Fiat Ducato ili Iveco Daily

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Fiat Ducato ili Iveco Daily

    Evo ovako...trenutno vozim Fiat Ducata 2002. godiste.Nemam reci, besprekoran je, motor je fantastican...da kucnem u drvo .Uzeo sam ga sa 290.000km i evo za godinu dana sam skoro na 400.000km.Umalo zaboravih....prevozim robu.
    Dimenzije robnog dela su 330x180x180.U njega staju 4 euro palete.
    Medjutim razmisljam uskoro da ga zamenim za kombi ciji je robni deo duzi i vislji.Otprilike ...tu negde oko 2009. godista sam zainteresovan.

    E sad...iskreno ja sam uvek pre za Ducata nego za Dailija.Par majstora se slozilo sa mnom...ali ne mora da znaci da smo u pravu

    Sledece...u najduzeg Ducata moze da stane 5 euro paleta a u Dailija 6.Iskreno...ta jedna paleta mnogo znaci...verujte mi.

    Pitanje je.....mada i vi vec znate....koji je po vama bolji, sigurniji, isplatljiviji....

    Pucajte
    You can run, but you can't hide.
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    Da li znaš koliko ljudi ima iskustva sa jednim ili drugim, i koliko je širok pojam o ta dva vozila. Prvo što je razlika u vuči, pa onda u šasiji, onda različiti tipovi motora sa različitpm konjažom a i brojem cilindara, onda koji L i koji H opet jako bitno zbog gabarita, bočnog vetra, potrošnje i tako u nedogled. U svakom slučaju iveko je mazga a fiat gospodski auto pa sada ko sta voli. I hebeš kombi bez šasije!!! Ali opet na strani dukata je nosivost i tako u nedogled....
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #3
      Odlicno si to rekao...."sirok pojam o ta dva vozila".
      Sta mislis zasto sam i postavio temu

      Meni trebaju licna iskustva.

      Sto se tice snage....pa, tu negde izmedju 130-160 konja bi mi odgovaralo.

      Sto se tice upravo te snage i jos nekih stvari, prezadovoljan sam sa Ducatom.U pitanju je 2.8JTD.Mislim da bi se sve na njemu raspalo ali da bi motor i dalje radio .
      U ponedeljak sam u Keln dosao sa 3900kg bez ikakvih problema.Verovali ili ne, sa ovom kilazom potrosnja je bila 7.5l.Doduse vozim penzionerski...80km/h.Ali ako nema potrebe da bilo gde zurim, po meni je ova brzina totalno ok.

      Znamo svi da Iveco ima kamionsku sasiju ali isto tako sam cuo mnogo prica u kojima se kaze da imaju mnogo problema sa istim vozilom.
      Opet....pomalo sam picajzla pa bi zeleo i malo lepsi enterijer.U Ivecu mi je sve nekako....ne znam...bas plasticno i bez nekog smisla.Ne hvalim sad Ducato, ali barem ja vidim sve to na neki moj nacin.
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #4
        Iveco ima problem sa diferencijalima i istina je da je plastika nedovrsena ali sta ce on ponete tesko da ce bilo ko u toj klasi. Retko ko se u iveku opredeljuje za 3.0 motor ali je nenadhebiv. Problem je sto je za skoro 200kg tezi od obicnog ali..................

        Dukato ima prednju vucu i nestabilniji je od iveka ali ima svoje prednosti kao sto je zivlji motor tisi i sta znam vec

        Posto konstantno vozis preko valjda si primetio da se najvise trose fordovi i da nemislis nista lose trpi i on km do . Razmisli i o fordu (mada ga ja nevolim ni u burago izvedbi)

        Krafter i sprinter od svega imaju samo naziv i to je sve!
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #5
          Ovo sto si rekao za Craftera i Sprintera sam cuo od jos dosta ljudi.Ne ide mi u glavu zasto je to tako ali poverovacu.
          Mada mi sad i nije to toliko vazno.

          Pa vidi, zaista sam veoma cesto "preko" i to skoro uvek u Nemackoj.I ovde ih stvarno vidim na dosta strana (Ducato).I to novijih (naravno ).
          Ubacili su u njih full opremu dok recimo kod Mecke dosta tih stvari moras da doplatis.I ako ga "svaba" kupi novog, i zameni ga nakon 4-5 godina, onda mu je svejedno.I jedan i drugi ce da odrade posao...zar ne?
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Dundjer
            CBC Član
            • 19.09.2007
            • 30
            • Beograd

            #6
            Vozio skoro sve kombije osim Forda, Ducato onaj stari kec najizdrzljiviji 2 puta nedeljno Italija i nazad mislim da je milionce km. presao bez ikakvih problema. Ali ovi novi mislim da nemaju preko 120 konja, i nisu nesto pouzdani. Iveco 65 bas magare presao sam sa njim oko 200000 km bez problema ali brdo vidi pre mene i ima taho iako ima zadnju vucu nigde me nije ostavio zimi, iako su bile letnje gume. Crafter i sprinter putnicki auto po udobnosti koliko znam jos se voze u firmi a otisao sam ima 7 god. ali u njima sam se najbolje vozio iako nisam bas neki fan nemaca. Tura Beograd- Nis -Leskovac -Vranje-Krusevac-Kraljevo-Čačak-Kragujevac-Beograd bez da se umoris. Što se tice enterijera iveco je najgori posle 30000 km sve skripi i trese se ko kuce u cegeru, ducato novi posle 150000 vide se tragovi pohabanosti ali je jos uvek sve funkcionalno. Za sada moj glas ide nemcima ili novom ducatu. Novi ducato ima problem sa bocnim i zadnjim vratima ali nista strasno redovno podmazivanje i nema problema.
            Dva kilometra u rikverc vezanih ociju

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #7
              Hvala puno Dundjer.
              Reci mi samo....cuo sam na par strana lose price o ovim sa 3000cm3.Kao pre su za 2300.Ti su "kao" odlicni.
              Meni je iskreno potrebna snaga, a ovi od 3000 imaju oko 160 konja.
              Znas li ista o tome?
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Milorad90
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2007
                • 975
                • Beograd

                #8
                3.0 ti je ivecov motor, nema nikakvih problema, uostalom pitaj tvog majstora.
                2.2 je fordov motor koji ubacuju u pezoa i citroena i nije se pokazao, i to pitaj tvog majstora.
                Iveco i kraj price, dodji da vidis moj u kakvom je stanju sa 485.000km, i to u dostavi, gde se jos vise haba.

                Comment

                • LuckyPK
                  CBC Član
                  • 15.10.2013
                  • 13
                  • Prokuplje
                  • 206

                  #9
                  Ako ti je bitna nosivost samo Iveco 3.0, jos je i duplak

                  samo mi nije jasno kako si do Kelna otiso sa tolikim pretovarom??

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #10
                    Pretovar nije problem na granici.Skoro svaki kombi je u pretovaru.Das 30e i zavrsis posao.Nekad moze da se desi da prodjes i sa 5e...ali nekad

                    Jedino sto mi sad nije jasno....motor od 3000cm3 je Ivecov....Milorade, jesi siguran?
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Milorad90
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2007
                      • 975
                      • Beograd

                      #11
                      Siguran, samo malo ustrojen, a u ovim najnovijim je 180ks u ducatu.

                      Comment

                      • ada
                        CBC Senator XXL
                        • 04.06.2005
                        • 2375
                        • Novi Sad
                        • Svasta nesto

                        #12
                        To je kamionski motor i šestak liniski!
                        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          Originally posted by ada View Post
                          Krafter i sprinter od svega imaju samo naziv i to je sve!
                          Kakvi su problemi sa njima? Na putu od iole novijih kombija vidjam Sprinter, Crafter, Ducato i Iveco. Ima i ostalih tipa Peugeot/renault ali ovi su obavezni . Postoji li razlika u kvalitetu i u cemu se ona ogleda izmedju popularnog sprintera i isto tako popularnog Ducata? Meni pada na pamet da ljudi voze Ducata jer nemaju para za jednog Sprintera. Da li je to iole tacno? Da li moze neko od vas sto vozite kombi da navede troskove odrzavanja, redovnog i neki vanredni kvar sto ste imali? Koji je rang cena, za mali servis, sa disk plocice, diskove, trap. Sta se uopste strada na kombiju? Na koliko radite mali servis? 10k? 15k? vise? Mozda ce mi u nekoj varijanti trebati neki kombi, a o njima ne znam takoreci nista. Vidjam ih po putu, eto to znam.
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • Milorad90
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2007
                            • 975
                            • Beograd

                            #14
                            Sve zavisi koliko prelazis, za koju namenu ti treba, koji teret... daj malo vise podataka.
                            Na sluzbenom ivecu menjamo ulje na 10.000, pre smo na 20.000 ali je poceo da mi trosi malo vise ulja posle 10.000 pa smo mu skratili servisni interval.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #15
                              Obican teret i u pitanju su euro palete...80x120
                              Mogu da stanu najvise 4.Do 2t tereta.
                              Ojacao sam mu gibnjeve, tako da sad nije problem za teret.
                              Prelazim mesecno izmedju 15-20.000km.
                              Na 20.000km menjam ulje.Mada nije potrebno posto je i tad kada se menja skoro cisto.
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              Working...
                              X