojede macaaaa.....
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • MS PK
                  CBC Član
                  • 09.01.2012
                  • 89
                  • Prokuplje
                  • nema

                  #23
                  Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                  Zato kazem da mu nikako nebi skodilo vise snage, a sigurno nebi vise trosio bar sa klimom, jer sto je slabiji vise se muci i automatski vise trosi.

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #24
                    Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                    Originally posted by Dora View Post
                    A 800 obrtaja pojede macaaaa.....
                    Ma, zadrhtala mu noga u tom momentu!
                    Čudno, ali meni na leru, uključivanje klime, poveća obrtaje (oko 100 rpm).
                    (Ne tražim objašnjenje, jer mi je poznato zbog čega!)

                    Comment

                    • Put-in
                      Banovan
                      • 28.01.2009
                      • 189
                      • Beograd

                      #25
                      Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                      Svima se na leru poveća broj obrtaja kad se uključi klima (ako je motor i instalacija ok). Nikad mi se nisu spustili obrtaji prilikom uključivanja klime. Ja ne znam koja je fora kod moje klime, ali ja stvarno minimalno izgubim snagu kad uključim klimu. Nije fora "kao da sam zakačio prikolicu", već skoro pa neprimetno. Zato i kažem da C1 ne bi imao problem sa snagom pri uključenoj klimi. U svakom slučaju, to je auto koji je težak možda malo više nego Yugo, a sa 20ks više i sa promenjivim vremenom otvaranja ventila, što samo po sebi govori da auto ide više nego solidno. Nije za trke, ali je za grad odličan. Uglavnom svi koji su ga vozili hvale ga, a svi koji nisu, kude ga jer je "slab".
                      Oni koji pominju pandu 1.2 8v... Panda je itekako tromija od C1, jer sam vozio punta sa tim motorom, i ne može da priđe Yarisu 1.0 po performansama a Yaris je teži od Punta.

                      Comment

                      • MS PK
                        CBC Član
                        • 09.01.2012
                        • 89
                        • Prokuplje
                        • nema

                        #26
                        Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                        Tacno je da je tromija panda i tacno da je yaris najbolji u klasi, ali sam rekao da bi i bila najjeftinija za odrzavanje, naj laksa za prodaju sutra, od tih automobila koje je covek ponudio.

                        Comment

                        • Milos A
                          CBC Član
                          • 18.01.2011
                          • 13
                          • Beograd

                          #27
                          Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                          Hvala puno momci, kako god, olakšali ste mi izbor, odoh mirne duše da pazarim C1!!!

                          Comment

                          • MS PK
                            CBC Član
                            • 09.01.2012
                            • 89
                            • Prokuplje
                            • nema

                            #28
                            Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                            E pa u tom slucaju srecno yi bilo

                            Comment

                            • Milos A
                              CBC Član
                              • 18.01.2011
                              • 13
                              • Beograd

                              #29
                              Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                              Evo, posle malo odugovlačenja, kupio sam mali 107:



                              Domaći, kupljen i održavan u Veranu, pet godina star, 65.000 km. Vozila ga žena (ima rupe od štikli na patosnici i tepihu ispod). Naravno, lamela je bila odmah za zamenu. Ima maksimalnu opremu (klimu, obrtaljku, električne prozore, naslove, deljivu klupu, alarm, radio...)
                              Autić je presladak i zaista je ono što mi treba i što sam tražio. Brz je, okretan, prava pesma za parkiranje i održavanje.

                              Naravno, ima i mana, evo ih...
                              - servo je prejak, pa je malo nestabilan pri jačem kočenju
                              - bučan je kada je hladan (motor ima lanac)
                              - malo višlji trotoar je nepremostiva prepreka za ovako mali auto
                              - nema merač temperature motora, a displej za količinu benzina je užasno sitan
                              - po kiši baca vodu na zadnje staklo, a zadnji brisač je slab. Kada se otvore vrata od gepeka, voda se sliva u auto
                              - samo vozačka vrata pale svetlo u kabini, a u gepeku nema svetla. Tasteri 4 žmigavca i grejač stakla nemaju lampicu
                              ...ali pošto je mnogo lep, sve mu je oprošteno Hvala svima na pomoći i savetima!

                              Comment

                              • gorans
                                CBC Senator XXL
                                • 09.03.2010
                                • 1525
                                • Beograd

                                #30
                                Odg: Polovan C1, na šta da obratim pažnju?

                                Originally posted by gorans View Post
                                To je isti auto kao i Pezo 107 i Toyota Aygo.U stvari to je sve toyota.Motor 3 cilindra,izuzetno zivahan,lak za voznju i napred prilicno komforan dok pozadi nema mesta a za gepek mozes da zaboravis.Verovao ili ne,taj auto nema mane ako izuzmemo relativno brzo propadanje izduvnog sistema i u retkim slucajevima set kvacila ali to bih ja pripisao tome sto ih uglavnom voze zenski vozaci i to mahom po gradu a svi znamo da zene non stop drze nogu na kvacilu dok cekaju u koloni ili na semaforu.
                                Sta sam ti rekao?
                                Neka te lepo sluzi,odlican je to autic

                                Comment

                                Working...
                                X