Auto od 4 do 8 hiljada evra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MickoBg
    CBC Početnik
    • 16.01.2012
    • 8
    • Beograd

    Auto od 4 do 8 hiljada evra

    Poštovani forumaši upravo ste dobili još jednog korisnika - mala stvar za forum ali velika za mene Imam 21 godinu, rodom sam a takođe i živim, studiram i radim u Beogradu Pošto sam na pragu da steknem finansijske uslove za prvu kupovinu auta svakako su mi potrebni saveti. Auto ću kupiti ako tako mogu da se izrazim od viška novca ostalog od kupo-prodaje nekretnina (da ne dužim sad o tome) i mogu izdvojiti 4 a mogu i 8 hiljada evra. Znam da je razlika u ciframa ogromna ali baš zato i otvaram temu jer su mi potrebni saveti.
    Trenutno vozim Ford Escort MK3 1985. 1.3 benzin + plin, od opreme imam centralnu bravu i održavanje tog auta koji je u krugu porodice već 15 godina se svodi na: kad crkne nešto, ako nađem deo menjam, ako ne nađem deo za taj model krpim se delom koji paše. Auto je prešao jedno 800 000 bez generalne i da ne davim više o svom starom automobilu

    Za kupovinu auta izdvojio bih pomenutu sumu novca. U nekom mom izboru bi se našli (poređano po vrednosti) Astra G, 3v (2.0 DTI ili 1.8 Bertone, sa sekvent plinom) zatim Golf 4 1.9 TDI zatim Astra H GTC 1.9 CDTI i na kraju Audi A4 1.9TDI. Bilo bi poželjno da auto bude malo atraktivnijeg izgleda (felnice i tako to), obavezno klima itd...

    Voleo bih da mi članovi foruma (poželjno i vlasnici pomenutih modela) ili neko od upućenih otprilike iznese cene servisa za svaki od pomenutih modela (mali, veliki, sa originalnim delovima ili delovima dobrog kvaliteta), broj kilometara posle kojih se rade veliki servisi za pomenute modele i da mi skrenu pažnju na probleme kod pomenutih modela.

    Ja sam zagrejan za Astru GTC međutim pretraživanjem interneta našao sam mnoge brojne izdatke koji bi me mogli sačekati (DPF filter, usisna grana, plivajući zamajac) a cifre nisu ni malo naivne. Ono što meni treba je momački auto atraktivnijeg izgleda, sa dovoljno snage da ne moram da se pomolim Bogu kada na Ibarskoj obilazim kamion kao što je to trenutno slučaj. Isto tako ne bih voleo da ja budem sluga autu, već da auto bude sluga meni, ako me razumete.

    Svaka pomoć je dobrodošla
  • Wolf 79
    CBC Član
    • 13.01.2012
    • 14
    • Beograd
    • Corsa C 1.3CDTI

    #2
    Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

    Svi ljudi koji po prvi put kupuju neki noviji/savremeniji auto su neverovatno naplaseni mogucim kvarovima delova tipa plivajuci zamajac ili FAP filter, EGR ventil i slicno. Ti delovi postoje u svim novim autima, jos od pocetka 21 veka npr, tako da nema smisla razbijati glavu po meni, kako god okrenes svaki auto ima nesto od savremenih tehnoloskih resenja, komon-rejl dizelasi bas svi, i sta god od toga da se pokvari nije jeftino da se zameni. E sad problem je u nama, hocemo jeftin polovan auto iz uvoza, da trosi 5L i da mu servis kosta sto manje, da se ne kvari i da ima lepu cenu kad ga prodajes - nece da moze! Da bi postigli 5-6L potrosnje u autu sa motorom od recimo 100-120ks mora se korisiti najsavremenija tehnologija, komon-rejl sistem ubrizagvanja, pumpe visokog pritiska, turbine sa promenljivom geometrijom lopatica, plivajuci zamajac u menjacu da se adekvatno prenese ogroman obrtni moment koji novi dizelasi stvaraju itd. E to kosta, i ako se pokvari dobro ce ti se isprazniti novcanik, ali tako je za skoro sve novije automobile nazalost. Narocito izakane koji se kod nas doteruju...Jedini lek je paziti sta kupujes, otvoriti dobro oci i proveriti stanje motora i vitalnih delova koliko je to moguce...e da...i pomoliti se pre nego das pare
    Izvinjavam se ako sam udavio malo...

    Moj glas bi mozda bio za Astru H 1.9cdti u GTC verziji, vozio sam bas taj model i ide ko zmaj, motor je Fiatov i tu ne bi trebalo da bude problema jer se dokazao u mnogim modelima. U toj Astri me nervira unutrasnjost, nemas ama bas nikakve otvore da stavis telefon i slicno, inace kvalitet izrade je vrlo dobar.

    Astra G Bertone je vrlo lep auto, diajnerski pogodjen, doduse stariji je model i ima lepih godina, problem bi moglo da bude kako je vozen kod prethodnogh vlasnika, takve aute obicno dobro istrose agresivnijom voznjom pa onda prodaju, proveri dobro.

    Golf IV - nisam bas odusevljen, kad su ga pravili dizajneri su dobili godisnji odmor

    Audi A4 1.9TDI - zavisi na koje godiste pucas, premijum brend sa jakom cenom i osetljivim trapom i oslanjanjem, motor dobar sa niskom potrosnjom i po meni previse bucan za takvu limuzinu (TDi su poznati po buci koju prave pri radu).

    Nadam se da sam bar malo pomogao...

    Comment

    • MickoBg
      CBC Početnik
      • 16.01.2012
      • 8
      • Beograd

      #3
      Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

      Svaka pomoć je naravno dobrodošla. Astra GTC svakako i meni predstavlja top izbor ali pitanje je i koji motor. Pošto ću godišnje otprilike prelaziti 15 000km, uglavnom gradske vožnje pitanje je da li treba uzimati dizel auto? Po mojoj računici na tu kilometražu sa dizel Astrom 1.9CDTI ću imati uštedu 700e na gorivu u odnosu recimo na Astru 1.8b. 1.6 je već slab za auto od 1400kg a 1.4 preslab. E sad, dizel, pogotovu 1.9CDTI cu u startu svakako platiti skuplje nego benzinca a i cena održavanja biće mi nešto viša u odnosu na benzinca. Malo sam guglao i pronašao cifre malog servisa od 10-14 000 za 1.9 CDTI 120ks na svakih 8-10 000km što nije problem. Gume 17,18" takođe nisu mala investicija 50-70 000din ali ni to nije toliko strašno s obzirom da set letnjih mogu sigurno voziti 2 sezone i set zimskih takođe. Na astru GTC ne mogu manje od 16".

      Skeptičan sam što se tiče crkavanja delova i cene istih kao i svako drugi. Imam druga koji je prošle godine u ovo vreme uvezao Passata B 5.5 i vozio ga skoro godinu dana bez ulaganja (osim malih servisa) i da sve što je lepo kratko traje potvrđuje to da su mu auto sa sve zederom ukrali na 5m od prozora stana koji je u prizemlju. Dok je recimo drugi ortak kupio Alfu 156 i za godinu dana ulupao preko 1000e u nju na kvarove.

      I svakako ću ako se odlučim za Astru GTC gledati isključivo auto od prvog vlasnika i da je kupljen nov u Srbiji ili se eventualno odlučiti za uvoz ako nađem neku pouzdanu osobu preko.

      Comment

      • maxx79
        CBC Veteran
        • 21.02.2009
        • 106
        • Pancevo

        #4
        Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

        a da ti neko uveze(doveze) astru bertone 1.8 2003-2004 god iz Nemacke?..ako imas mogucnosti za ovako nesto,mozda bi to bilo najbolje jer kvalitet polovnjaka koji se mogu naci tamo je NEUPOREDIVO veci nego polovni automobili u Srbiji......to kosta,ali uvek je tako.................(i pozeljno je kupovati u Nemackoj od nemaca u njihovim autosalonima i autokucama,a ne od srba,hrvata,turaka,poljaka,marsovca ili koga vec).....pogledaj na mobile.de sta ima u ponudi.......videces automobile koji su STVARNO kao novi.......a ne ovi nasi sa "120.000 km" predjenih,narocito ako su iz Italije....

        ja bih ti savetovao da uzimas i juris benzinca(npr astra bertone 1.8),manja je verovatnoca da ces imati nekih skupih kvarova sa benzincem nego sa dizelom...(ovo pravilo vazi kod bilo kog brenda)........a jedna od (redjih) mana tog opelovog ecotec 1.8 motora moze biti elektronika i kojekakvi senzori...

        inace,meni licno je astra bertone MNOGO lepsa od astre H gtc...

        Comment

        • MickoBg
          CBC Početnik
          • 16.01.2012
          • 8
          • Beograd

          #5
          Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

          Pogledao sam, uglavnom su sve kabrioleti, ima 10tak 1.8 koji su ok, ali cene variraju od 3 do 5 hiljada. Iskreno, ne bih dao 5 000 + carina + PDV + da mi neko doveze + registracija, za tako nesto bez obzira koliko to kvalitetno bilo. A jos dodatni trosak bi mi bio i ugradnja sekvent plina jer ipak je to auto 1.8 star 10tak godina, trosi to u Bg-u sigurno oko 14l. To vec dolazi na neku cifru od 7000e, a mislim da se kod nas za 9000e moze kupiti dobra astra GTC 5,6 godina mladja od te Bertonke.

          Comment

          • Grumpy
            CBC Veteran
            • 30.10.2009
            • 151
            • Cartolle, Cattaro bay
            • Meriva B, BMW 520d

            #6
            Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

            Pazi ovako. Vozim Vectru C, karavana, koji ima lepih 1490kg. Motor je 1.8b, sa 90kw. Sa mojom povremeno agresivnijom voznjom ne prelazi 12l po gradu (Beogradu). To su odlicni motori, i ako je sve ok, znaju lepo da povuku. Vrlo rado ide do limitera na 6500rpm. Od odrzavanja, zamena svecica po servisnom intervalu, ulje i filteri. Imam kompletnu istoriju do sada, nije lovacka prica.

            Ono sto treba da ocekujes od polovnog automobila su ti ulaganje u nove gume, kocnice i amortizere.
            Sigurno ce ti se uciniti "vau" sto dobro lezi (posebno posle toliko starog Escorta). Ali retko koji ima amortizere da su na nivou novog. Znam zato sto vozimo i jednog novog Focusa, pa sam tek tada video kakva je razlika. Sada i moja Vectra ide kao zmaj, mada je i pre toga je bila odlicna.

            Sto se tice Astre H, uglavnom se preporucuju modeli sa 120ks, kao pouzdaniji.
            Sa Astrom H ce ti definitivno trebati zadnji parking senzori. Jako je pregledna

            Ostavi sa strane kilo para za servise i doderivanja, da bude "kao nov".
            Nemoj da padas na fensi felne, imas veliki izbor polovnih, najbitnije da nije havarisan, i da je mehanika ispravna.

            A za 8keur mogu da se kupe dva od 4keur. Nije ista kategorija.

            Zanimao sam se za eventualni upgrade na noviji automobil, i gledao razne, citao svasta, i dosao do podataka da DPF (FAP) filter treba da se menja na 80-120.000km. Cena? Sitnica. Reparirana varijanta 500 eur, nov 1200- 1500 eur. Tek toliko.

            I ubuduce ostajem na benzinu, gledacu da bude turbo, nesto od ovih novijih 1.4, 1.6 sa 140-170ks. Meni taman.

            Comment

            • MickoBg
              CBC Početnik
              • 16.01.2012
              • 8
              • Beograd

              #7
              Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

              Čuvaj tu Vecu kad se oženim i dobijem decu da mi prodaš Šalim se Ne znam da li smem da postavim link oglasa koji sam video na sajtu za polovne automobile, ali uglavnom video sam Astru koja mi se jako dopada, 2008g 1.9CDTI, 120KS, OPC Line, Cosmo paket opreme, kupljena nova u Srbiji, oko 80k km prešla sa sve setom zimskih guma. Cena nije navedena, pretpostavljam da je više od 8k evra, ali dobro, nije ni to toliki problem.

              Sutra ujutru se dogovaram sa jednim od zainteresovanih investitora, za plac, pa ako to prođe ok biće super. Ugovori, isplate me u nekom roku, ja usput gledam kako se uklapam (stančić za sebe, opremanje, i da ostane para da živim godinu dana da ništa ne radim (ako ne dobijem neki ok posao odmah nakon diplomiranja u junu) za svaki slučaj) i resto je za auto.

              Zato čisto na vreme da se informišem, ja znam u kojim granica mogu dobiti željenu kvadraturu stana sad ostaje pitanje lokacije. Ako planiram skupli auto onda mogu uzeti stan na Cvetanovoj npr, a ako planiram jeftiniji onda za tih 4,5 000e razlike mogu uzeti stan iste kvadrature u Jerkovicu npr (a razlika je 1000m u lokaciji, a cene se razlikuju). Isto tako i za opremanje stana mogu dati x para ili 2x para, ja se slažem sa tobom da za 8k imam 2 ta auta od 4k ali čisto da vidim otprilike kako se sve to kreće u svetu automobila da bih znao (kao što znam da neću stan na Vukovom spomeniku ali neću ni stan u Krnjači) da bi lepo sve te parice skockao i pametno potrošio.

              Slažem se da 1.8b nije slab auto, ali ovi klasični 1.4 i 1.6 sa po 80-100KS su slabi, imao sam prilike da vozim Astru G 1.6 8V i Stila 1.6 i slabo je poprilično. Druga stvar su npr ovi novi Opelovi motori 1.4 Turbo i 1.6 Turbo sa 150-200KS, tj i u Corsi OPC je 1.4 Turbo.

              Comment

              • Ognjen
                CBC Senator XXL
                • 21.02.2008
                • 438
                • Novi Beograd
                • -

                #8
                Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

                Originally posted by oblacic View Post
                Zanimao sam se za eventualni upgrade na noviji automobil, i gledao razne, citao svasta, i dosao do podataka da DPF (FAP) filter treba da se menja na 80-120.000km. Cena? Sitnica. Reparirana varijanta 500 eur, nov 1200- 1500 eur. Tek toliko.
                Imaš loše podatke, FAP ili DPF filter traje bar 200.000 km, a uglavnom mnogo više. Jedino sam čuo, ali ne mogu da tvrdim da su prve varijante FAP filtera koje su ugrađivane u Pežoa imale problema i pre te kilometraže.
                Ali kada i ode može da se ukloni sa vozila za 100 do 150 evra, znači rešenje tog problema ne mora da košta 500 ili 1.500 evra.

                Comment

                • MickoBg
                  CBC Početnik
                  • 16.01.2012
                  • 8
                  • Beograd

                  #9
                  Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

                  Pa ukoliko taj DPF služi isključivo smanjenju emisije štetnih gasova radi postizanja Euro 4 norme i ako njegovo uklanjanje neće imati uticaja na tehničko-vozne karakteristike auta onda je i to rešenje.

                  Comment

                  • Ognjen
                    CBC Senator XXL
                    • 21.02.2008
                    • 438
                    • Novi Beograd
                    • -

                    #10
                    Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

                    Utične na vozne karakteristike, ali pozitivno. Lično proverio u praksi.

                    Comment

                    • MickoBg
                      CBC Početnik
                      • 16.01.2012
                      • 8
                      • Beograd

                      #11
                      Odg: Auto od 4 do 8 hiljada evra

                      Onda je to odlično Nemaš muke oko toga, auto bolje ide a o ekologiji nek razmišljaju na neke druge načine, vozili su se a i voze se automobili bez ikakve euro norme i standarda pa mogu i dalje da se voze

                      Comment

                      Working...
                      X