Mozda je slicna tema bila na forumu, ali svakako mi je potreban savet od vise clanova, pogotovo onih koji servisiraju i voze Saab.
Sam po sebi volim specificne automobile, ne toliko izvikane, a takav je Saab. Jos kad sam polozio (2001.) otac je vozio Saab (dok nije izleteo iz krivine po sljaci sa 140+ kmh), i to koliko ja znam prilicno redak model 9000 CDE 2.0 Turbo (1995.), vise ni sam nisam siguran jel motor sa 185 ili 200 konja, ne secam se oznake motora. A i pre tog Saab-a smo imali Rover 820 Ti (Coupe) Vitesse, 2.0 turbo 200 konja. U to vreme zanimljivo je bilo stati pored neke BMW petice i na sledecem semaforu posmatrati njihova pogubljena lica ne znajuci sta ih je snaslo nakon besomucnog turiranja istog na prethodnom semaforu.
I eto, nekako mi je Saab prirastao za srce, kao veoma cvrst automobil u kom je otac imao samo ogrebotinu na glavi od udarca u sofersajbnu nakon udesa, a osecaj koji pruza turbo benzinac ne moram da opisujem onima koji to znaju.
Sada imam Fiat Stilo 1.9 JTD, ali bih zeleo da se ponovim necim novim. Zadrzao bih se na kubikazi do 2000 kubika zbog registracije, tako da Saab 9-5 2.3t Aero izlazi iz igre, iako mi se dopada.
Imam neke smernice, uzimao bih 9-3, model od 2002. godine pa nadalje, dizel uz odredjeni tuning ili benzin uz gas, tako da je potrosnja mala, a da performanse budu recimo oko 7s do 100, i sve to naravno uz sto manju cenu odrzavanja, pa imam nekoliko pitanja.
1. Ako bih se odlucio za 1.9 tid (150 konja), taj motor je proveren i kao Fiat verujem da bi dobro sluzio. Radio bih Chip tuning, pa me zanima ako neko ima iskustvo i na koliko se moze spustiti ubrzanje i koliko je potrebno ulaganja (nesto dodatno sem reprogramiranja?). Takodje me interesuje cena malog/velikog servisa i nekih potrosnih rezervnih delova (diskovi, plocice, ramena, amortizeri, opruge,...) ili neko poredjenje recimo sa Fiat Stilom.
2. Ako bih se odlucio za benzinca, sta mi preporucujete?
1.8 turbo 150 konja mi je slab vec sam po sebi i ne znam zasto ali taj motor mi se ne svidja.
2.0 turbo 175 konja ili 2.0t Aero?
Ako sam dobro upucen druga dva su isti motori, ali pretpostavljam da je razlika u turbini i ECU. Aero ispunjava uslove ubrzanja i vidim da bez problema moze da se ugradi gas. Zanima me sta je potrebno da se verzija od 175 konja dovede na ubrzanje od 7s, pa da u njega ugradim gas. Iako mi se Aero oprema svidja, i volim ostriju voznju, bojim se da bi na ovim nasim putevima brzo nastradalo ogibljenje.
I za benzince me interesuje cena malog/velikog servisa i ostalih potrosnih delova.
3. Koje su sledece opcije pojacanja verzije 2.0 Aero, koje ne iziskuju previse ulaganja, stim da se odrzi dugotrajnost i svakodnevna upotrebljivost, kao i upotreba gasa. Do nekih razumnih 300 konja bih isao
Mislim da je ovo dosta teksta za pocetak.
Zahvaljujem unapred na svim sugestijama, odgovorima, predlozima.
Sam po sebi volim specificne automobile, ne toliko izvikane, a takav je Saab. Jos kad sam polozio (2001.) otac je vozio Saab (dok nije izleteo iz krivine po sljaci sa 140+ kmh), i to koliko ja znam prilicno redak model 9000 CDE 2.0 Turbo (1995.), vise ni sam nisam siguran jel motor sa 185 ili 200 konja, ne secam se oznake motora. A i pre tog Saab-a smo imali Rover 820 Ti (Coupe) Vitesse, 2.0 turbo 200 konja. U to vreme zanimljivo je bilo stati pored neke BMW petice i na sledecem semaforu posmatrati njihova pogubljena lica ne znajuci sta ih je snaslo nakon besomucnog turiranja istog na prethodnom semaforu.

I eto, nekako mi je Saab prirastao za srce, kao veoma cvrst automobil u kom je otac imao samo ogrebotinu na glavi od udarca u sofersajbnu nakon udesa, a osecaj koji pruza turbo benzinac ne moram da opisujem onima koji to znaju.
Sada imam Fiat Stilo 1.9 JTD, ali bih zeleo da se ponovim necim novim. Zadrzao bih se na kubikazi do 2000 kubika zbog registracije, tako da Saab 9-5 2.3t Aero izlazi iz igre, iako mi se dopada.
Imam neke smernice, uzimao bih 9-3, model od 2002. godine pa nadalje, dizel uz odredjeni tuning ili benzin uz gas, tako da je potrosnja mala, a da performanse budu recimo oko 7s do 100, i sve to naravno uz sto manju cenu odrzavanja, pa imam nekoliko pitanja.
1. Ako bih se odlucio za 1.9 tid (150 konja), taj motor je proveren i kao Fiat verujem da bi dobro sluzio. Radio bih Chip tuning, pa me zanima ako neko ima iskustvo i na koliko se moze spustiti ubrzanje i koliko je potrebno ulaganja (nesto dodatno sem reprogramiranja?). Takodje me interesuje cena malog/velikog servisa i nekih potrosnih rezervnih delova (diskovi, plocice, ramena, amortizeri, opruge,...) ili neko poredjenje recimo sa Fiat Stilom.
2. Ako bih se odlucio za benzinca, sta mi preporucujete?
1.8 turbo 150 konja mi je slab vec sam po sebi i ne znam zasto ali taj motor mi se ne svidja.
2.0 turbo 175 konja ili 2.0t Aero?
Ako sam dobro upucen druga dva su isti motori, ali pretpostavljam da je razlika u turbini i ECU. Aero ispunjava uslove ubrzanja i vidim da bez problema moze da se ugradi gas. Zanima me sta je potrebno da se verzija od 175 konja dovede na ubrzanje od 7s, pa da u njega ugradim gas. Iako mi se Aero oprema svidja, i volim ostriju voznju, bojim se da bi na ovim nasim putevima brzo nastradalo ogibljenje.
I za benzince me interesuje cena malog/velikog servisa i ostalih potrosnih delova.
3. Koje su sledece opcije pojacanja verzije 2.0 Aero, koje ne iziskuju previse ulaganja, stim da se odrzi dugotrajnost i svakodnevna upotrebljivost, kao i upotreba gasa. Do nekih razumnih 300 konja bih isao

Mislim da je ovo dosta teksta za pocetak.

Zahvaljujem unapred na svim sugestijama, odgovorima, predlozima.
Comment