koja limuzina sportskih performansi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kronus
    CBC Početnik
    • 27.08.2014
    • 6
    • Agarta
    • abart 1100

    koja limuzina sportskih performansi

    Dosta dugo trazim nesto staro a dobro,vozio se u Citroen XM,Renault R25 udobni su ali citroen najudobniji.
    Sto se tice potrosnje tu do 10litara mi nije problem.
    Sta uzeti dizel ili benzinac,dizel mora da bude kazu savrseno ispravan da upali zimi,i da ima dobar akumulator i alanser.
    Ne bih da ulazem puno u automobil,treba mi neki onako jeftin od sledecih koje cu postaviti,vi mi kazite vise o tim automobilima.
    Kad pogledam gas tng jeste jos uvek isplatljiv ali skup kada treba reatest i odrzavanje,pa oce da zaledi zimi pa muke.

    1.Fiat Croma
    2.Lancia Kappa
    3.Lancia Dedra
    4.lancia Thema
    5.Alfa Romeo 164
    6.Renault R25
    7.Citroen XM

    Gledao sam da neki imaju 155 konja pa do 200 konja a neki su turbo.
    Generalno recimo da je sad izasao iz fabrike koji od tih je najbolji,udobnost preglednost,lakoca rukovanja.
    Prosle su me bubice tuning stylinga,vise me to ne interesuje,ni felne nista,osim led dioda i nekog audio ozvucenja ali to nema veze sa ovim sto mene interesuje.
    Ne interesuje me ni tamo neki chip tuning,to su za mene gluposti.
    Teren po kojim vozim auto jeste brdovit,pretezno asfalt,po negde off road.
    Nije to vojvodina gde je sve pista,ovde ima akanja,znaci da me dosta auto sluzi.
    Koristim auto u blagom stilu voznje,ne jurim nisam agresivan na gasu,ali po neko preticanje,tu trazim da se auto odazove da ne bude trom.
    Nekada se desi da covek mora da pozuri razumete,od limuzine nije lose malo snage.
    Nisam porodican covek,tako da zadnja klupa bi sluzila za ses i da se odmorim na duze putovanje,gepek za prtljag.
    Bitno mi je da je prtljazni prostor odvojen od prostora zadnje klupe fizicki,znaci da nemozes da vozis skije tako sto ih ubacis kroz gepek i oboris naslon zadnje klupe,znaci volim pedantnost,konfor,kozu,siber tu i tamo,elektronsko podesavanje retrovizora.
    Kad vozim ja se opustim,na autoputu recimo nikada nisam vozio preko 100,vozio sam i jace automobile ali jednostavno uzivam na 100,odgovara mi.
    Nosim sa sobom Icom IC-7000 i polako caskam sa kolegama,taj sam tip.
    Dalje bitno mi je da automobil nema pocinkovanu karoseriju,iz meni bitnih razloga,jer sam autolimar za neke svoje potrebe,ali nemam aparat koji ce zavariti pocincani lim,nemam tig aparat,neki kazu sonom kiselinom se prebrise i vari se obicnim co2 ja to neznam.
    Da dodam imam 27 godina,nisam matorac,tezim ka tome,nemam bogato znanje sto se automobila tice,ucim ali nije to to,trebate vi da mi date savete,ipak ste CBC.
  • banekg
    CBC Senator XXL
    • 06.09.2010
    • 1274
    • Nis
    • Toyota Carina e 2.0

    #2
    Obzirom da si se vozio u XM i 25, jedini, od preostalih navedenih, koji moze da im parira je Lancia Kappa. Ova ostala vozila nisu uopste u toj klasi. Sto se tice potrosnje, naveo si 10l, a ova tri navedena ce ti trositi najmanje duplo. Ovo sam napisao iz iskustva, a sto se tice performansi, to ce se javiti neki strucniji clanovi.
    Long Live CBC!!!

    Comment

    • WEST 014
      CBC Senator XXL
      • 17.08.2010
      • 862
      • Valjevo
      • Audi A4

      #3
      Glasam za 164 jer sam istu vozio par meseci svakodnevno. Motor 2.0 twin spark. Auto ide odlicno, udoban je, za te godine ima super opremu. Lim ne znam da li je pocinkovan, ali 164 ne rdja. Ima neke boljke tipa crko podizac, ostane brava u rukama cisto da te podseti da je u pitanju Alfa . Auto vrlo prijatan za voznju, naravno ako je nadjes u korektnom stanju.

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #4
        2.o TS u 164 sa 8 ventila ima lanac i veoma je zahvalan za razliku od kasnijih TS 16V motora. Troši oko 13 litara plina u gradu i oko 8-8.5 na otvorenom sa sekvent uređajem. Trapovi nisu komplikovani ali mislim da nisu dorasli vožnji po terenu. Nije skupa za održavanje ali dosta je komplikovana za svoje godine i uvek ima ponešto da se čačka. Dobar primerak nije lako naći, naročito ako hoćeš sa sekvent plinom. Imaj na umu da Alfini TS motori troše ulje fabrički pa tako i ovaj u 164 i potrošnja do nekih 500 grama pri oštrrijoj vožnji nije nenormalna. Ulje uvek na maksimumu se podrazumeva. Za ostale navedene modele nemam pojma.

        Comment

        • bmiillan
          CBC Senator XXL
          • 18.04.2005
          • 393
          • beograd
          • clk 200k

          #5
          lancia kappa je tri koplja ispred svih ostalih, samo je skoro nemoguće naći pristojno očuvan primerak
          nemoj na silu uzmi veci cekic

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Uh RENO 25 kad je bio nov najbolji osecaj. Ko ga nije vozio ne moze da zna.

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #7
              Da, kraftstoff bis zum ende.... Budi uspomene.
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • banekg
                CBC Senator XXL
                • 06.09.2010
                • 1274
                • Nis
                • Toyota Carina e 2.0

                #8
                ...tanken sie bitte... R25 ubedljivo najbolji, ali mnogo cesto je ovo navedeno govorio (20-24l po gradu)
                Long Live CBC!!!

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Uh ja bi sad pre vozio novog renoa 25 nego novu lagunu. Osecaj ljuljanja ko u brodu, a kad mu das gas krene lagano da glisira.

                  Comment

                  • Chubbs
                    Everybody lies
                    • 29.01.2006
                    • 5807
                    • Novi Sad
                    • Audi A6 1.8T

                    #10
                    i neprevazidjene fotelje
                    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                    Comment

                    • banekg
                      CBC Senator XXL
                      • 06.09.2010
                      • 1274
                      • Nis
                      • Toyota Carina e 2.0

                      #11
                      Moja zena ne moze da prezali te fotelje sa sve dugmicima, a za cenu registracije nikad nije ni pitala

                      Uh ja bi sad pre vozio novog renoa 25 nego novu lagunu.
                      Pa i nije ti neka usporedba - Laguna = 21, Safran = 25, sto bi rekao Mica Renault servis iz Jagodine " kod renoa imas 25-icu, pa deset mesta nema nista, onda ide 21, 19..."
                      Long Live CBC!!!

                      Comment

                      • Kronus
                        CBC Početnik
                        • 27.08.2014
                        • 6
                        • Agarta
                        • abart 1100

                        #12
                        Ljudi nemojte da pricate,pa 25 litra goriva trosi,to je sada na ovu krizu prevelika cifra.
                        Jeste kazu ljudi Kappa je stvarno onako poslovan automobil ali zahteva ulaganja da se dotera u neko pristojno stanje.
                        Lanca dedra i thema pogotovu thema je imala ferrarijeve glave neko to zna,najaca verzija theme,ali meni to nista ne znaci.
                        Jeste R25 je kao u fotelju ma milina.
                        Tu me od svih kopka 164 ili xm ona najaca verzija.
                        Najvise mi se svidja unutrasnjost 164,ti prekidaci kulturno rasporedjeni,taj stajling deluje konforno,volim ostre linije ti starih dobrih vremena sa 13-tom platom iako sam se rodio 1987 i pricaju mi ljudi ja samo zamisljam.
                        Sto se tice xm-a active znam sve muke,tu je potrebno da se tvrdo leme neke cevi gde ide LHM ulje to je bakar.
                        Bombe punjenje 15eura,tu ide pola gas pola ulje,ima 5 bombi a na xantiu idu 6 bombe,4 bombe i po dve regulacione za svaku osovinu,kod xm-a jedna regulaciona.
                        Nekako mi se nesvidja taj dizajn automobila,ja znam da kada budem seo u xm-a to ce biti super,ali kazu ljudi alfa 164 ima taj neki sarm.
                        Da sto rece covek gore sohc motor sa 8ventila i lancem,podrazumeva se to je dugotrajna varijanta.
                        ako trose ulje to mu dodje kao vankelovi motori rx-7 i rx-8 oni trose litar ulja na 1000km,fabricki,da da i moj kec sada trosi gram na 10km tako da nije problem dolivanja,ja nisam zaboravan volim sve pod konac.
                        Evo jednog video materijala gde sam jklanjao neke delove zadnjeg veznog lima,to su bili nosaci dtm spojlera,pa sam odustao od tih ludorija.

                        Sve znam da nema veze sa nabrojanim automobilima,ali i ovo sad sto vozim je auto,sta cu.

                        Comment

                        • Chubbs
                          Everybody lies
                          • 29.01.2006
                          • 5807
                          • Novi Sad
                          • Audi A6 1.8T

                          #13
                          tacno sam znao da si ti. Ovo ti je treci nalog na ovom forumu a dva su upravo banovana.


                          Da ne bude zabune, zli čabs banuje nasumicno. Radi se o petru diodi. Decko ide po forumima i troluje nadugacko i nasiroko.
                          Pre par meseci je sekao zastavu 128 i prepravljao u bmw kockicu ili obrnuto, nisam vise siguran. A pre toga je razvijao sega mega hho generator.

                          a ovo je njegov oglas



                          a ovo minuli rad












                          mozda je covek genije ali posto je ovde linija izuzetno tanka, mislim da nije.
                          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                          Comment

                          • WEST 014
                            CBC Senator XXL
                            • 17.08.2010
                            • 862
                            • Valjevo
                            • Audi A4

                            #14
                            ahah koji car

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #15
                              A svi se naložili pa tovare ideje.
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              Working...
                              X