kupovina polovnog passat-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dzukela
    CBC Član
    • 26.07.2006
    • 70
    • Beograd

    kupovina polovnog passat-a

    ćao svima, pročitao sam stiki topic o kupovini polovnjaka, ali me konkretno interesuje na šta posebno treba da obratim pažnju kod passata 1.8T sep.97 god.

    znači, na šta poseno da obratim pažnju, šta je to što može da ukaže na neke veće probleme. znam sve o kolima koja kupujem, nisu lupana, to nije problem, ali svaka naznaka o nekom potencijalnom problemu može da dovede do spuštanja cene
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Ne budi u skladu sa svojim Nick-om, pa otidji do sobe za predstavljanje i obavi tu malu formalnost...

    Iako su kod nas najcesce i najtrazenije TDI varijante modela koji te interesuje, vjerujem da i 1.8T ima istih problema sa lafetima, koji su previse njezni za nase (balkanske) prilike, te rupe koje vole da "cvatu" na asfaltu...

    Dakle znam da imaju problem sa neproporcionalno velikim brojem i kracim trajanjem tih dijelova ovjesa... Pojave se zazori koji tjeraju na mjenjanje cesce nego cak i kod manjeg modela iste fabrike (Golf)... Bice da je projektovan za vecu udobnost na normalnim cestama, a na nasim gudurama mu se to osvecuje...

    Comment

    • jovan30
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 322
      • Beograd

      #3
      Bolje uzmi Passata malo mladjeg, glupo je da dajes tolike pare (8-9 hiljada pretpostavljam) za 10 godina star auto.

      Comment

      • Cacanin
        CBC Senator XXL
        • 10.10.2005
        • 343
        • Cacak

        #4
        "DJDexy" ne verujem da je tako skup taj motor i to godiste ??? Ja mislim da moze da se nadje jeftinije ....

        A mane su mu vesanja (aluminijum ) , ako planiras da ubacujes gas , dosta je skuplji ..... sve u svemu pravi Srpski (Balkanski ) auto !




        PS: Nek je sa srecom "dzukela"

        Comment

        • jovan30
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 322
          • Beograd

          #5
          Aluminijumsko vesanje je mana i na A6 koliko znam.

          Comment

          • dzukela
            CBC Član
            • 26.07.2006
            • 70
            • Beograd

            #6
            Dren, hvala na savetu, odličan savet, baš tako nešto mi treba, da čačkam i da mu pokažem: "vidi, kola će se raspasti uskoro, cena mora dole"
            inače, predstaviću se uskoro sa tim passatom


            Cacanin, ovaj nisam baš siguran šta ti znači balkanski auto? jel to pozitivno ili negativno. ima prizvuk negativnog, ali pošto znam da se ta tola ovih 9 godina nisu ni jednom pokvarila, čudan mi je taj komentar.

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              #7
              Pa balkanski auto je velik a jeftin, ako puno trosi ubacis plin, a odrzavanje nula, ne menjas dok ne otpadne.

              Comment

              • The Punisher
                CBC Senator XXL
                • 01.03.2006
                • 503
                • Beograd Wozhdovatz
                • Ford Taunus TC1

                #8
                Ovu definiciju da upisemo i Wikipediu pod pojmom Balkanski auto
                https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                Comment

                • Cacanin
                  CBC Senator XXL
                  • 10.10.2005
                  • 343
                  • Cacak

                  #9
                  Originally posted by DJDexy
                  Aluminijumsko vesanje je mana i na A6 koliko znam.
                  Ma skoro na svim novijim VW automobilima , to je mana !

                  Comment

                  • Cacanin
                    CBC Senator XXL
                    • 10.10.2005
                    • 343
                    • Cacak

                    #10
                    Originally posted by dzukela
                    Dren, hvala na savetu, odličan savet, baš tako nešto mi treba, da čačkam i da mu pokažem: "vidi, kola će se raspasti uskoro, cena mora dole"
                    inače, predstaviću se uskoro sa tim passatom


                    Cacanin, ovaj nisam baš siguran šta ti znači balkanski auto? jel to pozitivno ili negativno. ima prizvuk negativnog, ali pošto znam da se ta tola ovih 9 godina nisu ni jednom pokvarila, čudan mi je taj komentar.
                    Da upravo sam na to mislio sto kaze "Vladd" i mislio sam skroz pozitivno , delova na svakom cosku a i najpopularniji je u Srbiji i nasem okruzenju !

                    Comment

                    • dzukela
                      CBC Član
                      • 26.07.2006
                      • 70
                      • Beograd

                      #11
                      hehehe, balkanski auto

                      izvukao sam ove adute, rekao sam čoveku kako će se alu vešanje raspasti za godinu dana, itd.

                      oborio sam ga na sa 4000 ? na 3800 ?

                      ako ima još neki savet šta može da crkne kod passata, dajte, i za razliku u ceni idemo na pivo

                      Comment

                      • CikaKure
                        CBC Senator XXL
                        • 14.08.2005
                        • 668
                        • Beograd

                        #12
                        Cek malo, jel to onaj stariji i ruzniji model, ili je onaj fini zaobljeni? Ako je fini i zaobljeni, pa jos 1.8T kupi to i uzivaj za te novce, kakvo crno dalje cenkanje!

                        Comment

                        • dzukela
                          CBC Član
                          • 26.07.2006
                          • 70
                          • Beograd

                          #13
                          pa meni je lep fin i zaobljen možda nekome nije
                          uglavnom, B5 je u pitanju.

                          uzeću ga ja, ali cenkanje je užitak
                          što bi platio nešto 4000, kada može i za 3800. ili 3700
                          a vredi barem 7000-8000 minimum

                          Comment

                          • CikaKure
                            CBC Senator XXL
                            • 14.08.2005
                            • 668
                            • Beograd

                            #14
                            Idi ti bolje do coveka dok se ne predomisli ili dok mu se ne pojavi neki slucajni prolaznik sa 6000 u dzepu.

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              @ dzukela:

                              Passat B5 za 3800 evra, bez obzira na to shto se radi o na ovim prostorima "neomiljenoj" verziji (znash ono, fali mu znachka TDI ) je ipak - bagatela! Mislim, bukvalno bagatela, ako se radi o korektnom primerku i tu ne mislim na tip-top stanje, tek prosechno do solidno ochuvan primerak. Bez obzira na nivo opreme - to je "mnogo malo" za taj auto, B5 1,8T teshko da mozhesh da kupish za te pare chak i po inostranstvu, gde su cene polovnjaka daleko ispod nashih...

                              Za te pare se uglavnom prodaju B4-orke po Srbiji, stoga mi je tako "povoljna" cena dovoljan znak za "alarm" da neki deo slagalice nedostaje...

                              Postoji, medjutim, josh jedna (ne)poznata chinjenica u vezi tih VW-ovih 1,8 turbo motora iz prve serije (ugradjivani u A4/Passat do 2001.). Naime, ti motori su imali konstrukcijsku greshku u smislu nedovoljnog kapaciteta ulja u motoru, odnosno problem sa nedovoljno ulja za jedan turbo motor. Ovo je uzrokovalo neochekivano brzo probleme sa motorom, chak i totalne havarije sa tek 80-ak k km!? Sem toga, VW nije naveo konkretno da se samo 100% sintetichko ulje koristi u ovim motorima, pa se problem manifestovao i ranije kod onih koji su koristili mineralno, ili polusintetichko ulje. Medjutim, chak i u sluchajevima kad je korishtena puna sintetika ovaj propust je dovodio do ubrzanog razbijanja ulja, njegovog koksanja i kvarova na turbini i ubrzanim habanjem ventila i vodjica ventila.

                              Posle sve veceg broja prijava i zhalbi vlasnika, VW je "popustio" tek 2004. kad je napravio recall/opoziv za sva pogodjena vozila, produzhivshi garantni rok za date motore na 8 godina u kojem su roku kvarovi na motoru izazvani propustom otklanjani besplatno, ili u sluchaju totalnih havarija menjani motori u kompletu.

                              Ovo je zvanichno obaveshtenje, izdato pochetkom 2004. godine:
                              About three weeks ago, VW started a voluntary recall campaign for all 1.8T engines in 1997 to present. This is due to problems that can occur from oil sludge and oil powder buildup (known as "coking".)... As part of the recall... extending the warranty of 1.8T engines by 8 years, unlimited mileage and transferrable to new owners...
                              Sa VW foruma:
                              ...The root of this problem was that Audi/VW never specified that only synthetic oil should be used in the 1.8T. They most likely did this to save money on their free warranty oil changes. Also, the oil capacity on earlier 1.8T's is a bit low for a turbo charged engine. Some people are claiming problems even when using nothing but synthetic oil...
                              Progoogle-aj malo, ima dovoljno informacija po netu...

                              Znachi, ako vlasnik vec ima problema sa dotichnim autom (motorom), mozhda je to razlog "snizhenja". Dakle, ako nameravash da uzimash auto, predlazhem ti da auto odvezesh u neki dobar servis gde ce motor detaljno da provere...

                              Ipak, pod uslovom da auto nije dozhiveo neki "bliski susret", nema drugih vecih havarija i ne radi se o nekom crnjaku koji je odradjen "ispod zhita", chak i sa totalno loshim motorom taj auto vredi te pare. Motor mozhesh da zamenish, i opet ce kupovina biti "bagatela", jer su "realne" cene tih automobila na nashem trzhishtu bar 3000 evra vishe od trazhene.

                              Pozz
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X