Meni lično 2,4 bi bio bolji izbor. Što se tiče održavanja oba motora, ako su neka normalna kilometraža, su jeftini za održavanje i pouzdani. Ima problema sa EGR ventilom i DPF filterom što se rešava sa malo novca. Trap joj nije ništa lošiji ni osetljiviji nego kod drugih automobila te klase, elktronika funkcioniše i ne pravi probleme. Cena velikog servisa sa rukama za 1,9 je negde oko 300 evra, kod krštenog majstora sa dobrim delovima. Za 2,4 ne znam , ali ne verujem da je mnogo skuplje.
Samo kod kupovine ovakvih kola je veliki problem ako se ne izabere pravi primerak, a to se uglavnom desi kada se nema još par stotina za bolju. To posle zna debelo da košta, jako dobro im je urađen enterijer pa se dešava da i kod primeraka koji su prešli po 300kkm+ sve izgleda "kao novo". Na tim kilometražama je sve dotrajalo, turbina, dizne, zamajac,... Nije to problem samo kod Alfe.
Samo kod kupovine ovakvih kola je veliki problem ako se ne izabere pravi primerak, a to se uglavnom desi kada se nema još par stotina za bolju. To posle zna debelo da košta, jako dobro im je urađen enterijer pa se dešava da i kod primeraka koji su prešli po 300kkm+ sve izgleda "kao novo". Na tim kilometražama je sve dotrajalo, turbina, dizne, zamajac,... Nije to problem samo kod Alfe.
Comment