Opel Astra G , prodati ili ne ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mixx
    CBC Početnik
    • 16.11.2013
    • 4
    • Beograd
    • Opel Astra

    Opel Astra G , prodati ili ne ?

    Dobar dan svim forumasima. Sajt je odlican.
    Ja vozim crvenu Opel Astru 2001 godiste , 1.7 dizel , sa isuzuovim motorom,presao je 180000. Kod mene je dve godine. Kupio sam ga u relativno solidnom stanju. Prosle godine me je dobro sluzio ali ove godine je poceo da pravi probleme,da se kvari i cesto sam morao da idem kod majstora.
    Pucala su mu creva od hladnjaka,dizao je temperaturu i morao sam u dva navrata nova creva da kupujem. Mesao je vodu i ulje,pa je na kraju majstor i to sredio. Klima mu se pokvarila pa je majstor i tu morao da menja spulu. Takodje,jedno vreme je pravio probleme sa paljenjem. Alternator je isto pravio probleme jer nije punio,pa je majstor morao da menja diode. Najgori kvar od ovih je pucanje creva i dizanje temperature,gde sam morao jednom da stanem na putu Beograd-Kragujevac i cekam majstora da dodje. Ovi kvarovi nisi jeftini i ovo nisu redovni kvarovi gde neki deo mora da se zameni zbog istrosenosti delova. Trenutno on ide dobro,ali ko zna kad bi mogao sledeci kvar da se pojavi.
    Na kraju svega ovoga razmisljam da prodam auto uskoro. Posle cestih kvarova u poslednje vreme imam sve manju zelju da ga vozim. Ove godine sam presao 20000 i tim pre mi treba pouzdaniji auto na putu,jer cesto cu voziti na duze relacije 100-200km. Doplatio bih oko 1500 evra,pa ako on vredi oko 2100-2200 kupio bih drugi auto za otprilike 3500 eura,ako se ta doplata isplati i ako ce skuplji auto doneti znacajno poboljsanje.
    Mene zanima da li su automobili od 3500 evra znacajno kvalitetniji od njega i da li je kod takvih vozila znacajno manja mogucnost kvarova,pod pretpostavkom da nadjem solidan auto. Da li je tolika razlika u klasi? Da li su : Audi A3 , Peugeot 307 , Renault Laguna , VW Bora , Citroen Xsara Picaso ... svi 2001-2002-og godista automobili za koje se isplati doplatiti 1500 evra i koji ce se pokazati pouzdanijim na duzim putovanjima? Da li se kod tih vozila kvarovi koji su se meni desavali desavaju redje i da li su oni specificnost ovog modela Opela ili se desavaju cesto i na skupljim modelima koje sam naveo?
    Ako se ovi kvarovi jednom pojave na ovom Opelu da li to znaci da ce cesto praviti probleme,ili to ne bi trebalo da se desi ako majstor dobro uradi svoj posao?
    puno pozdrava svim forumasima !
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    #2
    Sto bi rekli iskusniji, bolje da sredjujes svoju krsinu, nego tudju
    Ta astra g bi, makar po statistikama, trebalo da bude pouzdaniji auto od tih koje si naveo. Tako da opet teoretski, mozes imati vise problema sa njima, nego sa njom, sada kada si sve to sredio.
    Ako se auto dooobro pregleda, mislim da se bar 50% kvarova moze predvideti. Mozes da vidis sve stvari koje se trose, koliko im je jos ostalo, a ima ih na vozilu dosta, tako da mozes projektovati troskove u narednom periodu.

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Upravo tako, kao što nikaragua (svaki put se setim Nušićeve ministarke i njenog ambasadora) kaže: može predvideti oko 50%, a ostalo ti nepredviđeno zagorča život!

      Evo juče, mom komšiji Duletu, dobrom, starom i iskusnom majstoru (radionica mu uvek puna), "propiškila" astrica 1.8 benzin+plin, izuzetno održavana! Išao u NS na auto-pijacu i prokuvala, jer je pukao gornji plastični držač hladnjaka i izbacio ogromnu količinu antifriza. Kad je skinuo crevo - ono suvo!

      Znači, sve zavisi, na kakav primerak ćeš naleteti. I kao što je rečeno, uglavnom su to kršine - EU otpad. Pa je bolje, sređivati ono, što je već više puta pregledano. A, s obzirom na "zrele godine", možeš očekivati sve teže kvarove! Ti, koji prodaju vozila iste starosti, uglavnom to čine, jer se i sami žele rešiti "zla", pa čak i novijih vozila, kao zdushan sa lagunom.

      Dodao bih i ja svoje uopsteno iskustvo sa Lagunom, iako vise nisam vlasnik iste. Bila je 2002god, 1.9dci, 120ks.
      Od dobrih strana bih istakao, komfor, komfor i komfor. Da, i veliki prtljaznik. Vozio sam ga u periodu od 2006-2007god.
      Sto se losih strana tice, i da me neko ne shvati pogresno, nemam nameru da pljujem po kolima koje su i drugi odabrali za sebe, pricam samo moje iskustvo i subjektivno misljenje. Najlakse cu objasniti ovako: da mi je finansijska situacija dozvolila, najradije bi ih zapalio, i sa uzivanjem gledao kako gore. Auto me je urnisao.
      2 dana posle kupovine (sto je nagore, nije sa placa nego je uzet od prijatelja) poludeo je cajger, ostalo sve popaljeno i zamrznuto. Promena softvera 50e.
      Onda je propisao interkuler, 300e
      Oda remont turbine, opadanje usiju
      Zatim svasta nesto na trapu (to sam jedino realno i ocekivao kod francuza) ne secam se vise cene
      Zatim donji cilindar kvacila (ostajala papucica zalepljena za pod), 280e
      Razne elektronske gluposti, kljuc kartica crkla, pa onda i druga.....
      Izbijanje katalizatora
      Bilo je tu i kojekakvih sitnih gluposti: podizaci prozora odbijaju periodicno da rade, motor se ne pali na pritisak dugmeta, paljenje senzora za pritisak u gumama na auto putu pri 180km/h i slicno. Sigurno sam dosta zaboravio.
      Iskreno, za tih godinu dana koliko sam bio vlasnik, svakog dana sam sedao u kola sa strahom - hoce li danas nesto da bude? I obicno je i bilo.
      Slag na tortu je bio kompjuter. Iz nepoznatih (a puno puta je pokusano da se ispita po raznim servisima - xy para) razloga kompjuter mi je gasio turbinu. Uglavnom se to desavalo prilikom odrzavanja konstantne brzine (ista stvar dal je brzina 50 ili 150). Na kraju mi je par puta ugasio turbinu prilikom preticanja na ibarskoj, i to je prelilo casu. Dovidjenja, goodbuy, pravac plac.

      Ukratko, horor. Nikad nisam bio sretniji nego dana kad sam ga prodao.
      Sklon sam i da sumnjam na pređenih "samo 180 Kkm, iako je to

      Comment

      • zdushan
        CBC Veteran
        • 21.08.2012
        • 129
        • Beograd
        • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

        #4


        http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #5
          Malo na salu

          Nemci kazu " Da nije forda opel bi bio najgore vozilo"
          Sta imaju crkva i auto industrija zajednicko??? OPELo

          Vreme je da taj auto perja i to odavno. Sledece je da ce ti crci racunar jer je nagurao naftu u njega pa i tako dalje i tako dalje. Uzmi benzinca i vozi se kao covek, ako vec nemas novaca za mladjeg i pouzdanijeg dizela.
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • WEST 014
            CBC Senator XXL
            • 17.08.2010
            • 862
            • Valjevo
            • Audi A4

            #6

            Comment

            • expendable
              CBC Senator XXL
              • 04.11.2009
              • 3662
              • Bor

              #7
              "Uzmi benzinca i vozi se kao covek, ako vec nemas novaca za mladjeg i pouzdanijeg dizela."

              Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

              Comment

              • mixx
                CBC Početnik
                • 16.11.2013
                • 4
                • Beograd
                • Opel Astra

                #8
                Hvala za komentare. Veoma korisni saveti.
                Kad sam razgovarao s majstorom on kaze da nema pravila,ali i da bi kvarovi koji su bili mogli i da se ponove. On misli da je sve u redu,ali predlaze da se zbog dizanja temperature u vise navrata i mesanja vode i ulja proveri dihtung glave,a to je veliki posao.
                Sto se tice alternativa za Opela razlika u ceni je velika. Razlika od 1400 evra ako je jedan auto 10000 a drugi 8600 i nije toliko velika,ali kad je jedan 3500 a drugi 2100 ta razlika je zaista ogromna. Prosto je nemoguce da ti automobili nisu bolji od mog Opela,pod uslovom da nadjem auto u dobrom stanju. Po meni,oni moraju biti bolji samo je pitanje zbog cega,da li zbog udobnosti,pouzdanosti ili neceg treceg. Glavno je pitanje da li vrede za toliku razliku u ceni i da li se isplati doplacivati 1400-1500.
                Najveci je problem naci auto u dobrom stanju,a tu su i troskovi velikog servisa i prenosa,koji nisu mali.
                Moze li malo vise o kvarovima? Da li se kvarovi koje sam pominjao pojavljaju kod skupljih vozila koje sam naveo i koliko cesto? Moze li poredjenje cena delova,ciji su najskuplji a ciji najjeftiniji? Da li mislite da se isplati dodati 1500 evra pod pretpostavkom da nadjem dobar primerak nekog od navedenih modela?

                Comment

                • WEST 014
                  CBC Senator XXL
                  • 17.08.2010
                  • 862
                  • Valjevo
                  • Audi A4

                  #9
                  A3 i Bora mogu da budu dobra kupovina, ali sve je to preslo belog boga, i ko zna sta se tu krije. Ja sam imao A3 1.9tdi, i osim povremenih problema sa turbinom(nije hteo da vuce) sluzio me dobro. Da sam na tvom mestu jurio bih nekog benzinca 1.6 sa sto manje km i vozi misko.

                  Comment

                  • uglavnom.bezopasni
                    - 42 -
                    • 03.02.2005
                    • 2235
                    • Novi Sad

                    #10
                    Originally posted by mixx View Post
                    Hvala za komentare. Veoma korisni saveti.
                    Kad sam razgovarao s majstorom on kaze da nema pravila,ali i da bi kvarovi koji su bili mogli i da se ponove. On misli da je sve u redu,ali predlaze da se zbog dizanja temperature u vise navrata i mesanja vode i ulja proveri dihtung glave,a to je veliki posao.
                    Da li postoji još neki način da pomeša ulje i vodu? Zar nije prvi korak posle mešanja glava dole na proveru i novi duhtung.
                    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                    11.04. 0:12 #2
                    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                    Comment

                    • tomamega
                      CBC Senator XXL
                      • 19.03.2009
                      • 715
                      • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                      • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                      #11
                      Originally posted by mixx View Post
                      Hvala za komentare. Veoma korisni saveti.
                      Prosto je nemoguce da ti automobili nisu bolji od mog Opela,pod uslovom da nadjem auto u dobrom stanju. Po meni,oni moraju biti bolji samo je pitanje zbog cega,da li zbog udobnosti,pouzdanosti ili neceg treceg. Glavno je pitanje da li vrede za toliku razliku u ceni i da li se isplati doplacivati 1400-1500.
                      ?
                      Imam jednog kolegu koji povremeno ode do Italije i doveze auto. Zaprepastio bi se kad bi čuo šta se radi sa automobilima. Poslednji put je kupio Renault Clio za 400 EUR, prešao 500.000 km (slovima: pola miliona km). Lepo mu vratio kilometražu na standardnih 125.000km, prodao ga ovde za 2.200 EUR i jadan taj nesrećnik koji ga je kupio. A svi ti automobili koje ti želiš su veoma skupi za održavanje, pogotovo dizeli. A sudeći po tvom pisanju ovde, nisi baš pri parama.

                      Slušaj lepo ljude, kupi benzinca na plin i uživaj. Nemoj da budeš kao ogromna većina Srba koja živi iznad granica svojih mogućnosti

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #12
                        A za malu km godišnje, možeš da kupiš i malolitražnog benzinca, pa kada skupiš novac, ugradiš plinski uređaj.
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        Working...
                        X