Citajuci po forumu vidim da mnogi preferiraju fiate neki nemce ( ford wv)a neki francuze pored uvek aktuelnih japanaca. Ja nemam veliku finansijsku moc a zeleo bi siguran auto sto se tice odrzavanja. Posto sam do sad uvek vozio benzince ( zastava ,citroen ,ford ,bmw ,golf ) zeleo bi da ovaj put uzmem nekog dizela jer gledajuci po oglasima za te pare moze svasta da se nadje ( ali bas svasta ) pa bi voleo da mi se pomogne sta uzeti a da odrzavanje nije bauk.
auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
Collapse
X
-
Odg: auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
A zasto svi tvrdite da nema dobar dizel za te pare? Sta je uopste kriterijum kada se donosi odluka da li je dobar ili ne?
Nije moguce da su svih 1000 Focusa,1000 Stila ili 1000 Astri dizela koji su na oglasima,krsevi.
Jednostavno,ovde vlada besparica i cene su takve kakve su,sto znaci da itekako ima dobrih dizela za 3000e.
Mozete vi da date i 4500e za Stila 2003god i pomislite kako je idealan a za mesec dana crkne turbina pa za njom i zamajac i eto veselja.
Evo na primer ovaj.Ne verujem da je bas savrsen ali nije ni krs
Last edited by gorans; 30.07.2012, 19:33.
Comment
-
-
Odg: auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
Pa gledajuci oglase ima ih barem 500 ( fokus, stilo ..) ja isto nemislim da su svi krsevi nego nema narod para. Ima fokusa ali nisam naisao na neki TDDI dobar vecinom su svi TDCI a stila nebi uzeo zbog elektronike ( neznam licno ali u okruzenju je savet NE ) tako da sam pomislio da moj budzet ipak moze priustiti dizela
Comment
-
-
Odg: auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
Baš ovako sa slika može dobro da se proceni da li je taj auto dobar ili ne. Dobro poznate činjenice u vezi modernih dizela su:
1) Komplikovaniji motor - skuplje održavanje, više potencijalno skupih kvarova
2) Štedljiviji motor sa veoma povoljnom krivom obrtnog momenta za svakodnevnu vožnju ili u prevodu mnogo kilometara iza sebe.
3) Skuplji automobil i kao nov i kao polovan pa se, u oba slučaja, kupuje da bi se prelazila velika kilometraža da bi se isplatilo veće početno ulaganje.
U prevodu ja bi kupio polovan dizel samo kad bi bio baš dobrano siguran u njegovu servisnu istoriju, dosadašnji način eksploatacije i uz detaljan pregled kod majstora. I to ne da dotični majstor ide samnom na teren nego da se odveze auto u servis da se detaljno pregleda.
Nisam rekao da ne može da se nađe dobar dizel za te pare već da će morati da se potrudi malo više i da bude dosta obazriv.
Comment
-
-
Odg: auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
Evo i mene sa manje više istim pitanjem.Samo ja sam izbor suzio na VW grupaciju sa dodatkom Astre G.
Naime,dvoumim se oko Škode Fabie SDI,Pola SDI,Ibiza-Cordoba(ista platforma) i Opel Astra G,po mogućstvu karavan verzija.Godišnje prelazim do 15000 km,planiramo ići na more,vožnja po gradu,poneki izlet van grada od 200-300 km.Budžet je do 3000 evropskih,pozajmljenih iz banke.
Ako možete da mi date dobronameran savet koji najbolje da izaberem,na šta da obratim pažnju,cene delova,održavanja,kvarovi...Znam da ima još 1000 ovakvih tema,ali čitanjem lagano sam primetio da odu u off i završe se pljuvanjem države i proklinjanjem iste što smo se u njoj rodili.
Hvala unapred.
Comment
-
-
Odg: auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
Sdi je po meni motor za preporuku ko ne trazi performanse nema turbinu, trosi malo samo obavezno ocistiti egr ventil i usisnu granu a kod koga moze egr i zatvoriti .Od ovih modela sto si pomenuo ja bih najpre izabrao ibizu* cordobu.Moj komsa je ima vec 5 god ja je odrzavam pregazila ko zna koliko km na satu sada 290000 asigurno je bio vracen,zapusena usisna grana od egr je prouzrokovala da gasovi dolaze samo u 4.ti i vrlo malo u 3.ci cil i poceo je da trosi mnogu ulja ta dva klipa izmedju karika katastrofa prva dva ko novi zamenjeni klipovi ono sr**e od egr zatvoreno i extra.Seat je prilicno nizak pa uzmi i to u obzir ako imas losiji put ili prilaz.Mane su im kvakice vrata iznutra (menjano vise puta).
Sto se tice astre G rizik od skupih kvarova je mnogo veci nego na sdi bilo da je 1.7 ili 2.0 iako su sami motori dobri ali pumpe, kompijuteri ,ventili,vakuumi znaju da prave probleme.
Comment
-
-
Odg: auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
Ja licno vozim fabiju sluzbenu doduse i neznam kakva je cordoba ali za fabiju imam samo reci hvale jer auto je poprilicno jeftin za odrzavanje (doduse ja NISAM IMAO KVAROVE SAMO SERVISI )ali mi se na oko vise svidja seat a koliko sam cuo od onih koji ga voze dosta je dobar jer ipak je to VW pa ima neku tezinu
Comment
-
-
Odg: auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
Pa kao seat je sportski opredeljen,skoda kao jeftinija solucija a vw kao "tata",ali izgleda da je skoda najkvalitetnija seat malo manje a vw najmanje kvalitetan da li zbog strozije kontrole kod seata i skode jer je vw imao imidz a skoda prvenstveno je morala da se nametne kvalitetom sto je i moze se reci uspela.Ipak je to bilo pre 10ak godina kada skoda i seat jos nisu imali status ni blizu VWa mada se znalo da su platforme iste.E sad da li se kod mene tako zalomilo pa su se i fabia SDI i ibiza SDI pokazali bolje od dva pola (sdi i 1.4 tdi)koje odrzavam (1.4 tdi posebno razocarenje) ne znam ali ponavljam da se meni najvise svidja ibica 4 2000god pored pola 2001 god i fabie 2002god (svi su sdi),skoda je isto ok ali je enterijer seata otmeniji dok je kod fabije suvise prost ali opet kvalitetan a i spolja mi je seat lepsi.
Comment
-
-
Re: auto 2500-3000 po mogucstvu diezel
vazno je da si zadovoljan, a valjda ce dobro da sluzi. utiske pisi u automobilima clanova.Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
Comment