NISSAN PRIMERA 1.9 dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • monaxja
    CBC Početnik
    • 14.09.2012
    • 4
    • kovin

    NISSAN PRIMERA 1.9 dci

    U totalnoj sam zabuni oko ovog auta...
    Napokon sam nasla auto koji mi se svidja ali vise nisam sigurna dal bi to bio pravi izbor za mene.
    Molila bih nekoga ko se razume ili nekoga ko se i ne razume a ipak ima takav auto da mi malo pojasni neke stvari.
    Koliko su skupi delovi i odrzavanje?
    Dali ugradjivati plin ili je bolji benzinac,potrosnja...
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Nije jasno, koji je to auto, što ti se sviđa? Ako je to primera 1.9 dci, ne dolazi u obzir prepravka na plin, jer ne znam, da li to iko u Srbiji radi.

    Ili je tvoje pitanje o ugradnji plina uopšteno u vezi izbora auta? U tom slučaju, ne može se postaviti pitanje, da li je benzinac bolji, jer sve su to benzinci. Činjenica je, da se za sada, usled razlika u ceni goriva, na LPG (TNG) sa dobro podešenim uređajem i motorom u dobrom stanju, ostvaruje ušteda od oko 40%. Treba gledati, da vozilo ima ugrađen uređaj i da dobro funkcioniše. O isplativosti ugradnje u vozilo (benzinca) imaš više u temi: može li auto-gas u moje vozilo i slične, gde je to pitanje detaljno obrađeno. Znači, investicija od oko 400-700 evra, isplati se, uglavnom od toga, koliko vozilo i u kojim uslovima koristiš. Ako je to, pretežno, gradska vožnja i na putevima sa ograničenjem do 60 km/h, ne isplati se. I koliko godišnje prelaziš, kako bi znala, za koliko godina će se isplatiti, ako ne bude problema (kvarova) na instalaciji.

    U temama o auto-gas sistemima, uočljivo je, da još uvek, majstori imaju problema oko održavanja i opravki, dok su za benzince uglavnom osposobljeni.

    O cenama delova i održavanja ima mnogo na Forumu, ali sve se svodi na to, da zavisi od vozila do vozila. Skuplja vozila (klasa-kategorija) - skuplji delovi i održavanje. Starija vozila - skuplje održavanje, jer su češće podložna kvarovima. Dizel motori u startu jeftiniji za održavanje od benzinskih, kasnije, nakon 200 Kkm skuplji, jer stradaju neki agregati.

    Sve zavisi od raspoloživih finansija, pa možeš naći dosta mišljenja o raznim vozilima, u sličnim temama: šta kupiti za ... evra. Ako se ne uklapaš, možeš postaviti svoje pitanje (temu), pa pored cene i neka vozila, koja ti se sviđaju.

    Comment

    • monaxja
      CBC Početnik
      • 14.09.2012
      • 4
      • kovin

      #3
      Ja sam dosad imala samo japanska vozila,mazde i tojote ali primera mi se svidela zbog samog izgleda auta,zato sto je dugacak.
      Mesecno prelazim preko 2,500 km zbog svakodnevnog putovanja na posao,to za sada finansijski mogu da podnesem jer vozim tojotu koja ima plin i koja malo trosi.
      Gledala sam strance sa motorom 1,9 benzince i dizelase sa motorom 2,2 mislim da sam cak videla i 2,0..svidjaju mi se ali me plasi da bi me onda moje putovanje mnogo vise kostalo, dal to bio motor 1,9 benzin sa ugradjenim plinom ili neki dizelas. Pa mi onda ljudi govore da su katastrofalno skupi delovi ,da nemoze plin da se ugradi,da su to motori od renoa...neznam...zbunjena sam...

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #4
        Nema 1.9 benzinac u tom autu.Ima 1.9 dizel i to je Renoov motor.Ima i 2.2 dizel ali ne znam da li je to Reno ili Nissan motor.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Originally posted by monaxja View Post
          Mesecno prelazim preko 2,500 km zbog svakodnevnog putovanja na posao,to za sada finansijski mogu da podnesem jer vozim tojotu koja ima plin i koja malo trosi...
          Znači li to, da za benzin, ili dizel ne bi mogla da podneseš?! I pitanje, da li su u tvojoj računici nova, ili polovna kola? Kao što sam već rekao, koliko para - toliko muzike. A, za ugradnju LPG najzahvalniji su motori 1.6 i 1.8 litara (primera), a 1.9 je dizel. Međutim, neki motori i nisu pogodni za LPG zbog tehničkih rešenja. Da li je to slučaj kod nissan-a, mogu da kažu plinadžije.

          Pogledaj malo na sajtovima za polovna vozila pa kroz naprednu pretragu tražiš nissan primera, godište, benzin+plin (ili samo benzin), pa ćeš videti, šta je trenutno u ponudi. Možeš pretragu suziti ograničenjem vrednosti (cene) vozila.

          Comment

          • chaboo
            CBC Veteran
            • 17.06.2012
            • 195
            • Beograd V.Mostanica
            • citroen C5 hdi

            #6
            1.9 d je renoov a 2.2 dci treba da je nissanov sa lancem ima na forumu nesto o tom motoru i problemu sa lancem potrazi

            Comment

            • monaxja
              CBC Početnik
              • 14.09.2012
              • 4
              • kovin

              #8

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #9
                Cuo sam da na 2.2 nema pravila na koliko km ce da strada lanac ali svaki vozac bi trebao da cuje kada lanac pocne da zvoni.
                Ne sumnjam u kvalitet Nissanovih vozila,licno sam ih promenio nekoliko komada i jos vozim Nisane ali ova Primera i ona va Micra su mi naj ruzniji Nisani.
                Imam prijatelje u Australiji,Kanadi,Americi i Africkim zemljama (stvarno nasih ljudi ima po celom svetu) i vecina njih tvrdi da je Nissan mozda naj bolji japanski auto i da je zbog toga sto je pravio izuzetno kvalitetne i nikada posebno lepe automobile i upao u finansijsku krizu pa ga je kupio Reno.

                Comment

                • stevak
                  CBC Senator XXL
                  • 31.05.2009
                  • 1215
                  • Zemun
                  • Saab 9000 cs 2.0T

                  #10
                  Koliko znam, Nisan ima fabriku i u Engleskoj pa ako se taj model pravio kod njih, ja ga ne bih uzimao. Englezi nisu napravili ni jedan dobar auto u masovnoj proizvodnji posle onog prastarog Landrovera.
                  ex SAABotražitelj

                  Comment

                  • mupe
                    CBC Senator XXL
                    • 05.10.2006
                    • 822
                    • bg
                    • Laguna 3 GT 2.0T 205

                    #11
                    Re: NISSAN PRIMERA 1.9 dci

                    Istina, a i primera je u suštini laguna, a mnogo je veći izbor laguna na tržištu, pa se i delovi mnogo lakše/jeftinije nalaze.

                    Comment

                    • sErGiO
                      Moderator
                      • 30.01.2007
                      • 2769
                      • Neko selo pored Beogr
                      • Alfa Romeo 156SW

                      #12
                      Obzirom na kilometražu a i neke druge okolnosti vezane za moderne dizel motore ja bi ipak gledao benzinca od 1600-2000 kubika bez ugrađenog plina. Ugradnja TNG uređaja je sada pristupačna i kreće se oko 450-500 evra za većinu automobila te kubikaže i snage. Pošto se prelazi oko 30000 km godišnje ugradnja plina će se isplatiti za par meseci a onda ide samo ušteda. Što se tiče konkretnog modela nemam neku posebnu preporuku ali ima ovde poznavalaca koji sigurno znaju u koje japanke automobile se ugrađuje TNG instalacija a da to nema posledica po džep i po sam motor.

                      Comment

                      Working...
                      X