Volvo vs Saab sta kupiti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    Volvo vs Saab sta kupiti

    http://www.mobile.de/SIDtmQZ9NOvtBDixaF ... 1146364352

    Saab 39000km 9.3 2.0 turbo

    http://www.mobile.de/SIDHPO3zhVEzfWNbBU ... 1146537786

    Volvo 34000km S80
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    oba su slupana, zato je ta cena.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Sad zavisi sta tebi treba? Uopste nisu ista klasa s80 je dosta veci auto i luksuzniji. Takodje kao sto vidis ovaj model saaba ima turbo motor a volvo nema. Znaci da su performanse bolje kod saab. Volvo je automatik. Ima dosta razlika tako da je uporedjivanje prilicno tesko...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Volvo sa ovom alternativom motora = Udji, zatvori vrata, i izoluj se od
        celog sveta, tu si ti i niko vise, spoljasnjost nepostoji.

        Problematika: tezak posao za taj motor da vuce karoseriju te tezine,
        povecana potrosnja zbog toga, a sa nasim gorivima, da i nepricam.
        Servis? Sta je to? Multiplex elektricni sistem inace zadaje glavobolje aftermarket servisima, a jos ako je auto lupan...aj aj aj .



        SAAB, za aktivnu voznju, i po prostoru u kupeu, deluje smesno za porediti sa S80-kom. (Nije da je mali, vec je S80 preveliki )

        ============================================0

        Jedino zajednicko je da obadva iskacu po sigurnosti iz svojih klasa.
        Inace okrenuti SKROZ razlicitim tipovima musterija, te je poredjenje ili
        preporuka sa moje strane neizvodljiva.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #5
          Pzai brick volvo je malo ostecen i ja to ne smatram nekim krucijalnim ostecenjem opasnim po dalji tok ekspolatacije,a Saab uopste nije dirnut,dalje meni su oba zapala za oko zbog male predjene kilometraze i generalno to su nova kola,hocu da kupim auto koji je presao do 50000km,zato hajde dajte pohvale malo,kakvi su im motori,vesanje itd,pojasni malo Multiplex sistem Boost

          Comment

          • Ivvan
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1574
            • Nis
            • SAAB 9000

            #6
            Multiplex sistem pa ime mu sva govori ako se dobro secam sve ali bukvalno sve sto se nalazi u automobilu , cak ima i opciju da ukoliko dodje do kvara sam javlja najblizem volvo servisu da je potrebna intervencija i gde se nalazis. U svakom slucaju nije auto za kod nas pogotovo sto nemamo pravi volvo servis

            Pozdrav
            Turbos make torque,and torque makes fun

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              Ma ne kvari se on toliko(bar se nadam) ali je autic za tu cenu fantazija,uostalom malo individualnosti ne fali,ili mozda Saab?

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                #8
                Sto se tice individualnosti tu ti je SAAB Volvo ti je sasvim druga klasa, vise poslovan auto, ako me razumes
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #9
                  Razlika u duzini je u principu 20cm izmedju ta dva modela,sto se tice tezine Boost pa Volvo je tezi samo 300kg od moje Astre Di,zasto mislis da 140ks nije dovoljno za tu tezinu karoserije kada 82ks gone pomenuti model Astre

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    SAAB 9-3 kao prikazan, 150KS 1400KG. Zato.
                    + sto samo jedan magnetni ventil i drugi ECU ga dele do 230KS .
                    600 ? na to sto je i 230KS a i dalje 1400 KG. zato mislim da je tezak.
                    A jos ako cemo pravo, u pitanju je obrtni momenat a ne maximalan efekat motora za osecaj tezine auta
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      wiz preslab je taj motor za Volvo.
                      tamo pise i za saab da je "blago ostecen" sta god to bilo.
                      nije na onom s80 velika havarija ali je popravka skupa. cenim da bi ovde kod nas bila reda 1500-2500 evra, sto bi za moj pojam bilo skupo.
                      za nase uslove bi pre uzeo S80 2.0 T koji ima dovoljno zalihe snage a taksa je prihvatljivija. ili eventualno isti 2.4 motor ali sa 170 konja umesto 140 konja.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        pitao si za pohvale itd. S80 je ekoloski odlican, sa tim motorom trosi u gradu oko 12 litara i oko 9 litara u proseku, postoji verzija na benzin i na CNG. ima ga moj prijatelj vec 4 godine i vrlo je zadovoljan-bas ta slabija verzija. mane su sto je malo nepregledan, ima taj multiplex sa 18 kompjutera, najblizi servis je Bolonja ili Bec, i prednja vuca koja zahteva podosta prostora za manevrisanje po gradu. unutrasnjost je ok, materijali su solidni, klimatizacija i ergonomija perfektna, sedista takodje i vrlo je tih iznutra. malo je lenj (oko 10 sekundi do 100). skoro nista ne mozes sam da odrzavas ili popravljas i moraju originalni potrosni delovi (bar kod nas) po originalnoj ceni. uglavnom to je direktorski auto i tako je podesen-mekano, tiho, za krstarenje.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          #13
                          Wiz da te pitam da li mozda znas stase desilo sa onim Volvo-om 244 sto je bio na prodaju ,da li ga je neko kupio ili...

                          Pozdrav
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #14
                            >Brick preterera ga mnogo za tu popravku,bez zadnje svetlosne grupe i branika(koji nebih menjao,mene bi ta popravka kostala oko 100-150e)
                            Snaga motora mi prilicno odgovara i ja bih uzeo taj 2.0 pre ali ga nemogu naci u toj kilometrazi i po toj ceni ja sam ovaj auto prvenstveno odabrao zbog veoma male kilometraze,pa to je skoro novo!!!.Dali imas predstave koliko kosta zadnja stopka za njega i ostali potrosni delovi?.Po mojim proracunima tu se ne treba nista ulagati bar jos 150000km,sem redovnih servisa(ulje kaisevi plocice) Nego sta ce mu toliki kompjuteri i kako uopste funkcionise taj multiplex.Cak mi i njegova potrosnja uz ugradnju plina ne izgleda velika(valjda je moguce ugraditi plin) ili da probam da nadjem verziju na plin

                            >Boost a kako taj mali tjuning utice na potrosnju,i gde to mogu ovde uraditi?Obrtni moment je cudo!!!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              U normalnim uslovima voznje, od 10-15% manja motorsnja zbog optimiranja paljenja.
                              Prilikom vadjenja efekta normalno da ide propocionalno vise, sve u svemu, svima nama kojima se svidja to sto posle nudi, potrosnja ostaje u proseku kao najbolje (prosecna) nepromenjena ili za oko 10% povecana.

                              Plin i ovi TuRbo motori neidu zajedno .

                              Nabavka jednostavno, zamolis me i sredicemo sve sto treba je broj ECU-a.

                              Mozes da biras 185 ks - 230 KS za iste pare (310-370Nm) (1900-5000 rpm)
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X