Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RINGE2
    CBC Početnik
    • 29.04.2012
    • 1
    • Beograd

    Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

    Drugari

    Razmisljam se o kupovini novog polovnjaka

    Posle prevrtanja svih zivih oglasa zapao mi je za oko ovaj auto http://www.polovniautomobili.com/ogl...eza_15_ecrkat/


    Znam sta ljudi misle o Subaru i motoru od 100 konja Ako nije neki turbo dvolitras nije vredan ni gledanja.

    E sad, meni je potreban prvenstveno pouzdan auto, koji je u dobrom stanju. Automatik bi bio pozeljan i da naravno bude sto mladji. Cena nije primarni faktor (neverovatno ali istinito) Dakle auto mi ne treba za trke vec za porodicnu voznju sa zenom i detetom van grada do vikendice, mora, cega god.

    Ako uzmete sve ovo u obzir, da li preporucujete ovaj auto ili ne?

    Hvala
  • kupac u najavi
    CBC Član
    • 07.08.2011
    • 58
    • BG

    #2
    Odg: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

    Imao sam slične nedoumice oko nove godine i posle nekoliko nedelja shvatio da nije baš pametno "baciti" 6-7000 na nešto polovično u svakom pogledu. Posle 30 000km u 3 meseca vidim da se nisam prevario, naprotiv.

    Ako te stvarno ne boli mnogo, zažmuri i dodaj još 5-6 ljubičastih i uzmi pravi auto, Accord CL7.

    Niko te ne obavezuje da u svakoj prilici voziš u crvenom polju i ne znam kako i gde, prosto je vožnja manje napeta sa više konja, a motor rasterećeniji - pa i potrošnja najverovatnije identična, ako ne i manja.
    Redovno održavanje takođe, a i ako odstupa, ne odstupa sigurno više od 10%, što je smešno u odnosu na ono što dobijaš za te pare, ne samo u snazi, nego i u opremi auta, doživljaju vožnje, umoru na kraju dana.

    Pređeš 1000km u komadu i pitaš je l' treba još, a Subaru je po međuosovinskom rastojanju manje-više tzv. Golf klasa i tu sasvim sigurno već posle 150-200km krećeš da psuješ Svetog Iliju i kojekakve prepodobne velikomučenike, tj. ako te prethodno žena ne zadavi.

    Ovamo ideš 150-160km/h držeći volan palcem dok drugim čačkaš nos kao da se ništa ne dešava, a u Subaru-u misliš da probijaš zvučni zid(i svi oko tebe). To je jako bitno kada nisu primat gradske relacije.

    Da ne spominjem kakvo ćeš okretanje želuca doživljavati sa Subaru-om na magistralnim putevima kada kreneš da pretičeš idiota koji stiska gas, a u autu ti žena i dete dok iz suprotnog smera ide kamion sa 30 tona cementa...

    Na kraju krajeva, nije ni tih 50ak konja bog zna kakva razlika da bi te uplašila nekakva međuubrzanja i ne znam šta, ali stvarno mnogo znači u 99% situacija.

    Odluči šta god hoćeš, samo obrati pažnju da se bez 100hp/1t sve vuče kao prebijena mačka, a ni famoznih 100hp/1t nije neki pojam brzine, ali je drastično normalnije nego 70 ili 80hp/1t.

    Pozdrav.
    Last edited by kupac u najavi; 29.04.2012, 20:18.

    Comment

    • Ji 4Tze
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 806
      • bg
      • Honda CR-V 4WD

      #3
      Odg: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

      Ima nešto i u ceni velikog servisa. Za Imprezu je to ~1000€, naravno bez seta kvačila, kočnica (diskovi, pločice).
      E sad koliko se šta vuče to je već subjektivno...

      Comment

      • dejanpzs
        CBC Početnik
        • 02.03.2012
        • 3
        • Novi Sad

        #4
        Odg: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

        I moj glas ide za Hondu.Ne kažu džabe ko jednom kupi Hondu,uvek je kupuje...
        Power of dreams!

        Comment

        • Gaga
          CBC Veteran
          • 27.11.2010
          • 124
          • Novi Beograd

          #5
          Odg: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

          @Ringe2, Impreca 1.5 je jedan jako dobar porodični automobil, odličan u gradu i na otvorenom putu i u toj grupaciji jedan od najboljih automobila, a i sa 107 konja zadovoljava sve potrebe, naravno osim „sportskih“. Uostalom ovaj tip Imprece i nije za to. I sam si rekao da ti automobil treba za porodične potrebe, posao, pijaca , izleti, vikendica, godišnji odmor,..., a ova Impreca 1.5 to i pruža, jer je idealna kao običan porodičan automobil, siguran, kvalitetan i dugovečan i sa svim onim Subaru pojedinostima koje izdvajaju ovu marku automobila od ostali, stalni pogon na sva četiri točka, bokser motor, reduktor (kod ručnih menjača, ali ne svih),...Idealan je za duga putovanja, dobar za vožnju van asfalta i puteva, može puno stvari da se smesti, deca, pas, tašta (izvini), pa i da se preveze i neki kabastiji teret uz obaranje zadnjih sedišta. Uostalom AWD pogon ti pruža i maksimalnu sigurnost u svim uslovima vožnje, pogotovo zimi. Posebno naglašavam pasivnu bezbednost ove Imprece, jer jedina (u C grupi) ima serijski ugrađene tkz. zavese-vazdušne jastuke tj. prednje i zadnje prozorske vazdušne jastuke.

          Porediti Subaru Imprecu 1.5 i Hondu Akord 2.0 cl7 je malo neumesno, jer jednostavno ne pripadaju istoj grupaciji automobila. Impreca 1.5 (hečbek verzija) pripada C grupaciji automobila, a to što se navodi kao nekakva „Golf klasa“ !!!, to ne postoji, i to je izmišljotina Mirka Alvirovića iz Sat-a, a Akord pripada D grupaciji automobila. Mogu se porediti jedino automobili koji su iste grupacije, pa tako i Impreca i Akord sa motorima od 2.0., a ne da se poredi motor od 1.5 litara sa motorom od 2.0 litara !

          Što se preticanja tiče, pa zar se pretiče kad ti je u automobilu cela porodica, stvari i još ideš na odmor i nigde ne žuriš. To je suludo. Pa ni sa snažnijim automobilima se to ne radi u ovakvim situacijama.
          O "vožnji" sa jednim prstom na upravljaču i čačkanjem nosa ne vredi ni kometarisati.

          Cena delova “velikog servisa” (na svakih 100.000 km) može da bude do 1.000,- evra, a tu su: zupčasti kaiš, zatezač zupčastog, četiri (4) komada zateznih valjaka zupčastog kaiša, pumpa za vodu, zaptivač pumpe za vodu, svećice, i svih šest (6) filtera. Naravno, pri svakom velikom servisu ne moraju da se menjaju pumpa za vodu i neki od filtera, a to zavisi od njihovog stanja. Cena original delova za “veliki servis” je cena u Srbiji sa svim troškovima nabavke tih delova.
          Za potrebe korišćenja vozila koje navodi Ringe2, godišnje ne može da se pređe 100 hiljada km, tako da se uloženi novac i te kako isplati. Koliko ulažete i održavate automobil (bilo koji) on će vam toliko i vratiti u dogovečnosti i izdržljivosti ili čestim odlaskom u servis (ne održavanje).

          Ringe, pročitaj i ovaj test Imprece 1.5 iz marta 2008. godine iz časopisa “AUTO Magazin” , sigurno će ti više reći i više ćeš saznati o ovom divnom automobilu.




          Comment

          • Ji 4Tze
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 806
            • bg
            • Honda CR-V 4WD

            #6
            Gaga, na cenu velikog servisa slobodno nek doda i cenu diskova i seta kvačila. Izadje baš više nego 1000 a to već mora da se menja..

            Comment

            • ada
              CBC Senator XXL
              • 04.06.2005
              • 2375
              • Novi Sad
              • Svasta nesto

              #7
              Odg: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

              Neka doda i cenu guma i ventila, brisaca, opuge amortizera i tako dalje! Sta ste se uvatili seta kvacila bre u velikom servisu???? Veliki servis koliko god bio velik zna se sta se radi, to jeste sta je fabricki propisano!!! I da se dopunim posto tek sada vidim da je covek pitao i pokazao automatika!!!!

              Ako je auto kupljen ovde i moze da se proverer kilometri i stanje kod ovlascenog servisera (napismeno) pa jos ako ti se auto svidja, onda vise netreba diskutovati! Taj auto sa tim kilometrima jos nije ni posteno razradjen!!!
              Last edited by ada; 01.05.2012, 23:16.
              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

              Comment

              • Gaga
                CBC Veteran
                • 27.11.2010
                • 124
                • Novi Beograd

                #8
                Odg: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

                Originally posted by Ji 4Tze View Post
                Gaga, na cenu velikog servisa slobodno nek doda i cenu diskova i seta kvačila. Izadje baš više nego 1000 a to već mora da se menja..
                Ne razume što si toliko "uhvatio" za troškove diskova, pločica, garniture spojnice, pa to se u opšte ne radi na "velikom servisu". Možda želiš sa time da kažeš da je trošak održavanja kod Subaru automobila velik ! Reci mi samo kod kojih marki sadašnjih automobila trošak održavanja nije velik.

                Takođe ova Impreca za koju se RINGE2 interesuje je sa automatskim menjačem i tu nema troškova koje ti navodiš. Sa automatskim menjačem neće imati nikakvih problema, jer su Subaruovi automatski menjači izuzetno kvalitetni i ne zahtevaju neko veliko održavanje, samo redovno menjanje menjačkog ulja. Čak šta više ove male Imprece 1.5 sa automatskim menjačem nemaju filter ulja u automatskom menjaču, kao ostali modeli Subarua sa ovom vrstom menjačem, tako da je trošak održavanja ovih menjača još manji.

                Comment

                • Ji 4Tze
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 806
                  • bg
                  • Honda CR-V 4WD

                  #9
                  Re: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

                  ma bezveze, to su neke moje dileme jer i mene interesuje povremeno Impreza (tj. više Forester ali tu su negde sa cenom održavanja) pa prosipam svoje mišljenje. Ali nemoj da pričate bezveze jer na tu km će da menja sve ono što sam napomenuo a samo veliki servis je toliko koliko je i pumpu za vodu MORA da menja u nekom opsegu km oko velikog servisa, jer da nije tako ne bi bila obavezna zamena.
                  Što se porodičnog atributa tiče, kolje ga taj gepekčić od 300l.

                  Comment

                  • gorans
                    CBC Senator XXL
                    • 09.03.2010
                    • 1525
                    • Beograd

                    #10
                    Odg: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

                    Da napisem i ja nesto posto i sam posedujem Subaru.Nije nov i nije Impreca vec je star 20god (Leone) 1.8 boxer 4X4.
                    Prethodni vlasnik mi je uz auto dao i servisnu knjizicu i sve racune,sta i kad je radjeno na autu.Od kad je uvezen iz USA do kada sam ga ja kupio 2010god,svaki servis mu je radjen u Curcicu i cene su stvarno prihvatljive.
                    Na 100 000 milja mu je radjeno sledece;
                    -Veliki servis (svi kaisevi,spaneri,vodena pumpa,svi filteri i ulje)
                    -Korpa,lamela,druk lezaj i obrada zamajca (neznam zasto zamajac)
                    -Prednji diskovi i plocice+zadnji paknovi i obrada dobosa
                    -Prednja leva kugla
                    -Semering radilice
                    -Benzinska pumpa
                    -Sajla rucne kocnice
                    -Kablovi i svecice
                    Radjeno je u Martu 2010 godine i cena je bila 46000 dinara.
                    Tako da ne verujem da je pomenuta impreca nesto mnogo skuplja po pitanju istih delova i servisa.

                    Comment

                    • Gaga
                      CBC Veteran
                      • 27.11.2010
                      • 124
                      • Novi Beograd

                      #11
                      Odg: Re: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

                      Originally posted by Ji 4Tze View Post
                      ma bezveze, to su neke moje dileme jer i mene interesuje povremeno Impreza (tj. više Forester ali tu su negde sa cenom održavanja) pa prosipam svoje mišljenje. Ali nemoj da pričate bezveze jer na tu km će da menja sve ono što sam napomenuo a samo veliki servis je toliko koliko je i pumpu za vodu MORA da menja u nekom opsegu km oko velikog servisa, jer da nije tako ne bi bila obavezna zamena.
                      Što se porodičnog atributa tiče, kolje ga taj gepekčić od 300l.
                      Ma sve u redu Ji4Tze, naravno to je tvoje mišljenje, a voleo bih da i ti postaneš jedan od vlasnika Subaru vozila. Uživaćeš, veruj mi.
                      Za tkz. "veliki servis" je propisano po Subaru standardu da se menja pumpa za vodu, ali i ne mora. To naravno sve zavisi od njenog stanja, a to se na servisu proverava. Ako vlasnik ne želi da se promeni pumpa za vodu, ne menja se, ali na njegovu odgovornost.
                      Dok sam imao Forestera 2.0 turbo, 1999. godište nije menjana pumpa za vodu, jer nije ni trebala. Ja sam bio drugi vlasnik, prvi vlasnik italijan, imam i dan danas italijansku servisnu knjižicu, a i u Italiji nije menjana. Kad sam prodao Forestera imao je 190.000 km, posle mene je promenio tri vlasnika i još nije menjana vodena pumpa.
                      Ako sam te dobro razumeo, upoređuješ cenu pumpe za vodu sa ukupnom cenom velikog servisa ! Pa to baš i ne može tako. NJena cena je manja, ne puno, nego cena zupčastog kaiša koji se ugrađuje u ovu Imprecu 1.5. Zupčasti kaiš za ovu Imprecu 1.5 ima 281 zub i isti je zupčasti kaiš kao i za recimo, Imprecu 2.5 WRX STi (2009. godište).

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #12
                        Odg: Re: Subaru Impreza 1.5 Polovnjak

                        Ljudi, preteraste sa filozofijom. Tržište diktira cenu u svakom slučaju. Nažalost, ova Impreza je između B i C segmenta po mnogim karakteristikama. U obzir za poređenje bih uzeo i Suzuki SX4 iako nisu ista klasa.

                        A koliko košta mali ili veliki servis i jesu i nisu od presudnog karaktera. Kada je auto polovan ima i drugih troškova.
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        Working...
                        X