Lancia Lybra, Alfa Romeo 156, Peugeot 406 - Sta kupiti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefan90
    CBC Član
    • 13.11.2012
    • 90
    • Beograd
    • Audi TT mk1

    #31
    Mislim da za 3000e neces nacio auto iz tog segmenta da u roku od 2-3 meseca nakon toga ne ulozis jos 1500e, jer za te pare moze da bude samo pakovan za prodaju...

    I da mislim da ces ekonomicnoje proci sa benzincem+gas nego da ides na varijantu sa dizel motorom.

    mozda mozes za 3500-4000 da nadjes dobro passata b5/b5.5(ima i karavana) sa ugradjenim gasom, ili g4. ali opet pitanje je u kakvom su stanju.

    A od ovih automobila sto si naveo Lancia mi deluje kao najbolji izbor.

    Comment

    • 230
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2007
      • 775
      • Semberija

      #32
      Petnaest dana kasnije... (ponovo)

      Kako napreduje potraga?

      Evo da se i ja javim, pošto su u mojoj garaži trenutno Lybra 1.8 (berlina) i Alfa 156 1.8TS (restyle), pa ti mogu iz prve ruke reći par stvari.
      Lybru imam odavno, 5-6 godina, i za to vreme stvarno nemam nikakvih zamerki na njenu pouzdnost, ali ako se desi da moraš kupovati far, lonac ili slično, dosta ćeš ga lakše naći za Alfu (polovnog). Od kada sam je kupio pa sve do danas, redovno se javlja oduševljenje enterijerom i materijalima svakoga ko prvi put uđe u taj auto (moja je sa bež alkantarom, a instrument tabla je bež i crna), odnosno udobnošću kod onih koji su se i vozili u njoj. Motor lepo vuče, potrošnja je oko 6-7l na otvorenom, a oko 11l u gradu (nema plin). Dosta delova deli sa Alfama i Fiatima, pa što se tiče mehanike nećeš imati problema, ni zbog dostupnosti, ni zbog cene. Ako budem u skorije vreme planirao da je penzionišem, verovatno će je zameniti Thesis (jeste da ima godina, ali mi se sviđa. Šta mogu...)

      Alfa je tu već godinu i kusur meseci, ni sa njom nije bilo problema, ali je kupljena direktno sa carine, pa nije postala žrtva domaće neodgovornosti i javašluka. Manje troši, naročito u gradu (9-10l),a ni ona nema plin. Pošto je u pitanju restilizovani model sa full opremom, za Lybrom ne zaostaje po tom pitanju. 12 vazdušnih jastuka, kožna sedišta (alkantara je prijatnija, ali je koža neuporedivo lakša za održavanje), dvozonska klima, jedino što joj je displej putnog računara monohromatski, za razliku od kolor displeja u Lybri. Sedišta su dosta dublja pa u krivinama pružaju bolju podršku nego kod Lybre. Iako je razlika samo 10 KS, Alfa ubrzava mnogo bolje.

      Ja sam pre par godina bio u istoj dilemi. Tada sam imao Alfe 75 i 155, i birao sam između originalne 156-ice ili Lybre. Lybra ima mnogo bolju opremu od prvobitne 156-ice, i to je presudilo. Spoljašnji izgled je na strani 156-ice, ali jednom kada se navikneš na sedativni izgled Lybre počne čak i da ti se dopada njen diskretni dizajn. Kada su karavani u pitanju, jedini karavan u kojem bi mogao da zamislim sebe je upravo 156-ica, koja zbog suženog stražnjeg kraja izgleda fenomenalno. Lybra karavan mi i nije nešto privlačna. Za putovanja, Lybra je bolji izbor za auto-put, odnosno Alfa za brdsko-planinske puteve pune krivina.

      Ako te zanima nešto konkretno, pitaj slobodno, i srećno u traganju.
      155+75=230
      VIVA LA VITA!!!

      Comment

      • MaliRadojica
        CBC Član
        • 06.03.2009
        • 95
        • Beograd

        #33
        Ako razmišljaš mozgom: Lybra 1.9 JTD

        Lybra 1.6B zaobiđi, slab motor
        Lybra 1.8B (vozim je) fali snage na niskim obrtajima, plinska boca teška za tako mek auto pozadi
        Lybra 2.0B voleo bih da je vozim, motor po mojoj meri, ali "boli glava" kad dođe vreme velikog servisa itd. Za plin važi isto, samo što ti još treba 1 dizna više.
        Lybra 2.4JTD i to bih voleo da imam, po meni kandidat br 2.
        Potrošnja svih benzinaca: konstantna (povisoka), bez obzira kako voziš - na niskim obrtajima slab koeficijent iskorišćenja, na visokim - visoki obrtaji...

        Alfa B JTS beži od toga u širokom luku, NIPOŠTO!!!!
        Alfa JTD - isto što i Lybra JTD, samo manje, kruće, bučnije i više sklono kavarovima (pogotovo trapovi, motor je OK).
        Alfa B TS - ako baš to voliš, ako voliš da autu j... kevu i da on to trpi (mislim na motor).

        Ako misliš (mislim) srcem:

        Alfa 2.5B V6 (ali, hajde je nađi nerazglavljenu).

        Comment

        • bane11
          CBC Član
          • 22.01.2013
          • 10
          • Mladenovac
          • Peugeot 405 2.0sri

          #34
          @230
          Hvala na iscrpnom poredjenju, bas sam tako nesto imao na umu kad sam pokrenuo temu.
          Sto se tice Lybre, karavan meni izgleda lepse. Na sedanu poviseni gepek pri zadnjem staklu mi je cini malo jajastom, bas mi bode oci. Mada ni ona nije iskljucena. Ipak, sto se motora tice (uz svo duzno postovanje prema benzincima), moracu da uzmem 1.9 jtd. Cuo sam sve najbolje i za odrzavanje, performance i potrosnju. Jedino sto bih joj odradio cipovanje. A enterijer je posebna prica. Kada sam prvi put video Lybru, spolja mi je bila … specificna, ali na enterijer sam odmah pao i jos me drzi, a tome ima 10ak godina.
          Sto se tice Alfe, ona je i upala na listu zbog ciste ljubavi, ali nazalost ispada iz uzeg izbora. Mislim da ja ne bih imao vremena i zivaca, a mozda ni novca, da se bakcem sa tim kvarovima koje pominju i ljudi koji ih voze, a ne samo zadrti balkanci koji ne veruju Italijanu ako nije Fiat Pre svega tu mislim na prednji trap, koji ume da pravi problem i iskusnim majstorima. A kada je u pitanju izgled, ne znam da li mi je lepsa sedan ili caravan varijanta. Savrseno dizajniran auto, a 159 logican nastavak. Jedva cekam da vidim kako ce izgledati sledeca verzija.
          Srecno sa Thesis-om. Nadam se da cu i ja skorije moci da razmisljam o autu te klase.
          Hvala na ponudjenoj pomoci, kad dodje vreme za kupovinu i konkretnije gledanje, javljam se da me malo posavetujes oko toga sta treba da gledam kad pazarim Lybru.

          @MaliRadojica
          Kao sto rekoh, Lybre benzinci mi bas i nisu opcija. A ni bilo sta preko 2000ccm. Otac imao Galaxy 2.3. Strasno dobar auto, udoban, siguran, sa dosta snage bez obzira na tezinu, ali kad dodje registracija…. Oko 300e razlike, koliko je tada bilo, je mnooooogo goriva. Izgleda da cu morati mozgom. A sto se tice srca, apsolutno se slazem . Bice valjda i to nekad.

          Comment

          • campi
            CBC Veteran
            • 11.06.2005
            • 169
            • Srbija

            #35
            Ne razumem se toliko u "italijane" ali koliko vidim na postovima na ovom forumu (ovoj temi) cesto pominjan problem je vesanje na Alfama i Lybrama.....i kao se navodi "problem i za iskusnije majstore" nije mi jasno kod trapa automobila kakvo majstor treba imati POSEBNO iskustvo....verujem da navedena vozila imaju trapove koje je neki inzenjer osmislio da ranije dolaze na servis to je vec politika proizvodjaca (koliko delova toliko kvarova) ali mi nije jasno sta "iskusnom majstoru" tu moze da bude problem!?!?!?!?!? Ako je otisao neki deo na trapu on se zameni NOVIM delom i auto se vozi dalje....prica tipa iskusan majstor zna da je "nesto lose " na trapu a bas nije siguran sta konkretno..slobodno u sirokom luku sto dalje od takvog majstora/servisa....jer verovatno da ce mu biti rebus i elektronika na vozilu ako pravi problem..pa motor itd...e sad drugi deo "boljke" jeste da svako zeli noviji )"bolji" ) auto da ima da se ponovi...naravno tu o ukusima ne treb araspravlajti svako prema sebi....ali jedno sam odavno naucio a to je da NIKADA ali NIKADA ne kupujem auto za sve pare koje imam jer uglavnom se kupuju polovna vozila koja su macka u dzaku s aim sve fali...tako da u dzepu treba imati za vozial od 2001 pa na ovamo minimum UVEK 1000 i kusur evra za svaki slucaj.....prost primer posto se prica o JTD motorima ....recimo vrlo velika verovatnoca je ad ce bas kod vas crchi plivajuchi zamajac a on kad se menja ide i set kvacial sa majstorovim rukama izadje to do 700Evra...da znam posl eje vlasnik miran barem 180 000km normalne voznje....ali ako ste izbrojali sve pare pri kupovini 700 evra ce biti misaona imenica a auto ce stajatia parkiran....cim se kupi polovnjak ide zamena ulja,filtera..kaisevi,spaneri...KOCNICE OBAVEZNO....izadje i to nekih 600eur sa majstorom....sve je stvar dzepa...i razuma...ali oept sa druge straen ljubav ume da bude slepa....tako da prica tipa Alf aje skuplja zaodrzvanej od Lybre recimo nepije vodu...a i u celoj prici vazi ona NARODNA "koliko para toliko muzike-voznje" .....kupujte vozial koja MOZETE da odrzavate sami ili da placate servis..jer ce ona biti vasa briga i vas novcanik ce im biti pordska......sve kupljeno knap sa novcem koji je u dzepu je po meni ludost. Skoro sam sreo drugara odavno se nismo videli znam da je vozio Audi A6 2006 i prodao ga je.....pitam ga ono neverujem zasto je prodao auto???? Kaze mi on vidi posle 2 godien voznje odusevljen je i sve stoji NAJ NAJ ali kaze obzirom da se vozi vecinski po gradu gde i parkira auto smucilo mu se vise okrzavanja auta vratima drugih ...i kaze prost primer kaad ej razmislio za promenu ulja i svega sto ide davao je 320 evra sto je cen ajednog novog LAP TOPA a da nepricam o nekim bitnijim stvarima koliko kostaju....pitao sam ga sta vozis sada...odveo m eje iza zgrad ei pokazao mi na Opel KAdeta)))))) (suzu) mislio sam da me zeza.....zaist avozi taj auto....kaze MIRNIJI SAM....i za 2 godine koliko g aima KAdet mu je ustedeo nekih 2000Evra ....eto sve ej stvar izbora i pre svega dzepa...d asam na tvom mestu ja bih za novac koji imas odradio generalnu na pezou koji vozis TOTALNU i pretresao ceo trap... i kocnice..i vozio "nov auto" ........

            Pozdrav od mene ....neshavti moju pricu kao kritiku ili bilo sta.....to je realnost....meni se inace jako dopada Monica Belucci sjajna riba ali voli da kupuje obuchu od 1500Evra pa navise..o nakitu i da nepricam....\(citaj skupa je za odrzavanje)......


            P.S2> Sirotinjo i majstoru mehanicaru si teska

            Comment

            • [darkside]
              CBC Veteran
              • 19.03.2009
              • 107
              • Beograd

              #36
              Slažem se sa gornjim postom. Zadrži ti te pare sinko, sa 1000 € se ne kupuju kola u Srbiji. Uopšte ne ulazim u diskusiju koja bi bila bolja (lično su mi Japanci za dve klase iznad svih nabrojanih), ali velika je verovatnoća da ćeš za svoj budžet imati izbor sve samih krševa. Dakle, najracionalnija preporuka bi za tebe bila; sredi svoja već ionako dobra kola i "utegni" ih do maksimuma. Vozićeš ih bez problema, i mirne glave dok ne sakupiš još kinte i kupiš nešto stvarno bolje i kvalitetnije.
              od kad sam se vratio u domovinu shvatio sam da je nostalgija mnogo bolje rešenje.....

              Comment

              Working...
              X