Audi A3 S-Line 2.0 TDI 2019. (8V)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • johnie
    CBC Početnik
    • 02.07.2013
    • 8
    • https://t.me/pump_upp
    • Lancia Delta

    Audi A3 S-Line 2.0 TDI 2019. (8V)

    Pozdrav svim ljubiteljima Audija.

    Vozio ovaj auto prošle nedelje par dana i sad je došao u obzir za kupovinu koliko sam bio iznenađen, ali sam došao da pitam par stvari jer se iskustvo nije poklopilo sa pređašnjim kad je Audi u pitanju.

    Prvo volan i letva volana, za razliku od svakog Audija koji sam vozio ovaj je bio brz i direktan. I dalje mrtav u osećaju, ali pretpostavljam da je električni servo pa je razumljivo.
    Da mi je neko vezao oči i pitao šta vozim i sa čime skrećem ne bih pogodio da je VW ni za sto godina, precizan i sa malo mrtve zone u sredini. Nije baš savršeno u centru, ali veoma dobro generalno.
    Pitanje je sledeće, šta se razlikuje na ovom autu, je li brža letva na S-Line i je li varijabilni odnos u letvi ili fiksni, takođe koja je razmera na volanu i na točkovima?

    Sledeće je vešanje, opet iznenađenje koliko je konkretno vešanje, tvrd i pomalo možda neudoban, ali nema tipičnog naginjanja i mekanog vešanja koji se vezuje za Audi jer je prioritet udobnost.
    Je li i ovo dolazi sa S-Line ili se može naći i na "regularnim" A3? Kako znati šta se kupuje?

    Na kraju unutrašnjost,još jedno iznenađenje da krcka u škripi centralna konzola na dodir i pritisak, pa skoro kao prosečna Lada. Ovo me je najviše iznenadilo obzirom da se ljudi kunu u VW i to kako sklapa vozila.
    Ostalo je manje ili više u redu, kvalitet unutra nije nikakvo ludilo ali je sasvim korektno, ventilacioni otvori su izvrsni i otvaranje i zatvaranje svakog je uživanje za koristiti, eto kao primer nečeg izvrsnog.
    Malo mi se ne dopadaju dugmići, nekako se ugibaju na pritisak uz neki jeftini CLICK, ali to su bezvezni detalji.
    Dakle, šta je to sa enterijerom, centralnom konzolom i pomalo panelima na vratima, zašto krcka i škripi? Ovaj primerak koji sam vozio je tri godine star i sa 180 000 km, nisam siguran da je neko to mogao da razvali za kratko vreme ili ipak jeste.

    Motor je dosadan, eto tu je tek da pokreće auto. Menjanjem Audi Drive se ne dobija ništa, samo se smanji asistencija serva što ne znači ništa i dalje nema nikakvih informacija sa puta, piše da motor takođe menja karakteristiku, ali ništa osetio nisam. Sve u svemu blah.
    Kvačilo na ovom autu je za zamenu, zamajac je mrtav, pa ne bi bilo loše i neka okvirna cena svega toga, verujem da je to realna kilometraža za to godište ako bih tražio A3 iz uvoza kod nas.
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #2
    Ovo što se tiče kvaliteta enterijera reče mi neko da od pre par godina proizvođači imaju obavezu da zbog ekologije koriste određeni procenat recikliranih materijala. Moj kum vozi Q5 iz 2019. godine sa brdom opreme, kupljen sa 20k km ovde od uvoznika i sam tvrdi da je kvalitet enterijera slab.

    Comment

    • johnie
      CBC Početnik
      • 02.07.2013
      • 8
      • https://t.me/pump_upp
      • Lancia Delta

      #3
      Hmmda...

      Mada je te reciklirane plastike bilo i u drugim automobilima, ali se to odrazilo samo na izgled plastike unutra ne na kvalitet. Recimo automobili iz devedesetih su imali panele presvučene mekanim materijalom prijatnim na dodir, dok je ta reciklirana plastika ustvari klasična tvrda plastika pod prstom.
      Malo pre ovog A3 sam vozio G6, neverovatno je kako unutrašnje ručke pucketaju na dodir i paneli na vratima takođe. Istina dok se vozi mirno je, mada sam vozio glatkim putevima, ko zna šta bi bilo kad bi se sišlo na kaldrmu.

      To su ipak manje nelagodnosti, meni lično važno je kako se automobil vozi pa zato pitam sve ostalo, ali izgleda da su to aspekti na koje većina ne obraća pažnju pa nema nikoga da odgovori.

      Comment

      Working...
      X