Astra G dizeli dilema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mladen82
    CBC Član
    • 28.07.2008
    • 15
    • Podgorica

    Astra G dizeli dilema

    Vozim 6 godina Astru 2.0 DI (1999.) sa problematicnom bosch pumpom, do sad je servisirana 2 puta i to me kostalo 1000eur.
    Kako nemam vise povjerenja u tu pumpu jer se ne zna kad ce ponovo da rikne mijenjao bih auto ali imam dilemu s obzirom da mi je budzet veoma mali.
    Da li je pametno prodati posto zasto i dodati nesto para pa trgovati istu Astru ali novije godiste (2002-2004) i to motor 1.7, e sad tu ima varijanta DTI ili CDTI?
  • alexa05
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2006
    • 1769
    • Smederevo
    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

    #2
    Odg: Astra G dizeli dilema

    Nije ni 1.7 imun na probleme sa elektronikom pumpe, ma DTI mislim. Osim sto je cifra servisa manja nego kod 2.0 koliko mi se cini.
    Ako nije tajna gde si radio elektroniku protekla 2 puta? Moze i na pp ako je problem

    PS Vozimo isti motor
    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

    Comment

    • mladen82
      CBC Član
      • 28.07.2008
      • 15
      • Podgorica

      #3
      Odg: Astra G dizeli dilema

      Jedini bosch servis koji ih radi u CG, Radulovic
      prvi put su mijenjali elektroniku, a drugi put kuciste pumpe
      posto oni ne skidaju pumpu to je radio drugi majstor kome sam placao po 80-100eur skidanje/montiranje

      ja koliko sam upoznat postoje 3 vrste 1.7 motora
      prva generacija X17DTL sa Bosch pumpom VP30
      druga generacija ISUZU motor Y17DT sa Denso V5 pumpom (ima elektroniku koja se kvari ali se popravlja lakse nego kod VP44 ali nisam skapirao dje ide , na nju ili van nje)
      treca generacija common rail 1.7 CDTI Z17DTL kod njih znaju da odu dizne ali kod svih danasnjih CR motora idu dizne redovno

      Comment

      • Grumpy
        CBC Veteran
        • 30.10.2009
        • 151
        • Cartolle, Cattaro bay
        • Meriva B, BMW 520d

        #4
        Odg: Astra G dizeli dilema

        A da li si razmislio da kupis Opela na benzinu da ti radi. Plin eventualno.
        Koliko km prelazis godisnje?
        Dizel je, po meni, isplativ preko 20kkm, sa ovako malom razlikom izmedju dizela i benzina.
        Manje para i problema u odrzavanju, a vozis se u tisini.
        Nije Podgorica ne znam koliko veliki grad, pa da imas nenormalne guzve i potrosnju od 12l.

        Comment

        • mladen82
          CBC Član
          • 28.07.2008
          • 15
          • Podgorica

          #5
          Odg: Astra G dizeli dilema

          Pa jesam da znas i dalje razmisljam, prelazim max do 15.000km godisnje
          kolike su potrosnje kod benzinskih motora, koliko znam imaju 1.6 i 1.8 motori, ima li mozda 1.4 na astru?
          imaju li benzinci neke vece serijske kvarove?

          Comment

          • gorans
            CBC Senator XXL
            • 09.03.2010
            • 1525
            • Beograd

            #6
            Odg: Astra G dizeli dilema

            Originally posted by oblacic View Post
            A da li si razmislio da kupis Opela na benzinu da ti radi. Plin eventualno.
            Koliko km prelazis godisnje?
            Dizel je, po meni, isplativ preko 20kkm, sa ovako malom razlikom izmedju dizela i benzina.
            Manje para i problema u odrzavanju, a vozis se u tisini.
            Nije Podgorica ne znam koliko veliki grad, pa da imas nenormalne guzve i potrosnju od 12l.
            Benzinac je tisi samo u leru i pri ubrzavanju,u svim ostalim situacijama dizel je tisi.Narocito pri brzinama vecim od 120 km/h

            Comment

            • Grumpy
              CBC Veteran
              • 30.10.2009
              • 151
              • Cartolle, Cattaro bay
              • Meriva B, BMW 520d

              #7
              Odg: Astra G dizeli dilema

              Originally posted by gorans View Post
              Benzinac je tisi samo u leru i pri ubrzavanju,u svim ostalim situacijama dizel je tisi.Narocito pri brzinama vecim od 120 km/h
              Evo, cek trenutak da vidim da li je otvoren auto-put Bar-Boljari, da probam da vozim preko 120kmh
              Mislim, vozio sam ovuda (po MNE) i brze od toga, ali na jako kratkim deonicama. I sa 90kmh si u zoni oduzimanja vozacke na vecini lokalnih puteva.

              brw, nisam primetio da je moj autobus bucan na auto-putu. Bio je tih, za medalju, sada je malo bucniji kada vozim brze od 120, ali to je zbog dodatog Remusa na izlazu.

              mladene, koliko sam upoznat, nema nekih ozbiljnijih kvarova na benziskim motorima, drze se dobro. Meni povremeno upali lampicu za kontrolu izduvnih gasova, a za to mogu da zahvalim "odlicnom" gorivu. Potrebno je redovno menjati ulje, sintetiku, na 25-30k svecice i filter goriva i uzivati. Od ulja mozes GM 5w30, ili na Cetinju, u Efel-u da kupis Motul 8100 x-cess 5w40 po ceni 7.6e/l izuzetno dobro ulje.

              Od motora imaju 1.4 i 1.6 kao najcesci izbor, retko se nadje 1.8.
              Najoptimalniji je 1.6, trosi kao 1.4 a ide lakse.



              lista motora koji su ugradjivani u Astru:

              • X14XE'1.4 L' (1389 cc): 10.5:1 compression, 90 hp (66 kW) and 92 lb·ft (125 N m) of torque.
              • X16XEL'1.6 L' (1598 cc): 79 mm (3.11 in) bore, 81.5 mm (3.21 in) stroke, 10.5:1 compression, 100 hp (74 kW) and 111 lb·ft (150 N m) of torque.
              • X16XE'1.6 L' (1598 cc): 79 mm (3.11 in) bore, 81.5 mm (3.21 in) stroke, 10.5:1 compression, 106 hp (78 kW) and 111 lb·ft (150 N m) of torque.
              • X18XE1'1.8 L' (1796 cc): 80.5 mm (3.17 in) bore, 88.2 mm (3.47 in) stroke, 10.5:1 compression, 115 hp (85 kW) and 123 lb·ft (167 N m) of torque
              • Z18XE'1.8 L' (1796 cc): 80.5 mm (3.17 in) bore, 88.2 mm (3.47 in) stroke, 10.5:1 compression, 122 hp (90 kW) or 125 hp (92 kW) and 123 lb·ft (167 N m) of torque featuring variable intake technology.

              Comment

              • nikola_VUK
                CBC Senator XXL
                • 20.09.2005
                • 317
                • Podgorica - Novi Sad
                • Mercedes vaneo 1.7

                #9
                Odg: Astra G dizeli dilema

                Vozim doduše mnogo veću Omegu sa 2.0 16v motorom i sekvencijalnim plinom po Podgorici, najveći moj problem su male kilometraže po gradu, tako da se potrošnja po PG svodi na 12l plina + 5e benzina u zimskim uslovima, inače na otvorenom troši 9-10l plina.

                Comment

                Working...
                X