Godiste i kilometraza nisu presudni, vec samo opste stanje, uz neki savet na sta konkretno kod kog modela posebno obratiti paznju, ako je potrebno.
Opseg novcanika je od 3-7 hiljada evra + 1000e za preventivni servis odmah po kupovini.
Treba da ponese 500-600kg tereta(kutije od po 15-20kg, ravne ivice) na relacije do 100km, bar dvaput nedeljno, 100% po ravnici, kvalitetan asfalt.
Racunam da je TNG idealno resenje, jer nije potrebna brzina veca od 80-90km/h, vec samo da pritom ne trosi preko 13-14l, da ima klimu i da zamenski delovi izdrze makar 2 zamene ulja(~30kkm).
Kakva su vasa iskustva sa onim 1.2, 1.4 i 1.6 benzinskim motorima ?
Da li se ista vozila mesecima vrte po oglasima, odnosno da li su navedene cene mahom puste zelje, kao za ostale automobile ?
Kako se pokazala Skoda Roomster ? Ima jedna bas ispod cene.
p.s. Nemam nista protiv dizel motora, ali nekako ne uspevam potpuno da poverujem u "odlicno stanje" kojekakvih preprodavaca.
Citam po internetu i vidim da, uprkos pricama, malo koji stvarno trosi ispod 6.5-7l dizela, a to je vec samo po sebi problem, uopste mi preko toga nije potrebno da jos crkne neka pumpa, brizgaljka, turbina, elektroventil i sta ja znam, a da usput sve to preplatim upravo onoliko koliko je nov kostao vise od benzinca sa istom opremom... Stvarno mi ne fali takva situacija.
Opseg novcanika je od 3-7 hiljada evra + 1000e za preventivni servis odmah po kupovini.
Treba da ponese 500-600kg tereta(kutije od po 15-20kg, ravne ivice) na relacije do 100km, bar dvaput nedeljno, 100% po ravnici, kvalitetan asfalt.
Racunam da je TNG idealno resenje, jer nije potrebna brzina veca od 80-90km/h, vec samo da pritom ne trosi preko 13-14l, da ima klimu i da zamenski delovi izdrze makar 2 zamene ulja(~30kkm).
Kakva su vasa iskustva sa onim 1.2, 1.4 i 1.6 benzinskim motorima ?
Da li se ista vozila mesecima vrte po oglasima, odnosno da li su navedene cene mahom puste zelje, kao za ostale automobile ?
Kako se pokazala Skoda Roomster ? Ima jedna bas ispod cene.
p.s. Nemam nista protiv dizel motora, ali nekako ne uspevam potpuno da poverujem u "odlicno stanje" kojekakvih preprodavaca.
Citam po internetu i vidim da, uprkos pricama, malo koji stvarno trosi ispod 6.5-7l dizela, a to je vec samo po sebi problem, uopste mi preko toga nije potrebno da jos crkne neka pumpa, brizgaljka, turbina, elektroventil i sta ja znam, a da usput sve to preplatim upravo onoliko koliko je nov kostao vise od benzinca sa istom opremom... Stvarno mi ne fali takva situacija.
Comment