Potrebna pomoc oko Skode Fabie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banee
    CBC Početnik
    • 29.03.2013
    • 5
    • novi sad
    • nemam kola

    Potrebna pomoc oko Skode Fabie

    Pozz ljudi, nerazumem se bas puno u kola , a hocu da kupim auto , resio sam da kupim skodu fabiu 2002 ili 2003 godiste benzinca , e sad nasao sam dve skode u dobrom stanju, jedan je Skoda Fabia 2003 godiste 1.2htp, presla 80.000 tako pise ali znam da se kilometraza vraca , ali izgleda kao nova, a druga je Skoda Fabia 1.4 mpi 2002 godiste presla 120.000 i isto je u top stanju, barem na slikama, e sad , treba mi savet koja je bolja, cuo sam da ove 1.2 htp imaju boljku posto su 3 cilindra da ima crkne motor na 150.000 hiljada, nije uvek ali moze da se desi, znaci sanse su 50-50 da ce se desiti , pa me interesuje da li je to istina i da li mi se vise ispalti da uzmem ovu 1.4 jer je javi motor i da li je taj 1.4 isto 3 cilinda, nadam se da ce te razumeti sta sam hteo da pitam Hvala unapred
  • Bingodalton
    CBC Senator XXL
    • 12.11.2012
    • 316
    • Novi Sad
    • GP 1.9 JTDM Sporting

    #2
    Znaci pala odluka na Fabiu?

    Comment

    • Banee
      CBC Početnik
      • 29.03.2013
      • 5
      • novi sad
      • nemam kola

      #3
      Pala Ali mi treba malo informacija , kakv je auto, koliko trosi i tako, malo detaljnije da se informisem o njemu, cuo sam da se ovaj 1.2htp kvari dosta jer je tro cilindricni i nije bas izdrzljiv, pa se sad raspitujem po raznim forumuma...

      Comment

      • Bingodalton
        CBC Senator XXL
        • 12.11.2012
        • 316
        • Novi Sad
        • GP 1.9 JTDM Sporting

        #4
        Nisam bas upucen oko motora. Procackao sam malo, postoje dve varijante oba motora. Za 1.2HTP sa 54 i 64 konja, za 1.4MPI sa 60 i 68 konja. MPI je izveden iz Skodinog 1.3 motora, dok je 1.2HTP verzija novorazvijena, trazi malo vise obrtaje i svakako je moderniji motor. Kako oni kazu, sportskija je, voli obrtaje, i snaga i obrni momenat su na visim obrtajima sto se meni za grad ne svidja bas.

        Comment

        • Saša
          CBC Senator
          • 05.11.2006
          • 277
          • NS

          #5
          Vozio sam ja službenu Fabiu 1.2 HTP prve generacije, kupljena nova (2005.): auto je kao auto za svaku pohvalu, ide odlično, stabilna, utegnuta (iako je tovarena stalno), solidno prostrana, jedina zamerka bila je na vrlo tvrda i neudobna prednja sedišta. No, uspela je da dogura do čitavih 180 i nešto hiljada km (vožena najviše autoputem, većim brzinama) a onda je počela da troši ulje kao sumanuta, dosipali smo više od litra nedeljno. No i kao takva je išla odlično, palila kao mina, no troši li troši to ulje. Oteramo je na kraju u servis da to srede kad neprijatno iznenađenje: motor je za generalku a generalka nije uopšte predviđena da se radi, mora novi motor (koji vredi više nego ceo auto). Rekoše nam da eventualno nađemo polovan drugi motor pa ubacimo, ili da sipamo gušće, mineralno ulje (da se smanji malo potrošnja) i da vozimo tako, pa dok ide - ide. Na kraju smo je prodali/otarasili je se za neke smešno male pare nekom preprodavcu, a on je verovatno uvalio dalje nekom.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Tako nekako, taj 1.2 nije bas nekog kvaliteta i nekako je slabasan. Sa druge strane ni ovaj 1.4 nije za pohvalu sto se tice snage a i tehnoloski je stara garda ali je zato dosta pouzdaniji i bas jeftin za odrzavanje. 1.4 sam imao nekoliko godina a 1.2 sam samo vozio. Nisam imao nikakvih problema sa 1.4 jer tu i nema sta da bude problem, sve je jednostavno, jedino je mana sto veliki servis ide malo cesce od predvidjenog roka jer lanac u motoru pocne da melje vrlo brzo pa sam to radio 2, 3 puta ali je bilo nesto dzabalesku par hiljada dinara pa se nisam sekirao oko toga. Blizak drugar, trgovacki putnik je imao u istom periodu isto 1.4 kao moju i presao je 400k pre generalne ali do 300k nije imao nikakvih problema.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • strela75
              CBC Član
              • 02.07.2008
              • 64
              • Krnjaca

              #7
              Originally posted by Saša View Post
              Vozio sam ja službenu Fabiu 1.2 HTP prve generacije, kupljena nova (2005.): auto je kao auto za svaku pohvalu, ide odlično, stabilna, utegnuta (iako je tovarena stalno), solidno prostrana, jedina zamerka bila je na vrlo tvrda i neudobna prednja sedišta. No, uspela je da dogura do čitavih 180 i nešto hiljada km (vožena najviše autoputem, većim brzinama) a onda je počela da troši ulje kao sumanuta, dosipali smo više od litra nedeljno. No i kao takva je išla odlično, palila kao mina, no troši li troši to ulje. Oteramo je na kraju u servis da to srede kad neprijatno iznenađenje: motor je za generalku a generalka nije uopšte predviđena da se radi, mora novi motor (koji vredi više nego ceo auto). Rekoše nam da eventualno nađemo polovan drugi motor pa ubacimo, ili da sipamo gušće, mineralno ulje (da se smanji malo potrošnja) i da vozimo tako, pa dok ide - ide. Na kraju smo je prodali/otarasili je se za neke smešno male pare nekom preprodavcu, a on je verovatno uvalio dalje nekom.
              Sve moj do mojega... Kod 1.2 motora se menjaju hilzne i karike i motor kao nov (cena sitnica). A prelaze oko 250kkm, pre ovakve generalne. Kod nas krs taksista u roomsterima sa ovim motorima gaze i po 300kkm pre generalne (i sve na plin).

              Pozdrav.
              Last edited by strela75; 09.07.2013, 20:56.
              Kad svi misle isto - znači, niko ne misli mnogo.

              Comment

              • kalimero1
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2010
                • 318
                • zagreb
                • c5

                #8
                nitko nije rekao da ti motori nemogu izdržati neko vrijeme,šta se tiče slaganja i ja sam na jednom pripasivao klip
                od 1.4 16v,ali to je bilo za švercera,pravoj mušteriji ga nikad nebih radio.baš me zanima kad slažete taj motor
                gdje nalazite podatke za glavne i leteče ležajeve.koliko je meni poznato postoje samo mjere za glavu.

                Comment

                Working...
                X