kupovina polovnog passat-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    ako ti firma nije taxi, rent a car, auto skola i jos ponesto taksativno pobrojano u zakonu o PDV onda iako je osnovno sredstvo firme placa se obavezno PDV od 18% na svaku neparnu transakciju pocevsi od uvozne kao prve. dok svaki parni kupac u lancu ne placa PDV.
    malo mnogo glupo, ali nas PDV sistem je jos pun decijih bolesti, jedna od tih je navedena.

    i pored toga, na tu sumu PDV je sasvim mali trosak u odnosu na ukupnu dobijenu vrednost.
    ja bih bez razmisljanja i bez odugovlacenja prihvatio takvu ponudu koja se ne odbija, i po cenu da mi se auto ne svidja posto dobijam vrednost koju kasnije mogu da unovcim (i zaradim usput).

    firme obicno i ne remontuju auto vec menjaju pojedine sklopove, ne stede pare na popravke i ti auti su po pravilu odilicna kupovina bez obzira na kilometrazu a neretko prelaze i 500.000+ km i jos uvek su u odlicnom stanju jer su vrlo dobro (citati skupo) redovno i vanredno odrzavana.

    tako i turbo, novi je stavljen sto znaci isto kao da je fabricki a i sama kilometraza je skromna za jedan turbo benzinac da bi se ista pokvarilo.


    i naravno, ipak pazljivo citaj ugovor koji te vezuje za firmu da ne bude iznenadjenja u obliku sitnih slovca..za svaki slucaj.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dzukela
      CBC Član
      • 26.07.2006
      • 70
      • Beograd

      #32
      Originally posted by fantastik
      a koja je to firma gde ti radis ako nije tajna, i sto si ti njima toliko vazan pa da bas tebi daju passata upola cene
      to uopšte nije važno. i da ti kažem, sigurno nisi čuo za nas.
      a važan sam, jer nas ima dvoje na poziciji koja zahteva bar 3-4 radnika, pa se ubijam od posla

      Originally posted by brick
      i naravno, ipak pazljivo citaj ugovor koji te vezuje za firmu da ne bude iznenadjenja u obliku sitnih slovca..za svaki slucaj.
      već sam ga video, sve je ok

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #33
        Osim multi link vesanja koje je pomenuto obrati posebnu paznju na to kada su mu i da li menjali kais. Po ELSA sistemu servisiranja Vw, kais se menja svakih 90-120 000km. Ako se ne promeni a pukne, zna se-kompletan remont ventila i svega oko njih. Sam komplet (kais,pumpa za vodu,natezac) kosta kod oficijalnih servisa oko 500Eura.
        Boost or bust...

        Comment

        • marek
          CBC Senator
          • 16.09.2005
          • 243
          • Beograd

          #34
          Znaci obrati paznju na vesanje ima tu gomila ramena i chudesa, onda moze da se desi da se lezaj cuje u voznji i to obrati paznju. Ono sto smeta na tim automobilima je sto na svakom su farovi prljavi i musavi. Sto se tice korozije tu ne treba razmisljati osim ako je nesto radjeno.
          U sustini odrzavanje ovog auta nije tako jeftino kao za golfa.
          Realna cena ovog auta je oko 6.5k i jako ga je tesko prodati zato sto dolazi sa turbinom, pa je mnogo lakse prodati 1.8 nego 1.8T.

          Inace je prava ladja i auto za uzivanje, ako ga kupis za 4k + PDV ostaje ti dovoljno para da ugradis plin (posto trosi ko sam djavo) i da sredis sve sta treba i opet za godinu dana ces moci da ga prodas i zaradis neke novce.
          Prednost je i to sto znas da je to stvarno 170k i kako je auto odrzavan.

          E pa srecna kupovina.

          Comment

          • fiki
            CBC Član
            • 31.07.2006
            • 54
            • Pirot

            #35
            1.9tdi

            Lj udi pomoc.isao sam da gledam pasata 1,9 tdi[di-crveno]ima 150000km predjeni i ima solidnu opremu.ima 84 ili 85kw interesuje me da li su dobri ti pasati ono mane vrline dal kupiti ili ne...pozdrav

            Comment

            • marek
              CBC Senator
              • 16.09.2005
              • 243
              • Beograd

              #36
              Sve ti vazi isto kao i za benzinca, osim sto mi se cini da je to mala kilometraza tj. da je sigurno vishe presao i jos je problem kod tih TDI varijanti sa protokomerom. To bi trebalo da se manifestuje neravnomernim radom, ali neka ti napise neko ko ima malo vise iskustva sa TDI motorima.
              Poz

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                #37
                Ti sa predjenih 150 000 su "najopasniji"

                Comment

                Working...
                X