Drustvo,
evo i ja malo da se reaktiviram.
Odlucio sam da je mozda vreme da se moja Astra G zameni, ne zato sto je losa nego eto prodje zivot a ona je kod mene vec 5 godina.
E sad definitvno sam sebi rekao da sledeci automobil uzimam sa znatno vecim klirensom, visljim polozajem sedenja, vecim tockovima da gaze ove sahtove, rupetine i ivicnjake po Beogradu a i kad se nekad ode na selo da se preko oranja dodje do imanja iako sam po livadi isao i sa limuzinama
, da se zakaci neka prikolica, bavezno cetvoro vrata i sl.
Nisam lovac, extremni sportista, ne idem na skijanje...,tako da mi automobil ne treba za to.
Pre bih uzeo benzinca, pa i sa plinom, ili ugradio plin, ili bez plina, dok je dizel poslednja opcija sem ako je proveren i dobar. Za 10-15000 km moja logika mi govori da danasnji dizeli nisu isplativi ( benzin i euro dizel ista cena, potrosnja benzina neznatno veca, plin dzabalesku u odnosu na oba derivata, odrzavanje novih dizela... tuga)
Gledao sam oglase malo obilazio placeve, proucavao i izabrao nekoliko modela ali retko od koga nesto mogu cuti o njima, pa ce ova tema pomoci siguran sam i drugima.
Ono sto me zanima je generalno utisak o ovim modelima (upravljivost, preglednost) potrosnja, odrzavanje, dostupnost delova, guma...,kakvi su pogoni na kom i sl.
Redosled je onakav kako sam i zagrejan.
1.Land Rover Freelende 2001-2006 g
O njima se ne moze skoro nista procitati na netu sem od onih koji pricaju da nista nevaljaju a nisu ni seli u njega. Saznao sam da je 2.0 pouzdan bmw-ov motor sa lancem (valjda), dok sam video da ima 1.8 motor benzinac (cak i sa ugradjenim plinom), jedni tvrde da je to Hondin motor drugi da je Roverov... Ovde sam procitao da taj motor ima neki problem sa srafovima glave sta li?
Za ove Freelendere generalno je utisak da imaju problem sa redukcijom ili vec pogonom na sve cetiri tocka, pa je kod vecine iz uvoza skinut kardan ( kod nekih samo zbog potrosnje)
Ovih nekoliko modela sam nasao barem po opisu u oglasima, za koje se tvrdi da je uradjen veliki servis, da su gume stavljene nove i sl. To mi govori da se taj automobil tesko prodaje ali sa druge strane to su svakako stvari koje ja necu morati raditi na tom automobilu,tj.po meni je to prednost.
Najvise me nervira boja unutrasnjoisti kod nekih primeraka ovog modela, sve bež boje, sa zelenim i crnim detaljima
.
2.Toyota Rav4 2001-2005 g ( sa onom rupom na sredini haube
)
Ovaj model mi se sve vise svidja kako ga gledam mada nikad nisam seo u njega. Ima lep izgled cini mi se da je malo manji od ovih ostalih koje sam napomenuo (mozda dobro za grad), ima ih mali milion primeraka sto mi govori da bi moglo biti i dosta dostupnih delova i vec javnih resenja za neke boljke koje ima. Sa druge strane od starih Toyota-sa sam cuo.."ma kakvi nije to to..."
Znam da ima d4d 2.0 dizel i 2.0 benzinac za koje sam cak nasao na oglasima da ih ima na plin ( a opet tvrdi se da ovaj motor i plin nikako?)
Vuca im je 4X4 koja stalno radi ili?
3.Suzuki Grand Vitara 2005-2008 g (siroki blatobrani-odlicni za cesanje)
Ovo je u proseku 4-5 godina mladji model pa je malo i skuplji mada i ne toliko da se ne moze obratiti paznja.
Stekao sam utisak da ovu Vitaru hvale vise od Toyote, ima li razloga za to? Benzinci navodno obavezno svakih 20-30000 km moraju ici na stelovanje ventila ako idu na plin. Nekako mrsavo mi jedino izgleda servisna sluzba mada se mozda varam.
4.KIA Sportage 2005-2010 g
Ovaj model je poslednji uleteo jer sam ga nasao sa 7 godina starog kupljen nov u Srbiji, sa 8 guma i sl. Dobro ocuvani automobili a sad ih ima u prodaji jer im je istekla garancija od 7 godina (sad ma sa dve ostrice ili) Ovaj konkretno nema 4x4 vucu mada realno po mojim zahtevima to i ne treba, a mislim da ce i manje trositi. Generalno kakav je utisak na trzistu o ovom modelu.
4. Skoda Yeti
mozda najzastupljeniji gradski terenac posle Rav4 i sa vrlo dobrom servisnom sluzbom, samim tim i jeftinijim delovima. Cuo sam da su 1.2 tsi motori imali velikih problema a i realno taj motor je slab za taj auto.
Skoda mi se svidja ali me od nje odbija jos uvek vrlo jaka cena (mozda bude u kategoriji za sledecu zamenu), drugo unutrasnjost je ista kod sve jednog Skodinog modela od Fabie pa sve do Octavie i to deceniju unazad pa mislim stvarno
. Takodje u ovoj Skodi nisam sedeo ali sticem utisak kad je vidim na ulici da vozaci nekako "nisko sede", mozda se varam. O
Evo drustvo tema za skupljanje dobrih informacija i za mene a i za ostale koji zele da se malo "podignu" na drustvenoj lestvici
evo i ja malo da se reaktiviram.
Odlucio sam da je mozda vreme da se moja Astra G zameni, ne zato sto je losa nego eto prodje zivot a ona je kod mene vec 5 godina.
E sad definitvno sam sebi rekao da sledeci automobil uzimam sa znatno vecim klirensom, visljim polozajem sedenja, vecim tockovima da gaze ove sahtove, rupetine i ivicnjake po Beogradu a i kad se nekad ode na selo da se preko oranja dodje do imanja iako sam po livadi isao i sa limuzinama
Nisam lovac, extremni sportista, ne idem na skijanje...,tako da mi automobil ne treba za to.
Pre bih uzeo benzinca, pa i sa plinom, ili ugradio plin, ili bez plina, dok je dizel poslednja opcija sem ako je proveren i dobar. Za 10-15000 km moja logika mi govori da danasnji dizeli nisu isplativi ( benzin i euro dizel ista cena, potrosnja benzina neznatno veca, plin dzabalesku u odnosu na oba derivata, odrzavanje novih dizela... tuga)
Gledao sam oglase malo obilazio placeve, proucavao i izabrao nekoliko modela ali retko od koga nesto mogu cuti o njima, pa ce ova tema pomoci siguran sam i drugima.
Ono sto me zanima je generalno utisak o ovim modelima (upravljivost, preglednost) potrosnja, odrzavanje, dostupnost delova, guma...,kakvi su pogoni na kom i sl.
Redosled je onakav kako sam i zagrejan.
1.Land Rover Freelende 2001-2006 g
O njima se ne moze skoro nista procitati na netu sem od onih koji pricaju da nista nevaljaju a nisu ni seli u njega. Saznao sam da je 2.0 pouzdan bmw-ov motor sa lancem (valjda), dok sam video da ima 1.8 motor benzinac (cak i sa ugradjenim plinom), jedni tvrde da je to Hondin motor drugi da je Roverov... Ovde sam procitao da taj motor ima neki problem sa srafovima glave sta li?
Za ove Freelendere generalno je utisak da imaju problem sa redukcijom ili vec pogonom na sve cetiri tocka, pa je kod vecine iz uvoza skinut kardan ( kod nekih samo zbog potrosnje)
Ovih nekoliko modela sam nasao barem po opisu u oglasima, za koje se tvrdi da je uradjen veliki servis, da su gume stavljene nove i sl. To mi govori da se taj automobil tesko prodaje ali sa druge strane to su svakako stvari koje ja necu morati raditi na tom automobilu,tj.po meni je to prednost.
Najvise me nervira boja unutrasnjoisti kod nekih primeraka ovog modela, sve bež boje, sa zelenim i crnim detaljima
2.Toyota Rav4 2001-2005 g ( sa onom rupom na sredini haube
)Ovaj model mi se sve vise svidja kako ga gledam mada nikad nisam seo u njega. Ima lep izgled cini mi se da je malo manji od ovih ostalih koje sam napomenuo (mozda dobro za grad), ima ih mali milion primeraka sto mi govori da bi moglo biti i dosta dostupnih delova i vec javnih resenja za neke boljke koje ima. Sa druge strane od starih Toyota-sa sam cuo.."ma kakvi nije to to..."
Znam da ima d4d 2.0 dizel i 2.0 benzinac za koje sam cak nasao na oglasima da ih ima na plin ( a opet tvrdi se da ovaj motor i plin nikako?)
Vuca im je 4X4 koja stalno radi ili?
3.Suzuki Grand Vitara 2005-2008 g (siroki blatobrani-odlicni za cesanje)
Ovo je u proseku 4-5 godina mladji model pa je malo i skuplji mada i ne toliko da se ne moze obratiti paznja.
Stekao sam utisak da ovu Vitaru hvale vise od Toyote, ima li razloga za to? Benzinci navodno obavezno svakih 20-30000 km moraju ici na stelovanje ventila ako idu na plin. Nekako mrsavo mi jedino izgleda servisna sluzba mada se mozda varam.
4.KIA Sportage 2005-2010 g
Ovaj model je poslednji uleteo jer sam ga nasao sa 7 godina starog kupljen nov u Srbiji, sa 8 guma i sl. Dobro ocuvani automobili a sad ih ima u prodaji jer im je istekla garancija od 7 godina (sad ma sa dve ostrice ili) Ovaj konkretno nema 4x4 vucu mada realno po mojim zahtevima to i ne treba, a mislim da ce i manje trositi. Generalno kakav je utisak na trzistu o ovom modelu.
4. Skoda Yeti
mozda najzastupljeniji gradski terenac posle Rav4 i sa vrlo dobrom servisnom sluzbom, samim tim i jeftinijim delovima. Cuo sam da su 1.2 tsi motori imali velikih problema a i realno taj motor je slab za taj auto.
Skoda mi se svidja ali me od nje odbija jos uvek vrlo jaka cena (mozda bude u kategoriji za sledecu zamenu), drugo unutrasnjost je ista kod sve jednog Skodinog modela od Fabie pa sve do Octavie i to deceniju unazad pa mislim stvarno
Evo drustvo tema za skupljanje dobrih informacija i za mene a i za ostale koji zele da se malo "podignu" na drustvenoj lestvici

. Za slucaj da se motor raspao nisam cuo, al to sve naravno zavisi na kakav primerak naletis. Onaj sa rupom na haubi je dizel i 116 konja mi je malo za tu karoseriju.
, ali sve vise imam utisak da sa tim modelom ljudi prolaze kao ovaj coveculjak na prethodnom smajliju. Znaci kad ga prodaje vlasnik, nema sta nisu menjali na njemu, ljudi su barem iskreni, ali na tom auto imam utisak stalno nesto odlazi bez obzira koliko ga održavali. Fenomenalan je sto se tice klirensa (odstojanje od zemlje), sedi se visoko u njemu, mada mi je zamerka sto vozacevo sediste nema podesavanja po visini, ali ipak lepo se sedi i za mene od 190 cm ima bas mnogo prostora u odnosu na nozne komande.
, definitivno koža kao opcija otpada (još onako sa borama izgleda ko moja baba u 95-toj)
...nema tog smajlija koji tu grozotu može opisati.
Comment