Pozdrav svima 
Imam dilemu, odnosno trilemu, koji auto uzeti. Trenutno su mogućnosti takve da mi treba malo veći i pouzdan auto a izbor je pao na japance.
Evo ukratko šta sam tražim:
* Godište 2002-2003
* Motor isključivo benzinac bez plina (naknadno bih ga ugradio kod dobrog i proverenog majstora). Dizelaša bih izbegao zbog mogućih troškova koje može da donese jer su za to godište verovatno prešli dosta km. Izuzetak bi bio dizelaš od prvog vlasnika ili neki kome mogu sa sigurnošću da proverim istoriju održavanja i pređenu kilometražu.
* Bazne motore od 1.6 litara bih izbegao jer mislim da su prerviše slabi za tu karoseriju i težinu auta.
* Više sam za limuzinu jer su mi nekako lepši od karavana ali u slučaju dobrog karavana neću bežati od njega.
Koji modeli su mi zapali za oko:
* Nissan Primera P11 144- najjeftiniji od sva tri modela, dolazi sa dosta opreme, čuo sam da nisu neki problematični modeli ako su redovno održavani. To je valjda poslednja primera proizvedena pre saradnje sa Renoom.
* Mazda 626- meni se lično najviše sviđa i spolja i iznutra, trebalo bi da je preležala sve bubice jer su to modeli pred kraj proizvodnje, posle je valjda došla mazda 6.
* Honda Accord- ono što sam pročitao deluje mi kao najpouzdaniji od ova tri modela, lično nemam nekog poznanika ko je imao taj model.
Naravno kod kupovine uzeću onog koji je najbolji u trenutku kada budem davao pare ali opet ne smatram da je loše informisati se pre kupovine.
Imaju li neku tipičnu boljku, kakvi su na trapu, limarijski?
Čuo sam da im je održavanje malo skuplje nego za evropska vozila ali spreman sam na to ako naravno nema nekih tipičnih kvarova koji se dešavaju na xxx k km a odnose xxxx €
Takođe pošto bi to bili benzinci malo veće zapremine i snage (1.8, a poželjno 2.0) znam da bi i potrošnja goriva bila malo veća ali pošto planiram da ugrađujem plin to bi se rešilo. Takođe kad smo kod plina interesuje me kako njihovi motori podnose tu vrstu goriva i ima li nekih motora koje treba izbegavati.
Ako je mnogo pitanja odjednom izvinjavam se, od mene toliko za sada
Miloš

Imam dilemu, odnosno trilemu, koji auto uzeti. Trenutno su mogućnosti takve da mi treba malo veći i pouzdan auto a izbor je pao na japance.
Evo ukratko šta sam tražim:
* Godište 2002-2003
* Motor isključivo benzinac bez plina (naknadno bih ga ugradio kod dobrog i proverenog majstora). Dizelaša bih izbegao zbog mogućih troškova koje može da donese jer su za to godište verovatno prešli dosta km. Izuzetak bi bio dizelaš od prvog vlasnika ili neki kome mogu sa sigurnošću da proverim istoriju održavanja i pređenu kilometražu.
* Bazne motore od 1.6 litara bih izbegao jer mislim da su prerviše slabi za tu karoseriju i težinu auta.
* Više sam za limuzinu jer su mi nekako lepši od karavana ali u slučaju dobrog karavana neću bežati od njega.
Koji modeli su mi zapali za oko:
* Nissan Primera P11 144- najjeftiniji od sva tri modela, dolazi sa dosta opreme, čuo sam da nisu neki problematični modeli ako su redovno održavani. To je valjda poslednja primera proizvedena pre saradnje sa Renoom.
* Mazda 626- meni se lično najviše sviđa i spolja i iznutra, trebalo bi da je preležala sve bubice jer su to modeli pred kraj proizvodnje, posle je valjda došla mazda 6.
* Honda Accord- ono što sam pročitao deluje mi kao najpouzdaniji od ova tri modela, lično nemam nekog poznanika ko je imao taj model.
Naravno kod kupovine uzeću onog koji je najbolji u trenutku kada budem davao pare ali opet ne smatram da je loše informisati se pre kupovine.
Imaju li neku tipičnu boljku, kakvi su na trapu, limarijski?
Čuo sam da im je održavanje malo skuplje nego za evropska vozila ali spreman sam na to ako naravno nema nekih tipičnih kvarova koji se dešavaju na xxx k km a odnose xxxx €

Takođe pošto bi to bili benzinci malo veće zapremine i snage (1.8, a poželjno 2.0) znam da bi i potrošnja goriva bila malo veća ali pošto planiram da ugrađujem plin to bi se rešilo. Takođe kad smo kod plina interesuje me kako njihovi motori podnose tu vrstu goriva i ima li nekih motora koje treba izbegavati.
Ako je mnogo pitanja odjednom izvinjavam se, od mene toliko za sada

Miloš
Comment