yugo florida

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banebg81
    CBC Veteran
    • 26.06.2008
    • 195
    • Beograd

    yugo florida

    Pozdrav svima, nadam se da će biti neko ko mi može pomoći.

    Dosta sam čitao, gledao, računao i ništa nisam odlučio (kako to obično i biva).

    Radi se o sledećem, trenutno vozim yugo, koji je star kao istorija, ali ujedno i dosta dobro očuvan, ispravan a pristojno i nadograđen (pojasevi na zadnjim sedištima, tri platne na gibnju pozadi, sanke, novi tip sedišta, CB, alarm .... ) more nekih stvari, a motor kao sat, posle 115000 km od generalne, samo šapće. Međutim, obzirom da se vozim na TNG, a trebam da radim re atest auto više nema svrhe da se "nadograđuje" jer meni ISTIČE atest, mora da se menja SVE, praktično moram da ugradim ponovo pa da atestiram pa tek onda da ga registrujem, odlučio sam da odustanem.

    Naravno, sve bi bilo u redu, da je kao što nije, bolja finansijska situacija i da može da se razmišlja o nekim autima do 2000€ sada kako su pale cene, moglo bi se probrati što - šta.

    Međutim, budžet je do 1000€ maximum i tu ne može mnogo da se bira. Obzirom da imam jako dobra iskustva sa yugom a u međuvremenu mi se proširila porodica (hvala Bogu) trebao bi mi neki barem malo veći auto, sa četvora vrata i prisojnim gepekom, a opet da bude jeftin za vožnju i održavanje.

    Našao sam par nekih yugo florida koje nisu mnogo stare, a nisu mnogo ni prešle (koliko im je za verovati) koje bi se uklopile u budžet sa naravno prvim servisom, registracijom, porezom itd.

    Da li se isplati za dobar i očuvan primerak floride isplati dati 800 - 900€ ?

    Da li ima neki auto koji bi se uklopio u taj budžet a da nije neki "odličan GOLF" iz 84 i sl?

    Ima još jedna stvar, ako se niko ne smiluje da kupi ovog juga što sada imam a ne verujem da ću registrovati, ostaće mi dosta delova (zimske gume na č.felnama, nove gume na alu felnama na autu, razvodnik, pumpa vode .... ) koje mogu koristiti u tom novom, drugom autu?

    Interesuju me i opšta mišljenja ljudi o tom autu.

    Motor koji bi voleo u tom autu je 1.3 zbog dostupnosti majstora i delova, jeftine ugradnje plina naknadno, već pomenutih rezervnih delova...

    hvala unapred
  • GTX
    CBC Senator XXL
    • 13.09.2008
    • 422
    • Subotica
    • Nexia 1.5 16v

    #2
    Ja koristim za posao pikap verziju sa 1.3 DMB motorom (dvogrli karburator).Na satu 235000,potrosnja ulja minimalna,gas ugradjen 2003 (auto je 2001).Na dosta mesta sam procitao da taj motor vazi za nekvalitetan medjutim nikakvih ozbiljnijih problema sa njim nije bilo za 4 godine koliko je kod nas.Problem je u zamenskim rezervnim delovima (kocnice,delovi trapa itd) jer je kvalitet istih ocajan u pravom smislu,a sajla kvacila (zamenimo 2-3 za godinu dana) i rucne su skandalozne (pravi ih Boban sajle).Limarija propada na zadnjim rubovima.Neki delovi su znatno skuplji nego za Yugo,primera radi,far kosta oko 7000rsd.
    Last edited by GTX; 26.04.2013, 22:32.

    Comment

    • banebg81
      CBC Veteran
      • 26.06.2008
      • 195
      • Beograd

      #3
      Hvala za odgovor.

      Motor kao motor, nije problem, toga sad ima da se nađe komplet za 150€ i da tera bar 2 godine. A za nuždu, obzirom da je ovaj u mom yugu super ispravan, uvek može da se ubaci i da radi. Ne treba to meni za trke. Imam auto kada idem na put (uzmem od roditelja nov auto) a za po gradu, baš me briga i da stane negde (a neće, ovaj yugo nikad nigde nije stao).

      Mislio sam pre svega na neke preporuke, na šta obratiti pažnju pri kupovini. Čuo sam i da se karoserija "uvija" !? Šta to znači? Može da se prelomi na pola A opet, nisam video da se ikome prelomila na pola.

      Nemam ja problem sa tim što škripi plastika, lupka itd, baš me briga, bitno je da je jeftino i da radi a opet, koliko vidim, ove novije verzije i nisu toliko ružne. Da li ima išta strano što bi bilo u tako nekom cenovnom rangu a pristojno.

      Veći auto od yuga bi uzeo pre svega, recimo, hoću da povezem bicikle za porodicu, pa to mogu da popakujem na auto i da se vozimo, a na yugo ne mogu. A i malo mi je mučno kada se ubacuju pozadi, pa još ako nekoga treba da povezem, vrlo nezgodno.

      svako dobro!

      Comment

      • GTX
        CBC Senator XXL
        • 13.09.2008
        • 422
        • Subotica
        • Nexia 1.5 16v

        #4
        Jbg,za te pare ne moze da se nadje nista "bez ulaganja".Mozda da potrazis neku Astru F,odrzavanje nije puno "strasnije" od Zastave.

        Comment

        • jeronimo
          CBC Senator XXL
          • 27.10.2005
          • 390
          • beograd
          • ваз 21214-20

          #5
          a sto se tice bicikala, imas nosace koji se zakacaljkama kace na zadnja vrata i nose po tri bicikle istovremeno...tako da sto se bajsa tice jugasin moze i da ostane...
          Često se desi da odete kolima u neko mesto ili na izlet i pomislite 'Kako bi bilo dobro da sam poneo bicikl'... U ponudi imamo skoro idealnu varijantu nosača za do 3 bicikle! Najbolje je to što se montira bez alata i prilagođen je da se postavi na 2 osnovna tipa vozila, tj gepeka: Brzo se postavlja i skida tako da ga recimo taksisti mogu uvek nositi u gepeku kada treba da prevezu bicikl. Nikako nije bezbedno da bicikl stavite u prtljažnik i da viri na kraju vozila! Težina nosača je 6.3kg a maksimalna težina nosivosti bicikli je do 45kg.
          prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

          Comment

          • banebg81
            CBC Veteran
            • 26.06.2008
            • 195
            • Beograd

            #6
            hvala,

            video sam to biciklu.

            Problem je što je moj trenutni auto mnogo star i niko ga registrovanog sa atestiranim tng om ne bi platio ni koliko košta ugradnja tng a.

            A sa druge strane, toliko je star da je bukvalno pitanje dana šta bi se pre moglo popravljati. A neće ni majstori više da se zezaju. Pre par dana odem da nacentriram zadnji trap, onaj što radi, kaže, ne mogu ja ovo da radim, može da se otkine ovaj ovde šraf, pa posle mora da se greje i pitanje je šta još može da otpadne itd.

            Naravno, tu ima i faktor, dosadio mi je

            Sa druge strane, ovo je veći auto i ako bi me služio 2 - 3 - 4 godine bez nekih većih ulaganja (pre svega tu mislim na školjku) onda me briga da li ću ga posle tog vremena i baciti.

            Evo jedan iteresantan:



            e sad, ako je prava kilometraža, sa registracijom ne bi trebalo da košta više od 1000€
            A opet, relativno mlad auto.
            Ne sviđa mi se što je PUG motor, jer je skupa ugradnja plina, te dijagnostika i sl. jer, to treba da bude sve što jeftinije.

            Kakva su iskustva sa školjkom yugo floride? Čak sam čuo i da imaju delove karoserije koji su pocinkovani?
            Uzgred, delova po otpadima za ovaj auto ima ko pleve, jer sada će posle ovog "reatestiranja" većina završiti upravo na istim.

            hvala unapred

            Comment

            • jeronimo
              CBC Senator XXL
              • 27.10.2005
              • 390
              • beograd
              • ваз 21214-20

              #7
              taj sa pezoovim motorom bi trebao biti odlican izbor. jeste malo skuplji gas ali sasvim upotrebliv auto cak neki sluzbeni vozaci mi se kunu da do trece brzine bukvalo proklizava kada se patosira gas, samim tim i ubrzanja 4.i 5. su na zavidnom nivou. odrzavanje je naravno presudno za dalje trajanje vozila(kao i dotadasnje) jedino je registracija malo skuplja...
              prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

              Comment

              • comi 1342
                Moderator
                • 28.09.2005
                • 1126
                • NS
                • Giulietta ,PUG 106,

                #8
                Vozio frolidu 3 godine, ni ja ne uspeh napraviti auto od nje, pošto ih Zastava nije završila. Problem su i tada bili delovi, oni koji ne pašu od ostalih zastava. Ne može sa otpada, pošto ni na njima ne valjaju,recimo, dihtung plovka rezervoara (smrdi benzin u autu), posuda preača stakla, originalni čep posude, gumeni nosač karburatora... Letva riknjava, ručna nikad kako valja, auspuh ide kroz tunel koji je u kabini, super je leti, kao sa grejanjem... Nisam zastavomrzac, samo mislim da je bolji izbor što bolji kosooki auto iz prošlog veka...
                "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Ja bih ti pre savetovao da opališ po oglasima krajnja cifra 1000 evra, možda se iznenadiš šta sve ima. U toj matoroj klasi ima svega za skoro iste pare pošto je skoro sve devalvirano najezdom jeftinih uvoznih polovnih automobila.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • GTX
                    CBC Senator XXL
                    • 13.09.2008
                    • 422
                    • Subotica
                    • Nexia 1.5 16v

                    #10
                    @comi 1342
                    Samo da se nadovezem,problem pravi i posuda za rashladnu tecnost (puca).Ja sam ubacio od Golfa 2 polovnu.

                    Slazem se i sa Dorom,uzimajuci za primer (npr) moj auto koji je sad u tom cenovnom rangu (preporucujem ipak nesto mladje).
                    Od opreme ima ABS,airbag,podesavanje volana i sedista po visini,podesavanje farova,4 elektricna podizaca prozora,elektricno otkljucavanje gepeka i poklopca rezervoara,klimu,centralnu itd.
                    Za iste pare mozes da nadjes neku Lantru ili Nubiru sa tom kolicinom opreme koji su ladje za Floridu.Sa 1.6 motorom imaju preko 100KS sto je sasvim dovoljno,a u karavan verziju mozes da natovaris sta hoces.
                    Last edited by GTX; 28.04.2013, 13:09.

                    Comment

                    • banebg81
                      CBC Veteran
                      • 26.06.2008
                      • 195
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by Dora View Post
                      Ja bih ti pre savetovao da opališ po oglasima krajnja cifra 1000 evra, možda se iznenadiš šta sve ima. U toj matoroj klasi ima svega za skoro iste pare pošto je skoro sve devalvirano najezdom jeftinih uvoznih polovnih automobila.
                      Hvala,

                      ja gledao, al ništa konkretno danađem, a da nije preko 250 000 km

                      Pronađe se tu i tamo neki fiat, opel is. ali sve je to mnogo staro.

                      Kako me je ovo uhvatilo za TNG imam utisak da će uskoro da se počne da primenjuje ono pravilo za starije automobile od 15 god. na 2 puta tehnički a tehnički neće biti kao do skoro i da ti ne vide auto, nego će da ga drndaju po pola sata. A šta onda, opet sam u problemu.

                      Prvi put kada sam se susreo sa koreancem, iskustvo je bilo više nego za pamćenje, pukla poluosovina na onom malom MATIZU, original se čeka, a i cena mu je bila nešto više nego bezobrazna. Slično je skoro bilo i sa bregastom za hyundai 1.5 dizel - 250€, čekalo se mesec dana .

                      Zato bi pre suzio izbor na nekog evropljanina, ali, za taj novac, slaba mogućnost

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Budu li stvarno radili test izduvnih gasova kako to treba kao i ostali pregledi kao što treba, 90 posto Zastava će ostati an kanalu ili valjcima, izneće ih ili iskotrljati iz servisa...

                        Moraš pomeriti kriterijume, ne sugerišem nijedno vozilo ali bolje se strpiti još par meseci i dodati nešto evra nego baciti sadašnjih 1000 koliko imaš. Lično mislim da jednostavno nema auta koji je bio domaći do pre 20 godina koji vredi te pare bilo koje godine da je napravljen.
                        Za stojadina je san snova da dostigne 18000 km pre generalke a drugi se tada tek razrade. Nisam ljubitelj Japanaca, naprotiv iz tih razloga koje si naveo. Redje se kvare ali ume da bude skupa popravka, istina da se neće uskoro ponoviti isti kvar ali to nije uteha ako platiš puno ili čekaš.

                        Problem je sledeće prirode da ti je sa 1000 evra veoma sužen izbor na mnogo starija zapadna vozila ili još starija naša vozila koja možda samo lepše izgledaju ali su sigurno veći kršvei od tih starijh zapadnih. sa recimo 1500 evra se mnogo proširuje izbor pa bih ja razmislio o tome da li da bacim 1000 ili se pametno zadužim za 500...

                        Opet ako odeš lično da vidiš auto, može se proceniti da li je radjena limarija 2 ili tri puta i kako pa i taj neki domaći može biti dobar primerak.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • GTX
                          CBC Senator XXL
                          • 13.09.2008
                          • 422
                          • Subotica
                          • Nexia 1.5 16v

                          #13
                          Ima brdo otpada koji drze delove za korejska vozila tako da to vise nije tabu tema.Ceo motor moze da se kupi za 150-200e.

                          Comment

                          • banebg81
                            CBC Veteran
                            • 26.06.2008
                            • 195
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by Dora View Post
                            Budu li stvarno radili test izduvnih gasova kako to treba kao i ostali pregledi kao što treba, 90 posto Zastava će ostati an kanalu ili valjcima, izneće ih ili iskotrljati iz servisa...
                            Ne znam koji su kriterijumi, ali, mislim da tu TNG rešava problem.

                            Originally posted by Dora View Post

                            Za stojadina je san snova da dostigne 18000 km pre generalke a drugi se tada tek razrade.
                            Ne znam kakvi su novi motori, ali moj DMB evo već 115 000 km ne posustaje, bukvalno kao i prvog dana kada je sklopljen. Verujem da bi ovim tempom i načinom održavanja prešao još toliko bez intervencije. Što je meni više nego dovoljno. Kažem, motor ko motor, nije problem ni najednom autu, jer ja bi prelazio 10 - 15 000 km godišnje, uglavnom po gradu. Čak i da počne da "duvka" može da se tera. Uvek su veći problemi na "dobrim" polovnjacima pomoćni agregati, pumpe, alnaseri, alternatori pa samim tim i majstori. Ja i ne planiram da posle perioda od 3 do 5 godina taj auto nekome prodam, pre će biti kao i sa ovim sadašnjim, pokloniću ga nekom na selu, pa neka ga voze dok se ne raspadne a posle neka se legu kokoške u njemu. Upravo iz tog razloga se meni ne daje više novca za neki ozbiljniji auto. Ja ne bi umeo gladnom hleba da prodam, a tek auto, to je misaona imenica za mene. Šta god sam planirao da prodam, izjalovise, tako da ono što kupim, kod mene je dok se ne počne da raspada a posle, adio.

                            Originally posted by Dora View Post
                            Opet ako odeš lično da vidiš auto, može se proceniti da li je radjena limarija 2 ili tri puta i kako pa i taj neki domaći može biti dobar primerak.
                            E sad, našao sam jednu floridu, u nekim selu u Vojvodini, neka žena vozila, garažiran auto, star je 8 - 9 godina izgleda kao NOV, prešao 40 000 km !? Ono što sam video, na njemu je sve original, farba ispod koševa, na rubovima nema rđe itd. E sad, da nađem neki pristojan strani auto u bar sličnom stanju, u smislu barem da je pristojno održavan, malo je teže.

                            Ja mogu da skupim 1500€ ali da ne promenim ni ulje u autu kada ga kupim, a to, složićete se, nije baš najpamentije. Zar nije bolje kupiti jeftiniji očuvan auto, pa uložiti tu razliku (da se tu uklopi i TNG)i onda imati par godina stvar koja radi, ima sve potrebne papire za ateste a posle, šta bude.

                            HVALA NA ODGOVORIMA!

                            p.s. gledao sam i cene do 1300€ manje više, ista situacija

                            Comment

                            • banebg81
                              CBC Veteran
                              • 26.06.2008
                              • 195
                              • Beograd

                              #15
                              Samo da dodam, ne volim baš previše da vodim računa o autu, da bude stalno tip top, takav sam bio ranjie, sada me briga da li negde nešto škripuće, zuji a kad počne da lupka, uvek prvo sačekam neko vreme, uglavnom samo od sebe prestane

                              Isto tako, ne želim da dete "ne jede" u kolima, jer, eto, mora da bude, očuvan, često kada izlazi iz auta pokida onu keder gumu, vozi svoj auto po mom autu pritiska prekidače itd.

                              Ako me neko udari, ili ne daj Bože ja nekog udarim, lakše ću podneti gubitak od 800€ nego od 1500

                              hvala unapred

                              Comment

                              Working...
                              X