Dosta dugo trazim nesto staro a dobro,vozio se u Citroen XM,Renault R25 udobni su ali citroen najudobniji.
Sto se tice potrosnje tu do 10litara mi nije problem.
Sta uzeti dizel ili benzinac,dizel mora da bude kazu savrseno ispravan da upali zimi,i da ima dobar akumulator i alanser.
Ne bih da ulazem puno u automobil,treba mi neki onako jeftin od sledecih koje cu postaviti,vi mi kazite vise o tim automobilima.
Kad pogledam gas tng jeste jos uvek isplatljiv ali skup kada treba reatest i odrzavanje,pa oce da zaledi zimi pa muke.
1.Fiat Croma
2.Lancia Kappa
3.Lancia Dedra
4.lancia Thema
5.Alfa Romeo 164
6.Renault R25
7.Citroen XM
Gledao sam da neki imaju 155 konja pa do 200 konja a neki su turbo.
Generalno recimo da je sad izasao iz fabrike koji od tih je najbolji,udobnost preglednost,lakoca rukovanja.
Prosle su me bubice tuning stylinga,vise me to ne interesuje,ni felne nista,osim led dioda i nekog audio ozvucenja ali to nema veze sa ovim sto mene interesuje.
Ne interesuje me ni tamo neki chip tuning,to su za mene gluposti.
Teren po kojim vozim auto jeste brdovit,pretezno asfalt,po negde off road.
Nije to vojvodina gde je sve pista,ovde ima akanja,znaci da me dosta auto sluzi.
Koristim auto u blagom stilu voznje,ne jurim nisam agresivan na gasu,ali po neko preticanje,tu trazim da se auto odazove da ne bude trom.
Nekada se desi da covek mora da pozuri razumete,od limuzine nije lose malo snage.
Nisam porodican covek,tako da zadnja klupa bi sluzila za ses i da se odmorim na duze putovanje,gepek za prtljag.
Bitno mi je da je prtljazni prostor odvojen od prostora zadnje klupe fizicki,znaci da nemozes da vozis skije tako sto ih ubacis kroz gepek i oboris naslon zadnje klupe,znaci volim pedantnost,konfor,kozu,siber tu i tamo,elektronsko podesavanje retrovizora.
Kad vozim ja se opustim,na autoputu recimo nikada nisam vozio preko 100,vozio sam i jace automobile ali jednostavno uzivam na 100,odgovara mi.
Nosim sa sobom Icom IC-7000 i polako caskam sa kolegama,taj sam tip.
Dalje bitno mi je da automobil nema pocinkovanu karoseriju,iz meni bitnih razloga,jer sam autolimar za neke svoje potrebe,ali nemam aparat koji ce zavariti pocincani lim,nemam tig aparat,neki kazu sonom kiselinom se prebrise i vari se obicnim co2 ja to neznam.
Da dodam imam 27 godina,nisam matorac,tezim ka tome,nemam bogato znanje sto se automobila tice,ucim ali nije to to,trebate vi da mi date savete,ipak ste CBC.
Sto se tice potrosnje tu do 10litara mi nije problem.
Sta uzeti dizel ili benzinac,dizel mora da bude kazu savrseno ispravan da upali zimi,i da ima dobar akumulator i alanser.
Ne bih da ulazem puno u automobil,treba mi neki onako jeftin od sledecih koje cu postaviti,vi mi kazite vise o tim automobilima.
Kad pogledam gas tng jeste jos uvek isplatljiv ali skup kada treba reatest i odrzavanje,pa oce da zaledi zimi pa muke.
1.Fiat Croma
2.Lancia Kappa
3.Lancia Dedra
4.lancia Thema
5.Alfa Romeo 164
6.Renault R25
7.Citroen XM
Gledao sam da neki imaju 155 konja pa do 200 konja a neki su turbo.
Generalno recimo da je sad izasao iz fabrike koji od tih je najbolji,udobnost preglednost,lakoca rukovanja.
Prosle su me bubice tuning stylinga,vise me to ne interesuje,ni felne nista,osim led dioda i nekog audio ozvucenja ali to nema veze sa ovim sto mene interesuje.
Ne interesuje me ni tamo neki chip tuning,to su za mene gluposti.
Teren po kojim vozim auto jeste brdovit,pretezno asfalt,po negde off road.
Nije to vojvodina gde je sve pista,ovde ima akanja,znaci da me dosta auto sluzi.
Koristim auto u blagom stilu voznje,ne jurim nisam agresivan na gasu,ali po neko preticanje,tu trazim da se auto odazove da ne bude trom.
Nekada se desi da covek mora da pozuri razumete,od limuzine nije lose malo snage.
Nisam porodican covek,tako da zadnja klupa bi sluzila za ses i da se odmorim na duze putovanje,gepek za prtljag.
Bitno mi je da je prtljazni prostor odvojen od prostora zadnje klupe fizicki,znaci da nemozes da vozis skije tako sto ih ubacis kroz gepek i oboris naslon zadnje klupe,znaci volim pedantnost,konfor,kozu,siber tu i tamo,elektronsko podesavanje retrovizora.
Kad vozim ja se opustim,na autoputu recimo nikada nisam vozio preko 100,vozio sam i jace automobile ali jednostavno uzivam na 100,odgovara mi.
Nosim sa sobom Icom IC-7000 i polako caskam sa kolegama,taj sam tip.
Dalje bitno mi je da automobil nema pocinkovanu karoseriju,iz meni bitnih razloga,jer sam autolimar za neke svoje potrebe,ali nemam aparat koji ce zavariti pocincani lim,nemam tig aparat,neki kazu sonom kiselinom se prebrise i vari se obicnim co2 ja to neznam.
Da dodam imam 27 godina,nisam matorac,tezim ka tome,nemam bogato znanje sto se automobila tice,ucim ali nije to to,trebate vi da mi date savete,ipak ste CBC.
Comment